Januari: Hier gaan we dan!

Moderator:Moderators

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 28 okt 2007, 13:45

Hey allemaal!

HOERA! Mijn gezinnetje is eindelijk weer compleet!!!
Ben supersuperblij!
Mijn ventje was er vanmorgen vroeger dan ik verwachtte!
De sleutel knarste in het slot en mijn hartje sprong op.
Hij is natuurlijk heeeeel erg moe, maar we zijn toch al weer samen.
We hebben al wat afgeknuffeld :)
Ik heb hem nu net uit zijn bed gezet, zodat hij vanavond (hopelijk) ook nog wat kan slapen.
Mila kende hem in elk geval nog :) want er volgde een brede glimlach toen ze hem zag!

Ik ga nog een beetje van mijn zondag samen met mijn ventje genieten nu!

Aicha en Chanti, veel succes nog met de weerspannige meisjes!

Aditi
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)


Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

terug samen

Bericht door Aicha » 28 okt 2007, 20:07

Aditi,

Uw ventje was zeker nogal opgelucht dat jullie prinsesje hem nog herkende!!!!! :D
Hoch, da's echt wel lang é 2 weken! Ik zou ook wel afzien zo lang zonder mijn ventje!

Ons weerspannig meisje is dit weekend toch iets rustiger geweest (heeft waarschijnlijk gevoeld da ik mijn beklag hier gedaan heb :lol: :lol: ) maar't is er eentje met pit hoor!!!

Als wij tegenwoordig iets eten en zewil ook wat dan komt ze zo dichtbij staan en begint te smekken :lol: .
Als we haar uit haar bedje halen zegt ze "tè daan". Als we haar jasje aandoen ist van" dèddè"
en 't is een echt belgske om te eten. jaja...frietjes dus :lol:

De beloofde fotootjes:
Afbeelding

de rest zal voor morgen zijn want imageshack laat het afweten :( Sorry!!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 29 okt 2007, 07:55

hoi aditi,
ik ben blij voor je dat je ventje thuis ik, ik zou het niet kunnen zolang zonder mijn geliefde, beresterk moet je maar zijn om hem zolang te kunnen missen, geniet er nu maar van,

aditi,

yep hier is het ook super geweest, we zijn nu al 3 dagen op rij altijd bratsen en dan is ze zo uitgeput dat ze geen tijd heeft om ambetant te doen,

voila, ik ga mijn koffietje drinken en dan boterhammekes maken,

doeiiiiii
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

kiekjes

Bericht door Aicha » 29 okt 2007, 14:34

Nog een paar kiekjes:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 29 okt 2007, 18:21

Ooooo, Aicha, de foto van uw 3 schattekes samen. Zo leuk!
En frietjes gaan er hier ook wel in :roll: Gelukkig gaan ook de boterhammekes steeds beter en in de groentepap mag ik ook al eens wat brokjes laten zitten. Alleen aan stukjes fruit heeft ze een gloeiende hekel. Die draait ze dan 10 keer rond in haar mond en dan spuwt ze het uit.

Verder ben ik natuurlijk nog altijd HEEL blij dat ik mijn schattie terug heb. Alleen zit hij momenteel nog altijd op het werk :( Pfffff, het is iets hoor, zo'n drukbezette vent! Maar ja, hij verdient wel een groot deel van onze centjes...
En zo sterk voel ik mij niet hoor, Chanti! Ik heb serieus afgezien de voorbije twee weken en ik ben er ook heel moe van. Het is niet te onderschatten alles draaiende houden in je eentje! Maar kom, we hebben het overleefd en we kunnen weer verder, eh!

Mijn kleine schat die ligt weer te slapen na een drukke dag bij de OM. Er zijn weer heel wat grotere kindjes nu met de vakantie en dat is altijd iets drukker. Ze is dan de kleine pop :) van de grote meisjes, maar ze vindt dat wel interessant. En ze wordt serieus verwend dan eh!

Aicha, hoe is het daar bij jou met de 3 kapoenen thuis? Lekker druk, vermoed ik!

