Hier gaan we weer, 'n beetje klagen over dik worden...
Gisteren heb ik van 4 verschillende mensen de opmerking gehad "gij zijt precies al hard verzwaard"... Ik kon janken...
Ik ben geen West-Vlaamse, ik hoop nog dat dit wil zeggen dat 't alleen mijn buik is die groter wordt, maar 'k vrees dat ze 't ook hebben op m'n gezicht, m'n billen,...
Aaaarg!!! 'k Kan daar dan ontzettend ongelukkig van worden als ze dat zeggen... 't Wordt al moeilijk om goed te slapen (elke nacht paar keer opstaan om naar de wc te gaan), 'k heb veel pukkels gekregen en 'k ben dan nog zwaar ook... Voel me echt lelijk...
Onze kapper zei dan ook nog dat hij niets mooi vindt aan 'n zwangere vrouw... Ik wou het zo op een lopen zetten (maar 't is echt een goeie in zijn vak - hij zou alleen z'n mond meer moeten houden).
Ik weet niet hoeveel ik ben bijgekomen. Ik woog al eiond de 80 voor 'k zwanger was. De gyn en huisarts hebben niet gezegd dat ze vonden dat ik té veel bijkwam, dus was ik gerust. Tot ik gisteren van 4 mensen heb mogen horen dat ik veel verzwaard was...
Dit moest er effe uit...
'k Ga nu wat zwemmen, die suikerwafel van gisteren eraf zwemmen... M'n voornemen om dagelijks een klein wandelingskes te doen, hou ik niet vol: ik ben al serieus kortademig...
Veel water drinken is precies ook geen oplossing he Babz, een mens zou op de duur niet meer weten wat goed is en wat niet

grts
s