urinestaal
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
ik moet van de gyne elke keer ik kom ochtendurine meenemen . nu vanochtend deed ik de urine in het potje en liet het dekseltje open tot het niet meer warm was de urine. nu daarjuist ging ik het potje nemen en zette het klaar in het zicht omdat ik het niet zou vergeten.
nu zag ik naar die kleur en da is niet meer doorschijnent maar precies gele melk zou dat kwaa kunnen . vind het toch maar raar heb da nog nooit gezien.
nu zag ik naar die kleur en da is niet meer doorschijnent maar precies gele melk zou dat kwaa kunnen . vind het toch maar raar heb da nog nooit gezien.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
ja mijn huisarts had da gezegd vroeger da ik da potje moest laten open staan. ik zal zien wat de gyne straks zegt he. dit heb ik nog nooit gehad met mijn urine hopelijk is da geen voorbode van iets. ik blijf altijd positief denken dus het zal wel niets zien oftewel nen koude op mijn water. ik laat het jullie straks weten.
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
ben juist thuis ... alles was perfekt in orde de nekplooimeting en alles was zeer goed ik had 1/35000 kans dat het babytje een afwijking zou hebben. dus da was zeer goed. ook de bloedtest op afwijkingen was heel goed.
en de urine daar is een simpele verklaring voor , als je op je nuchtere maag een urinestaal afneemt heb je weinig gedronken en dan koeken de eiwitten samen en dat gaf zo die melkachtige kleur.
ik was 2kg afgevallen dus de gyne was content . ik zal straks op een ander topic het echootje plaatsen als ik het ingescant heb.
en de urine daar is een simpele verklaring voor , als je op je nuchtere maag een urinestaal afneemt heb je weinig gedronken en dan koeken de eiwitten samen en dat gaf zo die melkachtige kleur.
ik was 2kg afgevallen dus de gyne was content . ik zal straks op een ander topic het echootje plaatsen als ik het ingescant heb.
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
cola volledig gelaten en als ik het drink de gas eruit en heel miniem drinken geen volle fles. ik at daarvoor 1 of 2 keer per dag maar ook niet veel . en nu sinds een paar weken eet ik 5keer per dag maar niet veel he.
bv s morgen drie boterhammen geroosterd met een beetje boter om 10u mager yoghurtje met een schepje confiture onder geen suiker . s midags 2 sneden brood met beleg of een kom soep. om 16u appel en peer en s avonds gekookt eten maar ik eet dan vlees met aardappelen of groenten met vlees . en drink heel veel water met een beetje grenadine in . en heel af en toe zondig ik is en eet een klein potje chips of een koekje. zo doe ik dat ongeveer en nu lukt het van af te vallen en ik eet genoeg dus geen gevaar voor het babytje.
bv s morgen drie boterhammen geroosterd met een beetje boter om 10u mager yoghurtje met een schepje confiture onder geen suiker . s midags 2 sneden brood met beleg of een kom soep. om 16u appel en peer en s avonds gekookt eten maar ik eet dan vlees met aardappelen of groenten met vlees . en drink heel veel water met een beetje grenadine in . en heel af en toe zondig ik is en eet een klein potje chips of een koekje. zo doe ik dat ongeveer en nu lukt het van af te vallen en ik eet genoeg dus geen gevaar voor het babytje.

- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
de kilo's moeten er echt af bij mij als ik foto's van vroeger zie en kleren word ik niet goed ja oke kinderen kopen is extra kilo's aankomen en een buikje krijgen maar het kan ook anders. ik kijk elke week naar sonja kimpe en lees alle recepten van de ww en baseeer me daarop en wonder boven wonder voorlopig lukt het maar er is wel doorzettingsvermogen nodig want mijn ventje doet niet mee en snoept en doet er maar op los.