MEIMAMA'S 2007

Moderator:Moderators

Is jullie baby'tje een engeltje of eerder een bengeltje?

Engeltje
9
82%
Bengeltje
2
18%
 
Totaal aantal stemmen: 11

Gebruikersavatar
levi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 17:20
Locatie:limburg

Bericht door levi » 30 okt 2007, 12:20

Hier alles prima. Het is weer eventjes geleden maar hier zijn we dan weer. Eerst en vooral beterschap aan al de zieken. Levi doet het heel goed :) Nog eventjes en ik kan beginnen met fruitpapjes en groentepapjes maken. Wat vinden jullie van dit schema : tussen 9 en 10u borstvoeding ( ligt er aan hoe lang hij slaapt )
Rond 13u dan groentepap
Daarna een tweetal uurtjes zijn bedje in
Dan rond 15u zijn fruitpapje
En voor hij slapen gaat (rond 21u ) nog eens borstvoeding
Ik vind wel dat er veel tijd tussen zijn voeding van 15u en zijn laatste voeding zit
Misschien rond 18u nog borstvoeding geven? Alle tips zijn welkom !!!!
Gisteren moest hij dan voor de eerste keer ergens anders slapen.Ik laat hem sinds een tijdje ongeveer van 14u tot 16u in zijn bedje slapen. En nu heeft hij dat bij mijn broer in het reisbedje gedaan. Ik vind dat de kleine zijn ritme niet steeds overhoop moet gehaald worden vandaar. Dat was best wel moeilijk voor mij, zo de eerste keer weg van mij, om 12u30 kwamen ze hem hier halen.Na de nodige informatie Levi met een klein hartje afgestaan. Maar het is heel goed meegevallen, mooi zijn flesjes leeggegeten en mooi geslapen zonder problemen. Toen we hem weer gingen ophalen rond 17u30 bekeek hij ons niet eens. Levi had ons niet eens gemist. Beetje teleurstellend, maar beter zo dan dat hij de hele tijd zou wenen.
:wink:
Groetjes Sylvia & Levi
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding


Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 30 okt 2007, 12:28

ja ik vind ook dat er veel tijd tussen zit tussen die pap e laatste voeding, ik zou hem toch nog wat geven hoor, rond 18.00


hier krijgt hij smorgens bv 8.00, smiddags al flesje11.30(soms) hij wil geen patatjes voor de moment, dan rond 15 a 16hr fruitpap, dan bv 18.00hr en dan nog flesje om 20.30 of 21.00hr

en dan snachts om 5 hr nog bv, die slaapt nog niet zo lang (tot 8.00hr)
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

Gebruikersavatar
T1n3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 16:34
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door T1n3 » 30 okt 2007, 16:56

Zalig dat je ventje zo braaf was!
Mijn zus heeft gisteren eens een uurtje op Liam gelet...
Ze kon haar ogen niet geloven dat het zo'n moeilijk kindje was..
Volgende week heb ik een afspraak met de osteopaat..dus duimen maar..

En ivm dat flesje, misschien zijn laatste flesje om 20u geven? Ze zeggen altijd dat er maximum 5 uur mag tussenzitten dus... :)
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
choeke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 aug 2007, 11:12

Bericht door choeke » 30 okt 2007, 20:17

Ik zou toch ook nog wat extra bv geven. Daar kunnen ze toch niet teveel van krijgen. Anders krijgt hij maar tweemaal meer hé, en de melk blijft toch nog een heel belangrijk deel van zijn voeding. Zal in het begin een beetje testen worden. Mij hebben ze aangeraden om na de groentenpap (of ervoor mag ook) ook bv te geven. En anders rond 18 u zoals je zegt.

T1n3, ik denk aan je. Hopelijk helpt het bezoekje aan de osteopaat. Het ziet er zo'n braaf schatteke uit op de foto's. Zielig hé, het arme manneke kan gewoon nog niet zeggen wat er scheelt.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
T1n3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 16:34
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door T1n3 » 30 okt 2007, 20:44

Dank je! Ja idd...konden ze het maar zeggen he..
Mijn moederhart breekt elke dag opnieuw als ik hem zo zie.. :(
En ik ben ook uitgeput natuurlijk dus het zal goed zijn voor ons beiden als er wat verbetering komt!
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
levi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 17:20
Locatie:limburg

