wie nog voor juli?

Moderator:Moderators

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 21 aug 2007, 20:44

oja aicha t'is morgen dat ze word gewogen :wink:


Gebruikersavatar
muppet
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:32
Locatie:Oostende

Bericht door muppet » 21 aug 2007, 20:56

Spannend hé.
Mooie avater trouwens. Wat lijken je kids goed op je man.

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Bericht door Aicha » 21 aug 2007, 21:23

mama24 schreef:oja aicha t'is morgen dat ze word gewogen :wink:
oeie,

Ben were gemist van dag!! Kzou alles precies nog vlugger laten gaan dan het al gaat :wink:

Allée, gij zijt toch al were goedgekeurd! Nu jullie poppemieke nog :wink: maar dat zal wel hé!!!

Zorg maar goed voor jezelf en als het echt niet gaat met de bv , is er niks aan te doen hé! Je kunt het maar proberen é

liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 22 aug 2007, 19:10

hallo
vandaag naar k&g geweest en madise weegt nu 4.220gr en is 53cm
dus ze heeft een goede sprong gemaakt hé
ben echt blij
en van de bv ze zeggen doe maar gelijk je bezig bent en mss laat ze meer en meer over van flesvoeding
als het anders niet gaat t"is ook niks hé
dus zal ik dat dan maar doen hé
allé ga deze avond dan nog eens een foto plaatsen van wanneer ze lacht
tot straks want zal ze nu eerst moeten voeden
doei

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Madise

Bericht door Aicha » 22 aug 2007, 20:15

Goed é!!!! dat geeft dan wel veel voldoening hé als je inspanningen beloond worden! :wink:

Wat doet jou twijfelen om zelf de sterilisatie te ondergaan?

liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 22 aug 2007, 20:58

@aicha wel tegen dat mijn man zal gaan baart me zo wat zorgen mannen hé :wink: en doordat ik nu de minipil slik heb ik terug uitslag aan mijn handen doe nogthans zoveel mogelijk handschoenen aan om te kuisen maar toch heb ik het dus zeg ik dat het van de pil is
en ja van al mijn inspanningen werd ik nu toch beloond
hoop nog altijd dat ik toch eens de fles zal weg kunnen laten mss als de school terug is begonnen wiet weet :lol: want heb toch wat misserie met milan hoor t'is ook geen weer om buiten te spelen hé en hij verveeld hem vlug binnen
ik kan wel eens 30min met hem spelen maar moet toch ook wat huishouden verrichten hé en ik ben nogal zindelijk dus voor mij is het echt moeilijk om een ganse namiddag met hem te spelen
vind dit soms erg maarja t'is sterker dan mezelf :lol:
en zoals beloofd hier onze dochter die lacht
Afbeelding
AfbeeldingG][/URL]

@g&f&s heb je al foto's van je geboortekaartjes en doopsuiker ben echt benieuwd naar jou knuttselwerken :lol: :wink:
groetjesssssssssssssssssss

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 22 aug 2007, 20:59

oei is blijkbaar iets mis met mijn 2de foto
nog een poging :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

mannen

Bericht door Aicha » 22 aug 2007, 21:47

Hey,

Schoon foto's zeg!!!! Ik vibnd ze nog altijd goed op Maïté lijken maar dan precies toch wel een iets donkerder versie! Of niet :?

Ja, die mannen é :wink: Was hier verwonderd toen hij me daadwerkelijk de afsraak voor die ingreep liet vastleggen!
Nochtans hout dat echt niet zoveel in hoor! 't is meer het gedacht :wink:
Ik moet zeggen dat ik na hélena's geboorte ook niet zo goed meer reageerde op mijn pil. Was rap misselijk en last van mijn maag! Als ik mijn week tussenpauze had had ik nergens last van dus was het zeker ook van die pil! Maar nu ist opgelost en ben ikdaarvan verlost :lol: :lol:

Die laatste weken vakantie zijn er toch wat veel aan é! hier vantzelfste wi! Ze vervelen zich snel met dat weer en ik kan ook niet altijd met hen spelen!
ALs ik een half uurke of een uur met hen aan het spelen ben wil ik mijn huishoudelijk werk wel verder doen. Want met 5 personen weet je toch wel altijd wat doen é :wink:

Hopelijk wordt je melkproductie tijdens het schooljaar wat beter nog zodat je die flesjes toch nog even kunt opbergen!

