1 septmeber uitgerekend

Moderator:Moderators

Plaats reactie
Chantal
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jun 2006, 13:29
1 septmeber uitgerekend

Bericht door Chantal » 19 jan 2007, 09:40

Ik ben de 2e die een topic open. Hier 1 september uitgerekend :D :D
Groetjes Chantal



Afbeelding


Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 19 jan 2007, 13:30

succes en geniet ervan :lol:

Gebruikersavatar
dintje622
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2006, 13:12
Locatie:nieuwkerke (heuvelland)
Contacteer:

Bericht door dintje622 » 19 jan 2007, 16:48

proficiat en geniet er maar van :wink:

groetjes
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 19 jan 2007, 21:51

Proficiat!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 20 jan 2007, 16:49

Van harte gefeliciteerd
nu enkele maandjes genieten van je kleintje heel dicht bij je
en dan een wolk van een baby hé
Afbeelding
Afbeelding


Chantal
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jun 2006, 13:29

Bericht door Chantal » 30 jan 2007, 10:36

Hoi,

Gister met de verloskundige gesproken, as maandag moet ik weer voor een echo. Ik ben dan 10 weken. Ze gaat alles even controleren, best spannend allemaal :!: :!: . Dan krijg ik ook gelijk te horen wanneer ik die kansberekening krijg. Zo en zo met 13 weken, maar de datum krijg ik die dag te horen.

Het is allemaal zo spannend. Verder voel ik me goed, op soms wat misselijkheid na.
Groetjes Chantal



Afbeelding

Gebruikersavatar
zotteke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 apr 2005, 10:35
Locatie:kalken

Bericht door zotteke » 30 jan 2007, 11:20

Proficiat.
Afbeelding

Afbeelding

Muisje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 apr 2006, 17:09

Bericht door Muisje » 30 jan 2007, 20:17

Fijn :D !!
Tot binnenkort dus voor het uitgebreide verslag :wink:

Chantal
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jun 2006, 13:29

Bericht door Chantal » 30 jan 2007, 21:20

Muisje schreef:Fijn :D !!
Tot binnenkort dus voor het uitgebreide verslag :wink:
zeker, ik heb thuis weer internet dus kan ik een uitgebreid verslag geven :lol:
Groetjes Chantal



Afbeelding

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 30 jan 2007, 22:17

Ook van ons nog een dikke proficiat!!!!

Chantal
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jun 2006, 13:29

Bericht door Chantal » 04 feb 2007, 13:22

Hier morgen weer naar de verloskundige, spannend zeg :!: :!:
Krijg weer een echo en alles wordt gecontroleerd :D :D

Morgenavond een verslag hierover.

Verder gaat het wel goed, op soms wat misselijkheid na. En vandaag had ik een poets dag. Al me ramen gezeemd en ze glimmen weer :D :D Nu ga ik lekker op de bank relaxen.
Groetjes Chantal



Afbeelding

Muisje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 apr 2006, 17:09

Bericht door Muisje » 04 feb 2007, 20:20

We kijken er al naar uit :D

Chantal
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jun 2006, 13:29

Bericht door Chantal » 06 feb 2007, 11:07

Nou hier dan mijn verslag:

Gister dus weer naar de verloskundige geweest, dit was alleen ergens anders bij hun thuis dus. Ik moet zeggen dat ik het er allemaal een beetje armmoedig uit vondt zien. Ik moest in 1 of ander schuurtje plaats nemen het was er erg koud. Toen ik dus binnen mocht komen kon ik gelijk plaats nemen op een ligbank. Ze ging dus gelijk een echo nemen, en daar zag ik ons kindje weer heel leuk natuurlijk alleen hun apparatuur vondt ik een beetje karrig. Ik ben 15 janauri bij de dokter geweest en als je zag wat voor luxe dat was niet normaal gewoon :shock: Ik was daar toen ook (bij de dokter) 7 weken en 3 dagen zwanger. Dus zou je zeggen dat ik dus gister 10 weken en 3 dagen zwanger hoort te zijn. Toen vertelde zij dus dat ik 9 weken en 3 dagen zwanger ben. Ik vondt het wel zo vreemd dat er een week tussen zat. Een paar dagen oke maar een week vindt ik aardig wat.

Ik stond aardig snel weer buiten, ze hadden ook al een afspraak gemaakt voor die kansberekening en ze zei gelijk omdat je nou 9 weken zwanger bent moet ik even kijken of ik het niet een week moet verzetten dus ik baalde eigenlijk al flink. Maar s'avonds werd ik door haar man gebeld en die vertelde dus dat die afspraak gewoon door gaat op 21 februari omdat ik dan toch bijna op 2 dagen na 12 weken ben. Ik heb ook gelijk gevraagt hoe het kan dat er een week verschil tussen zit. Nou hij gaf dus als antwoord dat onze dokter het mss wel verkeerd heeft berekend :shock: :shock: Ik vondt het een beetje vreemd wat hij zei maar ja. Gelukkig kunnen ze in het ziekenhuis de 21e ook zien hoever ik ben, en ik mag aannemen dat hun het zeker goed hebben. En als je zelf gaat rekenen net zoals je op me banner ziet gaat hij van de laatste menstruatie uit. En dan zit ik nu toch echt op 10 weken :? :? Ik snap er dus niks meer van.

