wie nog voor juli?

Moderator:Moderators

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 01 sep 2007, 23:40

Mooie foto's en zo'n duidelijke lach op foto. Ik doe ni anders dan foto's proberen te maken van Sitske haar lach, maar dan vindt ze fototoestel weer veel interessanter dan te lachen enz... Heb er deze avond nog eentje getrokken van halve lach, maar ga die morgen van toestel halen, tis te laat en ik te moe.

Ik zal wel nog een recente posten:

"ik ben verstopt, wie kan me vinden?"
Afbeelding
Afbeelding

"net uit m'n bad"
Afbeelding



"fris gewassen en in de body"
Afbeelding

"De 2 zusjes:"
Afbeelding


"Prinses Femke net voor vertrek naar verkleedpartij op speelpleinen:"
Afbeelding


"Femke in de efteling:"
Afbeelding


Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding


Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 02 sep 2007, 07:36

ook heel mooie foto's hoor
grappig hoe ze trekt aan de stof van de wieg hé
madise heeft een koy en die legt ze ook altijd tegen haar hoofd
en voor die lach op kodak te zetten wel ik doe het als volgt
ik kijk boven mijn toestel en meestal lukt dit hoor maar moet rap zijn om juist op het juiste moment te trekken hoor

ga me wassen en naar de bakker vertrekken zé

allen een prettige zondag toegewenst

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 02 sep 2007, 18:41

ZElfs als ik boven toestel kijk lukt het amper, of tis een half lachje...

Hier is de speelstraat afgelopen, en al een geluk dat er een zeepkistenrace was, dan was onze straat niet afgelsoten, maar achter de hoek en valt hetniet op dat het langer duurt. Zo kan Femke op tijd in bed. Ze heeft wel tot 10.30u geslapen, heb ze toen wakker gemaakt.. Gisteren liep het speelstraatfeestje wat uit tot 22u dus ze lag er laat in, maar twas super gezellig en een mooie afsluiter voor de "zomer" vakantie.

Femke haar schooltas zit nog in de was, maar die is morgen wel droog en dan kan ze ook weer terug aan school. Met de overschot van het papier van de geboortekaartjs heb ik een kleiner formaat kaartjes gemaakt en Femke mag die dan uitdelen in de klas omdat ze een kleine zus heeft gekregen. En ik heb er klein zakjes snoepjes laten aanhangen door de suikerbonenwinkel. Ik ken die mensen goed dus die wilden dat graag doen. En tis mooi geworden, zal er straks ne foto van trekken.

Voor de juffen ga ik ook nog geboortekaartje printen sebiet, want had nog papier laten snijden omdat ik tekort had. er zijn meer mensen geweest dan op m'n lijst stonden voor de kaartjes.

Vanavond ga ik het ook niet te laat maken, want ben wel moe en moet er weer vroeg uit. Ga straks eens uitrekenen hoe laat ik dan moet opstaan om om 8u te kunnen vertrekken, Sitske moet dan ten laatste om 7.30u "ontbijten" en dan moeten ze beiden al aangekleed en gewassen zijn, femke haar boterhammen enz.

Daarnet heb ik serieus op m'n tanden gebeten, maar ik ben er in geslaagd om Sitske in slaap te krijgen in de box, heb ze wel ingebakerd, niet heel strak ,maar wel dat ze gevoel van veiligheid heeft. Maar ze heeft toch wel lang geweend ze. Op het laatst heb ik dan toch ff m'n pink gegeven en is ze in slaap gevallen terwijl ik nog ff over haar wangetje aaide... En dan haar doekje over de ogen en nu is ze toch wel vertrokken denk ik.

Binnen half uurtje doe ik Femke naar boven dan ligt ze er nog op tijd in en dan maar hopen dat ze vlug slaapt, want met dat lange uitslapen kan dat wel eens moeizaam gaan ,maar was zelf ook nog in slaap vanmorgen dus kon ik haar niet vroeger wekken. Sitske heeft ook tot dan geslapen, ze had om 6u al wel gegeten, maar slaapt dan gewoonlijk verder.

Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 03 sep 2007, 22:17

ben eens mijn foto's hier aan het sorteren en dacht zo van
zal hier ook eens geboortekaatje plaatsen hé
waar staat naam stond dan ook wel madise hoor
Afbeelding
en nog eens haar doopsuiker
Afbeelding




hier was alles heelgoed vandaag
ook deze morgen bij osteo geweest nog een paar keer en zal goed zijn zei hij
groetjes

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 03 sep 2007, 22:24

schoon he :)
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/


G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 05 sep 2007, 09:27

Ik zal ook eens poging doen om foto te nemen van geboortekaartje... MAar zal voor straks zijn want ik vertrek zo om te gaan winkelen.

Femke was vanmorgen wonderwel voor mij wakker en ze mocht dan ff tv kijken terwijl ik mezelf en Sitske klaarmaakte. Maar haar humeur zat niet mee hoor. Ze had dan last van buikpijn en toevallig werd die erger toen ze niet meer naar tv mocht kijken om te ontbijten... Mss had ze wel wat buikpijn, maar niet zo erg denk ik als ze liet uitschijnen.

Heb het tegen de juf gezegd en ze ging er wat op letten. MAar Femke is al ene keer goed gaan slapen en adt was maandag. Gisteern was het wer van dat... Uit bed komen, ze komt dan naar de living, ik had haar terug naar boven gestuurd (alleen omdat ik Sitske aant voeden was) en 10 minuten later hoorde ik iets aan de voorderu, maar er waren nog kinderen op straat dus dacht dat ze er tegen duwden ofzo, maar toen ik ging kijken zat Femke door de brievenbus naar buiten te kijken.

Heb haar dan nog eens naar boven gestuurd en erbij gezegd dat ze niet meer uit bed mocht komen. Nog eens 10 minuten later toch maar eens gaan kijen en dan kwam ze uit mijn kamer, daar zat ze door het raam naar buiten te kijken, maar ze is dus doodop hé, en toch niet willen slapen.

Dus daarna ging haar licht uit, das het gevolg als ze niet gaat slapen als ik het vraag. En dan zei ze dat ze het niet leuk vond dat ik boos op haar was (maar na 3 keer...) en ik heb gezegd dat ik dat ook niet leuk vind om boos te worden, maar dat ik het ook niet leuk vind dat ze niet in bed blijft als het bedtijd is.

In school is ze ook nog niet op haar plooi, want nu hebben ze wel de interim van vorig jaar, maar bij alles zegt ze nog dat het van juf mieke is... dus die aanpassing moet nog wat doordringen, en ze is al zo moeilijk opdat vlak... Maar ja de juf zei dat ze dat wel begrijpt en de nodige tijd zal geven. Femke is gewoon een moeilijke waar je mee moet omkunnen en eens je doorhebt hoe het werkt dan lukt dat wel ze. Tis gewoon een koppig geval, net als mijn wel maar soms is dat wel vermoeiend.

Straks na school ga ik haar wat doen rusten, in de zetel een boekje voorlezen ofzo, want ze mag maar half uurtje per dag tv kijken nu het teurg school is, ben echt wel veel strenger en kordater nu het terug school is; maar das ook wel nodig.

En daarna ga ik flyers in de bussen steken want onze kat is vermist. Heb er al een deel afgedrukt, maar m'n moeder brengt nog wat papier mee en dan kan ik verder printen...

Hoop wel dat ik ze terug vind ze, want das hier maar rustig zonder Saartje...

DOei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 05 sep 2007, 19:30

hallo

oei jammer van de poes hoop voor jullie dat ge ze terug vind hoor
doet idd heel raar hé als je gewensd bent van eens huisdier
(kan er van meepraten)

hier alles goed vandaag heel rustig
normaal ging ik deze middag naar een bijeenkomst hier op het forum maar mijn zoon is rond 13u als een blok in slaap gevallen tot 16u
vind het jammer maar hij was echt doodop van die eerste 3 schooldagen

maité en madise heel flink hoor


mijn man heeft eindelijk gebeld om hem te laten sterriliseren en ben wat opgelucht want dacht dat het er nietmeer van ging komen
we mogen dinsdag 17u15 langs voor een gesprek en uitleg en dan ne datum vastzetten voor de kleine ingreep hé
we hebben echt genoeg met onze 3 kids
ik zie heel graag kids maar 4 is al ne gans gezin hé en komen er terug veel kosten bij

enfin we zullen nu genieten van onze 3 opgroeiende kids en zorgen dat ze alles hebben dat ze nodig hebben

groetjes

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 05 sep 2007, 22:00

Sitske begint hier overdag ook wat langere dutjes te doen, zalig vind ik dat. Heb dus deze middag de zolder kunnen opruimen en een kast op overloop gezet, waar nu al paar van Femke haar boekjes instaan en op de grote schapjes komen dan de kleren van Sitske, want de ladenkast waar ze nu liggen is ten eerste te klein en ten 2de valt ze bijna uit elkaar, weet niet aan wat het ligt, maar die laden vallen dus steeds van die geleiders af.

De strijkkamer is nu wel één berg rommel, want er staan 3 dozen babykleren van een vriendin die ik voor Sitske ga gebruiken en dan nog ne klerenzak vol en nog mijne strijk :roll: :? das een grote mand vol en dan nog minstens een meter er bovenop gestapeld. Dus de stap om de strijk te laten doen komt dichter en dichter.

Na etenstijd was Sitske ook in slaap gevallen en heb dan de keuken voor meer dan de helft opgeruimd, geordend en gepoest. Nog één kast en de vloer en tis er spik en span. De hond had wel de zak kattenzand opengekrabd, dus morgen dan opkeren en in andere zak steken en grootste deel in kattenbak want die moet ik ook verschonen. Weet dus niet waarom die hond ineens zo raar doen, want overlaats had die een kartonnen doos "aangevallen" en heel de keuken lag vol kleine stukjes... En das niet begonnen sinds Sitske dat kwam veel later. Maar aandacht krijgt die niet minder, want daarvoor kreeg die ook niet steeds alle aandacht odmat dat niet mocht van de honden psycholoog (zoals de hondenfluisteraar, maar dan die van op atv met de asielhonden)

Morgen de strijkamer eerst ordenen, heb zo van die hangspullen van de leuke zweedse meubelwinkel :wink: gekocht om aan klerenrek te hangen en dan kunnen de handdoeken daarin, want nu liggen die gewoon opgestapeld op een klein ladenkastje.
Daarna hopelijk nog een stuk van de keuken, maar moet zeker winkele want heb bijna geen pampers meer en de hond z'n eten is op, de katten hun eten bijna enz..

Nu ff zetel plakken se en dan slapen, ben doodop, maar ben zo blij dat Sitske slaapt overdat dat ik dan ineens véél wil doen ipv te rusten, maar ja anders is dat hier niet om aan te zien en vrijdag komen ze nog eens mensen naar huis kijken dus wil het wle wat net hebben.

Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 06 sep 2007, 07:43

leuk te lezen dat ze meer overdag begint te slapen hé

jah die was en strijk weet er ook alles van
maar ik strijk hier iedere 2 dagen zo ben ik altijd mee
kan ook geen berg strijk zien staan niet altijd even gemakkelijk maarja

hier terug ne nacht tot 6u

vrijdag komt de vv nog eens langs ben benieuwd zenne

ga dan milan wekken dat hij tegen 8u beneden staat want die komt graag op het gemakske wakker

groetjes

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 07 sep 2007, 14:26

hallo

hier is de zieke mama zé
heb al diaree van gisterenavond dronken in mijn hoofd en een pijnlijke maag voel me echt zo futloos

de vv is zonet vertrokken en madise weegt nu 4.890 dus doet ze het zeer goed hé
de vv lachte ermee doordat madise zo mooi kan lachen en ze zei zo van oh wanneer ik jou nu zo zie lachen dan voel ik me direkt al veel beter
vv was wat moe van de 2 laatste nachten eruit te moeten voor 2 bevallingen
oh zou niks voor mij zijn vv zijn al die onderbroken nachten hoor

allé ga ook nog wat in mijn zetel flokken zé

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 07 sep 2007, 15:28

Mama24, das iets wat de ronde doet, want m'n zwangere buurvrouw en diens schoonzus hadden dat ook gehad.

