nare dromen

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:
nare dromen

Bericht door ericardtje » 09 dec 2007, 22:09

Ik weet dat er hierover al ergens een topic is, maar ik vind het niet direct terug...

Ik droom met momenten heel vies... Vannacht heb ik gedroomd dat ik binnenging voor mijn bevalling. Aanvankelijk leek het een leuk begin van mijn bevalling.
Maar gaandeweg mijn droom vorderde kwamen beangstigende dingen boven.
Ik was volgens mijn droom een week of 20 ver, misschien zelfs minder maar dat kan ik me niet herinneren. Mijn vriend was op zijn werk en ik was alleen in het ziekenhuis. Ik was mij zorgen aant maken want ik dacht er ineens aan dat we nog met niks in orde waren voor de geboorte. We hadden nog geen lijstje, de namen lagen nog niet vast en we hadden nog niet eens geboortekaartjes gekozen of laten bestellen.

Ineens kwam er een vroedvrouw binnen op de afdeling die ik ken als de mama van een jeugdvriendinnetje van mij. (in het echte leven staat zij ook op het moederhuis). Die kwam bij mij op de kamer zien en vroeg wat mij daar bracht. Toen ik happy zei dat ik kwam bevallen keek ze heel raar. Toen ik naar mijn buik keek viel mijne frank ook dat ik helemaal nog niet lang zwanger was. Toen vroeg ik haar wat de overlevingskansen van mijn kindje waren. Ze antwoordde voorzichtig maar duidelijk dat het kindje geen overlevingskansen had als het nu zou geboren worden. Toen ben ik ingestort in mijn droom en heb haar gevraagd mijn vriend zo snel mogelijk naar hier te halen.

Ineens mocht ik dan naar een soort echo. Maar die was heel raar, ze staken zo een hele buis in mij. Ik lag ook helemaal niet afgeschermd van andere patienten. Echt vies en raar. Ik had ook veel schrik omdat die buis volgens mij veel te groot en schadelijk was voor mijn kindje. Op die "echo" zagen ze dan dat mijn kindje dood was. Maar dat wou ik niet geloven. Volgens mij ademde het nog. Toen werd ik naar een kamertje geleid waar ik zo op een benepen beddeke moest wachten. In dat kamertje stond er dwars nog een ander bed waar ne meneer ook in lag te wachten tot hij verdergeholpen zou worden. En ik was mega-ongerust want mijne vriend kwam maar niet opdagen en liet hem niet horen...
Raar eh...en toen was mijn droom ineens voorbij.
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu


Gebruikersavatar
tori
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jun 2006, 20:03
Locatie:Kortrijk
Contacteer:

Bericht door tori » 09 dec 2007, 22:57

Dat is een normaal verwerkingsproces denk ik. Ik heb ook altijd de meest vreemde dromen tijdens een zwangerschap. Er gaat zoveel in je heen en je hebt ook angsten naar de bevalling toe en de gezondheid van het kindje en hoe alles zal verlopen enzo en misschien ben je je daar zelf niet echt van bewust. Je onderbewustzijn pikt wel die signalen op en probeert het op die manier wat te verwerken en een plaats te geven.
Trotse mama van Torben en Tarja
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 10 dec 2007, 08:02

toch raar hoor allemaal! :roll: :oops:
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 10 dec 2007, 13:49

Wat een droom zeg! ik denk dat het ook wel te maken heeft met je hormonen...
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 10 dec 2007, 13:51

Sofie S. had het volgende gepost in het juni2008-topic:

Help, ik heb nachtmerries!


Tijdens het eerste trimester van de zwangerschap heeft een vrouw die in verwachting is vaak zalige dromen, over het geluk dat er zit aan te komen maar nog niet 100% zeker is. Zo is het niet ongewoon dat een toekomstige moeder droomt van een bevalling in de wolken... Maar hoe dikker de buik wordt, hoe gekwelder de dromen. In het derde trimester zijn de meeste nachten het speeltoneel van verschrikkelijke nachtmerries die regelmatig weerkeren. Maar maak je niet ongerust, dit is normaal!