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 23 aug 2007, 12:47

Hey

Hier alles rustig, Femke naar de speelpleinen en ben na gisteren eerlijk gezegd blij dat ze daar is. Sitske ligt in de wieg.

Ik ben sinds gisteren in héél slechte stemming, maar ga ff stukje van mail hier plakken die ik gisteren naar goeie vriendin stuurde...

Ik heb dus het over een andere boeg gegooid met Femke en dacht vanmorgen ok eens proberen met possitieve aandacht te geven ipv enkel negatieve... Het heeft van 9u vanmorgen geduurd tot ruim 14.30u voor ik kans kreeg om iets positiefs te kunnen zeggen, Femke deed haar ogen open en begon al te zeuren. Het enige wat ik deed was haar wakker maken omdat ik afspraak had op ocmw vanmorgen. En ze zei dat ze honger had, maar ja om te eten moest ze dus opstaan en dat kwam al verkeerd aan. Ze is dan naar beneden gegaan om te eten en ikke ff langs badkamer want wou sitske al aankleden, daar we al in tijdsnood waren omdat ik Femke zo lang mogelijk wou laten slapen. Het was gisteren nogal laat geworden omdat onze buren terug zijn van Frankrijk en we daar zijn gebleven van 20u tot 22u.

Tegen dat ze er dan in lag (Sitske moest ook nog eten) was het dus laat, want zoals ik mss al wel eens eender zei wil Sitske niet slapen als Femke nog wakker is (denk dat ze dat aanvoelt ofzo) net nu ik m'n kans wou grijpen om Femke wat aandacht te geven zonder kleine zus er bij.

Dan zijn we naar ocmw gefiets, m'n moeder was mee (al goed) en Femke kreeg daar ook weer kuren, ze wou op die balie zitten, maar dat was vrij hoog en Sitske zat in draagdoek en er waren stoelen om te zitten ook. Dus ze mocht dat niet van mij en ging ze dus maar op de grond liggen mokken. M'n moeder heeft ze dan mee naar huis genomen, zodat ik kon wachten.

Na kwartier na uur van m'n afspraak was het dan toch mijn beurt. Ik ging dus vragen of ik recht had op leefloon als ik geschorst zou worden van dop als ik zelf m'n ontslag geef. Was gisteren op gemeentehuis geweest op sociale dienst om daarvoor te informeren en ze hadden me doorgestuurd.

Dus daar m'n uitleg gedaan en dan ook maar gezegd dat ik niet persee m'n ontslag wil geven maar gebruik wil maken van m'n recht op loopbaanonderbreking maar dat ik dan eventueel een bijpassing van hen zou krijgen omdat ik niet kan leven van 300€ hun antwoord van zelf ontslag: neen, want das dan je eigen schuld dat je niet wil werken en dan verlenen wij geen hulp.

Op het 2de: neen, want als je zelf kiest voor loopbaanonderbreking moet je maar zelf zien dat het financieel lukt. Mss niet met die woorden ,maar kwam er wel op neer. Zit met dit hier te typen weeral te janken zoals een klein kind.

Ik vind dat dus zo onrechtvaardig hé. En dan vroeg ze zo doodserieus of ik niet full time zou willen werken (precies of ik ben zo zot) heb dan maar gezegd dat ik da wel zou zien zitten als ik woensdagnamiddag thuis ben maar dat ik nog steeds prob heb van geen opvang te hebben. M'n moeder wil dat wel doen alle dagen behalve vrijdag (omdat ze dan meestal zelf moet werken) maar zelf sta ik daar dus ook geen 100% achter hé, daarstraks was ik 10 minuten boven om een schap te bevestigen en ze kwam al naar boven omdat ze Sitske niet getroosd kreeg, wat moet dat dan zijn als ik er meer dan 4u niet ben (jank jank schrei schrei) M'n hart breekt bij de gedachte dat Sitske dan hele dag ontroostbaar huilt.

Dus na ocmw (heb blijbbaar wel recht op bijpassing als ik in ziekenkas ben, maar ze werken niet met terugwerkende kracht helaas, en niemand die me daarover eens info geeft, vakbond niet, ziekenkas niet, heb dus al 4 maanden moeten rondkomen met 714€ per maand en nu deze maand kan ik gewoonweg m'n afbetaling niet betalen, wil ook nog eten kunnen kopen hé.) En Femke dan opgehaald bij m'n moeder en naar huis gekomen, maar omdat de buren hun autoraampje nog open stond ging ik er ff bellen (twas aant regenen) en Femke kreeg het weer ze... ze wou daar gaan spelen maar mocht niet van mij omdat Mieke op bezoek kwam zodat ik haar eens wat aandacht zou kunnen geven. Dus drama drama drama...

