Die vervelende kwaaltjes : wie nog???
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
Hallo hallo hallo,
Mijn naam is dus Bieke Coursier en ben wonende in Hoogstraten.
Ik ben 27 jaar en gelukkig getrouwd met mijn ventje, Gunther.
Wij zijn ondertussen al 7 weken in blijde verwachting van ons eerste kleintje en mijn hormonenstelsel is volledig onderste boven gehaald.
Dus iedereen die met hetzelfde zit en ook ongeveer voor midden augustus is uitgerekend, fee free to express you feelings here!!!
Ik heb vooral veel moeilijkheden met die vermoeidheid, heb al twee weken rust voorgeschreven gekregen van de dokter!
Dus dat ga ik nu ook doen.
Maar ik zou het tof vinden om in contact te komen met lotgenoten om zo elkaars vreugdes en pijnen te delen.
Tot schrijfs
Bieke
Mijn naam is dus Bieke Coursier en ben wonende in Hoogstraten.
Ik ben 27 jaar en gelukkig getrouwd met mijn ventje, Gunther.
Wij zijn ondertussen al 7 weken in blijde verwachting van ons eerste kleintje en mijn hormonenstelsel is volledig onderste boven gehaald.
Dus iedereen die met hetzelfde zit en ook ongeveer voor midden augustus is uitgerekend, fee free to express you feelings here!!!
Ik heb vooral veel moeilijkheden met die vermoeidheid, heb al twee weken rust voorgeschreven gekregen van de dokter!
Dus dat ga ik nu ook doen.
Maar ik zou het tof vinden om in contact te komen met lotgenoten om zo elkaars vreugdes en pijnen te delen.
Tot schrijfs
Bieke
Hoi Bieke,
Het zijn vooral de eerste drie maanden dat je veel last hebt van kwaaltjes. In tegenstelling tot mijn eerste zwangerschap was ik nu wel misselijk en wel de hele dag door. Na die drie maanden is het wel overgegaan , maar kwamen er andere dingen in de plaats. Het lastigste is nu wat brandend maagzuur en mijnen draai niet vinden in bed (geen houding weten om te slapen)
Hopelijk voel je je al beter
Ness
Ps: ik liet ook een bericht bij 'jezelf voorstellen', kiekeboe, ik ben nieuw!
Het zijn vooral de eerste drie maanden dat je veel last hebt van kwaaltjes. In tegenstelling tot mijn eerste zwangerschap was ik nu wel misselijk en wel de hele dag door. Na die drie maanden is het wel overgegaan , maar kwamen er andere dingen in de plaats. Het lastigste is nu wat brandend maagzuur en mijnen draai niet vinden in bed (geen houding weten om te slapen)
Hopelijk voel je je al beter
Ness
Ps: ik liet ook een bericht bij 'jezelf voorstellen', kiekeboe, ik ben nieuw!
Ik ben 8 weken zwanger en voel me supergoed en supergelukkig. Van vermoeidheid en misselijkheid heb ik nog geen last gehad.
Ik heb wel opgezwollen en pijnlijke borsten. Weet er iemand of er daar iets aan te doen is? Pilletjes wil ik zeker niet nemen, maar ik dacht aan koude compressen of zonder B.H. rondlopen als ik thuis ben. Heeft iemand dat al geprobeerd of andere dingen? Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden dan moet ik het niet zelf proberen. Desnoods doe ik het er gewoon mee. Duurt dit nog lang?
Ik heb wel opgezwollen en pijnlijke borsten. Weet er iemand of er daar iets aan te doen is? Pilletjes wil ik zeker niet nemen, maar ik dacht aan koude compressen of zonder B.H. rondlopen als ik thuis ben. Heeft iemand dat al geprobeerd of andere dingen? Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden dan moet ik het niet zelf proberen. Desnoods doe ik het er gewoon mee. Duurt dit nog lang?
wij verwachten ons eerste kindje rond 5 oktober
ik zal het eens proberenIsake schreef:ik had daar in het begin ook last van Annemie en nu nog trouwens hoor en wat echt helpt dat is warm en koud afwisselen, een koud washandje en daarna leg ik mijn verwarmkussen op
Vroedvrouw heeft mij die tip gegeven touwens
wij verwachten ons eerste kindje rond 5 oktober
In het begin was ik ook zo misselijk...
En toen ik vroeg aan de dokter of ik iets mocht nemen, zei die spontaan...
"dan denk je maar dat je niet misselijk bent"!!
Echt waar ik ben heel tevreden over mijn huisdokter maar soms...
En ik ben er dus maar doorgesukkeld zonder medicatie..
Nu heb ik het nog af en toe maar okee, het valt mee!!
En toen ik vroeg aan de dokter of ik iets mocht nemen, zei die spontaan...
"dan denk je maar dat je niet misselijk bent"!!
Echt waar ik ben heel tevreden over mijn huisdokter maar soms...
En ik ben er dus maar doorgesukkeld zonder medicatie..
Nu heb ik het nog af en toe maar okee, het valt mee!!