foto's zwangerschap
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
omdat dit echt mijn allerlaatste zwangerschap is zou ik héél graag mooie zwangerschapsfoto's laten maken, niet zomaar bij de fotograaf om de hoek, liefst iemand met toch wat ervaring. Deze mogen artistiek naakt zijn, kennen jullie misschien iemand wel liefst iemand uit de omgeving van de kempen, zelf woon ik in Merksplas.
- dolfijntje2
- Pas blauw
- dolfijntje2
- Pas blauw
- dolfijntje2
- Pas blauw
Hoi,
Ja hij doet het inderdaad nog en heeft al eens eerder zwangere vrouwen een fotoshoot gedaan zo naakt en zwart wit is heel mooi voor te doen zei hij maar dat moet je dan zelf maar kijken wat je wenst , geef me anders je email adres of zo dan kan ik je zijn email en telefoonnummer doorgeven.
want om dat hier zo op het forum te zetten...
groetjes
Ja hij doet het inderdaad nog en heeft al eens eerder zwangere vrouwen een fotoshoot gedaan zo naakt en zwart wit is heel mooi voor te doen zei hij maar dat moet je dan zelf maar kijken wat je wenst , geef me anders je email adres of zo dan kan ik je zijn email en telefoonnummer doorgeven.
want om dat hier zo op het forum te zetten...
groetjes
Mijn man is fotograaf(in bijberoep,en gediplomeerd!) en heeft er van mij ook gemaakt toen ik zwanger was van de laatste.
Heb er waar ik helemaal naakt op sta maar je ziet er niks van omdat het zo danig belicht is dat ik zwart ben en de achtergrond wit.
Ook heb ik er dan met voile enz...
Heb niet veel foto's waar ik mooi op sta,maar dat zijn er nu waar ik enorm trots op ben.
Deze zomer gaat hij zijn studio in orde maken,want die heeft hij nog niet,daar dat hij vaak op locatie gaat.
Je moet dat echt doen,is een hele mooie herinnering voor later.
Heb er waar ik helemaal naakt op sta maar je ziet er niks van omdat het zo danig belicht is dat ik zwart ben en de achtergrond wit.
Ook heb ik er dan met voile enz...
Heb niet veel foto's waar ik mooi op sta,maar dat zijn er nu waar ik enorm trots op ben.
Deze zomer gaat hij zijn studio in orde maken,want die heeft hij nog niet,daar dat hij vaak op locatie gaat.
Je moet dat echt doen,is een hele mooie herinnering voor later.