Ze heeft een eigen zaak, dus veel rust kan ze niet nemen. Alhoewel ze dat zou kunnen gebruiken, want ze heeft al een tijdje last van harde buiken en ze draagt haar kindje heel laag.
Ik heb haar destijds mijn gyn aangeraden omdat ik er zeer tevreden over ben en zij ook...tot dinsdag.
Ze was dinsdag 35 weken zwanger, maar heeft de ganse slijmprop verloren

2 minuten later stormde ze de kamer binnen met een plateau met een infuus, de weeën moeten stopgezet worden van de gyn. Grote

Naar het schijnt was de vroedvrouw enorm zenuwachtig. Kibbelingen met de gyn mss? Ze misplaatstte zelfs het infuus van de zenuwen.
De man van mijn vriendin belde direct de gyn op om naar beneden eens te komen voor uitleg.
Het duurde blijkbaar lang voor hij kwam opdagen. Was hij met iets bezig?
Toen stelde hij voor om de weeën te stoppen omdat hij haar 5 dagen platte rust in het hospitaal wilde geven, hij wist van haar drukke leven.
Zij zag dat niet zitten, maar de gyn zei dat het in het belang van het kindje was omdat het nog maar 2,500kg zou wegen en dat vindt hij een beetje te weinig. In 5 dagen kan het kindje aankomen en dat zou beter zijn. Ze wilden een second opinion en vroegen aan de vroedvrouw om een andere gyn te raadplegen. Dat kon niet want het was maar "onze" gyn die van dienst was. Dan hebben ze gebeld naar de vroegere gyn uit Izegem die tenslotte de onze heeft opgebeld. Waarschijnlijk zijn daar woorden gevallen aan de lijn. De vroedvrouw kwam na een tijdje het infuus weer uit haar hand trekken, zei dat ze naar huis mochten en dat de gyn niet wilde dat ze nog op consultatie gaat bij hem.
Ik doe er erg raar van, ik ga al 7 jaar bij hem, hij is de kalmte zelve...
Zou ze zijn vertrouwen beschaamd hebben? Hij heeft nochtans een goede reputatie, geen slecht woord erover, en ik ook niet. Ik zou nooit een andere gyn willen. Kzou het zelfs spijtig vinden dat hij op pensioen zou gaan

Jersey zegt dat hij de reactie van de gyn verstaat. Wat denken jullie daarvan? Ze had nochtans graag een badbevalling gehad in de reepkaai, maar dat zal dan met een andere gyn moeten gebeuren, vrees ik.

nathje.