OMA

Moderators:Welcome, Moderators

Brenda
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2004, 22:54
OMA

Bericht door Brenda » 29 mar 2004, 23:13

Mijn moeder is nog zotter dan ik. Zij gaat op mijn kindje passen als ik
ga werken en ze heeft nu al echt alles in huis wat ze nodig zou hebben
voor een 2-ling en ik ben enig kind, dus veel kleinkinderen zal ze niet
krijgen.


jeannine
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 mei 2004, 14:22
Locatie:broechem

Bericht door jeannine » 08 mei 2004, 14:29

Waarom is ze dan zotter?? ze zal het heel graag doen zeker....Ik zou eerder zeggen veel te goed!! :lol:
Mijn kleinzoontje houd ik één dag in de week bij en vind dit een goede oplossing, en ook één dag bij mijn dochter haar schoonouders en drie dagen in de creche, zo leert hij ook met andere kindjes omgaan en word hij sociaal in de omgeving... :lol:
Succes met geboorte van de tweeling en ook succes voor u moeder de oppas... :wink:
gr,Jeannine en kleinzoontjes Dean....en Dylan...

Brenda
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2004, 22:54

Bericht door Brenda » 13 mei 2004, 14:06

Dag Jeannine,
Hoe oud is jou kleinzoontje?
Ik heb nu een zoontje Jimmy (geen tweeling dus) en die zal zeker in goede handen zijn bij zijn oma.

jeannine
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 mei 2004, 14:22
Locatie:broechem

Bericht door jeannine » 13 mei 2004, 15:30

Hallo Brenda,
Mijn kleinzoon is nu bijna 15maanden en het is een lieve knul hoor, maar de meeste kindjes zijn wel schattig hé!! :lol:
Ik zelf ben wel nog een jonge bomma vind ik (bijna 47j)...
Oei, ik had het dan verkeerd gelezen denk ik een tweeling, maar allee..je hebt ook veel werk al met ééntje zeker :lol:
Knuffels aan Jimmy :wink:
gr,Jeannine en kleinzoontjes Dean....en Dylan...

Brenda
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2004, 22:54

Bericht door Brenda » 14 mei 2004, 13:26

Dag Jeannine,
Dat is wel fijn zo een kleinzoontje van 15 maanden dat heel hevig rondloopt en overal aankomt. Vertel eens wat hij zoal uitspookt.
Voor hem is het wel heel fijn zo een jonge bomma om hem een hele dag te verwennen. (ben je 's avonds bekaf?)
Ik wens je een zomer met veel mooi weer zodat je vanalles kan doen met Dean. Ik denk dat jullie beiden gaan genieten.

Met mijn kindje heb ik wel wat werk, maar het is zo fijn om mama te zijn.


jeannine
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 mei 2004, 14:22
Locatie:broechem

Bericht door jeannine » 14 mei 2004, 13:47

Ja hij begint nu wel zowat vanalles uit te spoken hoor!! :lol:
Zo begint hij altijd rondjes te draaien met zijn handen omhoog of naar voor dan is hij daarna zo zat dat hij onmiddelijk valt en begint dan te schatterlachen best grappig om te zien natuurlijk, alles naapen bv; als je gewoon blaast of diepe zucht en hij ziet het gaat hij dit ook doen, als je eens knort als een varken probeert hij het ook en dan moet je het teutje zien het knorren komt er niet uit maar zijn mondje trekken is de moeiete om te zien hoor!! :lol: tegen paardtjes zegt hij "paat" en als hij in het bad wilt zeg hij "ba daan", tegen bompa zegt hij "ba ba", telkens hij valt en hij heeft zich geen pijn gedaan zegt hij altijd "oo",tegen een windje zegt hij altijd "prot" :lol: en heel de dag met zijn speelgoed telefoon ""hallo,hallo""
Soms doet hij een hele uitleg waar ik geen ballen van verstaan!! :shock: .... :lol: ,Maar hij kan ook koppig zijn hoor als hij zijn zin niet krijgt trekt hij zo'n gezicht en dan krijg je er niets van gedaan, maar meestal negeer ik dat en dan laat ik hem doen en is het nogal vlug over maar geef hem toch zijn zin niet hoor anders denken de kinderen dat de bomma's of oma's hem wel durven verwennen gebeuurd wel eens hoor maar probeer het toch van niet!! :lol:
Als er mij nog iets te binnen schiet zet ik het hier wel effen op het forum hoor!!
Hij komt hier maar één maal op de week dus val het goed mee dat ik niet echt moe ben hoor, ik werk normaal niet meer en ben thuis dus...soms zo om de veertien dagen ga ik eens een dag in de creche waar mijn kleinzoontje is helpen dat is ook wel leuk hoor, alle dagen zou wat veel zijn denk ik hoe graag ik ook deantje zie één maal per week is voldoende... :lol:
Wat kan jou kindje al zowat?
gr,Jeannine en kleinzoontjes Dean....en Dylan...

