Zou dit alles een teken zijn?? of is het vals alarm
Is het begonnen of valse weeen?
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
- dolfijntje2
- Pas blauw
Ik heb sinds een uurtje last van pijn in mijn onderbuik, zoals mestruatiepijn. Toen we luisterden met de doppler naar het hartje , zat het heel laag al helemaal vanonder in mijn buik vlak boven het zogenaamde driehoekje

- dolfijntje2
- Pas blauw
- dolfijntje2
- Pas blauw
- dolfijntje2
- Pas blauw
- dolfijntje2
- Pas blauw
Re: Is het begonnen of valse weeen?
dat zijn in iedere geval kleine weeën. Alles is zich aan het klaarmaken. Zoals je ondertussen weet kan dat minderen en ook nog stoppen. Opnieuw beginnen kan ook en ooit zal zich dat wel verderzetten.dolfijntje2 schreef:Ik heb sinds een uurtje last van pijn in mijn onderbuik, zoals mestruatiepijn. Toen we luisterden met de doppler naar het hartje , zat het heel laag al helemaal vanonder in mijn buik vlak boven het zogenaamde driehoekje![]()
Zou dit alles een teken zijn?? of is het vals alarm![]()
![]()
- dolfijntje2
- Pas blauw
hehe nog steeds niks hier, deze nacht wel serieuze weeen al gehad pfff. om 21u30 begonnen ongeveer , ik lag op de grond te kruipen van de pijn zo hevig , de hond ocharme heel de tijd zenuwachtig rond mij hangen niet wetende wat er gebeurde
moet ik de vv bellen voor zekerheid zei pascal? neeee ik wil nog ni bevallen ik ben veel te moe was mijn antwoord hehe
toch maar naar bed gegaan en paar uur later uieindelijk doodmoe in slaap gevallen.
loop nu heel de tijd zenuwachtig rond heb de babykleertjes al 3 keer opnieuw opgevouwen , dan kan het toch echt niet lang meer duren he als ik zo gek aant doen ben
toch maar naar bed gegaan en paar uur later uieindelijk doodmoe in slaap gevallen.
loop nu heel de tijd zenuwachtig rond heb de babykleertjes al 3 keer opnieuw opgevouwen , dan kan het toch echt niet lang meer duren he als ik zo gek aant doen ben
- dolfijntje2
- Pas blauw