Hier alles ok, Sitske gisteren gewogen en gemeten. 4.620kg en 55cm die vrijwiligser gaf wel commentaar dat ze niet zo goed was bjgekomen, maar ze kn toch moeilijk elke week 200gr bijkomen hé, allee ik lig daar ni wakker van zenne, want ik heb altijd een antwoord klaar. Femke kwam in het begin ook goed bij en daarna is ze een curve afgezakt maar die was gezond gewoon een fijntje.

Sitske weeral geslapen van 21.30u tot 6u zalig gewoon. Nu zou ik er echt een werk van moeten maken om dan ook te gaan slapen, maar dat lukt me nog niet want ik wil dat nog zoveel doen hé. Hoewel heb vandaag heel de beneden opgeruimd, gestofzuigd gedweild en tis hier echt netjes. Ben blij dat dat gelukt is. Straks nog ff de badkamer maar ga daarmee wachten tot m'n beste vriendin hier is, dan kan ze ff met Sitske bezig zijn. Die haar dochtertje van 22mnd is hier ook dus das al wat moeilijker om dan boven bezig te zijn.

Daarnet toen ik Femke van school ging halen was Sitske heel wakker en dacht dat ze zo wel zou willen eten, maar nu slaapt ze dus terug in de tricot slen. ZE laat nu ook wat langer tussen haar voedingen wel goed eigenlijk en ze zit nu op 6/7 voedingen. Gisteren heeft ze wel korter achter elkaar voedingen gevraagd, maar ze had wat last van haar reflux. Maar ze is dan toch goed gaan slapen dus vond dat niet zo erg. Ben zo super blij dat ze overdag ook lange slaapjes doet dat ik niet zal klagen.

Ben zelf wel heel moe omdat ik steeds als ze slaapt zoveel mogelijk doe ipv zelf te slapen, hoewel deze middag wou ik me dus ff in de zetel leggen en 10 minuten later was ze dus wakker en wou m'n aandacht. Dus weer niet kunnen rusten. Morgen is Femke er niet dus dan is de kans al groter dat ik me in de zetel te slapen leg als Sitske slaapt en nu ik vandaag alles al gepoetst heb moet ik dat morgen niet doen en kan ik wel wat bijslapen, hoewel ik dan mss beter wat strijk zou inhalen... Ach ja, ik zie wel waar ik morgen dan weer zin in heb.

Nu wachten tot Sitske wakker is en dan ze eten geven en even over de braderij wandelen, want das hier dit weekend en dan ff langs G B voor cambozola voor in m'n pasta.

Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 07 sep 2007, 17:06

dokter is geweest en t'is plaag
heb ne pikuur gehad zodat ik morgen al ne gans ander mens ben :lol: zal nodig zijn zenne
ook nog enterol nemen en primperan ofzo

groetjes

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 07 sep 2007, 21:41

voel me la beter wat een pikur niet doet hé
en hier nog enkele foto's van mijn oogappels :D
Afbeelding
samen in de wieg van madise :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

groetjes

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 07 sep 2007, 22:59

schoon wi, het zijn fotogenieke he
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

foto's

Bericht door Aicha » 08 sep 2007, 10:11

Weer schone foto' wi!
Amaai, madise is weeral zoveel veranderd! Niet te doen, op zo'n korte tijd!