Brenda
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2004, 22:54

Bericht door Brenda » 15 mei 2004, 14:11

Heel fijn om die verhalen te lezen, dit staat mijn ook nog te wachten en ik geniet er al van. :D
Mijn zoontje is geboren op 22 april en is nu dus ongeveer 3 weken. Die kan dus nog niets, daar moet ik nog alleen maar voor zorgen zonder reacties. Ik kijk er al naar uit dat hij begint te lachen.

jeannine
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 mei 2004, 14:22
Locatie:broechem

Bericht door jeannine » 15 mei 2004, 22:26

Aha..proficiat met u zoontje dan hé..3weken, ik dacht al dat hij ouder was daarmee mijn vraag..sorry hoor!! :oops:
Maar het zal er vlug zijn hoor en sneller dan je denkt!! :lol:
Vandaag zijn we met mijn dochter en kleinzoontje naar Ikea geweest, veel volk :? ,maar Deantje heeft in het karretje gezeten en was vrolijk heel de tijd, altijd maar tegen zijn eigen zitten babbelen en als hij naar iets wees met zijn vingertje dan zei ik "amaai" en telkens zei hij het na, dat was heel de winkel zo....best wel grappig, we waren maar thuis rond 1uur s'middags en hij heeft bijna twee bordjes spaggetti opgegeten... :lol: en viel daarna onmiddelijk in slaap in zijn bedje en hij heeft geslapen tot 17.00uur...de slaapkop...haha... :lol:
Groetjes,...btw; het lachen is er vlug hoor...je zult wel zien... :wink:
gr,Jeannine en kleinzoontjes Dean....en Dylan...

Brenda
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2004, 22:54

Bericht door Brenda » 18 mei 2004, 15:02

Dankjewel Jeannine. Ja , het is nog vers. Niet erg hoor jou vraag, de rest maak ik allemaal nog mee maar ik moet beginnen met het begin. :P

Brenda
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2004, 22:54

eerste glimlach

Bericht door Brenda » 25 mei 2004, 14:19

Jeannine, mijn zoontje heeft daarjuist voor de eerste keer geglimlacht. :D
Mag ik dat tegen jou vertellen?
Ik ben zo fier, zo blij, zo gelukkig. :D
Ik had hem eten gegeven en toen hij genoeg had glimlachte hij en toen viel hij in slaap met zo een zalig, gelukkig gezichtje. :D

jeannine
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 mei 2004, 14:22
Locatie:broechem

Bericht door jeannine » 25 mei 2004, 17:33

Mooi Brenda, die eerste lachjes.... :lol: dat is om echt niet te vergeten!! :lol: , nu gaat het echt beginnen hoor, het zal er sneller zijn dan je denk!!! :lol:
Vandaag ben ik gaan helpen in de creche waar mijn kleinzoontje is, leuk hoor zo die gasjes bezighouden en eten geven, af en toe belt ze eens als er iemand ziek is of zo, dan ben ik de eerste om er vlug naar toe te gaan!! :lol:
En ik heb terug nieuws gekregen van mijn dochter......Ik word voor de tweede maal BOMMA!!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol:
Ze moet nog naar de gyn den 2juni ,maar ze heeft een predictor gebruikt en het was positief!!! Als alles goed is zal ze rond den 20januari terug bevallen(met keizersnede natuurlijk), maar zal alles wel bevestigen als ze naar de Gyn geweest is hoor!! :lol:
Knuffels aan je zoon en dat hij maar flink blijft lachen nu hoor, en laat het me weten als hij nog wat in petto heeft hé!! :lol:
gr,Jeannine en kleinzoontjes Dean....en Dylan...