De oorzaak van deze dromen is hormonaal en fysiek. Ze zijn een uitlaatklep voor onderdrukte angsten en helpen om je emoties in evenwicht te brengen. Bloedige dromen, moorden (soms met je eigen handen), het afrukken van ledematen, monsterlijke kinderen, apocalyptische bevallingen en andere verschrikkingen zijn schering en inslag! Hier zijn enkele aanknooppunten om jullie te helpen de meest voorkomende nachtmerries van toekomstige moeders te ontcijferen:

- Als je droomt dat je een deel van het lichaam verliest (bijvoorbeeld de buik) of zelfs een lichaamsdeel wordt afgerukt, is dat de uitdrukking van angsten verbonden aan de nakende scheiding van moeder en kind, aan het einde van een samensmelting, aan de dood van een deel van jezelf om rijper te worden en een nieuwe status te verwerven, die van moeder.

- Als je droomt van baby's die sterven: dit heeft te maken met een symbolische dood die je uitnodigt om een adempauze te nemen alvorens je voluit op het geluk van het moederschap te storten.

- Als je hersenschimmen je meenemen naar een wereld waarin je het leven geeft aan een monsterlijk kind, verwijst dat naar de angst om niet tegen het moederschap opgewassen te zijn, en daarenboven het niet even goed te zullen doen als je eigen moeder.

Kortom, geen paniek. Nachtmerries maken deel uit van het normale, fysieke proces van de zwangerschap. En vooral: ze hebben geen enkel gevolg voor het kleine wezentje dat sluimert in jou (en je buik als een boksbal beschouwt) ...

Vergeet trouwens ook niet dat naar het schijnt toekomstige vaders eveneens rare dromen hebben in de periode die voorafgaat aan de komst van een baby...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 10 dec 2007, 14:05

ok dat was idd het topic dat ik zocht en niet direct terugvond dagmar! :)
Bedankt! :wink:
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 10 dec 2007, 14:06

Toch alleen raar dat ik van die vieze dromen heb in het begin van de zwangerschap hé!...volgens de uitleg van Sofie S. zou ik nu leuke dromen moeten hebben...silly me :roll: :oops:
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 10 dec 2007, 14:10

ik heb vannacht gedroomd dat er allemaal dieren op een brandstapel werden gegooid en dat ze er werden uit gehaald net voor ze stierven :? :(
Ben er nog altijd nie goed van :?
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 10 dec 2007, 14:13

jawadde das ook een vieze droom zenne! :!:
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

Gebruikersavatar
Rampestamperke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 okt 2007, 09:52
Locatie:Oost vlaanderen Zulte
Contacteer:

Bericht door Rampestamperke » 10 dec 2007, 14:36

Amai , ja die nachtmerries...die hangen zo raar aan elkaar ook ...
ik denk dat het ook is omdat je met verschillende factoren bezig bent ...(misschien heb je iets gezien op tv of zo ) en dan krijg je zo van die onwerkelijke dromen .....dat ga wel over..... dan kom je in de tijd dat je moelijk kan slapen .... :? en dat is ook niet alles :wink:

Gebruikersavatar
tori
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jun 2006, 20:03
Locatie:Kortrijk
Contacteer:

Bericht door tori » 10 dec 2007, 15:41

Ik herinner me nog levendig dat ik op het einde van mijn vorige zwangerschap had gedroomd dat ik een kindje op de wereld bracht dat bedekt was met hondenhaar :lol: Ik was toch blij bij de geboorte vast te stellen dat dat niet zo was hoor.
Trotse mama van Torben en Tarja
Afbeelding
Afbeelding

Alfredje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2007, 15:59
Locatie:Bilzen

Bericht door Alfredje » 10 dec 2007, 15:45

:lol: :lol: :lol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 10 dec 2007, 16:44

ericardtje schreef:Toch alleen raar dat ik van die vieze dromen heb in het begin van de zwangerschap hé!...volgens de uitleg van Sofie S. zou ik nu leuke dromen moeten hebben...silly me :roll: :oops:
Ik droom nu ook constant over slangen hoor.. :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Rampestamperke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 okt 2007, 09:52
Locatie:Oost vlaanderen Zulte
Contacteer:

Bericht door Rampestamperke » 10 dec 2007, 17:27

heb deze zwangerschap nog geen enkele mooie droom gehad ... :roll:
of het begint mooi en het eindigt verschrikkelijk.... :shock: twee weken geleden had ik zo erg gedroomd van inbrekers dat ik wakker schoot en dat ik niet wist of het nu een nachtmerrie was of realiteit...ik durfde zelfs niet meer naar beneden om te gaan kijken ... gelukkig dat er toen eentje naast mij lag om eens te gaan kijken :oops:

Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15

Bericht door Marijke » 10 dec 2007, 20:10

De zwangerschapsdromen zijn hier ook volop begonnen: ik droom dan nooit over mijn zwangerschap of een bevalling, wel over aardverschuivingen, heksen, ....ik ervaar het niet echt als nachtmerries, eerder als een spannend horrorfilm. En het lijkt alsof ik dan de hele nacht lig te dromen. Na elke droom kan ik gelukkig wat troost zoeken bij mijn man naast me, ook al slaapt die, ik moet maar naar hem kijken en ik ben weer gerust, ik voel me dan weer in de realiteit.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Fieke :-)
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 nov 2007, 14:44
Locatie:Zele

Bericht door Fieke :-) » 10 dec 2007, 21:16

ericardtje schreef:Toch alleen raar dat ik van die vieze dromen heb in het begin van de zwangerschap hé!...volgens de uitleg van Sofie S. zou ik nu leuke dromen moeten hebben...silly me :roll: :oops:
Ik denk dat dat komt omdat je zelf vrij onzeker bent. Het komt allemaal wel goed hoor! En als je iemand nodig hebt, dan bel je maar :wink: Ik wil je altijd wel bijstaan als je het moeilijk hebt.
xxx
AfbeeldingAfbeelding
Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde

Anse
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 sep 2007, 17:34
Contacteer:

dromen

Bericht door Anse » 10 dec 2007, 22:19

Hey Ericardtje...

ik heb dat dus ook hé, van die nare dromen maar al gelezen dat dit normaal zou zijn... dus ja, zou mij daar niet te veel zorgen over maken... de meeste dromen zijn bedrog hé!

Groetjes, Anse
Afbeelding

ratje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 nov 2007, 18:11
Locatie:Lokeren

Bericht door ratje » 10 dec 2007, 22:31

Toen ik zwanger was, kon ik ook zo verschrikkelijk dromen. Het gekke is dat alles zo overeen kwam met de werkelijkheid dat ik ongelooflijk schrik kreeg om te gaan slapen overdag. Bijvoorbeeld wanneer ik in slaap viel in de zetel, dan droomde ik ook dat ik in de zetel lag, in dezelfde houding waarin ik dan ook in slaap gevallen was. Het interieur zag er juist hetzelfde uit,... Alleen droomde ik dat ik wakker was maar me niet kon bewegen, en ik hoorde wel iemand rondlopen in de living, maar ik kon dus niet schreeuwen of bewegen. Echt verschrikkelijk beangstigend was het.

Op den duur wist ik zelfs in mijn droom dat ik aan het dromen was, en dacht ik in mezelf, t is maar nen droom, nu zijt ge wakker, komaan beweeg uw been. Maar dat ging dan uiteraard niet... Waardoor ik besefte dat ik nog sliep...

's Nachts had ik dit soort dromen niet, tenzij ik in de zetel lag te slapen in plaats van in bed. Heel vreemd. En op den duur ondervond ik ook dat ik het niet had wanneer ik tv of radio aanzette terwijl ik mij op de zetel legde... :shock:

Ik droom wel zowiezo heel veel (soms ook dingen die echt gebeuren). Toen ik zwanger was, droomde ik extreem veel. Van het begin tot het einde, niet alleen in de eerste trimester.

~C8>
Afbeelding

febeline
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 dec 2007, 16:49

Bericht door febeline » 25 dec 2007, 17:14

Hey!

ik ben zelf wel niet zwanger, maar erg geïnteresseerd in dromen, droom zelf ook heel veel en zoals ratje ook dingen die dan echt gebeuren.
Ik ben benieuwd hoe jullie je dan voelden na zo'n nachtmerries?
heeft het invloed op je gemoed, ben je angstiger,...?

