geslachtsbepaling

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Plaats reactie
Annubis
Moderator
Contacteer:
geslachtsbepaling

Bericht door Annubis » 27 sep 2007, 21:03

Geslachtsbepaling:

* Jongetjes worden verwekt met zaad wat hoger van temperatuur is dan het zaad waar een meisje mee wordt verwekt.
* Wil je een jongen? Dan moet de man tijdens de bevruchting zijn sokken aanhouden.
* Willen jullie een jongetje, dan moet de vrouw tijdens de gemeenschap haar linkerheup wat hoger houden zodat het zaad van de man naar rechts loopt. Wil je graag een meisje, dan moet de vrouw een muts dragen tijdens de gemeenschap. Wil je een jongen, dan moet jij de muts opzetten.
* Wil je voor tijdens bevruchting het geslacht bepalen van je nazaat? Geen probleem. Knijp tijdens de zaadlozing je linkerzaadleider dicht. Dan wordt het een jongen.
* Wil je een jongen, vrij dan op het moment van de eisprong. Zaad dat een jongetje wordt, zwemt sneller, maar leeft korter. Meisjes zijn langzamer, maar leven langer. Vrij je dus voor de eisprong, dan krijg je een meisje.
* Als een vrouw een gaaf gezicht houdt, wordt het een jongen, krijgt ze puistjes of vlekken dan wordt het een meisje.
* Als je het samen het eerst eens bent over een jongensnaam dan krijg je een jongen en andersom.
* Als een vrouw een gaaf gezicht houdt wordt het een jongen, krijgt ze puistjes of vlekken dat is het een meisje.
* Als de aanstaande mama een boller gezicht krijgt gedurende de zwangerschap dan wordt het een jongen, wordt haar gezicht smaller of spitser dan wordt het een meisje...
* Plast er een koe spontaan als je zwangere vriendin voorbij loopt, dan krijg je een meisje. Vrouwen zeiken namelijk altijd.
* Mijn moeder vertelde me tijdens de zwangerschap van mijn vrouw, dat het een jongen zou worden, omdat het zoveel schopt in de buik. Nog twee maanden wachten op het antwoord.....
* Voor het bepalen van het nageslacht van het kind tijdens de conceptie moet de vader, als hij een zoon wenst, halfhoge sokken dragen, dat weten jullie toch wel? Of was dat nou voor een meisje....? En er was ook iets met volle maan, maar dat vergeet ik ook steeds. Ach, als verse en betrokken vader heb je het ook zo druk met vanalles.....
* Als de linkerborst en het linkeroog van de moeder groter is dan de rechter dan wordt het een meisje. Is dit niet het geval, dan wordt het een jongetje.
* Klopt het hartje van de baby in spé snel, dan wordt het een meisje. Klopt het hartje langzamer, dan wordt het een jongen. (De grens is nog niet bepaald)
* Drink een biertje en houd je sokken aan tijdens de verwekking, en je hebt een hoge kans op een meisje.
* Wanneer de moeder tijdens de zwangerschap veelal last heeft van zure oprispingen betekent dat dat ze een harig kind draagt.
* Als tegen het einde van de zwangerschap een streep gaat lopen tussen de navel en het schaamhaar van de aanstaande moeder dan wijst dat ontegenzeggelijk op een jongen!
* Je kunt het geslacht vooraf bepalen door de mate van sexuele activiteit. Als de man het meest actief is tijdens de daad, zal er een jongetje geboren worden en andersom.
* Als tijdens de zwangerschap de ogen van de aanstaande moeder blinken, wordt het een jongen, zijn ze dof of blinken ze niet dan wordt het een meisje.
* Als de aanstaande mama een boller gezicht krijgt gedurende de zwangerschap dan wordt het een jongen, wordt haar gezicht smaller of spitser dan wordt het een meisje...(Ingezonden door Marcel Aelmans)
* Een 'gouwe ouwe': een jongen kost een tand. Verliest moeder tijdens de zwangerschap een (stukje) tand, dan wordt het een jongen. Dateert uit de 19de eeuw.
* Heeft aanstaande moeders een volle, mooie glanzende haardos tijdens de zwangerschap, dan krijgt ze een jongen. Van een meisje krijgt ze namelijk dun futloos haar.
* Slapen jullie met het hoofd naar het noorden, dan wordt het een jongen. Slapen met het hoofd naar het zuiden brengt een meisje.
* Valt het je tijdens de zwangerschap op dat er niets van haar heerlijke figuur overblijft? Geen spoor meer van die taille? Dan krijgt ze een meisje. Een jongen laat nog wel wat van het figuur over.
* Wordt jij er midden in de nacht op uit gestuurd om ergens een pot zure haring te scoren? Of om op z'n minst met een pot augurken terug te komen? Dan krijg je een jongen. Van een meisje gaat ze verlangen naar ijs en chocolade en alles wat heel zoet is.
* Besteed vrouwlief meer tijd aan het bereiden van eten, dan krijgt ze vast een jongen. Want bij mannen geldt al snel: de liefde gaat door de maag. Een meisje is daarentegen al snel tevreden met een boterham met pindakaas.
* Meisjes bewegen in de buik al mee op muziek. Jongetjes zijn juist stil terwijl zij van muziek geniet.
* Ook leuk. Voorspellen door middel van een wichelroede! Hang je trouwring - of een andere ring met relationele betekenis - aan een touwtje en houdt deze op een paar centimeter boven de buik nadat je plat op je rug op de grond bent gaan liggen. Beweegt de roede van de ene kant naar de andere kant van de heup, dan wordt het vast een jongen. Beweegt hij van de navel naar beneden, reken dan op een dochter.
* Let op, dit is de Roemeense versie van het bakerpraatje. Benodigde ingrediënten: zout en maïzena. Strooi stiekem zout in de haren van de toekomstige moeder. Vraag haar vervolgens of ze haar mond of neus aan wil raken. Kiest ze voor haar mond, dan krijgt ze een meisje. Kiest ze echter voor haar neus, dan wordt het een jongen. (NB! Roemenen zijn vermaard door hun kennis over vampirisme maar betwijfeld moet worden of ze enige notie hebben van de leer der geslachtelijke voorspelling)
* Leg twee kussens op de grond met onder de ene een theezakje en onder de ander een kruidnagel. Laat de toekomstige moeder op een kussen gaan zitten. Kiest ze het kussen met het theezakje dan krijgt ze een meisje en het kussen met kruidnagel voorspelt een jongen.
* Tijdens de zwangerschap het geslacht van het kindje wijzigen? Kan. Leg onder het kussen van je partner een roze lint als je een meisje wilt en een blauw lint voor een jongen.
* Heeft de vrouw een puntige buik, dan wordt het een jongetje. Een ronde buik zou een meisje verbergen.
* Is je vrouw vaak misselijk en moet ze overgeven tijdens de zwangerschap? Dan wordt het een meisje. Jongens geven pas narigheid na de zwangerschap.
* Van jongetjes krijgt ze benen als boomstronken. Bij meisjes blijven (worden?) de benen mooi slank.
* Worden de billen van je vrouw tijdens de zwangerschap fors dikker, dan krijg je een meisje. Bij een jongen wordt alleen de buik dikker.
* Heeft de buik de vorm van een watermeloen, dan wordt het een meisje. De buik lijkt op een voetbal als er een jongen inzit.
* In Spanje kunnen ze - heel knap - aan de paella het geslacht van de uk voorspellen. Roert de zwangere vrouw door de pan en valt de rijst naar rechts, dan krijgt ze een jongen. Valt de rijst naar links in de pan, dan krijgt ze een meisje.
* Heeft de aanstaande moeder-de-vrouw last van een ochtendhumeur? Dan wordt het een meisje. Is ze daarentegen voortdurend het zonnetje in huis? Juist: een jongetje.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