Bericht door levi » 30 okt 2007, 21:42

Thanks voor de tips. Het zal wel wat proberen zijn in het begin :? . T1n3 veel moed geduld en sterkte toegewenst. Ik leef met je mee, want wij kersverse mama’s weten maar al te goed hoe het voelt als er iets mis is met je kindje.
Je voelt je dan zo machteloos hé :cry: .
Groetjes Sylvia & Levi
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
levi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 17:20
Locatie:limburg

Bericht door levi » 04 nov 2007, 18:52

Hey T1n3
Wat een mooie foto. Wat een lief ventje. Hoe gaat het nu met hem?
Wanneer ging je naar de osteopaat?
Woensdag moet Levi weer naar de oogarts, voor zijn verstopt traankanaaltje. Hopelijk tweede keer goede keer.
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
T1n3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 16:34
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door T1n3 » 04 nov 2007, 18:58

Dank je!
Het heeft 2 dagen eigenlijk heel goed gedaan, hij was heel braaf..
Ikke in 7de hemel natuurlijk, maar vandaag terug de oude gewoontes..
Derjuist ook al zijn pap die eruit gulpte..heeft ie anders nog nooit gehad :?
Donderdag moet ik naar de osteo.. Dus ik hou mijn hart vast en hoop dat het iets gaat uithalen!
Ik hoop ook voor jou dat Levi deze keer er vanaf is van dat verstopt traankanaaltje. Leuk is anders he...
Hoe is het trouwens met hem?
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
levi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 17:20
Locatie:limburg

Bericht door levi » 05 nov 2007, 15:20

Hoi,
Levi doet het prima :D , hij was van zaterdag op zondag bij zijne petere blijven slapen. En dat is goed meegevallen. Levi was wel rond twaalf uur wakker geworden. En wenen toen natuurlijk. Ze hebben hem dan een flesje gegeven en terug zijn reisbedje in. Iets later hoorde ze hem zijn broek vol doen :twisted: , dus Levi terug op en andere pamper aan. Dan heeft hij tot ongeveer 10 voor 9 geslapen. Het is goed meegevallen dus, maar ik heb hem wel erg gemist. Vooral wanneer ik ging slapen en dan dat lege bedje langst me zag :cry: . Hopenlijk lukt het vrijdag bij de opa even goed.
Ik zal duimen te donderdag voor Liam, en zelf blij zijn als woensdag weer door is. Levi weent heel hard als ze zijn oogkanaaltje doorprikken, en daar kan de mama echt niet goed tegen. Maar zo gauw het gedaan is lacht hij weer, dus zo erg zal hij het ook niet vinden.
Groetjes Sylvia & Levi
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
choeke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 aug 2007, 11:12

Bericht door choeke » 07 nov 2007, 19:51

Hey T1n3, veel succes morgen bij de osteo. Laat iets weten hé.

Leuk dat levi het goed stelt. Mijn vriendin haar kindje had dat ook zo'n verstopt oogkanaaltje. Is niet leuk, maar gaat wel over na een tijdje dacht ik.

Jonas stelt het heel goed. Is ondertussen 66,5 cm en 6kg230. Blijft dus een lang smal manneke. Hij is de laatste dagen superactief. En lachen dat hij doet.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
choeke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 aug 2007, 11:12

Bericht door choeke » 13 nov 2007, 16:47

En hoe is het hier met de kindjes?
T1n3 Hoe is het geweest met Liam bij de osteopaat? Kon hij je wat helpen? Ik hoop voor jou van wel.
En het oogkanaaltje van Levi? Al wat beter?
Hier alles ok met onze Jonas. Ik ben stilletjesaan begonnen met groentenpap. Hij vindt het nog niet echt lekker hoor. Is grappig om te zien. Zo'n gekke bekken dat hij trekt. Maar het is eigenlijk vooral de bedoeling dat hij er al een beetje gewoon aan wordt. In de creche geven ze pas pap als ze hier al mee overweg kunnen en ik wou eigenlijk pas beginnen als hij 6 mnd is. Maar als hij dan het echt nog moet leren duurt het misschien nog langer hé. Dus hij krijgt nu eigenlijk een klein beetje voordat hij bv krijgt. Zo kan hij wat wennen. Bv blijft wel nog het belangrijkste dus.
Hoe lukt het met de papjes van Levi?

groetjes,
Lily en Jonas
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
T1n3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 16:34
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door T1n3 » 13 nov 2007, 18:35

Elke keer dat ik wou komen zeggen hoe het was geweest, begon Liam te wenen dus nu heb ik mijn kans :D . Zijn nekje zat goed vast zei de osteo.. Heel overspannen door de bevalling... En de eerste week ging het niet beter gaan, zelfs misschien slechter maar nadien zou het beteren. Dus hopelijk! Liam is verkouden nu, dus niet echt een lachtertje, want nu is hij al helemaal niet meer content met niets. Met Sinterklaas moet ik voor 2de keer teruggaan.. Hopelijk komt het dan helemaal goed! :) Is altijd leuk he die eerste hapjes... Liam trok ook maar rare gezichten in het begin :P . Nu nog soms :lol: .

