Compressen

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

beagle
Pas blauw
Compressen

Bericht door beagle » 27 aug 2007, 10:55

Hallo

hopelijk hoort dit hier thuis...

Sinds een heel aantal weken 'lek' ik nogal (aan de borsten wel te verstaan :wink: ). Daarvoor gebruik ik iedere dag borstcompressen.
Heel leuk, want het probleem van de natte plekken is opgelost!

Wat is nu het bijkomend probleem? Die compressen zijn zichtbaar onder mijn kleding. Ik moet dus minstens 2 t-shirts over elkaar aandoen om het een beetje 'normaal' te doen uitzien.

Ik gebruik momenteel de pads van de" nederlandse goedkope winkel" en hiervoor heb ik een doosje in de Prenatal (NL) gehaald, maar beiden geven hetzelfde resultaat.

Weten jullie misschien bij welke compressen dit probleem wordt vermeden?
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins

Afbeelding
Afbeelding

Winter
Pas blauw

Bericht door Winter » 27 aug 2007, 11:21

Hey,

Ik heb een pakje van 6 uitwasbare compressen gekocht (avent) Deze stop je onder je borstvoedingsbh. en zie je niet zitten. Succes!

Winter

Nino!
Pas blauw

Bericht door Nino! » 27 aug 2007, 16:06

Ik heb ook uitwasbare gekocht. die zijn katoen en soepeler vind ik, dan die wegwerp.
Afbeelding

sp
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door sp » 29 aug 2007, 21:32

Merci voor de vraag en de tips!

Ik had een tijdje geleden wondjes in m'n tepelhof na een goeie tip-van-de-tijd-van-toen over het wassen van je borsten met koud water en drogen met een ruwe handdoek... Auw! 'k Had toen ook compressen nodig omdat die wondjes in m'n bh bleven plakken (of omgekeerd) en die zag je ook zitten...
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “De zwangerschap”