Dan kwam Mieke en was het nog niet over, voor alles maakte ze ammok, kan zelfs al niet meer zeggen wat allemaal omdat het zo zinloos was, vooral met dingen gooien en rommel maken (wat ik dus negeerde, enkel gerief om zelf popje te maken zei ik dat als het niet samen bleef ik dat dan niet kan maken). En dan gingen we eten en Sitske moest toevallig ook eten op dat moment. En ze was boos omdat ik niet naast haar zat en begon dan nog dwarser te liggen en liep naar de keuken, maar ik zei dat als ze niet verder at het eten weg ging en zij naar bed (ze was ook wel moe ze) dus ze zei dat het eten weg mocht en ben haar dan naar boven gaan doen, daar heeft ze liggen roepen en tieren (helpt bij haar wel om in haar eentje af te koelen zonder dat er iemand op in gaat) na 2 keer te zijn gaan kijken en bij 2de keer had ik gevraagd waarom ze zo deed en ze zei omdat ik boos was (op dat moment dus) en toen ik vroeg waarom zich zo gedroeg toen ze nog beneden was, zonder aanleiding eigenlijk, dan zei ze omdat ze dat wou. Ik heb daar rustig op geantwoord dat ik dat niet leuk vind dat ze dat doet en dat ik het veel leuker vind als ze gezellig speelt enz. Dus was ze weer boos en ben ik naar beneden gegaan. Dan heeft ze nog 10 minuten liggen roepen en toen kwam ze naar beneden, het was toen al 5 minuten stil ofzo. Dan is ze komen eten en was ze natuurlijk boos dat de tafel al leeg was op haar eten na. Ik ben dan naast haar gaan zitten en toen was ze ook niet content want het meost niet op dat moment maar de eerste keer.

Dan was ze dus EINDELIJK terug gekalmeerd en zijn we beginnen tekenen en schilderen samen. Maar helaas het drama had zo lang geduurd dat er nog maar half uurtje over was voor Sitske terug honger had. Dus ik had Sitske nog geen minuut vast of ze begon al terug boos te zijn om niks (het was duidelijk de jaloezie)
Maar ik heb echt vandaag toen mieke er was enkel Sitske vast gehad om eten te geven, de rest van de tijd was ze ofwel in relax, ofwel bij Mieke. Dus ik kan niet anders dan Sitske zelf eten geven en dat moet Femke ook leren.
Dus nu was het drama in de zetel en was ze zo hard mogelijk aant gillen en Sitske schrok daar dan van en dronk niet verder, maar ipv haar naar de voeten te geven, zei ik van als je in de gang gaat staan, kan iedereen het horen en gaat ze zeggen van amai waauw Femke kan goed gillen (dus verre van negatief hé)

Na het eten was m'n moeder er dan weer ff en had die Sitske vast en was het ff rustig, want ze mocht dan helpen met de vijzen voor plank naar boven te brengen en was ze ook tv aant kijken. Om 18.30u wou ik dan ff half uurtje (zowat enige tijd op hele dag dat ik tijd heb voor tv) tv kijken en wou ze om 18.45u ineens bij de buren gaan spelen, maar ik ging toch met haar om 19u naar boven gaan dus mocht niet en kreeg ze weer die kuren (en ja ondertussen was Sitske weer aant eten) en zijn we dus uiteindelijk toch naar boven gegaan voor bad en daarna bed. Dat lukte vrij goed tot ze in bed lag, dan begon ze weer, ik zei muziekje ene keer, Femke wou 2 keer, als ik zeg 2 keer wil zij 3 keer en zo kunnen we dus verder gaan hé, het is voor haar dus nooit goed genoeg, eender wat ze krijgt of wat ze mag. (was ook al voor Sitske geboren was) maar ik geef daar dus niet aan toe.

Voor ik naar beneden ging heb ik gezegd dat ze moest slapen, omdat ze anders morgen te moe is om op te staan voor speelpleinen en dat het dan aan haar lag. Ik zou haar gewoon laten doen ipv boos te zijn als ze niet sliep.

Ik was nog niet aan de deur of ze was al aant wenen dat ze niet wou slapen. Ben dan naar beneden gegaan nadat ik gezegd had dat ze toch moest slapen.