Groetjes aan iedereen!
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)


Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Aditi

Bericht door Aicha » 29 okt 2007, 19:10

Aditi,

tja, die centjes komen echt niet zo maar binnengedwarreld hé :? Jammergenoeg :( :wink:

Ik vond het ook een mooie foto! Alleen jammer dat orphée weer zo geforceerd lacht, maarja :roll:

Als hélena frietjes ziet is ze niet meer te houden!!!! :roll:Nu begint ze ook geprakt voedsel te eten en ook kleine stukskes boterham. Een boterham uit het vuistje is voor nog speelgoed :roll: .
Wat ze ook heel graag heeft is soep, in alle soorten :D

Het is hier idd lekker druk en vandaag kwamen daar nog 2 kindjes bij; Orphée's vriendinnetje Manon en Andrès zijn vriendje Fiorent. En ik moet zeggen dat ze heeeeeeeel braaf geweest zijn! Nikske ruzie gemaakt, de meisjes bij de meisjes, jongens bij de jongens....en het is weer maar eens bewezen dat de meisjes de grootste (lieve :lol: ) deugnietjes zijn! :lol:

Jou kleine meid heeft het goed naar haar zinnetje hé bij de OM!!! Die kleintjes vinden altijd fijn met grotere kindjes in de buurt hé! Deze namiddag heb ik Hélena haast niet gehoord. Zo druk had ze het met de kindjes!

liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 01 nov 2007, 13:00

JOEPIE! 4 dagen verlof en ik wil vooral genieten en lekker niks doen (en tussendoor ons huisje een heel klein beetje op orde krijgen).

Jullie nog speciale plannen deze week?
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 01 nov 2007, 20:04

Ooooh! Nog 2 belangrijke nieuwtjes vergeten.

1) Mila heeft ontdekt dat staan LEUK is.
Afbeelding

Afbeelding

2) Ons huisje heeft een DAK!
Afbeelding
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 06 nov 2007, 22:09

Hé allemaal,

Nu zit ik er toch een beetje door, hoor. Op het moment dat ik mijn vorige berichtje hier schreef, is mijn grootvader overleden. Deze week is dus een beetje moeilijk voor mij. Ik ben momenteel heel moe en heel emotioneel en ik sta er nog een beetje alleen voor ook, want Bart is ziek.

We hadden mijn grootvader de dag van zijn overlijden nog gezien. We waren naar het dak van ons huis gaan kijken en we zijn dan eventjes binnengesprongen, want hij woont in het huis naast ons. Ze zaten met de tantes en nonkels samen te eten voor 1 novemeber. Dan komen ze altijd samen om mijn grootmoeder te herdenken die heel lang geleden al overleden is. En dan 's avonds een telefoontje dat hij er niet meer is. Pfffff Toch wel moeilijk, hoor. Zeker omdat we de laatste maanden elkaar veel zagen door dienen bouw. En nu staat dat huis daar leeg.
Donderdag is het begrafenis, dus dat wordt zeker nog een moeilijk moment. Ik heb wat geholpen met tekstjes schrijven voor de mis en het bidprentje enzo, dus het waren wel drukke dagen.

Enfin, ik doe mijn best om een beetje positief te zijn, maar ik heb het toch moeilijk. Ook al was hij al erg oud (89 jaar). Het doet toch altijd pijn.

Sorry voor mijn geratel hier, maar ik moest toch effe ergens mijn verhaal nog eens kwijt...
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Aditi

Bericht door Aicha » 07 nov 2007, 07:59

Eerst en vooral gheel veel sterkte gewenst en innige deelneming!

Zijn zware momenten hé en zeker als je nauw contact hebt. Als iemand overlijd die je graag ziet maakt de leeftijd niet uit, pijn doet het altijd.

Wel vreselijk zeg. zo in de namiddag nog samen zitten en dan zonder aanleiding zo uit jullie midden gerukt! Pfffffff :(

Knoddig hé die foto's van Mila. Zo'n klein prutske dat rechtstaat!

Hélena doet hier haast niets anders dan rechtstaan zonder zich ergens aan vast te houden. En dan doet ze bravo voor zichzelf

Afbeelding

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
jenny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 feb 2006, 13:00
Locatie:Brussel
Contacteer:

Bericht door jenny » 07 nov 2007, 08:26

Aditi innige deelneming en veel sterkte gewenst in deze moeilijke periode...

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 08 nov 2007, 11:38

hoi aditi,

ook van ons hier een innige deelneming, ik hoop dat je jezelf een beetje rust gunt want anders ga je er onderdoor gaan hoor,
veel sterkte en je mag hier altijd je hartje komen luchten, het kan alleen maar opluchten :)
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 08 nov 2007, 17:33

Bedankt allemaal!
We hebben net de begrafenis achter de rug.
Het was een zware en moeilijke dag, maar wel een mooi afscheid.
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Aditi

Bericht door Aicha » 08 nov 2007, 19:04

Hey,

je bent vandaag in mijn gedachten geweest!
Heel veel sterkte nu nog en geef je grootvader maar een mooi plaatsje in je hartje :wink:

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
nana54
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 aug 2006, 20:17
Locatie:West-Vlaanderen, wevelgem

Bericht door nana54 » 08 nov 2007, 23:57

Aditi,

Veel sterkte in jullie verlies!

grtj nana
Afbeelding

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 13 nov 2007, 19:00

hey meiskes, hier ben ik ook nog ne keer :oops: :oops:

Aditi, ik wens je alvast heel veel sterkte !!!!