Brenda
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2004, 22:54

Bericht door Brenda » 26 mei 2004, 11:53

JEEEEEEEEHHH, geweldig nieuws :D :D
2 keer bomma: heel fijn, dubbel plezier,...
Proficiat aan jou en je dochter (en schoonzoon en bompa natuurlijk ook)

Mijn zoontje heeft vandaag nog niet gelachen, maar ik probeer het wel door hem te knuffelen, er tegen te praten, er naar te lachen,...

jeannine
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 mei 2004, 14:22
Locatie:broechem

Bericht door jeannine » 26 mei 2004, 13:50

bedankt hoor!! :lol:
Ik denk wel dat ze hier meeleest hoor mijn dochter, maar kweet niet of ze al geregistreerd is hier... :? we zitten ook op zoveel forums al.. :lol:

Laat het zeker weten als er nog iets nieuws te bespeuren is bij jou kapoen hé!
:wink:
gr,Jeannine en kleinzoontjes Dean....en Dylan...

Brenda
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2004, 22:54

terug gaan werken

Bericht door Brenda » 03 jun 2004, 11:42

Jeannine,
het is nu juni en dat maakt mij heel ongelukkig. Eind deze maand moet ik terug gaan werken.
Met mijn zoontje zijn glimlachjes lukt het nog niet zo vlot. Hij glimlacht bijna elke keer spontaan als hij zijn buikje vol heeft, maar dat is duidelijk niet naar mij. Ik wacht vol ongeduld op zijn eerste lachje dat naar mij gericht is.
Ik realiseer me nu dat ik veel ga missen. Deze 2 maanden thuis (en dat leek dan nog wel een eeuwigheid) heb ik alleen maar voor mijn kindje kunnen zorgen en verder niets: het was eten en slapen. Ik ben nu al heel erg jaloers op mijn moeder die er bijna altijd bij 'de eerste keer dat...' gaat bij zijn. :evil: :cry:

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

met een beetje geluk..

Bericht door Dagmar » 03 jun 2004, 12:57

Brenda,

Mijn dochtertje ging naar een onthaalmoeder van zodra ik terug naar 't school moest (ik studeerde toen nog) en toch heb ik niet veel "eerste keren" gemist.. Ik heb haar haar eerste fruitpapje gegeven, de eerste stapjes zette ze op een zondag, zomaar ineens.. We waren juist thuis van de volleybal,.. Bij de onthaalmoeder had ze het nog niet gedaan en daar deed ze het ook pas een week erna.. Dus met een beetje geluk ga je niet veel missen..

Dagmar..

Brenda
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2004, 22:54

Bericht door Brenda » 03 jun 2004, 14:36

Dag Dagmar,
Ik vind het heel lief dat je geantwoord hebt en ik hoop heel erg dat je gelijk hebt. Bij mij gaat het wel over de oma die mijn kindje heel erg gaat verwennen en mijn kindje zal er de hele week zijn en dan ook nog in het weekend en soms 's avonds. De oma is oma, onthaalmoeder, babysit en dan ook nog mijn moeder dus zelf zal ik er ook regelmatig naar toe gaan. Ik zal het moeten afwachten, maar ik maak me er zorgen over.

jeannine
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 mei 2004, 14:22
Locatie:broechem

