Het is hier gisteren idd stil geweest. ik heb gisteren een drukke dag gehad maar ben nu weer paraat hoor. Ben niet van plan om mij hier niet meer te laten horen zunne nu iedereen bevallen is. Nu wordt het echte babytalk

Ik herken me helemaal in jou verhaal ver verborgen reflux. We hebben dat met onze andrès ook voorgehad. Hij was al 7 weken toen de diagnose gesteld werd. Dan verschillende medicijne ngekregen maar zonder spectaculair resultaat. gevolg is dat we op 2,5 gestart zijn met patatjes en toen hebben we ons ventje echt zien openbloeien. Alleen jammer dat de bv toen heel snel terugliep.
Nu krijgen heel veel kindjes Zantac en tschijnt dat da een heel goed medicijn is. En zoals mama24 zegt biedt een osteopaat ook vaak soelaas.
Teon Andrèsje klein was spraken ze nog niet veel over osteo's, anders had ik dat zeker ook eerst geprobeerd. Misschien had ik dan toch wat langer zelf kunnen voeden.

Ik hoop dat je vanacht toch een beetje hebt kunnen slapen!?
Mama24,
Flupke zal het gisteren waarschijnlijk razend druk gehad hebben. Zaterdag en zondag zijn topdagen voor bezoek hé!
groetjes Aicha