Hier eigenlijk niet heel veel te melden :? Margot kan eindelijk degelijk op haar poep zitten. Amai... wat heeft dat lang geduurd. Die begint eerst te kruipen en dan gaat ze pas zitten. Ze begint zich nu goed op te trekken aan alles. Dan gaat ze recht op haar knietjes zitten. Ze gaat nog niet op haar beentjes staan. 't is pas als ze voelt dat ik haar lichtjes onder haar armen tegen hou dat ze haar voetjes wel durft te zetten.

Vorige week had ik een afspraak gemaakt bij de fotograaf voor een fotosessie met Margot voor de kerstkaartjes. Twee dagen daarvoor zag ik in ne speelgoedwinkel een schattig pakske liggen met een kerstmuts, kleedje en sloefkes. Keischattig. Ben er wat mee aan het experimenteren geweest en heb de foto's zelf getrokken. Het resultaat is volgens mij meer dan geslaagd en ik heb de fotograaf direct afgebeld :lol: :lol: Ik heb ze al ineens laten drukken en heb ze gisteren ontvangen. Zooooooooooooooooooooooo schattig.

Hmmmmmmm... zou ik er eens eneke laten zien....



Nee... toch maar niet. Nog effe wachten tot de feestdagen.
:lol: :lol:
AfbeeldingAfbeelding

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 13 nov 2007, 19:08

Nee... toch maar niet. Nog effe wachten tot de feestdagen.
Seg nu heb je ons nieuwsgierig gemaakt !

Aditi,
Veel sterkte en innige deelneming .
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 13 nov 2007, 19:15

Allemaal nog eens bedankt.

Flupke, ik ben ook wel nieuwsgierig nu, hoor!
Kerstkaartjes... Daar hebben wij zelfs nog niet aan gedacht. Het is hier abnormaal DRUK.
We hebben veel te doen voor den bouw en mijn ventje zijn nieuw werk is ook geen lachertje. Hij is al twee weken niet meer voor 19u thuis geweest en dikwijls ligt ons Mila er al in voor de nacht tegen dat hij thuiskomt. Pffff
Enfin, we hopen op betere tijden: klaar zijn met het huisje en zijn inlooptijd voorbij (dan mag hij vaak van thuis uit werken).

Mila heeft het ook druk: met rechtstaan, rechtstaan en... rechtstaan! De laatste weken leert ze elke dag iets bij.
Ik heb wel niet de indruk dat ze qua taal al veel geleerd heeft. Ze begrijpt wel veel gebaren en ze maakt ook gebaren, maar echt woorden, dat weet ik toch niet. Hoe zit dat bij jullie?

Aditi
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
nana54
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 aug 2006, 20:17
Locatie:West-Vlaanderen, wevelgem

Bericht door nana54 » 13 nov 2007, 20:09

Ja kerstkaartjes daar hebben wij ook reeds aangedacht maar doordat we een feestje geven voor zijn eerste verjaardag hebben we leuke kaartjes/uitnodigingen laten ontwikkelen.
't Is ongeloofelijk hoe snel dit jaar voorbij gevlogen is hé?!?

Anders gaat het hier op en af met de gezondheid van Zion, hij heeft vaak koorts en weten ni precies de oorzaak. Ambetant want dan moeten we verschillende keren opstaan, hij huild dan tot schreeuwen toe, waardoor ons hartje smelt.
Hij weegt nog maar 8kg 500 maar hij wandelt al snel rond met zijn clown wagentje. Hij zou ook durven een stapje te zetten zonder houvast maar dan maakt hij toch dat ij iets heeft om vlug vast te nemen.

En met jullie prinsesjes alles goed anders??

Grtj Nana
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 13 nov 2007, 20:54

Nana, ik vind het zielig te horen dat je ventje zo ziekjes is. Vervelend als je niet weet wat er aan de hand is. Ik hoop dat er een oplossing in zicht is voor de mannelijke held van de januari-baby'tjes.

Hier is het staan nog maar wiebelig en af en toe waagt ze een paar stapjes langs de rand van het park of de zetel, maar dan valt ze op haar poep. Ze moet nog veel oefenen, maar dat is geen probleem.

Het jaar VLIEGT inderdaadf. Ik kan niet geloven dat ons pruts al zo groot wordt. Soms lijkt het alsof ik nog maar net ben bevallen, maar nee hoor... Nog eventjes en ze mag al een kaarsje uitblazen!

