aftellen van 8 dagen naar....

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Plaats reactie
Frieke
Pas blauw
aftellen van 8 dagen naar....

Bericht door Frieke » 06 dec 2005, 11:26

Goeiemiddag allemaal :lol:

Ik kom eventjes vertellen dat mijn laatste week van mijn zwangerschap morgen aanbreekt. De geboorte van ons tweede kindje is uitgerekend voor 14 december en alhoewel het al een flinke baby is ziet het er niet naar uit dat onze tweede spruit zich eerder zal aankondigen. :?
Nu is de zwangerschap wel heel zwaar geworden want ik voel me precies een invalide. Door mijn bekkeninstabiliteit kan ik bijna niks meer en is het echt puffen geblazen voor te zorgen voor mijn 20 maanden oude dochtertje wanneer mijn vriend uit werken is.
Slapen lukt ook al een tijdje niet meer goed maar ja, dit zjin allemaal de typische laatste-weken-kwaaltjes he! :o
Toch kan ik er de moed inhouden wanneer ik eraan denk dat binnen 8 dagen ons tweede wondertje in onze armen ligt. Zalig toch! :D :P
Morgen laatste afspraak met de gyné. Wie weet heb ik ondertussen al opening. We zijn heel nieuwschierig want het wordt nu toch erg spannend e. Zijn er nog mama's in de laatste weken nu?
Groetjes aan iedereen!
Afbeelding
Afbeelding

Hele fiere mama van Febe en Ferre

Dagmar
Moderator

Bericht door Dagmar » 06 dec 2005, 14:56

Dan wordt het heel spannend voor jullie! Alvast een hele vlotte bevalling toegewenst..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 06 dec 2005, 15:08

veel succes met je bevalling!
ik hoop dat alles vlotjes mag verlopen
Probeer toch nog voldoende te rusten.
Dit is inderdaad niet makkelijk met een peutertje rondlopen!

ikzelf mag nog even wachten, ben nog maar 14,5 week ver.

14 december is de verjaardag van mijn vader.
Zal aan je denken dan!

Katharina
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Katharina » 06 dec 2005, 16:59

Een goed bevalling toegewenst
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Keppebolle
Moderator
Contacteer:

Bericht door Keppebolle » 06 dec 2005, 17:03

Heel veel succes met de bevalling.
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Annubis
Moderator
Contacteer:

Bericht door Annubis » 06 dec 2005, 17:07

heel veel succes met de bevalling en hou ons op de hoogte he
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Zoepke
Pas blauw

Bericht door Zoepke » 06 dec 2005, 17:22

Joepie , een lotgenote ! Ook ik ben uitgeteld op 14 december , en ook ik moet morgen op controle !!! Kunnen we fijn samen aftellen , ... en inderdaad , het is behoorlijk heavy ! Ook ik heb verschrikkelijk veel last van mijn bekken en ben ondertussen alles beu . s'nachts niet slapen , opstaan om een paar drupjes waarvan je denkt , was het dat ? s'morgens gelijk een oud vrouwke uit dat bed komen met een diepe zucht . Je man als takeldienst gebruiken om uit bad en zetel te komen . Het zuur dat aan je oren uitloopt !!! Om nog maar te zwijgen van de mensen die met een boogje om me heen lopen uit angst een stuk van hun neus kwijt te zijn ! Het chagerijn loopt er soms vanaf !!! Hoog tijd dat we de baby in onze armen hebben hè . Gelukkig heb ik al vier schatten van kids en een man die me behandelen als een prinses .... Mijn man is kampioen geworden in vooral ... zwijgen ... hahaha
Liefde is een gevoel dat je voelt als je een gevoel voelt dat je nog nooit tevoren gevoelt hebt !!!

Frieke
Pas blauw

Bericht door Frieke » 06 dec 2005, 18:28

ooooh, das leuk, iemand uitgerekend op dezelfde dag. Ik heb precies allemaal dezelfde klachten als jou. Tis serieus doorbijten nu e, morgen naar de gyn, kzal toch eens vragen of hij niets kan doen voor het een beke te bespoedigen...
Want ik ben een enorm ongeduldig persoon en aan het putten uit mijn laatste reserves. Vooral het niet meer kunnen slapen weegt door. Ik wens je in je laatste week nog enorm veel succes, en een hele vlotte bevalling. Nog veel moed gewenst voor de laatste week
groetjes
Afbeelding
Afbeelding

Sigri
Moderator

Bericht door Sigri » 06 dec 2005, 19:26

Veel succes allebei.
Ik moet nog effe wachten , ben uitgeteld voor 16/2/2006.