Kvind da echt tof de n diene da ze alledrie in het park liggen :lol:
kheb ook eens gedacht van da te doen maar durfde nie zo goed want kvind die planke van da park lijk niet echt stevig vo daar mijn drie in te leggen. Zeker met da het geen pluimkes zijn zunne :wink:


best dat die pikure goed haar werk doet want met 3 zo'n akrolleks kunnen we het ons nie meer veroorloven om lange buiten strijd te zijn é :wink:

liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 08 sep 2007, 13:03

héél schattige foto's!!

Hier alles ok, Sitke heeft vannacht op half uurtje na klokje rond geslapen, van 22u tot 9.30u. Denk dat als Femke haar ni had wakker gemaakt dan sliep ze al van 21.15u... Spîjtig dat m'n "melk-klok" nog niet iongesteld is op doorslapen. Maar van mij mag ze wel vaker zo goed slapen, hoewel ik geen klagen heb.

Femke is naar m'n ex, hij ging haar komen halen om 10u dus ik haar afjagen om zich aan te kleden, kon niet helpen omdat ik Sitske aan de borst had. Ze wou weer niet gaan en hij was dan ook pas hier om 10.30u (hij belde me nog deze week dat hij Femke zeker om 10u zou ophalen. Heb dan nadat Sitske klaar was kleren gehaald voor haar en ze is in pyjama meegegaan en wou zich hier dus duidelijk niet aankleden.

Haar haren waren nog in de vlechten van gisteren, maar dat viel wel mee, heb dat opzettelijk gedaan omdat hij me durfde vragen om haar haren in degelijke vlechten te doen, ik ben degene die steeds haar haren kamt en invlecht en staartjes maakt enz, ze is 2 jaar geleden met hem weekend naar centerparks geweest en ik moest achteraf stuk van haar haren knippen omdat ik de knoop die erin was door zo lang niet te kammen eruit te krijgen.

Nu kruip ik in m'n zetel voor een dvd en dan wat bijslapen.

Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 08 sep 2007, 18:19

amai dit is wel een heel supper nacht geweest hé bravo voor sitske :wink:


hier was een mindere nacht aan de beurt
rond 3u30 even tutje gegeven maar van korte duur iedere 15min mocht ik hem geven toen haar uitgehaald maar was met niksmeer te stillen dus maar eten gegeven hé en na haar fles was ze nog 10 min niet te stillen maar is dan toch als ne blok in slaap gevallen in mijn armen
en heeft dan toch tot 8u30 geslapen nog ne chance dat geen school was want anders was ik vandaag ne wrak

ik ben heel beter gelukkig wat gisteren was ik maar slopjes hoor

vandaag zijn de 3 kids heel flink geweest en hebben de oudsten veel buiten gespeeld

groetjes

Gebruikersavatar
Dunnie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2007, 11:40
Locatie:Belgie
Contacteer:

Bericht door Dunnie » 09 sep 2007, 16:17

@mama24,
ik heb een tijdje niet meer van me laten horen doordat ik het heel druk heb gehad.
We hebben een huis gekocht en we hebben ongelofelijk veel loping en papierwerk gehad,het is zelf nog niet helemaal in orde.
Met onze milan is alles in orde,hij is nu ondertussen 7weken en 3dagen oud,hij meet 55,5cm en weegt 5,003kilo.

Weet er iemand of je daar iets moet voor doen om Milan te laten doorslapen s'nachts of gebeurt dat allemaal vanzelf??het is mischien wel een rare vraag,maar het is natuurlijk nog maar min eerste kindje hé.
Ga nu nog wat verder doen!

groetjes en tot een beetje later

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 09 sep 2007, 19:35

dunnie, je kan er niks aan doen om Milan te doen doorslapen, dat leren ze op termijn wel zelf, het ene kind al wat sneller dan het andere dus gewoon hopen dat hij het ook snel gaat doen.

Hoe lang slaapt hij dan aan één stuk 's nachts? En hoe doet hij het voor de rest?