Dan was ze weer beginnen wenen en heb ik haar ff laten doen en toen Sitske dan sliep naar boven gegaan en was niet boos ofzo, was enkel héél positief bezig en nog maar eens benadrukt wat Femke al wel kan en mag en Sitske nog niet, wel ijsjes eten, wel in quick in speeltuin, wel in grote zwembad zonder bandjes, wel frietjes, wel snoepjes, dat ze al zonder zijwieltjes kan rijden enz. Maar zelfs dat helpt dus niet. Toen ik dan na 20 minuten lof naar beneden ging begon ze weer dat ze niet wou slapen. Maar ja Sitske vroeg toen ook terug aandacht en ik ben maar alleen om ze beiden aandacht te geven.


En tis dus vooral door dat klote ocmw dat ik me zo kwaad voel hé, dat met Femke was gewoonweg héél vermoeiend.

Nu wou ik in de namiddag naar k&g gaan om te wegen en te meten, maar die zijn pas vanaf 17u open, dus ga nog zien wat ik doe. En anders is het volgende week ze, want met dit hondeweer, tis van deze morgen al non stop aant regenen en nu aant gieten.

Sebiet ff nieuws kijken terwijl Sitske eet en daarna slapen in de zetel, want ben weeral moe.

Vannacht heeft Sitske voor het eerst in de reiswieg geslapen, ze had geen zin in slapen en ikke wel, ze had gegeten, propere pamper dus ik had het gehad en in mijn bed "kroop" ze van de andere kant helemaal naar mij toe, zo kronkelen weet niet juist hoe ze het doet maar ze kruipt over hele breedte van bed naar mij toe. En dan begon ze aan m'n t shirt te likken, en vandaar dus is ze in de wieg gemoeten van mij. Ze heeft nog geen 10 minuten geweend en dan sliep ze. Blijkbaar heeft ze dat dus nodig om ff te wenen voor ze kan slapen, Femke sliep steeds direct zonder morren, dus moest er nog wat aan wennen, maar nu ik weet dat ze dat kan alleen inslapen dan ga ik dat wat oefenen, want als m'n moeder komt oppassen binnenkort zal ze het toch wel beetje moeten kunnen...

Allee ga nu ff verder eten en dan in zetel kruipen.

Doei
G&F&S
Laatst gewijzigd door G&F&S op 23 aug 2007, 14:09, 2 keer totaal gewijzigd.
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 23 aug 2007, 13:12

oei g&f&s dat is niet leuk als femke zo doet hé
t'is door het weer ook hé de kids kunnen hun niet genoeg uitleven hé
zal beteren wanneer de school terug begint
ik hou me daar ook aan vast want milan kan ook soms heel raar uit de hoek komen
en jammer van het slechte nieuws bij ocmw

hier wat minder onze milan is niet goed klaagt van buikpijn en heeft koorts :( heb voor alle zekerheid de dokter gebeld nu nog wachten erop
want we zitten zondag met de doop en wil toch dat hij niet helemaal ziek is hoor
madise terug geslapen van 22u30 tot 7u die doet haar best ben blij :lol:
anders is ze nog altijd even rustig

ga dan sebiet wat ruiten kuisen buiten terwijl het wat redelijk weer is want ze zijn echt vuil en ik heb geen gordijnen dus werkt dat op mijn zenuwen wanneer ze vuil zijn

allé tot wat later

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 24 aug 2007, 22:29

hallo
oh t'is hier druk voor de moment niet tedoen zenne
zondag groot feest en er komt daar toch veel organisatie bijkijken hé
vandaag ook onze andere wagen een groteren want t'was niet tedoen kwestie van plaats voor de 3kinderzitjes
nu kunnen ze mooi naast elkaar zitten zonder gewrongen tezijn
t'is nu een zafira ipv een break

met madise niet al tebest heeft sedert gisteren verschrikkelijke krampen en die is echt met niks te bedaren hé in momenten
dus voor alle zekerheid al een afspraak gemaakt met de osteo
ben geleerd zenne met maité had ik 2maanden gesukkeld en nu voor het telaat is direkt gaan hé
maar weet al van wat het is hoor
van antibiotica te nemen
want van maité had ik antibiotica gehad tijdens de bevalling voor streptococcen
en nu heb ik er moeten nemen voor mijn borstontsteking hé
efin we zullen horen maadag
hou jullie wel op de hoogte

anders is ze braaf en kan al goed lachen en s'nachts wel deze morge was het terug 7u dus dat is heel goed hé :lol: :wink:

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 25 aug 2007, 07:25

hier een supper nacht gehad
madise heeft laatste keer 20u30 gedronken dus dacht ik om 00u30 zal wel terug wakker komen hé maar neen ze heeft geslapen tot 6u
allé voel me nu toch wel wat schuldig want dit is toch heel vel tijd tussen zeker
zelfs heb ik niet wakker gekomen deze nacht zal mijn slaap nodig gehad hebben zeker
nu enfin t'is dat ze geen honger had zeker
nu ligt ze na een badje terug rustig in haar wiegje :lol: :wink:

vandaag dus veel werk de tafels zetten en versieren mijne man gras afdoen want t'is echt een schandaal doordat we 14dagen weg zijn geweest is het dus heel lang hij zal er lang aanzitten denk ik
maar t'is een beetje zijn schuld voordat we zijn vertrokken heeft hij kalk gesmeten met alle gevolgen nadien hé maar zal er eens deugd van gehad hebben

allé kom dan in de loop van de dag wel nog eens langs

g&f&s alles goed?en hoe ist nu met je borst?
hopelijk is het al heel wat beter hé

groetjes

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 25 aug 2007, 13:10

Hey

Met ons alles goed, gisteren een rustige dag. Naar osteo geweest en nekje van Sitske is nu helemaal los. Moet nog ene keer terug en dan zou het er helemaal uit moeten zijn. De nawerking was er ook wel gisteren, van bij osteo heeft ze niet meer geslapen, van 18u tot 22u, dan even aan de borst en toen ik dacht dat ze vast genoeg sliep wou ik haar in bed leggen, maar dat lukte niet want ik stond recht en ze deed haar oogjes terug open. Ben dan tot 23u nog met haar beneden gebleven maar was zelf ook moe dus dacht haar boven nog even aan te leggen om te slapen, ze had vooral nood aan wat tutteren aan de borst. Dan sliep ze ook terug, maar natuurlijk zat er door dat dik uur ertussen al weer veel melk klaar en dat gaf ze dan terug, omdat dat gewoon teveel voor haar maagje was.

Dan heeft ze nog liggen wenen tot 1u, wel dicht bij mij maarze gerakte niet in slaap. Om 1u heb ik haar dan ff bij mij gepakt op m'n buik en ze stevig vastgehouden zoals bij inbakeren dat ze niet veel kon bewegen en na 1 minuut sliep ze dus. Ga dus als ze nog eens zoveel last heeft om in slaap te geraken haar inbakeren met handdoek ofzo, want ik had gisteren ook poging gedaan om haar in haar gebreid dekentje te draaien, maar daar wemelt ze zich gewoon terug uit. Zelfs de osteo zei dat ze zo beweeglijk al is voor die leeftijd.

Daarnet heb ik nog eens gekolfd, want m'n rechtse borst stond op springen en daar was die ontsteking en bij het idee van die harde plekken die weer tevoorschijn kwamen heb ik de kolf genomen. Sitske laat nu stilaan ook wat langer tussen de voedingen overdag. Na laatste voeding of wat ze ervan binnen had om 23u heeft ze dan toch van 1u tot 6.30u geslapen, wat op zich niet slecht is en daarna nog eens tot 10u. Das dan het voordeel van te kunnen uitslapen, want overdag lukt dat dus niet. Als ik ze wakker maak dan vraagt ze sneller terug een 2de voeding. Ach ja ik ga nog zien hoe dat verloopt eens het terug school is, want als ze bvb om 6.30u eet en dan om 7.30u kan ik haar neit terug eten geven, maar dan zou ze moeten wachten tot ongeveer 9u als ik terug ben van school, dus ben benieuwd of dat zal lukken.

Nu heeft ze weer net gegeten en ligt ze in de box op m'n bv kussen, das zachter, kan ze zich niet aan pijn doen. In de wieg draait en wemelt ze zo hard dat ze erin is geslaagd om haar hoofdhuidje eraf te krijgen door tegen de rand van de wieg te kruipen. Ok dat stond wel op vervellen maar toch. Die wieg is in riet met gewoon kantoenen bekleding en ze is te klein om er een kussen ofzo tussen te steken. Dus vandaar in de box. Met haar doekje over het hoofd en ze slaapt dus ook hé, ben blij, want gisteren wou ze weer eens nergens slapen, enkel in draagdoek en ff in maxicosi omdat we aant rijden waren.