mieke1983
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 27 sep 2007, 21:06

ik geloof daar niet in
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 27 sep 2007, 21:06

Er zitten toch veel onwaarheden tussen.....wat mij betreft :lol: :lol: :lol:
Wel leuk om te lezen!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Annubis
Moderator
Contacteer:

Bericht door Annubis » 27 sep 2007, 21:08

ik heb al drie maal een stuk tand afgebroken !! dus dat is wel waar het is 3x een jongetje geworden ! hopelijk breek ik nu geen stuk tand af :D 8)

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 27 sep 2007, 21:09

Is dat echt???? :lol: :lol: :lol:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

zotteke
Pas blauw

Bericht door zotteke » 27 sep 2007, 21:10

Hihi zie hem hier al staan in zijnen jean louis met zijn muts en kousen aan,lig hier weer al krom é :lol: :wink:
Afbeelding

Afbeelding

Annubis
Moderator
Contacteer:

Bericht door Annubis » 27 sep 2007, 21:11

echt waar en 3x dezelfde tand ik heb hem bij de 3x moeten laten trekken :?
stelde voor dat ik 10 kinderen krijg en dat breekt altijd af dan heb ik op mijn 30ste een vals gebit 8) :roll:
Laatst gewijzigd door Annubis op 27 sep 2007, 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Annubis
Moderator
Contacteer:

Bericht door Annubis » 27 sep 2007, 21:11

zotteke schreef:Hihi zie hem hier al staan in zijnen jean louis met zijn muts en kousen aan,lig hier weer al krom é :lol: :wink:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ik kom hier ook niet meer bij 8)

zotteke
Pas blauw

Bericht door zotteke » 27 sep 2007, 21:14

Ge bent toch een komieke wé :wink:
Afbeelding

Afbeelding

mieke1983
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 27 sep 2007, 21:14

ja maar nu je het zegt van die tand , van maxim had ik dat ook, maar toch zal wel toeval zijn zekers :roll:

misschien voor een vijfde dan meisje annubis kan je proberen als het nu terug ne jongen zou zijn :lol:
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

Annubis
Moderator
Contacteer:

Bericht door Annubis » 27 sep 2007, 21:18

neen neen ik DENK dat het bij 4 stopt ... :wink: 8) :shock:

zotteke
Pas blauw

Bericht door zotteke » 27 sep 2007, 21:19

Ben je zeker ,geloof er niets van :lol: :wink:
Afbeelding

Afbeelding

mell
Moderator

Bericht door mell » 28 sep 2007, 07:30

er zitten voor mij toch ook veel onwaarheden in en dan heb ik nog niet alles gelezen :lol:

babz
Pas blauw

Bericht door babz » 28 sep 2007, 08:18

Heb ze hier ook staan in een boekje, wel altijd leuk om nog es te lezen :).
Afbeelding

Sofie S.
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 28 sep 2007, 08:53

Ik kan van de meeste ook wel het tegendeel bewijzen ze :roll:
Afbeelding

Afbeelding

Sabtje
Pas blauw

Bericht door Sabtje » 28 sep 2007, 11:03

Sofie S. schreef:Ik kan van de meeste ook wel het tegendeel bewijzen ze :roll:
idem hier :wink:
enkel dat van die puistjes klopte wel :? en nu heb ik er terug :?:
maar echt geloven doe ik toch niet zunne :?

en dan dat van het geslacht veranderen tijdens de zwangerschap :shock: :shock:
da ligt gewoon al genetisch vast op het moment van de bevruchting :wink:
grtjs
Afbeelding

Afbeelding

Nino!
Pas blauw

Bericht door Nino! » 28 sep 2007, 11:51

Annubis schreef:echt waar en 3x dezelfde tand ik heb hem bij de 3x moeten laten trekken :?
stelde voor dat ik 10 kinderen krijg en dat breekt altijd af dan heb ik op mijn 30ste een vals gebit 8) :roll:
Bij mij is enkel een stuk tand afgebroken bij de zwangerschap van mijn dochter! Hihi, het tegendeel is bewezen!
Afbeelding

silviake
Pas blauw

Bericht door silviake » 28 sep 2007, 12:22

Ik heb 2 jongens en ben bij ze alletwe misselijk geweest en ik heb bij geen van beiden een stuk tand verloren.
Afbeelding

Afbeelding

Aicha
Pas blauw

vertelsels

Bericht door Aicha » 28 sep 2007, 13:33

el eens leuk om lezen maar heb er (na 3 zwangerschappen) nog geen specifieke waarheden in gevonden :wink:

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Musje
Pas blauw

Bericht door Musje » 28 sep 2007, 13:37

µze zieden vroeger toch dat iedere zwangerschap je een tand kost. Waren dat vroeger dan alleen maar jongetjes die geboren werden:-)
dinsdag 23 oktober = 3de inseminatie

Winter
Pas blauw

Bericht door Winter » 28 sep 2007, 15:31

Piep,

Sommige dingen kloppen ,andere dingen niet.
Is wel leuk om te lezen hoor.
Weet je wat ik wel denk... Als je op echo controle gaat en de gyn is niet helemaal zeker wat het geslacht is dan denk ik dat het een meisje zal zijn.
Bij mij zei hij onmiddellijk (op 20 weken echo) Ik ben niet 100 % zeker maar zie wel een zakje, dus...

Groetjes Winter

bijou
Pas blauw

Bericht door bijou » 28 sep 2007, 15:36

Volgens mij toch ook heel wat onwaarheden> Maar heel fijn om te lezen. Vind t wel lachen... :lol: :lol: :lol:
Afbeelding

Alfredje
Pas blauw

Bericht door Alfredje » 28 sep 2007, 15:48

:lol: :lol: Amai zeg... Ik weet niet of dat allemaal klopt... Ik ben gisteren naar de gyn geweest , en ik weet wat het wordt :lol: :lol: :lol:
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “De zwangerschap”