Oktober-babietjes

Moderator:Moderators

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 10 nov 2007, 21:09

Beagle, dat is erg hoor!!
Normaal controleren ze dat toch goed als de placenta volledig is? Dat is levensgevaarlijk zeg!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
pitoeter
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jul 2006, 10:12
Contacteer:

Bericht door pitoeter » 10 nov 2007, 21:19

Amaai Beagle wat een verhaal!! Veel beterschap nog, dat alles maar rap terug bij het oude is en dat je terug vollenbak kunt genieten.

Hier lukt het ook wel, ontzettend druk maar nu de buikgriep en toestanden weg zijn lukt het wel. Jorit zijn nachten zijn ook al iets beter (hout vast houden). De voorbije twee dagen om 21u30 een fles en dan om 2u30 een fles. Met Jarne is het ook wel gelukt deze week. Nu hij genezen is en terug bij geslapen is is hij weer de oude Jarne van voor dat Jorit er was. Gelukkig niet meer zo ambetant!
Mama van Jarne en Jorit.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
beagle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2005, 13:02
Locatie:Limburg

Bericht door beagle » 12 nov 2007, 13:26

Ha Pitoeter, blij te lezen dat het stilaan terug rustig aan het worden is :lol:
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins


Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ann
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 mei 2007, 15:27

Bericht door Ann » 12 nov 2007, 13:28

Jeetje Beagle, hopelijk gaat alles nu verder goed, zal echt wel schrikken geweest zijn. Hopelijk herstel je vlug van die ingreep zodat je weer volop van je kleintje kan genieten! Vooral veel rusten meid!

De tijd vliegt voorbij, Jutta is vandaag al 2 weken!
Hier gaat alles verder rustig zijn gangetje, 2 voedingen 's nachts, maar ben deze morgen na voeding van 8u nog eens teruggekropen. We hebben geslapen tot 10.00 :oops: en voel mee weer goed in mijn vel!
Jutta blijft nog steeds rustig.
Deze avond terug badtijd! (mag maar om de 2 dagen, ze heeft een droog velletje) Ook daarin hebben we al wat routine gevonden. Eerst BV daarna in bad, dan is ze rustiger en kan ze echt genieten. Iets dat de papa niet wil missen na een dag werken! Daarna krijgt ze van de mamie nog een oliemassage, wie zou daar niet van genieten, vlak voor het slapengaan?

Een dolgelukkige mama,
Ann
Onze dochter is er eindelijk!!! (en groeit als de kolen!)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 12 nov 2007, 15:18

:shock: jee Beagle dat is serieus geweest zeg!!
Gelukkig is alles nu in orde.


Gebruikersavatar
beagle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2005, 13:02
Locatie:Limburg

Bericht door beagle » 13 nov 2007, 09:38

Pfff, wat een nacht! Om de twee uren wilde mevrouwtje drinken!
Ik dacht dat de voedingen terug op orde aan het komen waren, maar helaas... Dit is niet meer normaal. Ook overdag wil ze extreem veel drinken. Ze is echt niet tevreden met een tutje :?

Ik heb net een mail gestuurd naar iemand van LLL. Hopelijk kunnen zij raad brengen.
Iemand ervaring met LLL?
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins


Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
pitoeter
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jul 2006, 10:12
Contacteer:

Bericht door pitoeter » 13 nov 2007, 12:45

Amaai Beagle dat moet nogal een nacht geweest zijn 7X het zelfde berichtje!!!! :lol: :lol:

Hier zaterdag en zondag ook twee rotnachten gehad. Van een paar uurkes slaap. Deze nacht was weer ietsje beter. Ik krijg het wel steeds moeilijker om 's nachts uit mijn bed te geraken om eten te geven. Kijk er zo naar uit als hij door slaapt. Het probleem is ook dat Jarne er 's nachts en overdag wakker van wordt als Jorit zijn keel open zet. En het maakt niet uit of ik boven of beneden ben met Jorit.
Mama van Jarne en Jorit.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Ann
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 mei 2007, 15:27

Bericht door Ann » 13 nov 2007, 14:19

Hier gisteren ook zo een dag gehad van 12 voedingen!!!
Maar deze nacht was zalig... Jutta sliep van 23.30u tot 05.05u. Hopelijk krijgen we weer zo een nacht en jullie ook!
Ons geheim: eerst bv daarna een bad, en daarna massage
Andersom (eerst bad en massage en daarna bv werkt hier absoluut niet, dan is ze zo onrustig dat het een omgekeerd effekt geeft!
In de voormiddag is ze wel haast niet in slaap te krijgen, maar dan zet ik ze een tijdje in de babysit, zodat ze kan meekijken en dat helpt meestal wel.
Ook jullie tips zijn welkom!