Bericht door jeannine » 04 jun 2004, 00:58

Hai Brenda...
Daar kun je nog erg van schrikken hoor, mijn kleinzoon gaat ook naar de creche en 1dag bij mij en 1dag bij haar schoonma, en ook de eerste maal dat hij loopte was bij mijn dochter, het eerste fruitpapje was bij mijn dochter, de lach, de deugnieterij dat was toch allemaal bij mijn dochter hoor, en ons Deantje gaat ook naar de creche van zijn 3maanden...Veel zul je echt niet missen hoor, je zult het ommenduur wel zelf hier komen vertellen... :lol: :wink:
Tof dat hij bij de oma kan zijn niet!! :lol:
Alhoewel hou ik heeeeeel veeeel van ons Deantje, maar toch ben ik blij dat hij ook naar de creche gaat, zodat hij ook met ander kindjes sociaal kan zijn en wat opgroeien met andere leeftijd genootjes... :wink:
Knuffels aan je zoontje hé en denk eraan je mist niet veel hoor!!! :lol:
gr,Jeannine en kleinzoontjes Dean....en Dylan...

Brenda
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2004, 22:54

Bericht door Brenda » 04 jun 2004, 13:52

Dag Jeannine,
ik vind het fijn dat jij gisterenavond zo laat nog tijd hebt vrij gemaakt voor mij. (had je een fijne dag, mag ik nieuwsgierig zijn?)

Dagmar en Jeannine, dankzij jullie heb nu terug meer moed: we zien wel.

Verder vind ik het in alle opzichten goed dat mijn kindje naar mijn moeder gaat. Als eerste kost dat niets, verder kan er niets boven de liefde van een oma en mijn kindje krijgt dus altijd de zorgen die hij nodig heeft en hij komt niet thuis met alle ziektes van alle kindjes en als hij ziek is dan kan hij gewoon naar zijn vertrouwde oma blijven gaan en als wij weg gaan kan hij 's avonds bij oma gaan slapen en dan is hij er dus al voor devolgende dag, geen vreemde babysit en niet 's avonds laat door de kou naar huis.

Als ik tijd heb dan laat ik zeker weten hoe het gaat, maar ik vrees dat met voltijds werk, een baby en een huishouden er niet veel tijd meer zal zijn om naar het forum te komen.

jeannine
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 mei 2004, 14:22
Locatie:broechem

Bericht door jeannine » 04 jun 2004, 17:12

ja ,jij moogt nieuwsschierig zijn!! :lol: , ik ga soms helpen in de creche van deze week ben ik twee dagen gaan helpen, verleden week drie dagen, ik vind het heel leuk met die rakkers bezig te zijn, en ben wel blij dat Deantje niet echt jaloers is! :lol:

Natuurlijk is het een voordeel bij de Oma, het kost niets.....en heel gemakkelijk natuurlijk, het is natuurlijk ieder zijn eigen mening hé!! :lol:

Probeer toch een klein beetje tijd te maken dat ik nog iets van je hoor hé, anders zal het hier maar heel stil zijn!! :cry: :lol: :wink:
gr,Jeannine en kleinzoontjes Dean....en Dylan...

Brenda
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2004, 22:54

Bericht door Brenda » 05 jun 2004, 15:56

Ik probeer het, maar ik beloof niets.
en :idea: :lol: als het heel stil is, roep dan eens heel hard, dan komt er misschien wel iemand. :lol:

Brenda
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2004, 22:54

vandaag was het echt

Bericht door Brenda » 08 jun 2004, 16:18

mijn kindje keek naar mij en toen glimlachte hij en ik ben heel blij :D
(hij viel daarna wel dadelijk in slaap :? , maar we gaan er al op vooruit)

Hij heeft ook last van de warmte denk ik. Hij heeft al dikwijls geëten.
Ik heb hem in zijn hemdje gelegd en hij staat buiten in de schaduw in zijn kinderwagen. :D

Vertel eens wat Deantje uitspookt met de warmte. 8)

jeannine
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 mei 2004, 14:22
Locatie:broechem