Groetjes!
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
levi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 17:20
Locatie:limburg

Bericht door levi » 14 nov 2007, 15:20

Hoi allemaal, Levi was van vrijdag op zondag bij zijn opa blijven slapen.
Dat was heel goed meegevallen, geslapen van ong 22u tot iets na 9 zonder tussendoor wakker te worden. Toen we hem rond de middag terug gingen oppikken lag hij zalig in zijn relax te slapen :P . Met zijn oogje is het nog afwachten, vandaag nog drupjes in doen en dan een weekje wachten. Maar ik vrees dat het niet gedaan is en dat hij dan naar Leuven moet :( .
Echte papjes eet Levi nog niet . Wel heb ik al twee keer een betterfood koekje in wat bv opgelost en hem dat met het lepeltje gegeven. Dat was smullen en smossen :lol: . Misschien vandaag een wortel/aardappelpapje maken. De babycook staat al klaar en ik ben deze week potjes en een Multi-portions van beaba gaan kopen en zo een speciale bavet met een opvangbakje voor ons smosserke :wink: . Ik weet niet goed hoe ik er aan moet beginnen. Lily, hoe maak jij Jonas zijn papjes en wat :?: ? En vries jij ook in? Morgen is onze kapoen al een half jaar. Wat vliegt de tijd. Hopelijk is Liam weer snel op zijn plooi. Eerst last van zijn nekje en nu ook nog verkouden arm kereltje.
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
levi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 17:20
Locatie:limburg

Bericht door levi » 14 nov 2007, 15:22

HIEP HIEP HOERA LIAM IS 6 MAAND
Een hele dikke proficiat van Levi en zijn Mama
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
choeke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 aug 2007, 11:12

Bericht door choeke » 15 nov 2007, 07:33

Eerst en vooral proficiat aan de beide jarigen. Amai allebei al 6 maanden.
Gelukkig gaat alles goed hé.
Ik maak nu nog maar alleen wortelpap. Ik stoom dan 1 aardappel en ongeveer 3 wortelen (verhouding totaal is 1/3 aardappel en 2/3 groenten) en dan mix ik dat een beetje. Doe er ook wat boter of olie bij.
Jonas krijgt wel nog heel weinig hoor. Een lepeltje of 5 en dan is hij het beu.
De rest heb ik in porties ingevroren (zo'n ijsblokbakje, is handig, nu heb ik dus allemaal blokjes in een zakje) Ze zeggen wel dat je beter vers heeft maar dat is bijna niet te doen. En zo is het toch ook verser dan uit potjes hé.
Moet nu vertrekken naar het werk. Misschien tot vanavond.
groetjes
Lily en Jonas
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
T1n3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 16:34
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door T1n3 » 15 nov 2007, 08:49

Dank u!! :D


Ook een dikke proficiat voor Levi!!

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
levi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 17:20
Locatie:limburg

Bericht door levi » 15 nov 2007, 13:39

Thanks, ja onze mannekes worden groot he.
Gisteren Levi zijn eerste groentepapje gegeven. Wortel met aardappel ik had 100gr aardappel en 200gr wortel gemaakt en nog een theelepel olijfolie. Veel te veel want Levi eet nog maar enkele lepeltjes. Maar de pap was niet verloren want de papa heeft ze met veel smaak verder opgegeten :lol: . Levi heeft flink van zijn pap gehapt, deed zijn mondje mooi open, trok wel een gekke snoet. Vandaag terug wortelpap. En morgen misschien brocolli of bloemkool.
Groetjes Sylvia & Levi
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
levi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 17:20
Locatie:limburg