Ik heb haar vanmorgen in bad gezet en zo had ze ook echte wij-tijd en ze begint zo te kirren, was echt wel schattig.

Femke was gisteren in bad geweest, zodat ze ook wat aparte wij-tijd had zonder dat ik teveel met Sitske bezig was, die lag gewoon toe te kijken en dan heb ik Femke rustig kunnen insmeren en ook aangekleed, ze kan dat wel zelf, maar met hulp gaat dat gewoon sneller. En zo kreeg ze ook wat extra aandacht.

Ik ben nu gewoon veel strenger, gisteren ook ze kreeg kuren omdat ze naar binnen moest komen en ik waarschuwde haar telkens 3 keer en bij de 3de keer ging er iets af van wat ze graag heeft, geen verhaal, niet in mijn bed enz en ben ook bij m'n standpunt gebleven. En het heeft gewerkt want ze is redelijk goed gaan slapen.

Nu ff iets eten en dan wat huishoudelijk werk doen, ben al lang blij dat Sitske nu even rustig in de box ligt.

Dinsdag ga ik naar k&g om ze te wegen, wou dat dus donderdag doen maar die waren niet open op een uur dat ik er geraakte...

Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 25 aug 2007, 21:09

a g&f&s leuk te horen dat je borstontsteking genezen is zeg
en dat alles goed gaat met jullie

hier staat alles klaar zé voor morgen het groot feest
komt daar toch veel werk bij kijken hé
chance dat de meter van maité heeft komen helpen want denk dat ik nog bezig was eraan :lol:
nu voel ik me toch wel moe en versleten hoor
nu nog w8 tot madise zich nog eens aankondigd en dan richting bedde :lol:


vandaag was madise heel rustig ben blij ze voelde zeker dat mama heel veel dingen om handen had :lol:

groetjes en ik post hier dan de foto's binnenkort eens hoor

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 26 aug 2007, 10:47

Hier alles goed. Sitske geslapen van 23u tot 6.30u maar sindsdien is ze wat onrustig, denk ook wel dat ze regeldagje heeft, want sinds ze wakker is heeft ze al 3 keer gedronken en ze is nog steeds niet gelukkig. Sebiet ff in draagdoek en naar bakker dan slaapt ze mss en anders mag ze als we terug zijn nog eens drinken en dan poging tot middagdut, dat ging gistern dan weer zonder probleem, maar ja toen was het hier héél rustig zonder Femke en ik merk wel dat Sitske dan ook veel rustiger is.

Femke is al 2 dagen heel lief dus dat doet ook veel en hopelijk doet ze zo verder...

Voor de rest niet veel te vertellen dus mss straks nog meer.

Doei
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 27 aug 2007, 10:12

hallo

voila het groto feest is ook al terug voorbij
alles is heel goed verlopen en madise was heel flink in de kerk
gisteren om 22u30 was alles opgekuist maar was wel versleten dan


madise terug geslapen van 22u tot 7u30

hier enkele foto's van gisteren :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
MG][/URL]
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

feest

Bericht door Aicha » 27 aug 2007, 10:56

Mooie foto's heb je weer!!!

ja, zo'n feest brengt heel wat werk met zich mee en die voorbereidingen doen met 3 pagadderkes in de buurt...da's niet evident hé! Gelukkig had je wat extra hulp en is madise ook een braveke :wink:


Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 27 aug 2007, 22:24

vandaag dus naar osteo geweest en madise heeft te kampen met lichte krampjes en haar nekje die vastzit
moet een soort siroop geven en florakids voor de darmflora
en ik moet varkensvlees alle melkprodukten laten maar dat is niet alles hé
er zijn zoveel dingen die melk bevatten hé
maar ik ga het toch proberen want ze heeft wa slijmpjes

ook is de vv langsgeweest en ze weegt nu 4.420 en is 55cm
was terug 220gr bij sedert woensdag dus goed hé

groetjes

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 28 aug 2007, 09:52

flink hoor van madise, en het zijn hele mooie fotos van jullie allemaal
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 28 aug 2007, 14:09

merci :lol: :wink:

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 28 aug 2007, 22:33

en g&f&s ben je geweest naar k&g om ze te wegen of was dat vandaag niet?
en anders alles goed?
hier is alles in orde ze lacht al veel en maakt soms al eens kreetjes :lol:
en vandaag was ze heel rustig zou da van osteopaat komn?

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 29 aug 2007, 07:22

goeiemorgen

onze meid die is al mooi gewassen zé en ligt wredig te slapen in haar wieg
gisteren om 22u gedronken tot 6u deze morgen
als madise nu om 20u 21u of 22u drinkt haar uur om wakker te worden schommelt tussen 5u30 en 6u dus dat is heel goed hé

mijn ventje was normaal thuis vandaag maar die kreeg gisteren nog ne sms dat hij toch moest gaan werken pfffff om zot van te worden hé

wat de bv betreft wel ik denk dat ik nog juist s'morgens en s'avonds zal doen want de vv zei dat het nu heel moeilijk zou zijn om het terug helemaal in orde te krijgen maar iedere druppel dat ze binnenheeft heeft ze binnen hé
ook zegt ze dat ik te nerveus ben en dat het beter ging zijn wanneer milan al terug school ging gaan
maar heb toch mijn best gedaan hé
van maité nochtans geen problemen gehad met bv

allé ga hier nog enkele taken verrichten tegen milan en maité opstaan want eens die wakker zijn kan je sommige dingen niet doen hé

groetjesssssssssssssssssss

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 30 aug 2007, 12:13

Ik wou idd dinsdag gaan wegen, maar ben er ni op tijd geraakt, omdat ik nog eens langs ocmw moest en het daar weer uitliep. Maar vanavond om 17u zij ze ook ôpen. Ben benieuwd, maar maak me over haar gewicht ni veel zorgen hoor, die eet super. Hier begint Sitske ook nachten vanaf ongeveer 23u tot 7u. Zalig gewoon.

Ze moet nog één keer terug naar osteopaat voor controle in oktober, maar tis al beter ze. Ik ga nu zelf ook de melk producten laten, want ze heeft tegenwoordig veel last van krampen.. Het rare was dat ik na m'n bevalling die goesting kreeg in melk, toen ik zwanger was dus ni en anders ben ik ni zo voor melk... allee tis dan vooral yochurt dat ik eet met vers fruitr als ontbijt. Dus nu weer elke morgen boterhammen, soms at ik ook special k, maar zonder melk is dat ni zo lekker en nogal droog.

Sebiet ga ik solliciteren voor thuiszorg bij ocmw, maar ik wil tijdelijk contrazct om niet weer ergens aan vast te hangen als het me ni ligt...

Sitske is net klaar met drinken, dus kan haar wel in draagdoek stoppen en dan zelf nog eten met Femke, want m'n moeder komt op Femke passen, Sitske laat ik ni achter, nog véél te klein en die vraagt weer veel voedibgen korter opeen, dus ze zit duidelijk in groeispurt.

Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 30 aug 2007, 14:15

a leuk te horen dat alles goed gaat
dacht al dat er iets scheelde
ben eens benieuwd hoeveel sitske zal wegen
blijft toch altijd spannend hé
en haar nachten wel die zien er heel goed uit dat doet toch deugd je gewone nachtrust terug allé vind ik toch


heel veel succes met je sollicitatie hoor zal duimen :wink:

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 30 aug 2007, 23:21

Ze weegt 4.550kg, dus das heel goed van haar. En 54 cm. Sollicitatie was ok, morgen weet ik al meer...

Sitske daarnet in bed gelegd en ze werd terug wakker, dus ff m'n pinkje gegeven, maar niet heel lang en dan haar doekje over gezicht gelegd (gewoon losjes erover) maar heb lichtje ook uit gedaan (zo'n zoutlamp) en denk dat ze voor het eerst alleen in slaap is gevallen, hoorde haar bij het uit de kamer gaan op handje of vingers zabberen, dus we maken vorderingen. Tutje wou ze vandaag weer totaal niet, dus tja... wil het zelf niet echt geven, maar soms is het al wel eens handig om ze in slaap te krijgen, vooral als ze de hik heeft...

Maar we gaan er dus op vooruit wat slaap betreft, nu overdag nog se... Want dat blijft dus een probleem, per uitzondering slaapt ze zo wel eens een keertje (ene keer wel 3u aan een stuk in de box) maar dan enkel als ik haar slapend weg leg...