Hier alles ok, enkel Femke die geen 100% is, ze lag dus om 18.30u in bed en is heel snel in slaap gevallen, mss ook wel de vermoeidheid van het weekend, was te druk en overwacht ook later geworden dan haar gewoonlijke bedtijd en dat 2 avonden na elkaar... Hopelijk wordt ze niet ziek, maar na zo'n eerste week school zou dat wel kunnen vrees ik, omdat ik her en der toch wel veel zieken hoor.

Nu ff Sitske troosten, want ze is haar relax beu...

Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 09 sep 2007, 21:48

inderdaad dunnie ge kunt niks doen om milan te laten doorslapen
dat komt uit zichzelf
geef je bv of fv?
en hoeveel voedingen

madise krijgt nu fv en dat varrieerd tussen 5en6 flessen van 200cc
meestal is het helemaal leeg en soms eens 10 20cc over
hier gaat madise ten laatste gaa,n slapen om 23u en slaapt meestal door tot 6u7u dus heb zeker geen klagen hoor en dit al gedurende een 2 3 weken

g&f&s hopelijk word femke niet ziek maar de eerste schoolweek is toch een ganse aanpassing hé voor de kids voelde het ook aan onze milan
ik ben nu gestart met zijn vitaminen zé want vind wel dat dit helpt hoor

vandaag gaan wandelen en moet zeggen heeft ons alle 5 deugd gedaan :lol: :wink:

allé ga nu in mijn zetel flokken zé

Gebruikersavatar
Dunnie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2007, 11:40
Locatie:Belgie
Contacteer:

Bericht door Dunnie » 11 sep 2007, 13:41

Ik geef fv.
Milan drinkt zo 5,6 flessen per dag Van 150cc,
maar hij laat nogal dikwijls 40cc in dat hij niet uitdrinkt.
Soms zou hij eens 5 a 6 uur slapen maar dat gebeurt niet dikwijls.
Ik kan enkel blijven hopen dat hij gauw doorslaapt.
Groetjesen bedankt

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 12 sep 2007, 09:41

oh dunnie dat komt nog wel hoor ben daar zeker van

hoeveel weegt milan nu?
ik moet donderdag terug op controle en haar eerste prikje ben benieuwd zenne wat ze zal doen

hier gaat alles prima ben echt content en hoop dat het zo mag blijven duren
re
gisteren naar uroloog geweest voor mijn man en op 1 oktober zal hij dus sterriliteit worden ben benieuwd want hij was gisteren al zo nerveus gewoon voor het gesprek mannen hé :lol:

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 12 sep 2007, 10:54

Hey

Hier gaat alles goed, heb net Sitske in bedje gelegd boven (waar het donker is) en dat lukt dus heel goed. Sebiet ga ik ook wat bijslapen want ben echt doodop. Ondanks dat Sitske zo goed slaapt slaap ik nog steeds verschrikkelijk slecht.

Sinds gisteren is compromis getekend en m'n huis is dus verkocht, nu heb ik tussen de 2 en 4 maand de tijd om te verhuizen. Die mensen hebben gezegd dat ik maar moet zien wanneer het me lukt, maar ga us tch proberen binnen 2 maand. Kwestie van ff wat extra geld te hebben en uit m'n kleine financiele put te geraken.

Straks ga ik al wat dozen vullen en een kast uit elkaar halen, die ik toch niet zal meenemen, wegens véél te oud en ze valt net niet uit elkaar (ze is nog van mijn moeder haar eerste slaapkamer die ze ooit kocht en die is al 66jaar dus dat kan tellen hé)

Ik ga ook afspraak maken voor groot huisvuil want er staan ook al veel dingen voor klaar e ndan paar keer naar containerpark. In november is het hier ook 2de handsbeurs van bond en dan ga ik daar ook veel speelgoed verkopen, veel dingen die ik kreeg en waar Femke dus niet mee speelt. En aangezien ik toch kleiner ga wonen mag er veel weg en ga ik veel strikter worden in speelgoed enz. Ga gewoon zelf kopen wat ik goed vind (om zo veel rommel en snel kapot dingen te vermijden) en als er dan iemand iets van speelgoed wil geven dan zal ik dat wel aankopen voor het bedrag dat ze eraan willen geven... Want op den duur heb je zoveel bij elkaar en weten ze niet meer met wat eerst te spelen.

en grofvuil wordt afegehaald op 28 september. Dacht maar van ineens te bellen, of het komt er niet mer van.

