Kindje in buik heeft de hik...
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Hoi,
Ik vind het altijd zo grappig al Anaïs in mijn buik de hik heeft, ze heeft dat wel iedere dag zo eens...als ik dan mijn hand op de buik leg kan ik dat meevolgen. Tamelijk snel na elkaar, maar zalig gewoon om dat te voelen. Het duurt meestal maar 20 min. of korter. Maar dat is toch zo een mooi momentje!
Katharina
Ik vind het altijd zo grappig al Anaïs in mijn buik de hik heeft, ze heeft dat wel iedere dag zo eens...als ik dan mijn hand op de buik leg kan ik dat meevolgen. Tamelijk snel na elkaar, maar zalig gewoon om dat te voelen. Het duurt meestal maar 20 min. of korter. Maar dat is toch zo een mooi momentje!
Katharina
Eerlijk gezegd ik vond dat echt lastig. Amy had veel de hik, zo een 5 à6 keer per dag en altijd voor ne minuut of 15. Ik vond het gevoel even ambetant alsof ikzelf de hik zou hebben. En nu heeft ze nog altijd veel de hik. Bijna elke keer als ze gedronken heeft, en zo snel drinkt ze nochtans niet.
ons prutske heeft ook regelmatig de hik, vooral als ik juist gegeten of gedronken heb, en ikzelf heb de hik niet meer gekregen sinds ik zwanger ben, dat is natuurlijk ook altijd heel positief
het is een fantastisch moment, kan er echt van genieten, en zal het zeker en vast gaan missen, al dat leven in mijn buik, maar daar krijg je natuurlijk iets wonderlijks voor in ruil

het is een fantastisch moment, kan er echt van genieten, en zal het zeker en vast gaan missen, al dat leven in mijn buik, maar daar krijg je natuurlijk iets wonderlijks voor in ruil

Louis had ook vaak de hik. Naar het einde van de zwangerschap toe vond hij het niet leuk meer... Meneer was niet akkoord en vond er dan niet beter op om in mijn ribben te beginnen stampen
! Dat heb ik nog mogen voelen tot weken na de bevalling. Zeg, Katarina, het begint menens af te tellen nu, he? Hoe voel je je voor de rest?