Een juni baby!

Moderator:Moderators

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 27 nov 2007, 09:24

hallo, kzit toch thuis en maxim is niet naar de onthaalmama, wegens dat ht meisje dat ik mee moest ziek is, en ze kon dus niet gaan!

heb de onthaalmama gebeld , en ik zei dat ik hem wel wou brengen maar te voet dan, ze zei je moet dat niet doen, tis koud he buiten, en zo zitten wij hier dan!

Ik heb er zeker geen probleem mee, heb hem zo graag bij me! :)
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/


silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 28 nov 2007, 19:10

Ik weet eigenlijk niet juist hoeveel dat we betalen. Het wordt berekend op basis van uw loon. Bij Alexander betaalden we denk ik ongeveer 17 euro, das ook wel veel he.
Ik denk dat hij bij Bram ook zoiets zal zijn.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 28 nov 2007, 20:51

amai, dat is ook veel , tis toch per dag? dat je spreekt eh!

Dan mag ik nog niet klagen va men 4.93euro :)
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

Gebruikersavatar
choeke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 aug 2007, 11:12

Bericht door choeke » 28 nov 2007, 21:03

Jonas opnieuw gewogen en gemeten. Is nu 68 cm en 6kg690.
Voor de rest alles ok hier. Hij wordt wel iets meer wakker terug 's nachts en wil dan absoluut eten. Misschien tandjes of een groeispurtje?
Afbeelding

Afbeelding

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 29 nov 2007, 09:43

jonas wordt ook een flinke jongen eh!!
ik heb hier zelf nog geen periodes gehad dat hij terug meer wil eten
maar ja, die eet hier overdag toch al genoeg hahahahahaha

ja 17 euro vind ik ook veel hoor!!
je trekt er wel 11 euro en een beetje van terug via de belastingen


silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 01 dec 2007, 09:24

ja ja das per dag. Het is wel veel maar het is wel gemakkelijk. en ja je trekt er ook wat van terug he
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 03 dec 2007, 21:52

hier nog eventjes wat posten,

ik ben van gisteren officieel gestopt met bv, begin nu weer aan de gewone pil, en kmoet zeggen vind hem lijk braver geworden nog! er zit meer ritme in ook e nu, nu staat die op rond te 8.00, eet hij rond te 11.30 dan soms nog wa melk erbij, dan om 16.00 zen fruitpap en om 18.00hr drinkt hij een fles van 120ml en om halfacht nog een fles van 150ml en dan slaapt die tot smorgens, ik ben blij daarmee hoor, we zijn vandaag achter de sintkadootjes geweest, maxim was mee, maar hij zal niet doorzeggen aan de zussen dat wij dat eigenlijk kopen haha, :lol:
hij heeft twee speelgoedjes gekregen dat licht en lawaai maakt, jennifer heeft een coco de papegaai gekregen, amai dat is wel duur hoor, verschoot ervan, en onze kaiby een dora danst, zal weel leven in de brouwerij zijn al dat lawaaierige dingen, :lol:

Kzal proberen volgende week naar de weging te gaan, dat ik eens een gedacht heb van hoeveel die weegt en meet!


dada
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 04 dec 2007, 15:34

hey mieke,
proficiat dat je de borstvoeding zolang hebt volgehouden!

ik ben vandaag naar K&G geweest, ons patatje weegt al 9kg 750gr en was 71,5cm maar dat klopt niet want begin van de maand was hem 72cm bij de KA maar hij sputterde nogal tegen bij het meten hoor!

Hij staat goed met alles voor, zijne linkervoortand is nu ook aan het duwen om door te komen! En hij wil al brokjes eten. Die van K&G stonden er nogal weigerachtig tegenover maar ik doe al een tijdje zijn eten wat meer brokkerig en hij eet dat echt graag zonder te kokhalzen, liever dan gepureerde smurrie :) als hij niet kokhalsde was het volgens hen geen probleem.

hij zit nog mooi met alles boven de curve
voor zijne sint krijgt hem ne dvd van bumba en wat speelblokken met allerlei mogelijkheden om zijn fijne motoriek te stimuleren.

Ik ga ook eens kijken voor CD's met muziek voor baby's. Raimond Lap is zo'n componist die babyCD's maakt. Ik had er stukjes van gedownload op het net en laten horen aan onze miatan en hij was er helemaal gefascineerd door en hij werd er superrustig van!

vorige week op babybezoek geweest bij vrienden in het ziekenhuis en amai, het begon opeens weer te kriebelen bij mij. Maar het is nog ietske te vroeg zenne.

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 09 dec 2007, 11:23

hier nog eens een berichtje van mij
morgen begin ik terug te werken :?
ik heb er een dubbel gevoel bij, aan de ene kant wil ik wel terug gaan werken aan de andere kant wil ik thuis zijn met mijn schatje
we zijn deze week al gaan proefdraaien in de creche. Hij keek toch altijd of ik nog op het stoeltje zat hoor. Het zal zijn gatteke varen.

Ik denk wel dat ik morgen een moeilijke dag zal hebben :(
maar ik hou me vast aan het feit dat het maar 2 dagen werken is en dan zit ik weeral een weekje thuis (ik werk een week op en een week af) met uitzondering van vrijdag want dan is het werkoverleg en kerstfeestje.

Ik maak me ook zorgen of ik mijn job nog wel ga kunnen, ben er zolang tussenuit geweest en er is vast veel veranderd qua wetgeving. Maar ja, het zal wel lukken.

Ik post woensdag wel een berichtje hoe het verlopen is.

Hoe gaat het met de rest van de juni-kindjes?

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 09 dec 2007, 20:54

veel succes op je eerste werkdag hoor

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 10 dec 2007, 12:34

hey beefje veel succes hoor , ben een beetje laat, :oops: hopelijk valt alles mee !
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 10 dec 2007, 14:37

En Beefje, hoe is het gegaan?
Afbeelding

Afbeelding

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 10 dec 2007, 19:57

het viel al bij al goed mee
onze miatan heeft ni geweend bij het afzetten aan de creche
en hij heeft het heel goed gedaan :D wel weinig geslapen maar niet echt veel geweend!!
dus dat is voor mij een opluchting.
op het werk ging het ook goed, was ervan verbaasd hoe snel ik er weer mee weg was!

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 10 dec 2007, 20:19

ale je zijt verzekrs content dat het al goe is gegaan, hoelang was je dan thuis? ik zit hier al 9m thuis bijna, ,nog een goede 3weken en het is ook van dat voor mij, kverlang eigelijk al, :D
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

Gebruikersavatar
bijou
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2006, 16:33
Locatie:Turnhout

Bericht door bijou » 11 dec 2007, 11:59

Met Beau gaat alles heel goed. Tis al ne hele brok hoor.
Straks naar kind en gezin, dan weten we meer.
Afbeelding

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 11 dec 2007, 15:15

piep hier ben ik nog eens, juist na k&g geweest, hij weegt 7200kg en meet 65.5, dat is waarschijnlijk goed,
had gezegd dat die dan zitten en sedert vandaag doet die iets nieuws, die ligt op zen buik en doet een maneuvre zodat die kan zitten, ik verstond het niet daarstraks en ik zeg mo ik had hem toch op zen buik gelegd, de tweede keer terug, :P en nu ga ik het eens filmen, het staat op men space het filmpje
als ik kijk doe hij het niet :D
die begint zich op te trekken maar juist tot aan de knietjes doe hij het, hij is nog veel te klein om te staan op zen voetekes

Die doet er aan voort hoor, zo rap dat die verandert goh,
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 11 dec 2007, 18:01

awel mieke ik heb onze miatan dat ook half en half zien doen vorige week
hij geraakt nog wel maar in de scheve zitpositie hahaha 8)
ze hebben echt wel dezelfde maniertjes van doen eh?
ga zelf straks nog een grappig filmpje zetten op youtube van onze miatan in bad die nen dikke scheet laat en er dan nog mee lacht ook hihihi

en uw maxim is zekers wel een snel venteke zenne!! het is ook zo'ne hevige percies eh?

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 11 dec 2007, 21:39

amai Mieke, ik heb het gezien. Hij doet dat goed he
Zo vinnig is ons Brammeke nog niet hoor en ze zijn praktisch even oud. Hij kan zo lang nog niet op zijn buikje liggen.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 12 dec 2007, 08:44

hey hey, de andere twee waren ook zo niet zu, ke versta het ook niet, moet wel zeggen tis een supernerveuse , rustig zijn kan hij niet!

mozeg beefje , moest ook lachen zu met miatan zen proet hahaha

anders alles goed, hoevele wegen julle kindjes nu,
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 12 dec 2007, 08:57

amai, onze miatan is nog altijd aan het slapen :shock: tis nu bijna negen uur en hij ligt er van gisteren half acht al in!!
de creche zal dan toch erg vermoeiend zijn!
ga hem subiet wel uit zijn bedje halen peins ik hoor

op de creche hebben ze hem begin van de week nog eens gewogen 9kg 850

binnenkort dus tien kilo :? ocharme mijn armen 8)

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 12 dec 2007, 09:43

amai die slaapt lang , hier was die al wakker van 6.45, zo vroeg zeg, hij lag er ook in van 7.00hr, maar ben al blij dat ik niet meer opstaan snachts,

Gaat het wat bij de creche met hem? Dat gaat ne zware blijven he, je ziet dat ook aan hem vind ik, in dat bad zag ik dat hij goede billekes heeft, hij zal dan veel aflopen denk ik eens die loopt

Men schoonzus haar kindje heeft de waterpokken en maxim is er bij geweest , ben eens benieuwd of die da ook zal hebben,
heb hem juist in zen bed gelegd, hij was doodmoe en hoor hem allesinds nie dus die slaapt , ben nu bezig met zen patatten te maken, ik doe er al vlees in hoor nu, hij eet nu veel meer patatjes of vroeger, int begin moest die da niet hebben,

en ik ga nu vlug eens men afwasmachine uitkuisen , want men vaat is lijk niet meer proper als die er uit komt, moet het altijd opnieuw doen met de hand, enne ik doe dat niet zo graag :lol: afwassen

daadaa
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 12 dec 2007, 09:59

ja, ken dat, ga nu stofzuigen en daarna mijn berg afwas wegwerken :(
ik doe dat ook nie graag
we hebben wel een afwasmachine maar het is nu zoveel dat niet alles erin geraakt en ik heb het gerief van de kleine nodig om patatjes te maken dus moet ik met de hand afwassen

onze miatan heb ik iets na negen uit zijn bed gaan halen, hij lijkt mij een beetje verkouden. Hij is zelfs een beetje hees en hoest :? tja, twee dagen creche, was te denken dat hij wel iets zou opdoen eh? :( hij is nog nooit ziek geweest dus ben eens benieuwd hoe hem deze verkoudheid gaat overwinnen. Hij had ook een goede platte broek vanmorgen.

hij is nu wel supergoedgezind :) misschien omdat hem vandaag bij de mama mag blijven :lol:

sinds hij naar de creche gaat merk ik dat hij meer begint te brabbelen, dat is wel goed want daarvoor deed hij dat niet zoveel.

wel raar dat maxim zo'ne zenuwachtig is eh?
onze miatan is wel actief maar heeft een heel rustig karakter! En tis ook nen echte knuffelbeer hihi
allez, vlieg er eens in met mijn huishouden en de afwas

ik doe hier ook al eventjes vlees in zijn patatjes en ook vis en ik moet zeggen, hij vindt vis echt superlekker!!
nu laat hij wel meer protjes omdat zijn darmpjes moeten aanpassen aan al dat nieuwe eten 8)

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 12 dec 2007, 18:44

Hoi hoi,
Ben met Bram naar Leuven geweest omdat hij zoveel bleef wenen. Hij woog 5900 gram.
Daar zeiden ze dat ht nog steeds was van zijn reflux en dat het allemaal samen hing, daarom ook dat hij nog krampjes had. Hij krijgt nu terug medicatie. Enmaar 2 flessen melk per dag. In de plaats daarvan krijgt hij nu 2 maal patatjes en 1 keer fruitpap. Maar een dat die nu kan!!! Ik vraag mij af of da normaal is of zou het kunnen dat hij nu nog een groeispurt heeft??
Hij eet 2 flessen van 210 ml, 2x patatjes tussen de 200 en 300 gram en dan heeft hij vandaag nog 200 gram fruitpap gegeten. Zo zal hij wel bijkomen!!!
Afbeelding

Afbeelding

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 12 dec 2007, 20:37

ik hoop echt dat het betert!!
onze miatan eet twee flessen van 240ml en 250 gr patatjes en een goede fruitpap met drie stukken fruit.

Nu zal uw ventje zijn schade wel inhalen als hem nu minder last zal hebben van krampjes en reflux!
moet je zijn bedje ook omhoog zetten?
slaapt hij ook wat beter al? Ik heb ergens gehoord dat inbakeren ook goed helpt voor kindjes met reflux.

onze miatan weegt bijna het dubbele van bram dus bram moet echt wel een pluimpje zijn!
hoe reageert de grote broer met al die problemen die bram heeft?

groetjes

Gebruikersavatar
bijou
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2006, 16:33
Locatie:Turnhout

Bericht door bijou » 13 dec 2007, 15:06

Deze week naar Kind en gezin geweest. Beau weegt nu 8kg240 en meet 66,5cm
Afbeelding

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 13 dec 2007, 19:55

Zijn bedje heeft altijd al hoger gestaan dus dat blijft nog een tijdje zo staan. Hij slaapt nog altijd heel slecht. We moeten toch gemiddeld een keer of 6-7 per nacht opstann, soms meer. Ik heb het al zo dikwijls gezegd maar we zijn ongelooflijk moe. Maar ik denk echt wel dat ht van de honger is, als ge ziet wat die allemaal eet voor zo een klein manneke. Grote broer valt eigenlijk heel goed mee. Hij is ook bezorgd om Bram. Maar goed dat het zo een brave is want stel u voor dat het ne meoilijke was, dan hadden we iets aan de hand.
Afbeelding

Afbeelding

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 13 dec 2007, 19:56

Amai, Beau is ook al zo een flinke kerel. Onze Bram is echt achter.
Afbeelding

Afbeelding

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 13 dec 2007, 19:58

Ik heb daarnet naar Leuven gebeld voor de uitslag van zijn bloedonderzoek. hij is dus echt wel allergisch voor koemelk want ze hebben anti stoffen in zijn bloed gevonden. En al die ander kinderartsen maar zeggen dat je dat niet kan zien!! We hadden veel eerder naar Leuven moeten gaan, daar doen ze tenminste iets.
Afbeelding

Afbeelding

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 13 dec 2007, 20:20

ik hoop nu echt dat jullie geod verder geholpen gaan worden silviake!
dat kan alleen maar goed zijn voor jullie en jullie ventje!
tis toch niet normaal dat jullie al vijf maanden zo op de sukkel zijn!!
Hopelijk beteren de nachtjes binnenkort ook en komen jullie toe aan een welverdiende nachtrust. Dat is echt wel een uitputtingsslag eh? Ik denk niet dat ik dat zou aankunnen, nacht achter nacht achter nacht.
Onze miatan slaapt nu elf uur aan een stuk door, dat is echt nen droom!!

en amai, beau doet het ook erg goed eh?
ja, bram heeft nog wat in te halen maar hij zal dat wel rap genoeg doen!

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 13 dec 2007, 20:29

hey silviake,

een geluk dat ze het eindelijk gevonden hebben van bram! Hopelijk komt er beterschap voor hem, en je gaat hij al terug werken zekers? moet heel lastig zijn voor je!

beau is inderdaad ook een goed kindje hoor, 8kg en zo veel , goed zeg

hier ook alles goed, alles de gewone gang he,
alles goed met u beefje?

Ik dacht daarstraks , verleden jaar met kerst had ik al een buikje en nu zal die al 6maanden zijn, gaat de tijd toch rap he :?
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”