andere eetgewoontes tijdens de zwangerschap
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
ik heb zojuist rijstpap uit blik gegeten iets dat ik normaal gezien nooit eet en eigenlijk niet lust
ik heb ver een heel blikje op. zo heb ik nog dingen dat ik nu eet en eigenlijk normaal ervoor niet lustte . bij mijn vorige zwangerschappen had ik eigenlijk zo geen rare eetbuien maar nu blijkbaar wel . van de week heb ik boterhammetjes met choco gegeten en daarbij augurkjes
hoe raar kan een zwangere vrouw zijn.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
Ik zal maar niet vertellen dan hoeveel tomaten ik gegeten heb de afgelopen 9 maanden
Mijn favoriete menu was: kerstomaatjes met zongedroogde tomaatjes met mozarella
soms wat sla erbij, meestal niet, en de laatste maand of anderhalf: rauwe witlof erbij.
Op 't werk zijn ze benieuwd of ik na de bevalling nog zoveel tomaat ga eten

Op 't werk zijn ze benieuwd of ik na de bevalling nog zoveel tomaat ga eten
-
Katia
ik moet dus niks meer hebben van vlees!!!
bhabhabha,zelfs als ik het klaar moet maken,sta ik te kokhalzen..
sven meot tjorreke zijn vlees bakken,terwijl ik buiten ga zitten,omdat ik de geur ook niet verdraag...
verder geen problemen met mij hoor
(en,nee,hierop wil ik geen commentaar van jou,betty,of van jou,katia)
bhabhabha,zelfs als ik het klaar moet maken,sta ik te kokhalzen..
sven meot tjorreke zijn vlees bakken,terwijl ik buiten ga zitten,omdat ik de geur ook niet verdraag...
verder geen problemen met mij hoor
-
Katia
Linda wou op een bepaald moment niks anders dan V8-sapjes, tot ik die in grote aantallen heb gekocht, daarna moest ze er niks meer van weten....
Toen wou ze niks anders dan witte bonen in tomatensaus, tot ik die in grote aantallen heb gekocht, daarna moest ze er niks meer van weten....
Daarna waren de boerenworsten van de Colruyt aan de beurt, maar die heb ik nooit in grote aantallen gekocht
Toen wou ze niks anders dan witte bonen in tomatensaus, tot ik die in grote aantallen heb gekocht, daarna moest ze er niks meer van weten....
Daarna waren de boerenworsten van de Colruyt aan de beurt, maar die heb ik nooit in grote aantallen gekocht
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
k zou niet durven daarop commentaar gevensterretje schreef: verder geen problemen met mij hoor![]()
zwangere vrouwen zijn het raarste wat er bestaat op de wereld lol en wij maar zagen over ons venten
-
Katia
Bij mij zijn het toch vooral dingen die ik ineens niet meer lust: vlees, bwakkes! En sterk gekruide maaltijden gaan ook niet meer naar binnen.
Net zoals iemand hierboven grijp ik wel gemakkelijk naar vettige brol. Leve de frituur (en schuldgevoelens achteraf
) En... Mars-ijsjes. Mmmmmm... Gelukkig ook wel komkommer en appels 
Aditi
Net zoals iemand hierboven grijp ik wel gemakkelijk naar vettige brol. Leve de frituur (en schuldgevoelens achteraf
Aditi
Bij Amber was ik chocoladeverslaafd, ik at altijd van die bouchés van côte d'or. Wat ik niet kon ruiken of eten waren eieren, dan moest ik gegarandeerd overgeven terwijl ik dat anders zo graag eet.
Bij Caro had ik een blokjes kaas en salami verslaving, die is eigenlijk daarna niet meer overgegaan
Bij Caro had ik een blokjes kaas en salami verslaving, die is eigenlijk daarna niet meer overgegaan
In het begin kon ik geen eieren, sinaasappelsap en spuitwater meer ruiken en al zeker niet eten.
Nu kan dat weer zonder probleem.
En ik snoep wel wat meer. Ik probeer heel goed op te leten, maar 't ergste is als ik 's avonds thuiskom en nog een paar uurkes moet wachten met eten omdat mijn ventje nog niet thuis is.
Nu kan dat weer zonder probleem.
En ik snoep wel wat meer. Ik probeer heel goed op te leten, maar 't ergste is als ik 's avonds thuiskom en nog een paar uurkes moet wachten met eten omdat mijn ventje nog niet thuis is.
In het begin lustte ik alleen nog soep, het was toen net die 'kippensoep'actie, en ventje lief had dan maar een hele doos gekocht. Die staat hier nog steeds onaangeroerd, want mijn goesting in soep was voorbij
Ik eet niet echt anders, maar meeeeeeeeeeeeeer....ik blijf altijd honger hebben (en dan verbaasd zijn dat ik een kilootje meer bijkom
)
Ik eet niet echt anders, maar meeeeeeeeeeeeeer....ik blijf altijd honger hebben (en dan verbaasd zijn dat ik een kilootje meer bijkom
voila, dat bedoel ik nufozke schreef:In het begin lustte ik alleen nog soep, het was toen net die 'kippensoep'actie, en ventje lief had dan maar een hele doos gekocht. Die staat hier nog steeds onaangeroerd, want mijn goesting in soep was voorbij![]()
ik heb witte bonen gegeten tot ze uit mijn oren weer kwamen
En dan in het begin van de zwangerschap, toen ik liters juliennesoep had gemaakt, moest ze ervan kokhalzen... een hele week heb ik van die soep gegeten
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
zwangere vrouwen he
ge zou nog medelijden met die mannen beginnen krijgen lol 
Laatst gewijzigd door Annubis op 16 jun 2006, 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.