echo's en bolle buikjes!!!
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
buikjes
Babz: Je hebt een hele mooie buik en ook een heel schoon echootje!!!
EvytjeuH: Ook een mooie buik hoor! En die mag jij heel binnenkort inruilen hé!!
Alvast een vlotte bevalling gewenst!!!!!
liefs Aicha
EvytjeuH: Ook een mooie buik hoor! En die mag jij heel binnenkort inruilen hé!!

Alvast een vlotte bevalling gewenst!!!!!

liefs Aicha
- voetballover
- Pas blauw
brrr ik reageer maar vlug want het aantal antwoorden hier stond op "666", eng nummer 

-->Persoonlijk Fotoalbum<--
Je had een heel mooi buikje...ik mis de mijne nog elke dag...
Hier ook zo iemand met een enorme drang naar het weer zwanger zijn maar die toch enkele jaren zal moeten wachten, vooral met al die toekomstige mama's in mijn omgeving en sinds vrijdag ook iemand van op het werk, dus vergeten zal ik zeker niet, en het gaat bij mij nog totaal niet over, het verergerd zelf
ook wat finacieel betreft zegt mijn verstand op dit moment nee maar ook manlief die niet direct wil beginnen
als we ooit herbeginnen...is nogal een twijfelgeval
Enfin we zullen zien hé
Hier ook zo iemand met een enorme drang naar het weer zwanger zijn maar die toch enkele jaren zal moeten wachten, vooral met al die toekomstige mama's in mijn omgeving en sinds vrijdag ook iemand van op het werk, dus vergeten zal ik zeker niet, en het gaat bij mij nog totaal niet over, het verergerd zelf

ook wat finacieel betreft zegt mijn verstand op dit moment nee maar ook manlief die niet direct wil beginnen

Enfin we zullen zien hé

- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
ik heb geen pree en heb er al drie en de 4de is heel waarschijnlijk onderweg ! ik start volgend jaar een proefproject als onthaalmoeder bij de onthaalmoeder hier 2 huizen verder . hoelanger je tussen de kindjes laat hoe duurder het word . 

ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
Wij wachten juist daarom minimum 2,5 jaar omdat er dan minder uitgavens zullen zijn, en dus voor ons zeker goedkoper zal zijn dan kort na elkaar...want 2 crèches (zelf al is er ééntje goedkoper omdat er 2 naartoe gaan) kunnen we toch niet aan hoor...210€/maand is toch niet niets en dat zo per kind...Annubis schreef: hoelanger je tussen de kindjes laat hoe duurder het word .
En ik thuis blijven nog minder of groot-ouder inschakelen gaat ook niet want die werken nog fulltime... dus zal het voor ons wel goedkoper zijn minimum 2,5 jaar te wachten voordat we er weer aan kunnen beginnen...
Spijtig, maar er zijn ook voordelen aan