ben't soms beetje beu

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Antje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 aug 2007, 16:08
Locatie:Brecht
ben't soms beetje beu

Bericht door Antje » 14 nov 2007, 15:30

Forum is er om je hart te luchten?

Af en toe ben ik mijn zwangerschap wat beu. In't begin is het allemaal spannend en nieuw, vervolgens was ik zo misselijk als iets en moe, moe, moe!! Nu beginnen mijn buik en mijn borsten verschrikkelijk te jeuken, af en toe doet het me plezier om vanbinnen bont en blauw geschopt te worden, soms vind ik het minder leuk dat ons ukkie me afleid. Ik zal gewoon blij zijn als het er eindelijk is want het wachten begint lang te duren. Verder komt er toch wat bij kijken; een naam, kaartjes, suikerbonen, kinderkamertje, geboortelijst of niet, etc. etc. Nog 3 maand te gaan...
Afbeelding


Gebruikersavatar
nele b
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 okt 2005, 19:19
Locatie:Blanden

Bericht door nele b » 14 nov 2007, 15:36

Als ik eerlijk ben mis ik mijn zwangerschap eigenlijk !!
Dus helemaal het tegenovergestelde van jou hé!!!
Ik was dolgraag zwanger en hield mij hele dagen bezig met dingen als suikerbonen, geboortelijst, kaartjes,...

Ik hoop voor jou dat je zwangerschap goed vooruitgaat en je je baby vlug in je armen hebt!

Want het is en blijft een wonder hé!
Nog een beetje volhouden dus en probeer er van te genieten want het is maar een korte periode in heel je leven dat je zo iets wonderlijk van zo dichtbij kan meemaken!!!

En als je het nog eens moeilijk hebt kom dan hier bij ons maar een beetje je hart luchten, wij luisteren altijd!!!!!!
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
jenny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 feb 2006, 13:00
Locatie:Brussel
Contacteer:

Bericht door jenny » 14 nov 2007, 17:55

Eigenlijk ben ik net als nele b, ik mis mijn zwangerschap heel erg en ik was zo gelukkig zwanger...ik heb me nooit zo goed gevoeld als toen ik zwanger was...
Ik zou er zo weer voor gaan...

Maar van de andere kant kan ik je wel begrijpen, een vriendin van mij was ook niet zo graag zwanger...en ik begreep haar ook wel ook al voelde ik de zwangerschap totaal niet hoe zij het voelde...voor mij was het elke dag zo een mooie belevenis en voor haar was het elke dag een karwij...iedereen heeft zijn eigen gevoel en beleeft het ook anders...

Ik hoop voor jou dat het toch nog wat aangenaam zal zijn, probeer het toch maar van te genieten, achteraf bekeken is zo rap voorbij...

Gebruikersavatar
Ann
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 mei 2007, 15:27

Bericht door Ann » 14 nov 2007, 18:53

Ik sluit me aan bij de vorige, probeer zoveel mogelijk te genieten, want voor je het weet ben je het gewriemel in je buik kwijt! Ik vond het ook een zalige tijd, maar had dan ook geen last van kwaaltjes...
Heb er nu al heimwee naar... zo zie je maar, iedereen voelt het anders aan.
Geduld, de laatste weken vliegen zo snel voorbij, voor je het weet heb je een klein ukje in je armen!!!

Oktobermama,
Ann
Onze dochter is er eindelijk!!! (en groeit als de kolen!)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 14 nov 2007, 18:55

Hey,
Bij mij was het allemaal heel dubbel. Ik genoot ervan dat ik in staat was om zo een klein leventje binnen in mij te laten groeien, maar ik hield ook niet van alles wat bij een zwangerschap komt kijken. Ik mis het dan ook niet en ik was DOLgelukkig toen mijn water 10 dagen te vroeg brak ;)
Nog een paar maand op de tanden bijten, meisje. En helaas, het klopt in dit geval, de laatste loodjes wegen het zwaarst.
Veel moed en probeer er toch nog wat van te genieten.
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)


Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 14 nov 2007, 20:51

Ik mis het soms ook nog, maar begrijp de reactie wel: ik ben het allemaal wat beu.
Maar hou er nog wel even de moed in, je hebt nog even te gaan :wink:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

hunny-dee
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 mar 2007, 20:00

Bericht door hunny-dee » 15 nov 2007, 07:52

Hoi,

Ik ben uitgeteld voor nu zaterdag en ben het ook behoorlijk beu,ik ben het eigenlijk al beu van rond de 25 weken,omdat ze toen zeiden dat ik zwangerschapsdiabetes heb en heb het eigelijk enoorm zwaar gehad om me aan mn dieet te houden,omdat ik de hele tijd zin had in snoep (en ik was toen eigenlijk pas tegoei van de misselijkheid af) :D Maarja alles voor het kleintje he :wink:

Op 35 weken had ik al last van pijnlijke voorweeën en moest ik rusten van mijn gyn,wat ik ook gedaan heb natuurlijk,maar ik zat dan de hele tijd in mijn hoofd dat ons kidnje te vroeg geboren zou worden en hoopte maar dat ze toch bleef zitten tot op z'n minst 37 weken en wat blijkt nu,dat ik zondagavond ingeleid ga worden omdat ik niet lang overtijd mag lopen door mijn zwangerschapsdiabetes...

En op 37 weken en een paar dagen ben ik opgenomen moeten worden in het ziekenhuis omdat ik door het dieet totaal door mn reserves heen zat en op nog geen week tijd 2 kg verloren was.Ben dan een week in het ziekenhuis gebleven en heb daar bijvoedingen gekregen (zo van die heel calorierijke drinkvoeding) die ik nu moet blijven nemen tot de bevalling.

Maar iedere keer als ik een CTG moest laten maken of als ik na de gyn moest,kreeg ik te horen dat ons kindje het prima doet.Ze is ook enorm actief wat volgens de gyn een teken is dat ze zich goed voelt,en dat is het alles belangrijkste he.

Het zwanger zijn op zich vindt ik ma niks,ik zal het absoluut niet missen,maar ons kindje is het zeker waard :)

Groetjes hunny-dee
AfbeeldingAfbeelding

Liefde is het enige
wat zich vermenigvuldigt
als je het deelt


Plaats reactie

Terug naar “De zwangerschap”