Gebruikersavatar
Rampestamperke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 okt 2007, 09:52
Locatie:Oost vlaanderen Zulte
Contacteer:

Bericht door Rampestamperke » 25 dec 2007, 21:22

ik merk soms van mezelf op dat ik iets gedroomd heb en als ik dan een paar weken later ...ergens ben ...dat ik dat net een tweede keer meemaak...heel raar ...dan denk ik opeens ...''dit heb ik al eens gezien en meegemaakt ,maar dan in mijn droom " :roll:

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 26 dec 2007, 09:42

dat heb ik ook al gehad: ik kom ergens en dan heb ik het gevoel dat ik er al eens geweest ben. Maar dat is dan echt een plaats waar ik weet dat ik er nog nooit geweest ben....
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Alfredje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2007, 15:59
Locatie:Bilzen

Bericht door Alfredje » 26 dec 2007, 12:47

Is dat geen deja vu gelijk ze zeggen? Of als je in een situatie of gesprek zit, dat je denkt: tiens, dat heb ik al eens voorgehad.
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 26 dec 2007, 19:36

dat is dus wel raar hé?
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rampestamperke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 okt 2007, 09:52
Locatie:Oost vlaanderen Zulte
Contacteer:

Bericht door Rampestamperke » 26 dec 2007, 21:05

allee ben blij dat ik niet de enige ben ...dacht dat is weer eens typisch iets voor mij ... :roll: :oops:

Gebruikersavatar
babz
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 18:26
Locatie:8000

Bericht door babz » 27 dec 2007, 08:42

Hier valt het nog mee van nare dromen. Nog maar een paar keer 'erg' gedroomd.
Telkens dat koen me bedroog :roll:.
Afbeelding

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 28 dec 2007, 12:24

Het was hier een tijdje wat kalmer met de dromen maar vannacht heb ik weer de hoofdvogel afgeschoten denk ik... sjeezes wat een beangstigende en rare dromen heb ik weer gehad seg! Twee na elkaar van deze keer.

De eerste droom droomde ik dat zowel mijn zus als ik moesten geopereerd worden aan een tumor in het been onder onze knie. Mijn zus werd eerst geopereerd en ik moest derna. Ik wou niet want ze gingen mijn been amputeren en dat zag ik totaal niet zitten. Daar kwam dan nog bij dat ik ongerust was voor de verdoving omdat ik zwanger was ook in mijn droom. Ik was ook bang dat de chemo na de operatie mijn babietje zou doen sterven. Uiteindelijk ben ik toch maar onder het mes gegaan en toen ik wakker werd, hadden ze enkel het aangetaste bot eruit genomen en vervangen door kunstbot. Mijn been was dus gespaard gebleven maar heel die droom was zo gedetailleerd hé! Ik had een foto van de tumor gezien, voelde de plaats van de pijn, heel scherp mijn been dat ik niet kwijt wou, de pijn, de angst en het verdriet waren zo levensecht hé...Hopelijk moet ik dit nooit meer dromen en al zeker nooit echt meemaken!

In de tweede droom zat ik precies in een film. We waren ergens op een soort van tractorweg tussen de weilanden. En er liepen mannen met middeleeuwse kostuums. Op een gegeven moment dreigde er gevaar voor een pasgeboren biggetje. Ne zot op een paard kwam afgestoven en vloog rakelings langs mij. Zelf was ik (raar maar waar) niet bang, maar wel bang dat dat biggetje iets ging overkomen. Dus ik beschermde met heel mijn lichaam dat biggetje. Zelfs toen dat paard boven mijn hoofd stijgerde bleef ik eronder zitten en beschermde dat biggetje met gans mijn lichaam voor dat paard en die gruwelijke vent die erop zat. Toen dat paard verdwenen was kwam er ne soort boef (ook middeleeuws) op ons af en die zag dat ik een biggetje verstopte en beschermde. Die dreigde mij af dat hij dat biggetje wilde om op te eten. Ik verstopte het beestje achter mijn rug en na lang overtuigen heb ik hem toen, samen met de andere mensen die daar waren, kunnen overhalen om toch een ander stuk vlees te kiezen voor op zijn boterham. Hij nam toen vijf verschillende soorten vlees van paté, preparé, americain paardevlees en hesp. Al lachend zei hij mij toen nog dat die hesp ook kwam van een varkentje van maar 3kilo...ook nog een kleintje dus. Maar mijn biggetje heb ik toch kunnen verstoppen en beschermen voor die viezerik!