Mama in opleiding,
Ann

ps grrrr kreeg net een telefoon, weet al wanneer ik terug aan het werk moet, is nog wel ver, maar kijk er niet echt naar uit!!!
Onze dochter is er eindelijk!!! (en groeit als de kolen!)

Afbeelding

Gebruikersavatar
beagle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2005, 13:02
Locatie:Limburg

Bericht door beagle » 14 nov 2007, 18:50

Oei! Is het dan toch doorgekomen? Kreeg een foutmelding bij het plaatsen van het vorig berichtje en dacht dat het niet gelukt was... :oops:

Ann, ga jouw volgorde ook eens proberen. Ik doe het nu andersom: badje, massage en bv.

Door de dag is Tosca heel rustig. De voormiddag slaapt ze veel, vanaf de middag wordt ze wat onrustiger, maar 't is nog plezant, en vanaf een uur of zes is 't meestal kermis :wink: Vanavond is er echter nog niks aan de hand. Ze ligt rustig te soezen op papa's borst :D Ik hoop dat het zo blijft.

Zou het kunnen dat ik 's avonds minder melk heb? Zo voelen mijn borsten toch :roll: .
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins


Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 14 nov 2007, 19:17

beagle schreef:Oei! Is het dan toch doorgekomen? Kreeg een foutmelding bij het plaatsen van het vorig berichtje en dacht dat het niet gelukt was... :oops:
Ja, gelukt was het wel :lol: Heb de overtollige maar gewist :lol:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 14 nov 2007, 19:59

Hallo
hier nog eens een berichtje van ons.
Alles verloopt prima, alleen ons ritme nog een beetje zoeken. Werner is vandaag terug werken en stond ik er alleen met de kids voor. Ik geef eerlijk toe, dat ik er heel bang voor was maar eigenlijk is alles prima gegaan. Zorgen om niks dus.
Marie haar ooronsteking is gelukkig aan de beterhand.
Kato heeft 3 nachten achtereen 7uur aan een stuk doorgeslapen en deze nacht was het 6 uurtjes. Ik heb even getwijfeld om verder BV te geven, maar na vandaag toch maar wijselijk besloten om door te zetten :wink:

En hoe gaat het met jullie?
Beagle meid,is alles nu terug ok?

Ik kom wel nog regelmatig piepen maar ik heb niet steeds de tijd om iets te posten, maar ik ga zeker proberen van wekelijks een verslagje te komen uitbrengen.
Volgende week donderdag mogen we al met Kato naar K&G voor de gehoortest, ze wordt dan ook opnieuw gemeten. Vandaag woog ze 4kg360, ik ben eens benieuwd of ze ook al wat is gegroeid....

Groetjes van onze leuke bende :lol:

Gebruikersavatar
pitoeter
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jul 2006, 10:12
Contacteer:

Bericht door pitoeter » 14 nov 2007, 21:14

Amaai 7 en 6 uur slapen 's nachts ik ben stik jaloers :D

Hier is er in het beste geval (nog maar 3 keer gebeurd op al die tijd) 6 uur tussen. En daarmee bedoel ik om 21u30 eten en om 2u30 terug eten. Maar dan is het anderhalf uur gevuld met eten, boeren, wenen, hik eventueel kaka broek. En een half uur à een uur op voorhand al beginnen prutelen om nieuw eten. Dus als wij kunnen slapen van 23u tem 2 (dus 3 uur) dan mogen we al blij zijn. En dat is dus echt het beste geval.

Vandaag weer eens een dagje alleen geweest met mijn 2 kids en het is super goed verlopen. Hopelijk morgen weer zo. De sint was hier in de schoen geweest en had voor Jarne een visjes vangen spelleke (2€) gebracht en hij heeft heel de dag visjes gevangen.
Mama van Jarne en Jorit.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 14 nov 2007, 21:28

Mieke, 'k heb de geboorteaankondiging van Kato gezien in de Goed Nieuws Krant van dinsdag :D

Sjiek zenne 8) ik heb dat bij Niels ook gedaan, maar vermits wij nooit de krant kopen, heb ik 't dus ook niet gezien :roll:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 14 nov 2007, 22:44

