rugweeën??
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
al veel van gehoord..
voelt dat als een echte wee?ik bedoel,pijn die opkomt,een hoogtepunt,en weer wegtrekt??
indien ja->auw ik heb rugweeën
indien nee->waar heb ik nu weer last van??
voelt dat als een echte wee?ik bedoel,pijn die opkomt,een hoogtepunt,en weer wegtrekt??
indien ja->auw ik heb rugweeën
indien nee->waar heb ik nu weer last van??
heb het je ergens anders al vertelt: gynaecoloog opbellen...
is het niets, ook goed dan he.
Maar voor zover ik weet werken rugweeën ontsluiting in de hand...
Vooral als je er echt pijn van hebt, ik zou toch even laten zien daarnaar, als ik jou was.
Allez seh, als alles meezit ben je aan het bevallen
is het niets, ook goed dan he.
Maar voor zover ik weet werken rugweeën ontsluiting in de hand...
Vooral als je er echt pijn van hebt, ik zou toch even laten zien daarnaar, als ik jou was.
Allez seh, als alles meezit ben je aan het bevallen

- Anneliefje
- Pas blauw
ik...
had dat in het begin van mijn zwangerschap ook, maar dan was het een blaasontsteking.... en op het einde van mijn zwangerschap was het spierpijn en de laatste dagen van de zwangerschap waren het rugweeën en enkele dagen later is onze dochter geboren 

tijdens mijn arbeid had ik alleen maar rugweeën. Maar kben nu heel hard aant denken hoe dat weer voelde. Ik weet dat ik niet kon liggen, staan, voorovergebukt.... Zelfs de zitbal hielp niet en in bad was het een ramp.
Tvoelde anders aan dan lage ruppijn, ik voelde die pijn echt vanbinnenuit naar buiten komen...
Hopelijk ben je er iets mee....
Tvoelde anders aan dan lage ruppijn, ik voelde die pijn echt vanbinnenuit naar buiten komen...
Hopelijk ben je er iets mee....

hahahah,frieke!!!
ik denk dat ik eerder te voet in de kliniek ben,dan dat gij hier zijt..maar das het punt niet,ik heb ne auto,se,dus als het echt moet,geraak ik er wel..maar ik hobbel,en hobbel,en hobbel...en neem om de paar uur een warme douche...
ik ben er vrij gerust in dat baby zich nog niet wil aanmelden,hoor..tis alleen die pijn,he
(en ik kan thans wel wat pijn verdragen)
ik denk dat ik eerder te voet in de kliniek ben,dan dat gij hier zijt..maar das het punt niet,ik heb ne auto,se,dus als het echt moet,geraak ik er wel..maar ik hobbel,en hobbel,en hobbel...en neem om de paar uur een warme douche...
ik ben er vrij gerust in dat baby zich nog niet wil aanmelden,hoor..tis alleen die pijn,he

ik heb lichte rugweeën gehad en dat was toch zo'n soort rugpijn als jij beschrijft maar dat zat tussen andere "gewone" weeên-vlagen in dus ikkon 't niet missen ( / ontkennen zoals jij
nu) maar 't kan ook een indaalend kind of zo zijn natuurijk ... lastig die pijn, dr bellen kan nooit kwaad (over de tel kan hij/zij je niet "houden" hè) en hou wer wel rekenin gmee dat je nu misschien wel opening kan krijgen van die weeën - als het (oefen)weeën zijn. Ga ni door tot volledige ontluiting zonder iemand te bellen hè
en gelijk het de laatste tijd precies mode is om een maand te vroeg te bevallen
zal ik maar duimen dat de kleine uk nog wat blijft zitten.
uw verpleegkundige kennis telt langs geen kanten
tenzij je vroedkunde hebt gevolgd
en met jezelf een thuisbevalling wil doen - speciale begeleiding wel dan
maar er zijn er hè die dat kunnen ; zefls gehoord van iemand die thuis een feestje deed en even naar boven ging om te rusten (hoogzwanger dus dat was sociaal aanvaardbaar
voor de vrienden) en na een tijdje kwam die opgefrist en wel beneden met een pasgeborene op de arm
en niemand die iets gemerkt had. Als ge het zo wilt doen dan kan Tjorven ondertussen rustig de leeuwenkoning uitzien
hè
maar ja ...

uw verpleegkundige kennis telt langs geen kanten