ben momenteel op bezoek bij mijn moeder die heeft een pc. Aangezien het heel slecht met me heeft gegaan en ik geen puf had om buiten te komen zal ik jullie weer een update geven.
Allereerst, het gaat goed met de tweeling, nog lekker in mijn buikje, nu 28 weken.
Jullie mogen het allemaal weten, het zijn twee meiden........eeneiig en 1 naam is al bekend...............Yara en de andere zeer waarschijnlijk Aida. maar aangezien papa de tweede naam kiest en wel eens van gedachte veranderd kan dit nog wijzigen.........maar ik hou jullie op de hoogte.
Alleen ik ben er slecht aan toe geweest. Toen ik terug kwam van Egypte leek mijn darminfectie weg maar die is na een week in Belgie weer opgedoken. Ik was uitgedroogd, 6 kilo afgevallen en moest opgenomen worden in het ziekenhuis. Daar heb ik weer infuus met vocht bijgekregen en mijn bloeddruk was veel te laag dus die werd ook opgekrikt. Hij was 80/55........dus veel duizelig en flauwtes gehad.

Nu is dit inmiddels weer 10 weken geleden en nu gaat het gelukkig weer prima. Inmiddels weer 13 kilo zwaarder en heb weer gezonde eetlust (teveel). Nu ben ik al sinds 7 augustus thuis, wel lekker op zich maar ik blijf toch bezig, vooral met mijn dochter van twee waar ik mijn handen vol aan heb.
Nu ik hoop dat het met jullie allemaal ook goed gaat en zodra ik kan laat ik jullie zeker weer wat horen.............