harde buiken
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
naweeën
Bedankt. Deze tip lijkt me echt het proberen waard. kzal hem zeker onthouden tot na de geboorte.
Groetjes Aicha
Groetjes Aicha
ja, dat had ik ook, toen ik de eerste keer op 't toilet zat, plons, daar ging ieNathje schreef:Ik heb door die samentrekking een enorme grote bloedklonter verloren, precies een lever.
Kwas wel paniekerig en belde een verpleegster op, die zei dat het normaal was, amai, dat deed wel raar zunne.
nathje.

ahwel, toen ik voor 't eerst ging plassen na de bevalling, ging dat niet zo vlotjes. Ik moest wat moeite doen om m'n blaas leeg te krijgen, en toen was die *plons*, en een fractie van een seconde twijfelde ik dus van waar dat dat kwamNathje schreef:Lena, dat is een raar gevoel hé? tis precies of ge stoelgang maakt vooraan.
nathje.

Ik werd om de zoveel tijd wakker gemaakt om te plassen. Maar ik had niets meer binnen sinds 's morgens vroeg! Na mijn ontbijt heb ik niets meer gegeten. Toen ze me wakker maakte, liet ze me dan nog een groot glas water drinken en dat smaakt niet hoor, als ge juist wakker zijt.
En tegen dat ik weer dacht van goed te slapen, was de nachtverpleegster daar weer. Kon het krijgen hoor!
Ik deed express Keanu weg voor een nachtje om te kunnen slapen vlak na de bevalling en tis dan nog van dat.
Maar om ongeveer 05.00 's morgens kon ik plassen en ik hoorde enorme plonsen (klonters) en toen hebben ze me niet meer wakker gemaakt, alleen om 06.00 waren ze daar met een slapende Keanu en om 07.00 met het ontbijt, grrrr!!!
Dan nog wakker gelegen van de naweeën
.
Enkele dagen later wilde ik Keanu uit zijn bedje halen in de materniteit en toen voelde ik iets... een enorme bloedklonter! Ik was net in de badkamer en die viel langs mijn broekspijp naar beneden. Ik heb me opnieuw mogen douchen van een ganse lijn bloed langs mijn benen.
De verpleegster geroepen en die zei dat dit een goed teken was. Ik heb lang last gehad van klonters, want ik heb nog een extra dosis methergin moeten bijnemen van de gyn.
nathje.
En tegen dat ik weer dacht van goed te slapen, was de nachtverpleegster daar weer. Kon het krijgen hoor!
Ik deed express Keanu weg voor een nachtje om te kunnen slapen vlak na de bevalling en tis dan nog van dat.
Maar om ongeveer 05.00 's morgens kon ik plassen en ik hoorde enorme plonsen (klonters) en toen hebben ze me niet meer wakker gemaakt, alleen om 06.00 waren ze daar met een slapende Keanu en om 07.00 met het ontbijt, grrrr!!!
Dan nog wakker gelegen van de naweeën

Enkele dagen later wilde ik Keanu uit zijn bedje halen in de materniteit en toen voelde ik iets... een enorme bloedklonter! Ik was net in de badkamer en die viel langs mijn broekspijp naar beneden. Ik heb me opnieuw mogen douchen van een ganse lijn bloed langs mijn benen.
De verpleegster geroepen en die zei dat dit een goed teken was. Ik heb lang last gehad van klonters, want ik heb nog een extra dosis methergin moeten bijnemen van de gyn.
nathje.

Ik heb dat ook na de bevalling gehad, die klonters. Een heel raar gevoel!
Ik heb massa's bloed verloren na Milan, enorm veel kraamvloed. Ik ging elk uur naar het toilet en dan nog was er soms gigantisch veel bloed op mijn kleding.
Ik zat dan op een handdoek in de zetel voor het geval dat. En soms was het nodig.
Ik heb massa's bloed verloren na Milan, enorm veel kraamvloed. Ik ging elk uur naar het toilet en dan nog was er soms gigantisch veel bloed op mijn kleding.
Ik zat dan op een handdoek in de zetel voor het geval dat. En soms was het nodig.