Sitske is giseren ook gewogen en gemeten, en ze weegt nu 4.750kg en meet 57cm ze was dus 2 cm gegroeid op een week en 130gram bijgekomen. Prikjes heeft ze niet gehad, want ik ben daar geen voorstander van, zeker niet op deze leeftijd al... uiteindelijk zijn het "kinder"ziekten en mogen ze die wel krijgen om er zelf hun weerstand van op te bouwen. En als ze geen rode hond krijgt, laat ik haar daarvoor inenten als ze 12 jaar is, want dan is dat eigenlijk pas nodig.

Nu ff in zetel gaan liggen, want hoor sitske alweer op babyfoon dus dat slapen in bedje lukt nog niet zo goed.

DOei
G&F&S
Laatst gewijzigd door G&F&S op 12 sep 2007, 15:58, 1 keer totaal gewijzigd.
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Dunnie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2007, 11:40
Locatie:Belgie
Contacteer:

Bericht door Dunnie » 12 sep 2007, 12:24

Milan weegt nu al 5,003 kilo en is 55,5cm groot.
Op 25september moet ik terug naar K&G en dan zal Milan 3prikjes krijgen.

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 12 sep 2007, 14:19

@dunnie is ook ne goedje hé milan

@g&f&s kan het zijn dat ge een typfoutje heeft?
sitske weegt 6.750 klopt dit of is het 4.750? anders is ze 2kg bij in een week hé :wink: :lol: :shock:

groetjes

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 12 sep 2007, 16:00

dat was dus idd een grote typfout... is met snel te zijn...maar ondertussen al aangepast :lol:

Nu ff wat flyers gaan bussen, voor de vermiste kat.

Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
nele b
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 okt 2005, 19:19
Locatie:Blanden

Bericht door nele b » 13 sep 2007, 17:27

Hey,
Alles goed hier!
Klaas heeft wat last van verborgen reflux, maar we zijn enkele keren naar de osteo geweest en het is veel beter nu!

Hij weegt nu 6.100 kg en meet 60 cm !!!!

groetjes aan iedereen
:D :D :D :D :D :D :D
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
nele b
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 okt 2005, 19:19
Locatie:Blanden

Bericht door nele b » 13 sep 2007, 18:24

hier is hij dan !!!!!!

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 13 sep 2007, 19:04

schoon hoor en doet goed zijn best hé


vandaag dus naar k&g geweest ze weegt nu 5.220 en is 55cm groot die groeit dus bijna niet hé mo dokter zei dat het wel niet juist zal zijn
van haar prikjes bijna niet geweent juist geschrokken en dat voor rota via de mond luste ze blijkbaar wel
tot nu toe is ze heel rustig en braaf ben eens benieuwd of ze koorts zal maken

groetjes

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 15 sep 2007, 10:17

Hey

Hier alles ok.
Sitske had gisteren zowat de hele namiddag wakker geweest, behalve zo af en toe eens een hazelaapje aan de borst, maar ze was niet lastig ofzo. En om 21.30u is ze aan de borst na een paar slokjes als een blok in slaap gevallen en dat heeft geduurd tot vanmorgen 8u, zalig gewoon (hoewel ik 's nachts niet doorslaap) en dan heeft ze gedronken is ze terug in slaap gevallen en ze slaapt nog steeds.

Nu snel een douche nemen voor ze terug wakker is en dan mss nieuiwd schoenen kopen voor Femke, want haar voeten hebben een enorme groeispurt. Op een week tijd al haar schoenen te klein, op haar sandalen na, maar die kan ze niet blijven drage hé

Femke ook geslapen tot 9u en ze kijkt nu naar de hopeloze heks op ketnet. Daarna gaat de tv af voor de rest van de dag.

Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”