Lena schreef:Mieke, 'k heb de geboorteaankondiging van Kato gezien in de Goed Nieuws Krant van dinsdag :D

Sjiek zenne 8) ik heb dat bij Niels ook gedaan, maar vermits wij nooit de krant kopen, heb ik 't dus ook niet gezien :roll:
merci!! :lol:
Normaal hebben wij de krant ook niet, maar we hebben nu dat speciaal aanbod genomen voor 2 maanden krant thuis te krijgen en 1 maand betalen :wink:

Gebruikersavatar
Ann
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 mei 2007, 15:27

Bericht door Ann » 15 nov 2007, 16:02

:arrow: Beagle, moet je zeker eens proberen....
eerst Bv dan bad, dan massage, en dan als hij/zij wil nog eens beetje Bv,
boertje en bedje binnen! Hopelijk lukt het bij jullie ook!!!
Ze vindt het ook leuk om op haar buik in bad te liggen,
met ondersteuning van het hoofd natuurlijk, dat boven
water moet blijven...

:oops: Heb een nog betere nacht gehad, of dat zo zal blijven???
Na haar bad om 22.00u in bed gestoken, geslapen tot 04.00u bv
en geslapen tot 9.00u, ben wakker gekomen omdat mijn
borsten zo een zeer deden, stonden op springen...
Jutta moeten wakker maken, als dat geen droom is!

Zijn vandaag de eerste keer gaan wandelen, precies
expeditie noordpool, was zoals altijd megarustig!

Een gelukkige mama,
Ann
Onze dochter is er eindelijk!!! (en groeit als de kolen!)

Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 15 nov 2007, 19:36

Expeditie noordpool... :lol: :lol:
Hebben jullie genoten van je eerste wandeling?
Ik vond dat zalig!!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ann
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 mei 2007, 15:27

Bericht door Ann » 15 nov 2007, 20:12

Ja hoor, deed goed eens buiten te zijn,
zowel voor de mama als voor ons ukje (heeft de hele tijd geslapen) Net toen ik terug binnen kwam werd ze wakker en had honger!
Ideaal wandelweer, hopelijk komen er nog veel van die dagen!

Ann
Onze dochter is er eindelijk!!! (en groeit als de kolen!)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Ann
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 mei 2007, 15:27

Bericht door Ann » 20 nov 2007, 10:02

Jeetje de oktobermama's zijn precies druk bezig....

Ann

ps Hopelijk gaat alles goed met jullie!
Onze dochter is er eindelijk!!! (en groeit als de kolen!)

Afbeelding

Gebruikersavatar
pitoeter
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jul 2006, 10:12
Contacteer:

Bericht door pitoeter » 20 nov 2007, 12:14

Net terug van kind en gezin. Jorit weegt nu 4kg820 (+520gr) en 54cm (+1cm) dus hij doet het goed. Maar ik vind dat onze voedingen zo lang duren. Hij eet op een tiental minuten zijn fles wel leeg maar dan de boerkes, hik,... duurt heel lang. Soms komt er na een uur anderhalf uur nog melk terug. En dat is 's nacht als ge in uw bed ligt verschiet achtig want dan stikt hij precies in de melk. De raad van kind en gezin zijn bedje schuin zetten. We hebben er zo een schuin kussentje in liggen maar dat is niet goed want dan liggen ze wat bol en duwt ge hun maag juist samen. We moeten aan een kant iets onder het bed steken. Nu achteraf bedenk ik natuurlijk dat hij dan toch gewoon naar beneden zakt in dat bedje dus dan heeft het toch nog geen nut. Maar zoals altijd bedenk ik zoiets te laat.

Jarne is nu bij de oma. Van zondag avond tem woensdag avond dus in dat opzicht is het rustig maar ik heb gisteren heel de dag rond gereden (met 1 kindje kun je al wat gemakkelijker buiten komen).
Mama van Jarne en Jorit.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 20 nov 2007, 12:45

Hallo,

hier alles prima. Kato woog gisteren 4460 gr. Ze is dus al goed bijgekomen.
Verleden zondag is ze gedoopt. Het was een leuke maar drukke en vermoeiende dag. A.s. zaterdag is de babyborrel, ik ga enorm blij zijn dat die dag zal om zijn. Ik kijk er een beetje tegenop, tegen die drukte.
Voor de rest is Marie ook heel lief voor haar zusje. Constant 'awa'kes' geven en aaikes. Kato zelf doet nu overdag (eindelijk) meer dutjes van een uurtje. Zo kan ik toch ondertussen iets leuks doen met Marie en hier in het huishouden iets doen.
En idd, met 2 kindjes is moeilijk om ergens naartoe te gaan, als ik er alleen voorsta dan. Maar binnenkort zal dat wel beter lukken :wink:

Aan diegene die ook BV geven, krijgen jullie schatjes ook soms een tutje? Bij marie wilde ik dat niet, maar ik ben eigenlijk blij dat ik Kato soms even kan zoet houden met een tutje :oops: Want meestal heeft ze de tut alleen nodig bij het inslapen (ipv op mijn borst te laten sabbelen)

groetjes

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 20 nov 2007, 13:35

Ik heb aan Margot BV gegeven tot ze 8 maanden was. Ze had in het begin geen tuutje en ze was dan 's avonds soms ontroostbaar. Ze huilde altijd van +/- 17u tot 20.00u. ECht een heel vermoeiende periode :roll: Een tuutje wou ze absoluut niet en ze viel enkel aan de borst in slaap. Soms wel plezant maar na een tijdje toch niet meer als je zo moe bent.

Ik kan het me niet meer zo goed herinneren maar ik denk dat ze beginnen tuuten is vanaf een 5-tal maanden. Elke avond stak ik het tuutje in haar mondje om te proberen, maar ze kon het gewoon niet in haar mondje houden. Ze duwde die telkens naar buiten met haar tong. Het heeft toch enkele dagen geduurd voordat ze het beet had. Wat had ik een spijt dat we dat niet eerder geprobeerd hadden. Het werd een zààààààààlige periode. Na de borts het tuutje in de mond en zo zalig lag ze te slapen. 's avonds geen huilbuien meer. We gaven haar het tuutje en zo kon ze wel een uur op mijn schoot blijven zitten zonder één kreuntje.

Ik heb geen problemen ondervonden met de combinatie BV en tuutje. Ik heb heel veel spijt dat we er niet vroeger aan begonnen waren. Dat had ons heel wat slapeloze nachten bespaard :lol: :lol:

En Beagle... hoe voelt ge u. Al wat kunnen uitrusten??
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
beagle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2005, 13:02
Locatie:Limburg

Bericht door beagle » 20 nov 2007, 14:44

Hallo allemaal!

Ik kom ook nog eens piepen.
Van rusten komt hier de laatste dagen weinig in huis (eigenlijk sinds de bevalling niet meer... :wink: ).
Gisteren naar K&G geweest voor de gehoortest -die positief was. Onze Tosca woog 3920 gr, dus goed bijgekomen, en was 53 cm lang.
Maar sinds we daar buiten kwamen is ze beginnen te huilen, echt ontroostbaar was ze. De hele namiddag en avond! Om 23u is ze uiteindelijk in slaap gevallen. Ik weet niet wat ze had. Volgens mijn man konden het oorsuizingen zijn van de biep-tonen van de test. Zou dat kunnen?
Vanmorgen was 't even weer van 't zelfde. Na veel op en af gewandel en getut, heb ik haar rechtop in de draagdoek gestoken. Na juistgeteld 20 seconden sliep ze en heeft ze geen kik meer gegeven. Ondertussen ligt ze terug in haar wipstoeltje en ze is nog altijd heel rustig. Ik hoop dat het zo blijft :D


Na ons bezoek van gisteren aan K&G hebben we wel besloten dat het de eerste en laatste keer is geweest. De vaccinaties laten we door de kinderarts geven.

Mieke, veel plezier op de babyborrel!

Bon, ga jullie terug verlaten, want ben aan 't wachten op bezoek en zou nog even moeten stofzuigen :wink:

Dikke kus aan jullie kleintjes en tot binnenkort!
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins


Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ann
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 mei 2007, 15:27

Bericht door Ann » 20 nov 2007, 19:56

:arrow: Beagle: wat ging er mis bij kind en gezin? Hier viel de hoortest goed mee, zeer vriendelijk en rustig, en nam alle tijd voor ons...

:arrow: Mieke : Jutta heeft al een tutje sinds dag 3, en de bv verloopt goed, hebben het zelfs in de materniteit zelf voorgesteld omdat ze een hele nacht ontroostbaar is geweest, dus het kan zeker, mits ze goed drinken... de onze is een goed zuigertje, dus geen probleem mee gehad.
Ze gebruikt haar tutje alleen om in te slapen en na een paar tellen ligt het eruit... :?
Heeft wel sinds 2 dagen haar duimpje ontdekt... valt daar iets aan te doen??