Bericht door jeannine » 08 jun 2004, 23:24

Met die warmte.......awel, ten eerste speelt hij gewoon verder, maar zweten, zweten en nogmaals zweten, maar hij heeft er precies niet veel last van, vandaag waren we wat gaan wandelen, hijhad zijn klakske aan, maar zijn haar was klets nat.... :? heb het wat gedroogt daarna hij had daar nog veel plezier in, heb hem vanmiddag op de dons hier op de zetel gelegt alleen in zijn pamper en hij heeft twee uur en een half goed geslapen....Daarna is hij terug naar zijn mama en papa gegaan.... :lol:
Hij had denk ik niet veel last van de warmte omdat hij rustig verder speelde vandaag en goed geslapen heeft.....
Maar het mag een beetje minderen van mij hoor.... :shock: :lol:
Tof dat je jou manneke ziet lachen hé!!! :lol: :lol: :lol:
gr,Jeannine en kleinzoontjes Dean....en Dylan...

Brenda
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2004, 22:54

Bericht door Brenda » 09 jun 2004, 12:44

Mijn zoontje heeft voor de eerste keer de nacht doorgeslapen van 22h15 tot 6h30. Ik denk dat dat aan dat weinig slapen en die vele voedingen van gisteren ligt. Die hitte had dan toch nog een voordeel. Ik zal daar voorlopig nog maar niet te hard op hopen.
Zelf ben ik dus helemaal uitgeslapen, maar met pijnlijke borsten wakker geworden. :D
Vanmorgen was Jimmy aktiever dan anders en hij is na de voeding nog even wakker geweest: een heerlijk moment en hij lachte enkele keren naar mij. Er is niet meer nodig om een moederhart gelukkig te maken. :D

Moet jij het nu een week zonder Dean bij jou thuis doen? :?: :?

jeannine
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 mei 2004, 14:22
Locatie:broechem

Bericht door jeannine » 10 jun 2004, 01:26

Hoi Brenda,
Ja, zoals ik al gezegt heb, heb ik Deantje één maal per week en dat is Dinsdags, maar zie hem soms nog wel eens hoor, als ik bv in de creche moet helpen, of als ik langst mijn dochter moet gaan die woont niet echt ver van mij ziet ge! :lol: , soms ga ik haar eens wat helpen met bv; de strijk of een beetje kuizen, of iets anders en dan zie ik hem ook, normaal gezien zie ik hem zeker een tweemaal op de week, soms eens driemaal, we gaan ook soms zaterdags wel eens naar de winkel ik met de dochter en Deantje en dan mag ik het karretje duwen met de kleine kapoen erin!! :lol:
Hey dat is goed hé dat hij de nacht helemaal uitslaapt, het is voor jullie te hopen dat hij snel de het verschil kent van dag en nacht... :? :lol:
Een dikke knuf aan Jimmy en zeg dat hij moet blijven lachen naar u hé :lol: :mrgreen:
gr,Jeannine en kleinzoontjes Dean....en Dylan...

Brenda
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2004, 22:54

Bericht door Brenda » 10 jun 2004, 11:02

Vannacht heeft Jimmy geslapen van 22h30 tot iets na 5 uur. Ook al heel goed, hopelijk blijft dit zo. Na zijn voeding ben ik zelf ook nog gaan slapen en dus ben ik voor de tweede keer sinds zijn geboorte helemaal wakker en fit opgestaan. :D
Nu lacht hij bijna elke keer als hij geëten heeft.
We genieten deze dagen van lange wandelingen. Gisteren en eergisteren hebben we dat 's morgens en 's avonds (met mijn man) gedaan. Vandaag ben ik te voet gaan winkelen, eerst ongeveer 2 km. wandelen. Echt wel praktisch als je alle tijd hebt. Spijtig dat dat bijna gedaan is.