Bericht door levi » 15 nov 2007, 15:14

Levi heeft al twee keer zijn traankanaaltje laten doorprikken. Mijn oogarts zei dat dat zo snel mogelijk moest gebeuren zeker tussen de 3 en de 4 maand.
Levi heeft dit van bij de geboorte en heeft al een hele resem van drupjes gehad. Via de kinderarts,de apotheker weigerde die drupjes te geven omdat ze veel te straf waren volgens hem :x en via k&g en de huisarts,maar niets hielp. Vandaar dat we naar de oogarts gegaan zijn. Ik had daar heel veel vertrouwen in want hij heeft bij mij een laseroperatie uitgevoerd. Maar nu weet ik het niet meer :( , al twee keer laten doorprikken en nog geen resultaat. En dan de gedachte dat ons manneken onder het mes moet voor een buisje te laten steken. IK moet er niet aan denken :cry: .
Normaal moet ik deze week nog aanzien en dan zou de oogarts een afspraak maken in Leuven.
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
choeke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 aug 2007, 11:12

Bericht door choeke » 16 nov 2007, 07:59

oei, ja klinkt niet zo leuk. Een oog is toch iets gevoeligs hé. Begrijp dat je daar wat ongerust voor bent. Heeft Levi er zelf veel last van? Indien ja dan is het misschien best dat je zo snel mogelijk toch dat buisje laat steken. En anders kan je er nog eens rustig over nadenken.
Mijn vriendin haar kindje had het dan blijkbaar toch niet zo erg. Zij moest enkel het oogje geregeld spoelen met fysiologisch water omdat die traantjes ophoopten.
Flink zeg dat hij zo goed van zijn pap eet.
Ik ben weer effe een paar dagen gestopt bij Jonas. Vind dat hij moeilijker stoelgang maakt dus weer effe gewoon bv. We blijven wel oefenen in de weekends. Maar we hebben nog tijd hé, want hij is nog geen 6 mnd.

Sylvia ga jij naar het geboortebos zondag in Kuringen om een een boompje te planten voor Levi? Ik twijfel nog, hangt een beetje van het weer af, maar ze voorspellen veel regen.

Arme Liam, zo afgezien bij de bevalling. Was het een ingeleidde bevalling? Ik ben toen Jonas 2 mnd was ook eens naar de osteo geweest omdat hij zo'n voorkeurskant had. Kwam ook door de lange bevalling zei die toen (19 uur geduurd) Is gelukkig vanzelf overgegaan. Maar het helpt toch wel hoor, de osteopaat. Je zal normaal je manneke wel zien openbloeien als zijn nekje eenmaal in orde is.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
choeke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 aug 2007, 11:12

Bericht door choeke » 16 nov 2007, 08:02

Denk er net aan dat Levi niet van hasselt is hé. Verwar met andere Sylvia.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
T1n3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 16:34
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door T1n3 » 16 nov 2007, 15:00

Neen, het was een spoedkeizersnede... Hij was al in arbeid maar ik kreeg geen ontsluiting. Met gevolg dat hij niet door kon en zijn hartje begon te dalen :( . Bij de keizersnede zelf ben ik dan in slaap gedaan omdat ik ze voelde snijden. Dus een leuke bevalling was het allesinds niet! :(
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
levi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 17:20
Locatie:limburg

Bericht door levi » 16 nov 2007, 15:10

Jammer dat je van Hasselt moet zijn. Het lijkt me wel een mooie gedachte een boompje te planten voor je kindje. Dan zal ik er hier zelf ééntje moeten planten hé :wink: .
Levi zijn rechteroogje traant heel veel en er zit ook viezigheid in soms zelfs zo erg dat zijn oogje dichtplakt. Dat masseren gebeurt hier ook en ik was het oogje ook uit met fysiologischzoutwater. Nu gaan we afwachten want die operatie zie ik echt niet zitten :cry: .
Levi zelf heeft er gelukkig geen last van.
De groentepap van eergisteren heeft hem gisteren wat parten gespeeld. De hele dag geen kaka gedaan en je kon merken dat er hem iets dwars zat :( . Vanmorgen dan terug een kakpamper. Krijgt jullie kindje al Sinterklaas? Hier was de petere al bezig met Levi zijn eerste Sinterklaas voordat Levi geboren was hi hi hi :lol: . De eerste december mag hij bij de petere zijne Sinterklaas gaan halen. Dat is dan zo een loopwagentje met 4 of 5 functies. En van zijne opa heeft hij zo een puzzelmat gekregen. En zelf heb ik in kruidvat een speel gsm van fisher-price gekocht. Een tof ding waar hij het abc mee kan leren, en de cijfers plus er staan nog geluidjes op en een scherm dat oplicht. Dit alles voor net geen 10€
Hij krijgt dus wel speelgoed maar naar de sint zelf gaan we nog niet. Daar heeft hij nog niets aan en meestal is dat een drukke bedoening.
Groetjes Sylvia & Levi
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
T1n3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 16:34
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door T1n3 » 16 nov 2007, 15:38