Jutta heeft de laatste avonden ook last van huilbuien (wij eigenlijk het meest :lol: ), en wil constant drinken, maar na een paar min valt ze dan in slaap... probeer er niet aan toe te geven maar is lastig. Gelukkig vallen de nachten hier goed mee, moet nog 1 keer opstaan rond 4.OOu

Groetjes,
Ann
Onze dochter is er eindelijk!!! (en groeit als de kolen!)

Afbeelding

Gebruikersavatar
beagle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2005, 13:02
Locatie:Limburg

Bericht door beagle » 21 nov 2007, 08:54

Oh Ann, die huilbuien 's avonds! Dat klinkt bekend in de oren. Het is hier niet iedere avond, maar toch al regelmatig voorgevallen. Ik geef haar dan aan de papa, want bij mij wil ze ook altijd maar drinken. Hij legt haar dan in de wandelwagen en rijdt ermee rond in de living. Hoe sneller, hoe liever dat ze het precies heeft :lol: Tja, 't is een oplossing als een ander hé... :wink:

Eigenlijk viel de eerste ontmoeting met de mevrouw van K&G al tegen (thuisbezoek). Ze deed heel betuttelend en praatte tegen ons alsof we kinderen van 5 waren. Tijdens de gehoortest juist van 't zelfde en plus was ze heel bruut met Tosca. Die plakkers hardhandig er af trekken, dat naveltje terug open trekken en dan zeggen dat het toch nog open was (en voorstellen om het dicht te branden!!!) ... Ik heb wel duidelijk laten merken dat ik er niet mee gediend was.
Ook zou ik de vaccinaties willen spreiden. Ik heb me voldoende geïnformeerd om te weten dat het geen kwaad kan. "t Is niet dat ons kind NIET gevaccineerd word hé! Maar omdat dat dan niet in hun planning past, doen ze moeilijk.
Heb ondertussen een afspraak gemaakt bij de kinderarts en hij gaat ermee akkoord.

Och, ik denk dat als we een andere persoon tegen waren gekomen, het wel zou gegaan zijn. Dus: yes, it's personal :wink:
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins


Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 22 nov 2007, 15:51

Hallo,
even een update'tje.
Vandaag met Kato naar K&G geweest voor de hoortest, alles was prima, nu alleen afwachten of ze die oren ook later echt wilt gebruiken :lol:
Ze weegt nu 4,6 kg en is 56 cm lang.
Ze heft haar hoofdje ook al goed en kijkt aandachtig naar haar mobiel int park. Ook begint ze van die babygeluidjes te maken, echt om van te smelten als je dat hoort! :lol:

Gebruikersavatar
pitoeter
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jul 2006, 10:12
Contacteer:

Bericht door pitoeter » 22 nov 2007, 20:40

Hier al 3 goei nachten gehad. Voedingen om 22u, 4u, 7u. Gisteren verwachtte ik al een slechte nacht. Dus nu verwacht ik deze nacht een slechte nacht maar hoop vurig op een goede nacht. Het is gewoon zalig dat je van 23u tot 4 kunt slapen.
Mama van Jarne en Jorit.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 23 nov 2007, 08:59

Pitoeter, das leuk om te horen!!!

Vannacht heeft Kato geslapen van ongeveer 1u sanchts tot maar liefst 7u50 vanmorgen :shock: :lol: Ik was er zeker niet kwaad om :lol:

Gebruikersavatar
Ann
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 mei 2007, 15:27

Bericht door Ann » 23 nov 2007, 09:56

Leuk voor jullie, zalig hé! Hopelijk duurt het ook bij jullie verder!!!
Hier ook een nieuw record : van 22.00 tot 4.30 en daarna tot 8.30!
Ze begint ook te kijken en te lachen...

Trotse oktobermama,
Ann
Onze dochter is er eindelijk!!! (en groeit als de kolen!)

Afbeelding

Gebruikersavatar
beagle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2005, 13:02
Locatie:Limburg

Bericht door beagle » 23 nov 2007, 22:13

Hey allemaal

Hier zijn enkele foto's van onze kleine meid

Afbeelding

Afbeelding

Morgen is ze al 1 maand oud :D Wat gaat het toch snel hé...
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins


Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 23 nov 2007, 22:22

Wat een mooie meid!!!


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”