En toen was mijn droom alweer voorbij...
Zou dat nu echt allemaal met de zwangerschap te maken hebben? Echt raar hoor dat soort dromen! brrrr! Gelukkig zijn het maar dromen zeker? :roll:
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15

Bericht door Marijke » 28 dec 2007, 12:35

Hey ericardtje, alles wijst erop uit je dromen dat je je babytje niet kwijt wilt.

Het verlies van je been of kind, het beschermen van de dood van je biggetje of kindje...maak je zeker niet te veel zorgen dat er iets mis kan gaan met je babytje, daarvan komen die dromen. Alles komt goed hoor! :)
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 28 dec 2007, 12:43

Zou dat echt daardoor komen Marijke? :shock: Eigelijk toch gek want heel bewust ben ik daar niet meer mee bezig dus dat moet zijn dat dat in mijn onderbewustzijn speelt dan ofzo?

Moet nu wel zeggen dat ik gisteren van een vriendin hoorde dat ze iemand kent die ongeveer even lang als ik zwanger was, maar die na het eerste gynebezoek hoorde dat het embryootje dood in de baarmoeder zit. Dat meisje moet dus nu afwachten tot januari of het babietje spontaan zal afkomen, anders doen ze volgende week nog een curetage. En het rare is dat dat meisje zich momenteel nog steeds echt zwanger voelt, ook al is het een miskraam :( Misschien hebben mijn dromen daar wel iets mee te maken ook dan?

Zwanger zijn is toch een heel mooi maar ook vreemd fenomeen hoor... :) :roll: :oops:
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15

Bericht door Marijke » 28 dec 2007, 14:29

ericardtje schreef:Zou dat echt daardoor komen Marijke? :shock: Eigelijk toch gek want heel bewust ben ik daar niet meer mee bezig dus dat moet zijn dat dat in mijn onderbewustzijn speelt dan ofzo?

Moet nu wel zeggen dat ik gisteren van een vriendin hoorde dat ze iemand kent die ongeveer even lang als ik zwanger was, maar die na het eerste gynebezoek hoorde dat het embryootje dood in de baarmoeder zit. Dat meisje moet dus nu afwachten tot januari of het babietje spontaan zal afkomen, anders doen ze volgende week nog een curetage. En het rare is dat dat meisje zich momenteel nog steeds echt zwanger voelt, ook al is het een miskraam :( Misschien hebben mijn dromen daar wel iets mee te maken ook dan?

Zwanger zijn is toch een heel mooi maar ook vreemd fenomeen hoor... :) :roll: :oops:
Ja overdag doen wij allerlei indrukken op en kunnen deze moeilijk verwerken omdat we steeds bezig zijn met vanalles. 's Nachts duiken we in het onderbewustzijn en hebben we onze slaap nodig om al die indrukken te kunnen verwerken, eigenlijk droomt iedereen elke nacht, hoe intenser de droom hoe meer je er van herinnert de volgende dag.

Nu, zeker dat je zwanger bent, ben je sowieso gevoeliger door de grote wisseling van je hormonenspiegel in je lichaam, wil je je buikbaby'tje beschermen en het verhaal van je vriendin zal je zeker doen denken aan je eigen kindje in je buik, je wilt die in bescherming nemen, er is lichte paniek dat het bij jou zeker niet mag voorkomen, ook al heb je dat gevoel niet op dat moment.

Ik heb ook al vele gedroomd de laatste tijd, vreemd genoeg nooit over mijn baby, wel andere indrukken of ophalen van herinneringen uit een ver verleden... :)
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Fieke :-)
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 nov 2007, 14:44
Locatie:Zele

Bericht door Fieke :-) » 28 dec 2007, 14:38

Wat een dromen! Maar 't is denk ik wel zoals Marijke zegt... je wil je baby niet kwijt. Jouw dromen wijzen daar wel redelijk duidelijk op hé... Lig er maar niet van wakker :wink:
AfbeeldingAfbeelding
Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde


Plaats reactie

Terug naar “De zwangerschap”