Moderator:Moderators
Hoi Hoi,Ambertje schreef:Hoi Chantal,
dat is inderdaad vreemd hé. Maar ik heb ook al gehoord dat de datum wat kan veranderen omdat je baby niet altijd even hard groeit (zonder dat er iets mis is hé). Misschien heeft het daar mee te maken.
Ga je bij een zelfstandige vroedvrouw tussenin en daarbuiten ook naar de gyne of hoe doe je dat?? En waar kan je zo iemand vinden?
Allez, veel succes de 21ste hé! Nog een paar nachtjes slapen! Ik moet nog wachten tot 2 maart, dan zouden ze ook de nekplooimeting doen.
Hier heb je om de 4 a 5 weken controle bij je verloskundige, als je bij een gyne loop ook trouwens. Maar daar kom je dus niet zomaar bij een gyne.Anneliefje schreef:Ik vroeg me al af waar je zat![]()
Zelf ga ik tijdens mijn zwangerschap, voorlopig, 3 keer bij de gyn. Zolang alles goed gaat, is dat voor mij geen probleem. Tussendoor kan ik naar de huisarts voor de routineonderzoeken, bloedafname ed.
Op 27 april ga ik dan terug voor een gedetailleerde echo.
Ik denk dat het hier een beetje van gyn tot gyn afhangt en ook of er reden toe is om iedere maand op controle te gaan. Veel ervaring heb ik er eigenlijk ook niet mee.