mag ik even m'n hart luchten?
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
ik ben 25 weken zwanger en ben allesbehalve gelukkig, wel met m'n kindje in m'n buik, maar kvoel me zo alleen en onbegrepen, als ik tegen mijn moeder of vriend iets zeg over m'n zwangerschap, dat ik pijn heb ofzo, dan lachen ze dat weg en zeggen ze dat het normaal is.
ja ok, tzal wel normaal zijn, maar er word gewoon niet naar mij geluisterd, ik sta er precies alleen voor, ik kan dat niet langer aan, kheb al proberen praten met m'n vriend, maar hij begrijpt het toch niet! ik kan de hele dag huilen en ben zo verschrikkelijk moe! ik kan niet meer!
ja ok, tzal wel normaal zijn, maar er word gewoon niet naar mij geluisterd, ik sta er precies alleen voor, ik kan dat niet langer aan, kheb al proberen praten met m'n vriend, maar hij begrijpt het toch niet! ik kan de hele dag huilen en ben zo verschrikkelijk moe! ik kan niet meer!
maar meiske toch
een zwangerschap brengt idd kwaaltjes met zich mee, maar het is allesbehalve als je geen steun krijgt he..
en net nu heb je wel nood aan begrip en steun!
want nu ben je emotioneler dan anders he, probeer genoeg te rusten en eventueel nog es met je vriend te praten over je gevoelens...
dikke knuf!
grtjs

een zwangerschap brengt idd kwaaltjes met zich mee, maar het is allesbehalve als je geen steun krijgt he..
en net nu heb je wel nood aan begrip en steun!
want nu ben je emotioneler dan anders he, probeer genoeg te rusten en eventueel nog es met je vriend te praten over je gevoelens...
dikke knuf!
grtjs
-
- Pas blauw
- Contacteer:
Vraag eens een dikke knuffel aan je man als je je niet goed voelt, zeg gewoon dat je tijdens je zwangerschap wat emotioneler bent en dat je meer genegenheid zoekt. Het is niet je man die zwanger is, maar jijzelf, dus hij kan de pijn of de ongemakke niet voelen, maar hij kan er wel voor je zijn door je te verwennen, je in de watten te leggen, hij kan ook zijn hand eens op je buik leggen zodat de baby naar zijn hand toedraait en hij de baby voelt bewegen( geleerd bij haptonomie) ....

sneu
Kom gerust hier je hartje luchten!!
Wat jammer zeg dat je op zo weinig begrip en steun kunt rekenen in je omgeving! mama's in spe hebben daar nochthans zuperveel behoefte aan hé met al die op hol geslagen hormonen!
Weet dat je hier alvast heel goed begrepen wordt en hopelijk komt daar in jou omgeving ook nog wat vervandering in
liefs Aicha
Wat jammer zeg dat je op zo weinig begrip en steun kunt rekenen in je omgeving! mama's in spe hebben daar nochthans zuperveel behoefte aan hé met al die op hol geslagen hormonen!
Weet dat je hier alvast heel goed begrepen wordt en hopelijk komt daar in jou omgeving ook nog wat vervandering in

liefs Aicha
Kom maar zoveel je hart luchten hier als je wil, wij kunnen daar tegen en kunnen je steunen.
Nu ik zou dat toch zeggen moest ik van jou zijn. Zeg dat je, je misbegrepen voelt en het gevoel hebt dat je voor alles alleen staat...
Misschien hebben jou naasten da nu even niet door en ga ze meer begrip op brengen als je meer begrijpen...
Opkroppen is nooit goed
Nu ik zou dat toch zeggen moest ik van jou zijn. Zeg dat je, je misbegrepen voelt en het gevoel hebt dat je voor alles alleen staat...
Misschien hebben jou naasten da nu even niet door en ga ze meer begrip op brengen als je meer begrijpen...
Opkroppen is nooit goed

