Ben echt opgelucht dat het weer wat beter gaat
serieuze weeen
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
jaja rusten ga ik zeker doen ik wil niet in het ziekenhuis belanden ! het is natuurlijk wel lastig veel rusten met 2 kinderen maar den oudste blijft thuis en de kleinste gaat naar mijn schoonmama. jurgen is ook nog 2 weken thuis. alle tijd dat ik win is goed groeitijd voor het babytje bij. ik hoop alleen dat het vlug wat frisser word want het is met momenten echt te warm pffff.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
- Anneliefje
- Pas blauw
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
-
Katia
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
rusten ga ik zeker doen want van het minstte dat ik doe komen die weeen weer opzetten
ik heb onzen edwardo ook bijna voldragen en zat al met opening en verweekte hals op 28weken. het zal moeilijk zijn om niets te doen maar de gezondheid van het beebje gaat voor.
er zijn veel voordelen aan kindjes vlug op elkaar maar dit is wel een serieus nadeel . ik voel me een wat schuldig omdat ik nu niet voor de 100´% meer ga kunnen bezig zijn met alessio en edwardo
maar ze krijgen er iets moois voor in de plaats he .
er zijn veel voordelen aan kindjes vlug op elkaar maar dit is wel een serieus nadeel . ik voel me een wat schuldig omdat ik nu niet voor de 100´% meer ga kunnen bezig zijn met alessio en edwardo
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)