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 10 jun 2004, 14:00

Wij hebben iets minder geluk met het weer. We hebben geprobeerd om met dit mooie weer allebei een halve dag verlof te nemen, maar dan wel samen en dit was het eerste wat gelukt is. En nu regent het :evil:

Brenda
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2004, 22:54

Bericht door Brenda » 16 jun 2004, 12:16

Dag Jeannine,
Gisteren Dean-dag, vertel eens... :D

Voor mij is het nu de laatste week en ik heb het druk met winkelen, koken,...Ik ben bij mijn ouders een ongebruikte diepvries gaan halen en nu ben ik de hele tijd aan het koken en invriezen. Dat zal me een aantal weken vooruit helpen.
Spijtig dat je niet voor een maand vooruit kan poetsen.
Het zal nog druk worden :?

jeannine
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 mei 2004, 14:22
Locatie:broechem

Bericht door jeannine » 16 jun 2004, 12:55

Ja Bren, gisteren wast Dean-dag.... :lol:
Wij zijn hem zelf gaan halen bij mijn dochter, en als hij ons ziet is hij zo zot als een kruk :D zeker als hij de ba-ba (bompa) ziet, hij moet dan altijd eens over zijn haar gevreven hebben van den ba-ba(kort gechoren) en dan gietr hij het uit van het lachen, da zal kietelen zeker!! :lol: :lol: ,thuis gekomen moest hij eerst naar de paarden gaan kijken, het eerste wat hij dan zecht is "donis"(naam paard Adonis) en dan gaat hij het aaien en is dan kontent, dan gaat hij naar mijn man zijn paard oony(naam paard Moony) daar gooit hij kusjes naar maar streelt haar niet...
dan komt hij binnen, mijn honden zitten in een andere kamer, niet waar hij speelt en roept direct naar ooch(naam hond Hootch), heb nog vier honden en bij hem heten die allemaal ooch...en waar hij speelt zit ook een valkparkiet die noemt hij ieppie(naam flupke)..
Heeft drie uur en een half geslapen smiddags en is voor de rest heel braaf geweest!! wij zijn hem dan naar huis gaan doen rond 17.30, en ik zie hem straks weer want ik ga babyzitten op hem tegen 18.00uur!!
bey, bey, tot horens... :lol:
Ps; er mogen wat meer smiliekes op het forum staan vind ge niet!!?
gr,Jeannine en kleinzoontjes Dean....en Dylan...

Brenda
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2004, 22:54

Bericht door Brenda » 07 aug 2004, 10:54

Dag Jeannine :D
Ik kom naar hier om een hele hoop Dean- verhalen te lezen, maar niets dus....
Ik zit nu terug in de sleur van elke dag. De eerste keer dat ik mijn kindje naar mijn moeder gebracht heb om te gaan werken heb ik geweend en eigenlijk was ik wel teleurgesteld dat Jimmy het allemaal goed vond. Nu ben ik er al aan gewoon, maar ik vind toch dat ik heel wat moet missen.
Het is heel erg druk: voltijds werk en een kindje en 's morgens vroeg opstaan voor de eerste voeding.
Vertel eens wat Dean de laatste tijd zoal heeft uitgespookt. :D

jeannine
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 mei 2004, 14:22
Locatie:broechem

Bericht door jeannine » 07 aug 2004, 11:27

Hallo Brenda,
Ja het is effen geleden hé :oops: ...maar ik heb een reden daarvoor hoor...
Ik heb in de kliniek gelegen en heb daarna twee virussen opgedaan, de eerste virus is de CMV virus, dan mag ik niet in contact komen met kinderen en zwangere vrouwen, ja je hoort het al aankomen hé..ik heb Deantje nog niet gezien en mijn dochter ook niet(zwanger dus) :oops: :cry: :cry:
En ten slotte heb ik Hypatitis, en dat is een leverziekte...Ik ben nu van die twee dingen aan het herstellen, volgende week word er weer bloed genomen en dan gaan ze zien of ik nog besmet ben, we duimen en hopen van niet, want dit is al een maand bezig zonder dat ik iemand zie en dat is echt frustrerend hoor...Met Deantje is alles ok naar het schijnt..
gr,Jeannine en kleinzoontjes Dean....en Dylan...


Plaats reactie

Terug naar “Opa of Oma worden”