Hoi allemaal.
Ik ben niet donderdagavond naar het ziekenhuis moeten gaan de gyn had gebeld en gezegd dat ik de 26ste 's avonds binnen moest omdat de kinderarts geen weekenddienst had en hij moest bij de bevalling aanwezig zijn.
Ik was om 20u in het ziekenhuis en ze hebben om 0u15 een pilletje gegeven voor onder de tong ze gingen normaal om 0u,3u,6u een pilletje opsteken maar omdat dat pilletje onder mijn tong een halfuurtje later al effect gaf durfde de vroedvrouw geen tabletjes meer opsteken omdat het anders veel te vlug zou gaan.
Ik ben maandagmorgen de 27ste om 6u45 bevallen van een zoontje 2.360kg zijn naam is Yerko ze hebben hem wel na de bevalling direct nagekeken en in de couveuse gelegd.
Hij heeft direct geweend als hij geboren was,daar was ik blij om en met zijn longetjes is alles in orde,hij ligt nog wel in de couveuse omdat hij 6weken te vroeg is geboren.
Hij heeft ook direct geplast,gisteren hebben ze een echo van zijn niertjes genomen en het is stuwing van de niertjes dat hij heeft.
Hij krijgt nu nog geen medicijnen enzo de kinderarts heeft wel gezegd dat hij op 6weken een onderzoek gaan doen met kleurstof om te zien hoe het met de niertjes gaat.
Zijn nierfunctie is volledig behouden wat wel goed nieuws is.
Ik ben al thuis maar onze Yerko is nog daar moeten blijven de kinderarts denkt een dag of 10 als hij goed blijft evolueren.
Ik ga elke dag 2 keer naar het ziekenhuis bij Yerko,hij krijgt borstvoeding dus ik komf thuis af en ga daarmee 2 keer per dag naar daar.
Ik had het wel moeilijk om hem achter te laten.
Maar ik weet dat hij in goede handen is.
Groetjes