Wij gaan morgen shoppen voor de sint :D . Alleen weet ik nog niet wat ik ga kopen.. Die telefoon krijgt Liam ook trouwens :D Zou eventueel wel naar de sint gaan voor op de foto.. Vind ik een mooie herinnering! :)
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
levi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 17:20
Locatie:limburg

Bericht door levi » 17 nov 2007, 22:41

En iets gevonden voor Liam zijne Sinterklaas ?
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
choeke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 aug 2007, 11:12

Bericht door choeke » 18 nov 2007, 20:37

Wij geven ook al iets van de sint, maar niet veel. De sint bezoeken doen we nog niet, want zoals je zegt weten ze dat toch nog niet echt hé.
Boompje planten was wel leuk, maar een verschrikkelijke modderboel in de tent. Ze hadden daar niet eens een houten vloer gelegd. Je moest dat zien, al die kinderwagens vast in de modder. Je kon daar gratis iets drinken maar we zijn gewoon ergens anders geweest.
Jonas is ook weer verstopt van de groentenpap. Blijkbaar is dat normaal. Mijn schoonzus haar kindjes hadden dat ook. Hun darmpjes moeten daar weer aan wennen hé. Jonas vindt er wel nog altijd niks aan hoor. Een vies gezicht dat hij trekt.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
levi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 17:20
Locatie:limburg

Bericht door levi » 19 nov 2007, 20:44

Levi zijn oogje is nog steeds hetzelfde niet beter maar ook niet slechter. We gaan dan nu maar afwachtten en hopen dat het inderdaad vanzelf geneest zoals men op k&g zei.
Zeker nog niet laten opereren want daar ben ik echt wel heel bang voor. Dus duimen dat het in orde komt zonder die operatie.
De 29ste moet Levi nog eens naar k&g ik ben eens benieuwd naar zijn vooruitgang en of ik het wel doe zoals zij dat zouden willen, waarschijnlijk niet.
Levi is nog steeds niet gek van zijn groentepap. En bloemkool vind hij al helemaal niets. Tot nu toe al wortelpap, broccoli en bloemkoolpap gemaakt. Gisteren bloemkool en toen at hij echt heel weinig. Zelf geproefd en om eerlijk te zijn ik vond het ook niet om over naar huis te schrijven. Er zit zo weinig smaak in. Patat en groenten en wat olijfolie. Dan heb ik hem maar een fruithapje gegeven zodat hij toch iets binnen had. En dat ging er vlotjes in. Koekjespap lust hij ook graag maar dat is echt een gesmodder. Hij weet dus al goed wat lekker is en wat niet. Vandaag ga ik een potje proberen. Ik ben eens benieuwd of hij dat liever heeft dan mama’s kookkunsten.
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
choeke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 aug 2007, 11:12

Bericht door choeke » 20 nov 2007, 17:30

Jonas is nog altijd geen liefhebber van zijn pap. Maar ja, heb nog tijd hé. Is nog geen 6 mnd.
Ben benieuwd wat Levi van het potje vond.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
levi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 17:20
Locatie:limburg

Bericht door levi » 20 nov 2007, 22:49

Het potje van olvarit wortel rijst kip was geen succes. Een paar hapjes en dat was het. Dan een fruitpapje van blédina vond hij aan de zure kant. Hij schudde dan met zijn hoofdje en trok zo een kostelijke snoet dat ik er mee lachen moest :lol: . En dan lacht hij vrolijk mee. Morgen ga ik knolselder proberen denk ik eerst zien of ik daar een recept van vind. Vandaag fruitpapje van olvarit banaan perzik dat ging redelijk. Nu voeg ik daar wat bv bij en dan gaat het een stuk vlotter wel meer smos. Het pap eten gaat hier dus ook heel traag en met engelengeduld. Met de tuitbeker drinken zijn we ook aan het oefenen. Voorlopig ook nog geen succes. Blijven oefenen !!!
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
choeke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 aug 2007, 11:12

Bericht door choeke » 21 nov 2007, 17:44

Dan heeft hij toch al heel wat smaken geproefd hé.
Al een geluk dat hij liever vers eet.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
levi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 17:20
Locatie:limburg

Bericht door levi » 22 nov 2007, 23:04

Levi heeft daarstraks 2x van rug naar buik gerold. Ikke fier en hij maar lachen. De eerste keer had ik het niet gezien (de tv stond op en de mama was even afgeleid) dus heeft hij nog eens overgedaan voor de mama.
groetjes van een fiere mama
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”