januari-babietjes
Moderator:Moderators
- Rampestamperke
- Pas blauw
- Contacteer:
- nathalievh
- Pas blauw
bedankt allemaal...
deze nacht is al veel beter verlopen. juist onze verwarming deed het blijkbaar niet zoals het hoorde.
we gaan deze nacht nog eens proberen en anders zetten we een radiator op electtriek erbij...
maar kmoet zeggen hij heeft deze nacht heel goed geslapen... (en wij ook )
enkel om 2u en om 6.30u voor zijn flesje, en voor de rest hebben we tot 10u geslapen (dan was het tijd om hem te verfrissen en zijn volgend flesje....)
groetjes
en tbegint bij ulen ook allemaal goe te korten he... veel succes...
deze nacht is al veel beter verlopen. juist onze verwarming deed het blijkbaar niet zoals het hoorde.
we gaan deze nacht nog eens proberen en anders zetten we een radiator op electtriek erbij...
maar kmoet zeggen hij heeft deze nacht heel goed geslapen... (en wij ook )
enkel om 2u en om 6.30u voor zijn flesje, en voor de rest hebben we tot 10u geslapen (dan was het tijd om hem te verfrissen en zijn volgend flesje....)
groetjes
en tbegint bij ulen ook allemaal goe te korten he... veel succes...
Groetjes
Nathalie
Nathalie
Maandag hadden we weer een afspraak bij de gyn. Maar die viel een beetje tegen . Ze was al een half uur in retard en zo bleef er minder tijd over voor ons precies...
We hebben ons Bubbelke nog geen minuutje kunnen aanschouwen op het scherm .
Beebje is weer een stuk verder ingedaald in m'n bekken en ligt nog steeds prima om zo geboren te worden.
Ze schat het gewicht op 2,800 kg.
En heb de raad gekregen om de laatste weken suikers te minderen, liefst te mijden. Want anders kan het een baby worden van 4 kg en meer. Ze heeft het uitgelegd hoor, betreft het aanmaken van insuline enz maar 'k ben dat precies alweer vergeten.
Dat zal de bevalling ietwat gemakkelijker maken, zei ze. Dus ja, sinds begin deze week ben ik bezig met nog meer extra te letten op alles..
Ze heeft ook nog es gevoeld om te kijken of ik al opening had. (Die is er nog niet). Dat deed geen deugd zo met haar droge handschoen . Zegt ze: ja, ge spant u wel op he! Dacht bij mezelf: ja hallo, vré ontspannend was dat wel niet .
Ze heeft ook de streptokokkentest gedaan, dat was gelukkig maar een lang fijn wattenstaafje .
Was dus een blitsbezoekje. Belangrijkste is dat beebje het goed stelt .
We hebben ons Bubbelke nog geen minuutje kunnen aanschouwen op het scherm .
Beebje is weer een stuk verder ingedaald in m'n bekken en ligt nog steeds prima om zo geboren te worden.
Ze schat het gewicht op 2,800 kg.
En heb de raad gekregen om de laatste weken suikers te minderen, liefst te mijden. Want anders kan het een baby worden van 4 kg en meer. Ze heeft het uitgelegd hoor, betreft het aanmaken van insuline enz maar 'k ben dat precies alweer vergeten.
Dat zal de bevalling ietwat gemakkelijker maken, zei ze. Dus ja, sinds begin deze week ben ik bezig met nog meer extra te letten op alles..
Ze heeft ook nog es gevoeld om te kijken of ik al opening had. (Die is er nog niet). Dat deed geen deugd zo met haar droge handschoen . Zegt ze: ja, ge spant u wel op he! Dacht bij mezelf: ja hallo, vré ontspannend was dat wel niet .
Ze heeft ook de streptokokkentest gedaan, dat was gelukkig maar een lang fijn wattenstaafje .
Was dus een blitsbezoekje. Belangrijkste is dat beebje het goed stelt .