We hebben het ook héél druk gehad en ik daardoor geen fut om hier te posten. Maandag zijn we met trein en bus naar efteling geweest, was super leuke dag maar nog vermoeiender dan je je kan voorstellen ,dus nooit geen B dagtrip meer naar efteling, we zijn hier thuis om 7.10u vertrokken en terug thuis gekomen om 22.30u... erg gewoon. Al een geluk dat ik op 5 minuten van station woon want vriendin die mee ging (meter van Sitske) was pas thuis om 23.50u en vertrok al om 6.15u..

Dinsdag morgen moestne we dan om 9.30u bij osteo zijn en Femke dus opstaan na véél te korte nacht.

Woensdag zijn wel met hele bende (kindjes uit Femke's klasà naar Kalmthoutese heide geweest (11 kindjes en 7 volwassenen) en het was super leuk.

het is hier ook speelstraat en vandaag had ik oppas dus druk druk druk. Vandaag dan ook mensen nog komen kijken naar huis en gisteren dus alles nog gepoetst en ik was dan zo moe en Sitske wou niet slapen, enkel huilen, ikke ook uit frustratie want werd echt boos op haar, maar ik kan me niet neerleggen bij de gedachte dat ik binnen kleine 4 weken terug aant werk moet... Den echt dat ze me de eerste dag gaan kunnne afvoeren omdat ik niet ga kunnen stoppen met janken omdat ik haar moet achterlaten.

In efteling heeft ze half uurtje in arm van vriendin gehangen en ik had al een gevoel van ik mis iets, ondanks dat ik er naast stapte... dus wat zal dat niet geven als ik ze moet achter laten om terug te gaan werken. Had haar vandaag voor sollicitatie ook gewoon mee, ze zouden eens moeten gedurft hebben om er iets van te zeggen...
Moet wel bekennen dat ik na dat gesprek gevoel had van neem me vooraml niet in dienst, kan niet echt zeggen waarom maar toch...

Ik ga nu ook stilaan slapen want ben nog steeds doodop, denk dat ik vanaf het terug school is wat ga bijslapen overdag.

Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 31 aug 2007, 11:14

goed hé van sitske bravo

jah ivm het werk kan dat heel goed begrijpen dat je ze niet graag zal achterlaten
iedere mama heeft het daarmee moeilijk hé
maar dat betert na een tijdje wel hé

de plicht roept wat last van krampjes denk ik allé tot wa later hé

groetjes

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 31 aug 2007, 11:21

ja idd iedereen heeft het daar wel moeilijk mee om baby achter te laten, maar vind het toch nog een verschil, baby van 9 weken of eentje van bvb 6 maanden... Ach ja, en dan die stomme regering die er maar niet komt, anders kon ik mss nog mee profiteren van die 20 weken zws rust ipv de 15 die er nu zijn en ok het is niet veel meer, maar dan zou ik toch al maand langer thuis zijn...

Sitske heeft weer goed geslapen, wel vannacht voeidng gevraagd, maar ik doe dat liggend dus ondervind er weinig last van, doe zelfs licht niet meer aan daarvoor. en als dat het enige is wat erbij komt als ze zelf in slaap valt zoals gisteren (was eerste keer) dan ben ik daar heel blij om hoor.

SEbiet was was in droger steken en hetgene dat daar in zit opplooien en bij strijk leggen. En met wat geluk kan ik nog wat haken aan Femke haar muts, tis echt weer om ze op te zetten ook, erg gewoon dat weer.

Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 01 sep 2007, 08:16

eens proberen een wat grotere foto te plaatsen
Afbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 01 sep 2007, 08:18

oei oei precies wat heel groot zo tezien
zal eerst eens wat verkleinen zé :wink:

Afbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 01 sep 2007, 08:23

zo dit is beter hé
deze 2 foto's zijn zonet getrokken na haar badje
gisteren had ze wat last van krampen was wat onrustig maar die florakids capsulle moet ook de tijd hebben om te werken hé
maandag terug naar de osteo ben ne keer benieuwd zé
anders deze nacht was ze heel rustig geslapen van 22u30 tot 7u10
dus mogen we zeker niet klagen hé
ze begint ook meer en meer te kraaien maar nog onbewust als je het mij afvraagt wel lacht ze al heel veel
de bv geef ik nog s'morgens en s'avonds en anders flesvoeding nutrilon laat soms ook maar 2u tussen de fles en drinkt nogthans 170cc

allé ga me nu wassen en straks zullen milan en maité ook wel wakker komn
en madise slaapt intussen al terug mooi in haar wieg :lol:


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”