ter info

Moderator:Moderators

ukkie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 dec 2006, 16:41
ter info

Bericht door ukkie » 21 dec 2006, 10:37

hallo allemaal,

ik moest gisteren op controle en het plat liggen heeft geholpen :D . Ik moet voor het ogenblik niet op medicatie! joepie!!!!

mijn baarmoederhals was een beetje verkort en omdat ik nog steeds die krampen heb moet ik nog platliggen :( maar ja, alles voor de baby hé
volgende keer krijg ik een echo! Zie er al naar uit, is al geleden van 21 weken!

Groetjes
ukkietje
Afbeelding


con
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 okt 2006, 20:34

Bericht door con » 30 dec 2006, 22:50

Hallo,

Hopelijk is alles nog goed. En moet je niet meer te veel plat liggen en heb je al minder last van die krampen. Hoe was de laatste echo? Alles ok?

Groetjes
Conny

ukkie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 dec 2006, 16:41

enkele vraagjes rond groei baby

Bericht door ukkie » 31 dec 2006, 13:12

hey,

normaal gezien moet ik nog even veel plat liggen maar met de feestdagen mocht ik proberen om wat meer recht te zitten. Wat ook veel leuker is want zo kon ik zoals de rest aan tafel zitten :) en eigenlijk had ik achteraf niet zoveel meer krampen. Goed he!

Mijn volgende echo is pas op 12 jan zal bijna 29 weken zijn. Soms heb ik het idee dat mijn buik niet meer groeit :? is nog hetzelfde als twee maanden geleden. In gewicht kom ik ook niet bij. Ben nog maar 4 kg bij, is dat niet te weinig? En dan begint mijn fantasie te lopen dat de baby niet meer groeit of ik te weinig vruchtwater zou hebben.....
Hebben jullie dat ook soms? of merken jullie echt dat je baby groeit? Tot hoe ver komt de baby bij jullie? Bij mij nog steeds tot aan mijn navel. Ik zal wel overdrijven, want op de vorige echo was alles in orde. Maar ik zal blij zijn als ik terug mag gaan!
In elk geval "een gelukkig nieuwjaar"

ukkie
Afbeelding

con
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 okt 2006, 20:34

Bericht door con » 31 dec 2006, 16:37

Hoi,

Ik moet zeggen, ik herken me volledig in jou. Ben blij dat ik niet alleen ben die zo overbezorgd ben :oops:. Bij ons is het ook ons eerste kindje en ik was dan ook volledig ongerust als ik bv. ons kleintje één dag niet voelde of gewoon wat minder voelde bewegen. Dan begon ik ook 't ergste te denken... tot grote ergernis van mijn vriend :oops: :cry: (ik ben te bezorgd zegt hij). Ik weet dat hij gelijk heeft, maar feit is dat ik toch maar gerust zal zijn als ik ons kleintje kan vasthouden en als ik zie dat alles ok is. Wat je kilo's betreft... ik ben nu iets meer dan 28 weken (bevallingsdatum zou ongeveer 22 maart zijn) en ik ben juist nog geen vier kilo bijgekomen. Bij mij zag je pas dat ik zwanger ben een klein maandje terug. Maar nu op twee weken tijd is mijn buikje echt ronder geworden en steekt 't ook naar voor. Dus geloof me... die kilo'tjes komen er zeker nog bij en 't ronde buikje ook hoor. Ook iedere zwangerschap is anders, bij de één zie je 't al wat sneller dan bij de andere. Tegen de gynaecoloog had ik ook gezegd de vorige keer dat ik 't raar vond dat ik zo weinig bijgekomen was en ze zei "die kilo'tjes zullen wel snel genoeg bijkomen, zeker de laatste maanden". En nu op anderhalve week tijd ben ik al een kleine kilo bijgekomen, dus ik denk wel dat ze gelijk heeft. Ik had al gezegd tegen mijn vriend dat ik mij nu al een dikke aangespoelde zeerob voel :oops: :roll: :oops: :roll: .

Ik ben ook altijd blij als we naar de gynaecoloog moeten voor echo. Dan krijg je toch nog eens bevestiging dat alles ok is.

Je zei dat je je kindje voelde tot aan de navel, ik voel het ook tot aan de navel en heel zelden soms al eens iets hoger. Soms voel ik het ook nog eens onderaan duwen. Bij mij is het vooral actief 's avonds en 's nachts.

Maar de andere forumgebruikers hebben zeker ook gelijk als ze zeggen dat we ons minder zorgen moeten maken, we moeten toch nog proberen te genieten van onze zwangerschap. :wink:

Groetjes
Conny

PS: aan iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst.


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”