- nathalievh
- Pas blauw
das nu iets waar ik van mijn gyn nie mocht van klagen..
ook al is het druk (en dat is het bij haar meestal...) dan nog neemtze voor iedereeen haar tijd. Als er een bevallingis, en ze weet dat het heel lang zal duren, dan zal ze u liever laten terugkomen ipv roef roef eens tekijken...
ook al is het druk (en dat is het bij haar meestal...) dan nog neemtze voor iedereeen haar tijd. Als er een bevallingis, en ze weet dat het heel lang zal duren, dan zal ze u liever laten terugkomen ipv roef roef eens tekijken...
Groetjes
Nathalie
Nathalie
- Rampestamperke
- Pas blauw
- Contacteer:
- nathalievh
- Pas blauw
ja die schattingen
onze Mauro was op 23/11 geschat op zo een 2200gr en na uitdragen zou he tzo een 3800gram geweest zijn,
kijk op 14 dagen tijd was er 800gr bij, hij was 5 weken te vroeg en woog al 3030gr...
eigenlijk denk ik dat ik blij mag zijn, dat ik hem niet heb uitgedragen...
god weet wat voor iets zou het geweest zijn
onze Mauro was op 23/11 geschat op zo een 2200gr en na uitdragen zou he tzo een 3800gram geweest zijn,
kijk op 14 dagen tijd was er 800gr bij, hij was 5 weken te vroeg en woog al 3030gr...
eigenlijk denk ik dat ik blij mag zijn, dat ik hem niet heb uitgedragen...
god weet wat voor iets zou het geweest zijn
Groetjes
Nathalie
Nathalie
- Rampestamperke
- Pas blauw
- Contacteer:
De laatste keer dat wij naar de gyn geweest zijn (3 december) was ze ook weggeroepen voor een bevalling, we hebben een uur zitten wachten en zijn nog geen kwartier binnen geweest. Ze had zelfs geen tijd gemaakt voor een inwendig onderzoek, ik heb er dan maar zelf naar gevraagd.
Nu begin ik wel wat stress te krijgen voor volgende week woensdag. Ik vrees dat ons prutske nog steeds in stuit ligt, want ik voel de voetjes onderaan mijn buik.
Heeft iemand ervaring met het draaien van de baby? Ik heb al vanalles gehoord erover.
Nu begin ik wel wat stress te krijgen voor volgende week woensdag. Ik vrees dat ons prutske nog steeds in stuit ligt, want ik voel de voetjes onderaan mijn buik.
Heeft iemand ervaring met het draaien van de baby? Ik heb al vanalles gehoord erover.
- Rampestamperke
- Pas blauw
- Contacteer:
als het maar eentje is ...kunne ze dat nog proberen draaien hoor...
maar het is natuurlijk niet altijd zeker ,dat dat lukt
wat zegt de gyn daar van ...die moet toch wel wat informatie geven??
bij mij zijn het er twee in stuit , die kunnen ook niet meer draaien ,daar is geen plaats genoeg voor..dus bij mij is het zeker KS
maar het is natuurlijk niet altijd zeker ,dat dat lukt
wat zegt de gyn daar van ...die moet toch wel wat informatie geven??
bij mij zijn het er twee in stuit , die kunnen ook niet meer draaien ,daar is geen plaats genoeg voor..dus bij mij is het zeker KS
Goed nieuws! Ons prutske is vanzelf nog gedraaid, dus kunnen we nu zonder zorgen aftellen naar de bevalling.
Ik zat wel effe met stress daarstraks, maar 't is allemaal in orde.
Nog geen opening en nog niet ingedaald, maar da's normaal bij een 2e zei ze.
Daarstraks dan toch maar ne keer aan mijn valies begonnen, ge weet maar nooit he.
Hoe is 't met de andere januari-mama's?
Ik zat wel effe met stress daarstraks, maar 't is allemaal in orde.
Nog geen opening en nog niet ingedaald, maar da's normaal bij een 2e zei ze.
Daarstraks dan toch maar ne keer aan mijn valies begonnen, ge weet maar nooit he.
Hoe is 't met de andere januari-mama's?
- little_devil
- Pas blauw
- Contacteer:
- little_devil
- Pas blauw
- Contacteer: