nare dromen

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 28 dec 2007, 22:02

Tis echt raar hé al die dromen :D
Maar inderdaad, niemand wil dat de zwangerschap fout zou lopen eh... :wink: Dus de uitleg die je geeft Marijke lijkt mij heel logisch, zo had ik het nog niet bezien.
Maar toch blijven het freaky dromen waar ik niet goed van ben zenne :oops:
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu


Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15

Bericht door Marijke » 28 dec 2007, 22:07

ericardtje schreef:Tis echt raar hé al die dromen :D
Maar inderdaad, niemand wil dat de zwangerschap fout zou lopen eh... :wink: Dus de uitleg die je geeft Marijke lijkt mij heel logisch, zo had ik het nog niet bezien.
Maar toch blijven het freaky dromen waar ik niet goed van ben zenne :oops:
Ja, als ik zwanger was van Naomi heb ik ook een hele rare droom gehad. De hele droom was mooi: ik zat in de tuin van mijn ouderlijk huis, met de baby in het wiegje, ik zag de baby haar ogen en toen werden die plots groter en pikzwart zoals een alien. Er kwam plots een ferme storm op en het leek op een natuurramp en daar stopte mijn droom. Ik heb toch efkens dichtbij mijn man moeten kruipen vooraleer ik verder kon slapen hoor :roll:
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Fieke :-)
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 nov 2007, 14:44
Locatie:Zele

Bericht door Fieke :-) » 02 jan 2008, 08:51

Ik heb deze nacht enkele keren gedroomd over "volle" maandverbanden... zal dus geen goed teken zijn denk ik... nog 13 dagen en dan weet ik meer.
AfbeeldingAfbeelding
Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 02 jan 2008, 09:14

Ik over mijn bevalling.. :roll: Hadden ze het eerste kindje er met een keizersnede uitgehaald en het tweede moest maar vanzelf komen langs de gewone uitgang.. :roll: Maar wilde niet, en ik had ook geen weeën of niks.. Beetje omgekeerde wereld dus.. :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Angelique Buurlage
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 dec 2007, 11:03
Locatie:Hoogezand

Bericht door Angelique Buurlage » 03 jan 2008, 21:48

Wat een nare dromen allemaal zeg, maar ik herken het wel ik had idd in het begin van mijn zwangerschap hele leuke dromen en later helemal geen leuke dromen ik droomde heel vaak dat ik tijdens het einde van mijn zwangerschap van de trap viel of op straat in elkaar geslagen zou worden en meer van dat soort dingen en toen ik net bevallen was had ik ook nog nare dromen dat ik mijn kindje van de trap af zou vallen of dat ik een hele hoge trap op moets lopen in de lucht terwijl er een lift was (ik had duidelijk iets met trappen tijdens miijn dromen..... 1 droom herinner ik mijn nog van tijdens de zwangerschap die had nogal impact op mij gemaakt.
Ik zat in de huiskamer met een nichtje van mij waar ik normaal helemaal geen contact mee heb en zij had mijn kinje onder de tafel op een voedingskussen gelegd waarna zij er achter afgleed met haar hoofdje op de grond toen had zij een scheur in haar achterhoofd en heb haar gewoon op bedje gelegd en toen lag ik ineens naast mijn vriend in bed en werd het vreselijk koud en begon het heel erg te waaien toen ik ging kijken bij ons kindje in de kamer stonden alle ramen open en hing er een wit gewaad vanaf het plafond over de ledikant en toen ik daar onder keek was ons kindje weg en toen werd ik helemaal zwetend en angetig wakker.


Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 04 jan 2008, 11:56

Interessant dat van die dromen: ik droomde regelmatig dat de kat(ten) van mijn schoonouders mijn zwangere buik aanvielen :? en zelfs openreten :shock: :cry: maar dat lag aan mijn enorme angst voor toxoplasmose. Katten kunnen daar drager van zijn en ik wou die beesten dus absoluut niet in mijn buurt. Mijn ex-vriend zijn moeder had het gekregen tijdens de zwangerschap (gelukkig "pas" in de 7de maand) en ik weet dus heel goed wat de gevolgen kunnen zijn en ik wou kost wat kost echt wel gezonde kids hè dus ik was er doodsbenauwd voor.
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De zwangerschap”