Weeen van de warmte?
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
hey,
Kan je weeen krijgen door de warmte? Het was gisteren wat minder met men weeen mor this vandaag weer precies in volle gang......
Ik haat het als het zo warm is......
Kan je weeen krijgen door de warmte? Het was gisteren wat minder met men weeen mor this vandaag weer precies in volle gang......
Ik haat het als het zo warm is......
kzou toch nie overdoen zenne jennifer
maar het is echt wel veel te warm om zwanger te zijn eigenlijk he, en de volgende dagen worden er ook niet beter op, telkens 34°
ikzelf zou eigenlijk nu wel zwanger willen worden dan heb ik het grootste gedeelte van de zwangerschap in de winter
maar ja, ge kunt daar niet echt voor kiezen he
maar zou het toch wel rustig aan doen hoor, zeker met zo'n weer

maar het is echt wel veel te warm om zwanger te zijn eigenlijk he, en de volgende dagen worden er ook niet beter op, telkens 34°
ikzelf zou eigenlijk nu wel zwanger willen worden dan heb ik het grootste gedeelte van de zwangerschap in de winter

maar ja, ge kunt daar niet echt voor kiezen he

maar zou het toch wel rustig aan doen hoor, zeker met zo'n weer

groetjes en dikke knuf
wen (bezeke555)
wen (bezeke555)
toen ik zwanger was van tjor was het ook zo heeeeeeeeeeeeeeet(2003),dus ik kan nog wel wat hebben...NOT!!!
zet er iemand de chauffage een beetje minder aub....
Ik kom net uit de douche,en ik beloof het u,ik ben alweer kletsnat...
Morgen doe ik niets anders dan aan het zwembad liggen,mss eens opstaan voor een drankje(maar ik zorg wel dat ik die bij de hand heb)
aan alle zwangeren(en ook de niet zwangeren die last hebben van de hitte)->succes!!!!!
Morgen doe ik niets anders dan aan het zwembad liggen,mss eens opstaan voor een drankje(maar ik zorg wel dat ik die bij de hand heb)
aan alle zwangeren(en ook de niet zwangeren die last hebben van de hitte)->succes!!!!!
Ik ga ook een beetje meeklagen. Ik heb het ook veeeel te warm. Ik kan sowieso al niet tegen zo'n temperaturen, maar nu is het nog erger. We wonen dan nog eens op een appartement waar de warmte snel binnenzit. Van 's morgens tot 's avonds staat de ventilator hier aan, maar echt veel helpt het niet. Ik kijk al uit naar onweer en regen en koude...oh nog een paar maanden en tis winter en dan kunnen we opnieuw klagen (ditmaal dat het te koud is) 

een 9-jarige jongen hier in de buurt heeft vorige week de verwarming aangezet. Dacht dat dat de airco wassterretje schreef:toen ik zwanger was van tjor was het ook zo heeeeeeeeeeeeeeet(2003),dus ik kan nog wel wat hebben...NOT!!!