Aditi
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 13 nov 2007, 21:00

Aicha, hoe gaan jullie de verjaardag van Hélena vieren?
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 14 nov 2007, 18:32

Och ja... vorige donderdag zijn me naar Kind en Gezin geweest. Margot was niet zo heel veel bijgekomen. Ze weegt nu 8.6 kg, maar volgens die van K&G was het wel een grote. Op 3 maand is er weeral 5 cm bijgekomen. Ze is nu 74 cm groot. :shock: Is dat nu echt zoveel?? Ze hebben haar 2 keer gemeten om te zien of het wel zuust was :lol: :lol:
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 14 nov 2007, 18:52

Euhm, awel in vergelijking met Mila... Die is nu 68 cm. En ze zal ongeveer een maandje ouder zijn zeker? Bij ons zeiden ze dan wel weer dat het een kleintje is :D En ze weegt dus 8,8 kg. Rond en gezond, dus.
Dat ze nu niet meer zoveel aankomen is normaal, eh. Het gaat allemaal niet meer zo sel als in het begin...
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
nana54
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 aug 2006, 20:17
Locatie:West-Vlaanderen, wevelgem

Bericht door nana54 » 14 nov 2007, 20:37

Hier is er ook geen dikken aan maar dat groeien dat is een andere zaak.
'k Vind eigenlijk dat hij groot toont maar hoe groot ... 'k zal hem binnenkort eens moeten meten om te zienne.

Vandaag gaat het al veel beter de koorts is uitgebleven maar deze morgen al kleinne bubbelkes op zijn lichaamke net eczema. We hebben een grote wandeling gemaakt, genoten van de zon en het koude weer.
hi,hi ... 't is ne keer wat anders.

Afbeelding

tot later,
nancy
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

kindjes

Bericht door Aicha » 14 nov 2007, 21:02

nana,

sorry wi dak der nie geraakt ben! kzag rond de middag al dat ons poppemie haar tukske broodnodig ging hebben vannamiddag en kmoeste dan tegen 16u al were met Andrès in de zwemles zijn...daarmee!
Khoop daje mijn berichtje dan toch gekregen hebt. 't geen afstel é :wink:

Zion ziet er idd ferm gegroeid uit en zijn haar ook were é!
Amaai, van zo'n kopke haar kunnen wij hier enkel maar dromen :roll: :lol:

Aditi,

Mila is idd geen grote é!! maar da haalt ze wel in hé :wink:

hélena is heel gemiddeld qua groote en van gewicht eigenlijk ook alhoewel er veel zeggen dat het een kloekske is maar da's dan vooral omdat ze zo'n rond gezichtje heeft met bolle wangen :lol: :lol:

Wij moeten op 29 november naar K & G voor die stomme spuiten. Ja "stom" want ons ander 2 kindjes zijn van die spuiten op 1 jaar vreselijk ziek geweest terwijl ze van de andere niks ziek geweest zijn. dat beloofd dus weer :roll:

Maar eerst haar eerste kaarsje uitblazen hé :D . da's voorzien op zaterdag 24 november! :D

de oma's en opa's en meter en peter komen dan voor koffie en taart en ook 's avonds een hapje (al heb ik er toaal nog geen idee van wat dat gaat worden :? )
's avond komt sinterklaas ook op bezoek voor alle kindjes (6). ben benieuwd ! denk dat dat wel een leuke verrassing zal zijn!

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
nana54
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 aug 2006, 20:17
Locatie:West-Vlaanderen, wevelgem

Bericht door nana54 » 15 nov 2007, 22:01

Hey Aicha,
U sms'ke goed ontvangen en nee 'k neem kik da jou ni kwalijk. Uitstel is zeker geen afstel.
En in verband met da kopke haar, 'k vind het soms ambetant dat hij er soms eten in smeert en dat er soms elektriek op zit. Dan staat het reht en kan ik er gene weg mee.
Daar hebben jullie een last van, dat is ook een voordeel e. :lol: :lol: :lol:

Allee tot later,
dikke kus aan Hélena & co
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

hélena

Bericht door Aicha » 16 nov 2007, 15:41

Ons poppmie stapt alleen sinds vanmiddag! :D

Kheb da natuurlijk direct vastgelegd é :wink:

Afbeelding

Afbeelding


ben zooo fier é :D

liefs aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 16 nov 2007, 16:27

bravo Hélena!!!!
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 16 nov 2007, 16:34

amai aicha
ao'n rap meisje zeg
bravo helena

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 16 nov 2007, 17:55

o momens, ze is fier op haar eigen, je ziet het aan haar :)

nu zal het niet meer veel zijn hoor in huis,

tis e rap meisje he
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”