kom hier je hart maar luchten we zijn met genoeg om je te helpen.
en gewoon beetje rusten of een goede frisse wandeling maken eens tijd voor jezelf maken en genieten es goed ontspannenn ik doe da ook ik ga binne kort es voor een gezichtsmassage om gewoon es te ontspannen en es iets voor mezelf te doen da mag en da heb je wat aan je moet jezelf ook es verwennen hé.
maar praat wel met je vriend want is nie leuk als je er alleen voor staat je bent 2 en je hebt het ook met 2 gedaan om zwanger te raken dus moet hij je toch wel steunen hé zwanger raken is nie alleen het doel hé je moet dit samen beleven en niet ieder zwangerschap is hetzelfde dus als ze zeggen das normaal nee das nie zo bij iedereen is dit anders de iedereen neemt dezelfde gebeurtenissen anders waar.iemand kan daar veel mee inzitten en de andere nie iedereen voelt alles anders aan,dus zou zeggen neem es wat tijd voor jezelf en dat zal ook al veel helpen.succes hier heb je steun genoeg is niet hetzelfde als van je eigen famillie maar is toch beter als er helemaal alleen voor staan hé.
en gewoon beetje rusten of een goede frisse wandeling maken eens tijd voor jezelf maken en genieten es goed ontspannenn ik doe da ook ik ga binne kort es voor een gezichtsmassage om gewoon es te ontspannen en es iets voor mezelf te doen da mag en da heb je wat aan je moet jezelf ook es verwennen hé.
maar praat wel met je vriend want is nie leuk als je er alleen voor staat je bent 2 en je hebt het ook met 2 gedaan om zwanger te raken dus moet hij je toch wel steunen hé zwanger raken is nie alleen het doel hé je moet dit samen beleven en niet ieder zwangerschap is hetzelfde dus als ze zeggen das normaal nee das nie zo bij iedereen is dit anders de iedereen neemt dezelfde gebeurtenissen anders waar.iemand kan daar veel mee inzitten en de andere nie iedereen voelt alles anders aan,dus zou zeggen neem es wat tijd voor jezelf en dat zal ook al veel helpen.succes hier heb je steun genoeg is niet hetzelfde als van je eigen famillie maar is toch beter als er helemaal alleen voor staan hé.
Oei, da's niet plezant voor je.
Heb je het er al eens met je mama en vriend over gehad dat je je zo voelt?
Mss hebben zij niet eens door dat dit je een slecht gevoel heeft.
Als je zwanger bent, kunnen de hormonen rare dingen met je doen.
Dan kan je je iets heel fel aantrekken, terwijl iemand anders daar helemaal geen graten in ziet.
Ik zou zeggen, praat met elkaar, blijf er niet mee zitten en probeer zo veel mogelijk met z'n tweetjes van JULLIE kindje te genieten!
En als je echt niet bij hen terecht kan, dan zijn wij er ook nog hé!!!
Heb je het er al eens met je mama en vriend over gehad dat je je zo voelt?
Mss hebben zij niet eens door dat dit je een slecht gevoel heeft.
Als je zwanger bent, kunnen de hormonen rare dingen met je doen.
Dan kan je je iets heel fel aantrekken, terwijl iemand anders daar helemaal geen graten in ziet.
Ik zou zeggen, praat met elkaar, blijf er niet mee zitten en probeer zo veel mogelijk met z'n tweetjes van JULLIE kindje te genieten!
En als je echt niet bij hen terecht kan, dan zijn wij er ook nog hé!!!

herkenbaar
herkenbaar, ik heb een schat van een man, maar soms kan hij toch niet zo meeleven als ik zou willen....hij doet zijn best hoor, maar vanwaar hij komt (afrikaanse cultuur) gaat alles precies gemakkelijker. Alle vrouwen daar geven zonder probleem borstvoeding, alles is normaal. Terwijl ik hier boeken verslind aan informatie,naar info avonden ga. Dan begrijpt hij soms niet waarom ik me soms zorgen maak. Nu zijn we in het eindstadium van de zwangerschap en hij is nu ontzettend bezorgd...grappig, omgekeerde wereld. Bv zeer beschermend dat ik toch zeker nergens uitglij in de badkamer, dat ik niet te veel zout eet....