Groetjes,
sigri
Afbeelding

Afbeelding

jong moederke
Pas blauw

Bericht door jong moederke » 06 dec 2005, 20:25

hey leuk....hihi ik ben jarig op 14 december....
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Frieke
Pas blauw

bezoek aan de gyn

Bericht door Frieke » 08 dec 2005, 09:42

hallo allemaal,
gisteren zijn we dus geweest naar de gyn e; nog steeds geen opening. :? Maar door dat het hoofdje niet 100 % goed ligt, het moet zijn nekje nog een beetje plooien, kan het niet indalen. :( En zou ik dus een hele tijd overtijd kunnen gaan. Wat de dokter niet echt verantwoord vindt, aangezien ik einde kracht ben en het kindje volgroeid is. Mijn bloeddruk staat ook veel te hoog. Dat zullen de zenuwen wel zijn. :oops: Dus stelde hij voor om zondagavond 22h binnen te gaan en zullen ze de bevalling opwekken. Wanneer ik dan in arbeid ben zal het nekje hem door de weeën automatisch plooien. Dus als alles goed verloopt wordt maandag ons 2de kindje geboren :lol:, tkan ook dinsdag zijn wanneer het echt lang duurt. Nu nog spannend aftellen en hopen dat alles goed verloopt :!:
Groetjes :)
Afbeelding
Afbeelding

Dagmar
Moderator

Bericht door Dagmar » 08 dec 2005, 09:48

Wij zijn hier al aan het aftellen voor jullie.. :D
Spannend hé! Dan is het ineens nog maar 4 daagjes voor jullie..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Zoepke
Pas blauw

Bericht door Zoepke » 08 dec 2005, 12:23

Hoi , ook ik ben gisteren bij de gyneacoloog geweest . Er zit niet echt beweging in daar vanonder ! Maar hij zei dat de baby te groot word voor mijn bekken . Nu moet ik maandagmorgen om 8 uur binnen en dan gaan ze me nog even aan de monitor leggen en anders zetten ze het aan de gang . Dus , kruis aub jullie vingers dat ik nog spontaan in arbeid ga , want van mijn dochtertje hebben ze het ook aan de gang gezet met als gevolg dat ze na 27 uur met de verlostangen werd gehaald , ikke helemaal van de kaart en na 10 minuten een gigantische bloeding waardoor ik een uur van de planeet af was . Heb nadien bloed moeten bijhebben en het duurde heel lang eer ik hersteld was . Ik kruip aan de muur op van de schrik dat het weer zo een horror-bevalling word . pfffff ......... Ik ben er echt niet goed van ....
Liefde is een gevoel dat je voelt als je een gevoel voelt dat je nog nooit tevoren gevoelt hebt !!!

jenniferv
Pas blauw

Bericht door jenniferv » 08 dec 2005, 12:48

zoepke, ik zal een kaarsje branden dat de bevalling toch nog vanzelf begint! Probeer het allemaal positief te bekijken, binnen een paar dagen heb je je babytje in je armen. Elke bevalling is anders, geen conclusies van tevoren trekken. Alles loopt vlot en goed moet je denken!

succes en doe da goed hé!

Frieke
Pas blauw

zware bevalling...

Bericht door Frieke » 08 dec 2005, 12:58

zoepke, mijn vorige bevalling was ook geen rozengeur en maneschijn. Van mijn was mijn water eerst gebroken maar kwamen de weeën niet op gang. Dus na heel wat pilletjs steken en uiteindelijk een baxter is ons dochtertje na 35 min persen ter wereld gekomen. 22.5 heeft het hele proces in beslag genomen. Het was heel zwaar afzien en dan heb ik ook nog kraamkoorts opgedaan die zelfs levensgevaarlijk hoog was. Toch wil ik er nu de moed inhouden want iedere bevalling is altijd anders en voorspellen kunnen we toch niet. Dus is het mss beter dat we niet al te erg piekeren. Wanneer ik daar in de arbeidskamer lig zal ik eens denken aan jou. Via gedachten kunnen we elkaar moed geven he! Keep on smiling
Groetjes
Afbeelding
Afbeelding

Annubis
Moderator
Contacteer:

Bericht door Annubis » 08 dec 2005, 13:15

allemaal veel geluk en kracht en moed gewenst we zullen duimen voor jullie :wink:
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Vivie
Pas blauw

Bericht door Vivie » 08 dec 2005, 21:57

Doe het goed en geniet van je bevalling (jaja, want het is het mooiste dat er bestaat).

En...neem veel druivensuiker mee!!!
Afbeelding
Afbeelding

Sigri
Moderator

Bericht door Sigri » 09 dec 2005, 19:26

Veel succes met jullie bevallingen !

Groetjes,
sigri
Afbeelding

Afbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 11 dec 2005, 15:51

Allemaal veel succes toegewenst. Ik zal aan jullie denken en hopelijk verloopt alles zoals jullie het wensen.
Hou ons op de hoogte.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “De zwangerschap”