Je gaat gelijk van erge dingen uit dalijk groeit het kindje niet goed omdat hij 9 weken aangeeft ( ze meten dan namelijk van kop tot kont en dan komt er een berekening uit). Maar de 21ste duurt gelukkig niet meer zo heel lang.
Groetjes Chantal



Afbeelding

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 18 feb 2007, 14:04

Hoi Chantal,

dat is inderdaad vreemd hé. Maar ik heb ook al gehoord dat de datum wat kan veranderen omdat je baby niet altijd even hard groeit (zonder dat er iets mis is hé). Misschien heeft het daar mee te maken.

Ga je bij een zelfstandige vroedvrouw tussenin en daarbuiten ook naar de gyne of hoe doe je dat?? En waar kan je zo iemand vinden?

Allez, veel succes de 21ste hé! Nog een paar nachtjes slapen! Ik moet nog wachten tot 2 maart, dan zouden ze ook de nekplooimeting doen.
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Chantal
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jun 2006, 13:29

Bericht door Chantal » 13 mar 2007, 21:22

Ambertje schreef:Hoi Chantal,

dat is inderdaad vreemd hé. Maar ik heb ook al gehoord dat de datum wat kan veranderen omdat je baby niet altijd even hard groeit (zonder dat er iets mis is hé). Misschien heeft het daar mee te maken.

Ga je bij een zelfstandige vroedvrouw tussenin en daarbuiten ook naar de gyne of hoe doe je dat?? En waar kan je zo iemand vinden?

Allez, veel succes de 21ste hé! Nog een paar nachtjes slapen! Ik moet nog wachten tot 2 maart, dan zouden ze ook de nekplooimeting doen.
Hoi Hoi,

Ik ben alweer een tijdje niet hier geweest, maar heb het erg druk gehad :oops: :oops:

Hier is alles nog goed. Me buikje begint al te groeien :D :D

Ik ga alleen naar een verloskundige 1 keer in de maand. Je gaat hier pas naar een gyne als je problemen heb met je zwangerschap. En als alles goed gaat mag je zelf een verloskundige uitzoeken. Je vindt zo iemand in de goudengids hier of via je huisarts. En het kan ook nog zo zijn dat je via via een goede verloskundige kan. Die kan je dan opbellen en een afspraak bij maken. Hoe gaat dat bij jullie???

Ik moet 27 maart weer naar de verloskundige en 23 april krijg ik een 20 weken echo in het ziekenhuis. Om te kijken of alles goed is met het kindje, of het goed groeit etc.
Groetjes Chantal



Afbeelding

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 14 mar 2007, 19:41

Ik vroeg me al af waar je zat :lol:

Zelf ga ik tijdens mijn zwangerschap, voorlopig, 3 keer bij de gyn. Zolang alles goed gaat, is dat voor mij geen probleem. Tussendoor kan ik naar de huisarts voor de routineonderzoeken, bloedafname ed.
Op 27 april ga ik dan terug voor een gedetailleerde echo.

Ik denk dat het hier een beetje van gyn tot gyn afhangt en ook of er reden toe is om iedere maand op controle te gaan. Veel ervaring heb ik er eigenlijk ook niet mee.

Chantal
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jun 2006, 13:29

Bericht door Chantal » 15 mar 2007, 13:55

Anneliefje schreef:Ik vroeg me al af waar je zat :lol:

Zelf ga ik tijdens mijn zwangerschap, voorlopig, 3 keer bij de gyn. Zolang alles goed gaat, is dat voor mij geen probleem. Tussendoor kan ik naar de huisarts voor de routineonderzoeken, bloedafname ed.
Op 27 april ga ik dan terug voor een gedetailleerde echo.

Ik denk dat het hier een beetje van gyn tot gyn afhangt en ook of er reden toe is om iedere maand op controle te gaan. Veel ervaring heb ik er eigenlijk ook niet mee.
Hier heb je om de 4 a 5 weken controle bij je verloskundige, als je bij een gyne loop ook trouwens. Maar daar kom je dus niet zomaar bij een gyne.

De huisarts ben ik alleen met 7 weken geweest, en verder kom ik daar nu dus helemaal niet voor me zwangerschap. Alles loopt eigenlijk via de verloskundige.
Groetjes Chantal



Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”