Wie verwacht er nog kindje in augustus?!

Moderator:Moderators

Jen
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2007, 18:12
Locatie:Zonhoven

Bericht door Jen » 01 jan 2008, 18:21

Ik vind het echt heel erg voor jullie. Veel sterkte toegewenst! :(
Afbeelding


Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 01 jan 2008, 22:54

Oh nee. Ik heb er geen woorden voor Kim!
Veel sterkte!

Gebruikersavatar
Kim.D.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 jan 2006, 15:04
Contacteer:

Bericht door Kim.D. » 02 jan 2008, 12:03

veel sterkte kim!

hel22
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 jan 2008, 14:53
Locatie:antwerpen

ik ook

Bericht door hel22 » 02 jan 2008, 15:01

ik verwacht mijn tweede kindje ook in augustus, waarschijnlijk de 11e.
ik had mijn erste echo en we hebben het hartje zien kloppen!! dat was geweldig!
zijn er hier nog die het moeilijk hadden om zwanger te geraken? ik moest 3 pogingen ivf proberen voor het raak was!
ben nu wel superblij!

Helene
zoontje simon
geboren 19/02/03 door ivf
zwanger 7.5 weken

hel22
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 jan 2008, 14:53
Locatie:antwerpen

Bericht door hel22 » 02 jan 2008, 15:13

sorry kim heb het pas nu gelezen...
heel veel sterkte en knuffels xxx

helene
zoontje simon
geboren 19/02/03 door ivf
zwanger 7.5 weken


tweety
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 jan 2007, 21:30

Bericht door tweety » 05 jan 2008, 09:47

Kim veel sterkte
Het is iets die je tijd moet geven om te verwerken, ik weet wat het is, heb een jaar geleden ook een mk gehad.
Misschien kan je je hartje eens luchten bij 'SOMS LOOPT HET MIS'
hier is dat niet echt de plaats er voor denk ik. Ik ben ook zwanger en als ik dat terug lees krijg ik het terug benauwd.
Hopelijk neem je het me niet kwalijk.

Veel sterkte nog.

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 05 jan 2008, 10:57

Ik ga toch even reageren, want Kim is hier niet meer geweest sinds ze het slechte nieuws bracht..
Zij zat hier in dit topic samen met de andere toekomstige augustusmama's naar haar bevalling toe te leven, met evenveel angsten en vragen als iedere andere zwangere vrouw.. Toen het misliep, is ze het hier dan komen melden omdat ze ook wel wist dat er meerdere mensen met haar meeleefden toen ze bloedverlies had. Voor hetzelfde geld was het toch allemaal goed blijven lopen en postte ze hier gewoon verder..
Kim kan er ook niks aan doen dat iedereen haar hier in dit topic sterkte komt toewensen en ik kan me inbeelden dat ze (nog) geen zin had om het nog eens bij "soms loopt het mis" te gaan vertellen. Het is nu helaas eenmaal een vreselijk feit dat er regelmatig miskramen voorkomen, niet alle zwangerschappen zijn rozegeur en maneschijn, denk dan maar eens na hoe hard je haar nu misschien kwetst door te zeggen dat ze het hier beter niet vertelt! Steek het op mijn hormonen, maar je reactie kwetste mij zelfs al..
Sorry als dit jou kwetst, maar heb nog getwijfeld of ik dit zou posten, maar toch maar besloten om te doen, want ik zit er echt mee..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

tweety
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 jan 2007, 21:30

Bericht door tweety » 05 jan 2008, 11:15

Het is niet verkeerd bedoeld. Maar voor mij persoonlijk moet dit hier een vrolijk topic zijn. Ik begrijp heel goed dat Kim het moeilijk heeft wees daar maar zeker van.

Als ik jullie daar mee heb gekwetst 'Het spijt me heel erg'

Misschien is het beter dat ik niet meer op dit topic kom en beleef ik mijn zwzngerschap dan beter alleen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 05 jan 2008, 11:42

Natuurlijk wilt iedereen dat dit vooral een vrolijk topic is.. Ik begrijp het ook goed dat jij het moeilijk hebt met te lezen over mk's, ik wil zeker niet dat je hier wegblijft, dan zou ik je dat wel gezegd hebben :wink: ..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
EvytjeuH
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 jul 2007, 13:42
Locatie:St Job In't Goor

Bericht door EvytjeuH » 05 jan 2008, 11:53

Ik lees het nu pas :(
Veel sterkte Kim
AfbeeldingAfbeelding

nessa20
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2007, 20:01
Locatie:hoboken
Contacteer:

Bericht door nessa20 » 05 jan 2008, 12:43

hey

Tweety ik wil echt niet dat je hier weg blijft. Je bent een toekomstige augustus mama en je bent voor dezelfde periode als ik uitgerekend en ik wil echt niet dat dit topicje leeg loopt.

Ik denk dat de meerdere van ons wel weten wat het inhoud om een kleintje te verliezen. Het doet hartverscheurend pijn en ik hoop dat kim ons binne enkele maanden wanneer ze haar prutske een mooi plaatske heeft kunne geven ons komt melden dat er terug een wondertje onderweg is.

Van mij mag kim hier of in een andere topic haar hartje komen luchten. Hier gaat misschien wel pijnlijk zijn maar ik hoop dat ze weet dat er hier op het forum mama's en papa's zijn die haar onvoorwaardelijk steunen en altijd een luisterend oor hebben. Hoop echt dat ze ergens haar hartje kan luchten en begrip krijgt van haar familie en vrienden.

Wij hebben spijtig genoeg 3 wondertjes verloren en ik kreeg van niemand geen begrip. En dat deed echt wel pijn dat ik er niet over kon spreken.
mijn grootste schatten:
matthew geboren op 24 maart 2004
cato geboren op 18 februari 2005
jinto geboren op 2 februari 2007
ons allerlaatste kabouterke word verwacht rond 6 augustus 2008

Maandag 21 januari 2008 is het zover. Eindelijk de 1ste kennismaking met ons kabouterke. Ben zo benieuwd naar mijn klein schatteke.

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 05 jan 2008, 13:25

tweety schreef: Maar voor mij persoonlijk moet dit hier een vrolijk topic zijn. I.
Je doet me wel even schrikken....ik ben blij dat ze ons nog eens laat weten hoe het nu is afgelopen.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2008”