echo's en bolle buikjes!!!
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
we hebben al namen in gedachten maar het moet beginnen met m liefst
als jullie ideen hebben kun je ze altijd posten bij het topic
wat past bij milan en maité
dank alvast
en we zijn blij dat het terug een meisje word hoor
maité en ..... zullen veel aan elkaar hebben
moest het een jongen geweest zijn waren we ook blij maar het zou dan al 4j schillen met milan dus vonden we het beter een meisje
als jullie ideen hebben kun je ze altijd posten bij het topic
wat past bij milan en maité
dank alvast
en we zijn blij dat het terug een meisje word hoor
maité en ..... zullen veel aan elkaar hebben
moest het een jongen geweest zijn waren we ook blij maar het zou dan al 4j schillen met milan dus vonden we het beter een meisje

Ik ben momenteel 39w6d, Heb mijn buikje in mijn fotoalbum gezet... want ben niet echt vertrouwd met de foto's zo online te plaatsen...
en als er niets veranderd word ik zondag ingeleid, dus dat is een van mijn laatste foto met buikje...
Onze hond wou er ook even bijkomen staan op de foto, vind het zooo lief ;o)
groetjes
Jenny
en als er niets veranderd word ik zondag ingeleid, dus dat is een van mijn laatste foto met buikje...
Onze hond wou er ook even bijkomen staan op de foto, vind het zooo lief ;o)
groetjes
Jenny
ik heb eens eens een vraag... ik zie hier op de foto's met hoogzwangere buikjes dat iedereen zo'n bruine streep van de navel naar beneden heeft wel ik heb da nog altijd niet is dat normaal?? 't is mss een domme vraag maar ja bij de eerste zwangerschap hebde zoveel vragen
en dit is er eentje dat ik me al lang stel 

neen niet iedereen heeft dat hoor
ik heb dit wel van milan en maité ook gehad en die van maité was nog niet helemaal weg
ze zeggen t'is zo een bruine streep of striemen moja geloof dat lijk niet echt zenne
en het duurt wel lang voordat die streep terug weg gaat
maar ik stoor me daar niet aan hoor)
en ik heb er hier eigenlijk nog niet op gelet hier op het bf
succes nog verder
ik heb dit wel van milan en maité ook gehad en die van maité was nog niet helemaal weg

ze zeggen t'is zo een bruine streep of striemen moja geloof dat lijk niet echt zenne
en het duurt wel lang voordat die streep terug weg gaat

en ik heb er hier eigenlijk nog niet op gelet hier op het bf

succes nog verder

het heeft weer ff geduurd sinds de laatste keer, maar er is ondertussen zoveel gebeurd dat het moeilijk was om online te komen.
mijn vriend en ik hebben een ongeval gehad met de motor, en we hebben echt geluk gehad. alletwee onze linkerknie is er goed aan, maar met het kindje is alles goed, zoals jullie kunnen zien op de echo hieronder. die is van 08-02-07 op 14w1d.

groetjes
Wenneke
PS: Jenny, veel succes morgen, keep us posted
mijn vriend en ik hebben een ongeval gehad met de motor, en we hebben echt geluk gehad. alletwee onze linkerknie is er goed aan, maar met het kindje is alles goed, zoals jullie kunnen zien op de echo hieronder. die is van 08-02-07 op 14w1d.

groetjes
Wenneke
PS: Jenny, veel succes morgen, keep us posted

Trotse mama van Elias 14/08/2007
Oei Wenneke, goed dat met jullie baby alles in orde is hé! Was wel ff schrikken zeker. Buiten jullie knie nog iets geblesseerd??
Ik zal mijn echo van 8 weken (01/02/07) ook eens posten. Er is nog niet zo veel op te zien (wat wil je met 1.6cm) maar ik ben er toch heel fier op!!

Ik zal mijn echo van 8 weken (01/02/07) ook eens posten. Er is nog niet zo veel op te zien (wat wil je met 1.6cm) maar ik ben er toch heel fier op!!

Laatst gewijzigd door Ambertje op 10 feb 2007, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Is idd een hele lieve en mooie fotojenny schreef: Onze hond wou er ook even bijkomen staan op de foto, vind het zooo lief

Voelt jullie hond dat aan dat er een iets groeit in je buik?
Wordt je vandaag ingeleid dan??? (indien ja wens ik je veel succes)