echo's en bolle buikjes!!!
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
Baby zit nog redelijk hoog bij mij. Alhoewel ik de laatste dagen indruk heb dat 't wat gedaald is. Maandag naar gynaecoloog, dus ik hoop dat ze dit dan bevestigt.
Aantal kilo's dat ik bijgekomen ben, valt wel heel goed mee, tot nu toe 8 in totaal (waarvan wel 3 de laatste maand). Ben wel blij dat mijn navel niet uitpuilt. Want ik heb ook zo'n navelfobie
. vandaag ook een collega van mij langs geweest met haar baby'tje van 2 weken oud en dan stond ik toch wel eventjes versteld van "zo'n wezentje groeit ook in mijn buik". Dan besef je dat precies pas.

Aantal kilo's dat ik bijgekomen ben, valt wel heel goed mee, tot nu toe 8 in totaal (waarvan wel 3 de laatste maand). Ben wel blij dat mijn navel niet uitpuilt. Want ik heb ook zo'n navelfobie

HIHI Con, "zo'n wezentje groeit ook in mijn buik". Leuke zin.
Toen ik 37 weken was, gingen we op kraambezoek en toen viel mijn frank ook maar goed van 'amai, binnen een paar weken hebben we ook zo'n kindje...'
Da's raar hé?
Wees er maar heel zeker van dat er ook zo'n schattige baby uit je zal komen!!!
Toen ik 37 weken was, gingen we op kraambezoek en toen viel mijn frank ook maar goed van 'amai, binnen een paar weken hebben we ook zo'n kindje...'
Da's raar hé?
Wees er maar heel zeker van dat er ook zo'n schattige baby uit je zal komen!!!

met een beetje vertraging, de laatste foto's van mijn zwangere buikje, 40w3d, nu al 1 maand geleden...
Deze foto is getrokken de dag zelf van mijn inleiding...'s avonds was ik in het ziekenhuis, ik mis mijn buikje wel
mo ik ben zo gelukkig met ons meisje...

Hier dan ook een foto van ons meisje gisteren net 1 maand...

Groetjes
Jenny
Deze foto is getrokken de dag zelf van mijn inleiding...'s avonds was ik in het ziekenhuis, ik mis mijn buikje wel

Hier dan ook een foto van ons meisje gisteren net 1 maand...

Groetjes
Jenny