soms heb ik zo een enorme druk vanonder in m'n buik, zo precies een persdrang, ik weet dat dat nog veel te vroeg is, maar wat kan dat toch zijn? ik moet vanavond naar de gyn, maar hoop toch door jullie al wat gerustgesteld te worden!
druk in m'n onderbuik!
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
goeiemorgen,
soms heb ik zo een enorme druk vanonder in m'n buik, zo precies een persdrang, ik weet dat dat nog veel te vroeg is, maar wat kan dat toch zijn? ik moet vanavond naar de gyn, maar hoop toch door jullie al wat gerustgesteld te worden!
Ik had vaak zo'n gevoel alsof die er uit ging vallen.
En meestal had ik dat als ik niet veel geslapen had en dus moe liep.
Of als ik een hele dag gewerkt had (rechtstaand beroep) had ik daar ook wel eens last van.
Weet niet of dat hetzelfde gevoel is als jij bedoeld.
Maar ik probeerde dan overdag of als ik tijd had wat te rusten en dat hielp wel.
En meestal had ik dat als ik niet veel geslapen had en dus moe liep.
Of als ik een hele dag gewerkt had (rechtstaand beroep) had ik daar ook wel eens last van.
Weet niet of dat hetzelfde gevoel is als jij bedoeld.
Maar ik probeerde dan overdag of als ik tijd had wat te rusten en dat hielp wel.
ja het is de baby die duwt want ik heb dat ook heel veel zelfs als je voorover buigt dan ga je da ook voelen je moet eens op een stoel zitten benen toe houden en voorover buigen dan zal je het voelen dat het de baby is ik voel het daar ook het meest.je moet es proberen hou ons op de hoogte succes bij de gyn vanavond.