DRINGEND!!!Mag dit?
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
hey,
Mag je in de sauna, turksbad, relaxzwemmen en stoombad?
Morgen hebben we een verjaardagsfeestje, en dit mogen we voor vier uur doen!
bedankt!
Mag je in de sauna, turksbad, relaxzwemmen en stoombad?
Morgen hebben we een verjaardagsfeestje, en dit mogen we voor vier uur doen!
bedankt!
Mij hebben ze altijd wijsgemaakt dat je geen hete of te warme baden mag nemen tijdens je zwangerschap...
Weet niet of dat waar is hé, is niet de gyn of zo die mij dat gezegd heeft...
Maar voor de rest moet je volgens mij naar niets kijken hoor.
Je kan mss een bellen naar je gyn of inderdaad, naar die uitbaters van dat spel daar!
Alé, geniet ervan hé als ge moogt!!!
Weet niet of dat waar is hé, is niet de gyn of zo die mij dat gezegd heeft...
Maar voor de rest moet je volgens mij naar niets kijken hoor.
Je kan mss een bellen naar je gyn of inderdaad, naar die uitbaters van dat spel daar!
Alé, geniet ervan hé als ge moogt!!!
Hallo,
zaterdag ga ik zelf een dagje relaxen in de sauna. Van de gyn mag het wel maar je mag natuurlijk niet in de heetste sauna's gaan (tot maxc 60graden) en je mag erna geen stortbad nemen. Een warme douche wel. En voor de rest, de zwembaden, bubbelbaden, zweethut,...
Naart schijnt zouden in finland de vrouwen in de sauna bevallen volgens de gyn???
Geniet er dus van, ik ga dat zaterdag ook doen.
zaterdag ga ik zelf een dagje relaxen in de sauna. Van de gyn mag het wel maar je mag natuurlijk niet in de heetste sauna's gaan (tot maxc 60graden) en je mag erna geen stortbad nemen. Een warme douche wel. En voor de rest, de zwembaden, bubbelbaden, zweethut,...
Naart schijnt zouden in finland de vrouwen in de sauna bevallen volgens de gyn???

Geniet er dus van, ik ga dat zaterdag ook doen.

hey,
Het was leuk gisteren ze, geen sauna voor mij maar bubbelbad enz....
En Lucy heeft voor de eerste keer in een zwembad geweest, ze vond da echt super! Ze heeft er lang ingezeten ze, ongeveer een uur'n half dan is ze er zelf uitgekropen
Men man heeft zicht zo rotgeammuzeert dat z'n zwemshort is gescheurt
groetjes
Het was leuk gisteren ze, geen sauna voor mij maar bubbelbad enz....
En Lucy heeft voor de eerste keer in een zwembad geweest, ze vond da echt super! Ze heeft er lang ingezeten ze, ongeveer een uur'n half dan is ze er zelf uitgekropen

groetjes