gisterenmiddag aan het knabbelen op iets, verslik ik mij toch wel

Begin dus heel hevig te hoesten en door de druk van het hoesten, broek nat, stoel nat, vloer nat

ik in paniek, dacht dat mijn vliezen gebroken waren... ik was dan nog bij mijn grootmoeder dus die was ook wel geschrokken die heeft mijn pa dan opgebeld, die kwam al bevend binnen gelopen (wonen in dezelfde straat)... ik ondertussen mijn gynea aant opbellen en die stuurde mij naar spoed... dus ik met mijn pa naar spoed, kom ik daar aan heb ik da een stuk of 4x moeten uitleggen, er was dan 1 iemand die da grappig vond

terwijl ik daar niet echt mee kon lachen... dus ze hebben het onderzocht... blijkt dus dat ik gewoon mijn blaas niet onder controle had... ze hebben wel gezegd da'k een vinger ontsluiting had en na een halfuurtje aan de monitor blijkt dat ik oefenweeën heb... dus het was beetje paniek voor een oncontroleerbare blaas

... ze hebben niet met de echo gecontroleerd, maar het baby'tje beweegt wel heeeeeeel veel hoor, daarom da'k een beetje ongerust ben dat het trug gedraaid is en in stuitligging ligt, maar weet het niet zo goed... ik moest normaal naar gynea vandaag, kom ik daar aan om toch maar gerust te zijn van de echo, had ze juist een bevalling, dus moet ik een nieuwe afspraak maken...
zijn er nog mensen die iets dergelijks hebben meegemaakt???