Hallo,
ik ben nog maar juist zwanger en ik zit al met een vraagje! Ik ben dinsdag naar mijn huisarts geweest en hij heeft toen mijn bloed getrokken en me laten weten dat ik zeker weten zwanger ben!
Maar ik heb voor de rest niets meegekregen! Ik heb nu al een zoontje van 3,5 jaar en toen ik bij die zwangerschap de eerste keer naar huisarts ging kreeg ik zo een moederboekje mee!
Daar stond vanalles in en ook een attest voor de werkgever!
Nu heb ik helemaal niets en mijn afspraak voor de gyn duurt nog meer dan een maand!!! Ik werk met gevangenen en zou eigenlijk zo vlug mogelijk mijn werkgever moeten inlichten zodat ze mij kunnen verplaatsen!
Wie kan me verder helpen? Hebben ze dat niet meer misschien zo een moederboekje???
Groetjes leen1982
Eerste bezoek huisarts!!!
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
ok! Bedankt voor de antwoorden hé! Ik heb nu al meer duidelijkheid!
Ik heb gisteren de huisarts gebeld en hij heeft me ook gezegd dat ik dat op 16 september ga krijgen bij de gynaecoloog en voor mijn werk moet ik maar eens langsgaan bij hem en hij gaat mij een attestje meegeven waarop hij schrijft dat ik zwanger ben!
En tegelijkertijd moet ik mijn urine eens binnen brengen en hij gaat dat ook al laten onderzoeken!
Groetjes leen1982
Ik heb gisteren de huisarts gebeld en hij heeft me ook gezegd dat ik dat op 16 september ga krijgen bij de gynaecoloog en voor mijn werk moet ik maar eens langsgaan bij hem en hij gaat mij een attestje meegeven waarop hij schrijft dat ik zwanger ben!
En tegelijkertijd moet ik mijn urine eens binnen brengen en hij gaat dat ook al laten onderzoeken!
Groetjes leen1982