Oktober-babietjes
Moderator:Moderators
Hey Mama24
Kato heeft daarstraks haar eerste flesje leeggedronken precies alsof ze dat al heeeeeeel lang deed. En dat is positief, maar ik voel me slecht
Ik weet nog steeds niet wat ik wil. Er zijn dagen dat ik zeg, foert, ik stop met die BV en er zijn dagen dat ik zeg, goh, dit wil ik niet dadelijk opgeven...
Enfin, we gaan wel nu haar zowiezo elke dag 1 flesje proberen te geven. We zien wel, tijd brengt raad....
Pitoeter, ik heb je verhaal gelezen van Jorit zijn oogjes. Das niet zo prettig, maar ik zou er niet te zeer op focussen. En ook niet elke 5 minuten voor hem gaan staan. En als je twijfelt, zeker naar de KA gaan, veel succes!
Beagle, ik begrijp heel goed je gevoel.
Bij Marie hadden wij dat ook enorm fel! Maar hier komt er voorlopig geen derde meer
Maar tussen Marie en Kato is er ook maar 16 maanden
Kato woog gisteren bij de KA juist 5 kg en maar liefst 60,5 cm!
Maat 62 past hier juist of net niet 
Kato heeft daarstraks haar eerste flesje leeggedronken precies alsof ze dat al heeeeeeel lang deed. En dat is positief, maar ik voel me slecht

Pitoeter, ik heb je verhaal gelezen van Jorit zijn oogjes. Das niet zo prettig, maar ik zou er niet te zeer op focussen. En ook niet elke 5 minuten voor hem gaan staan. En als je twijfelt, zeker naar de KA gaan, veel succes!
Beagle, ik begrijp heel goed je gevoel.

Maar tussen Marie en Kato is er ook maar 16 maanden

Kato woog gisteren bij de KA juist 5 kg en maar liefst 60,5 cm!

Amaai Mieke uw Katoke is wel een grote!! Jorit is 56 en das ne jong (normaal zeggen ze toch dat die groter zijn). Dan zit ze qua lengte toch ver boven het gemiddelde.
Van ver volgt hij wel van dichtbij krijg je zijn blik niet te pakken. Ik denk gewoon af te wachten wat Jorit zijn ogen betreft tot volgende keer bij kind en gezin. Elke baby is anders en dan is hij weer wat ouder. Ik veronderstel dat Kato en Tosca wel volgen van dichtbij?
Van ver volgt hij wel van dichtbij krijg je zijn blik niet te pakken. Ik denk gewoon af te wachten wat Jorit zijn ogen betreft tot volgende keer bij kind en gezin. Elke baby is anders en dan is hij weer wat ouder. Ik veronderstel dat Kato en Tosca wel volgen van dichtbij?
Bij het topic "avatar - hoe plaats ik een avatar" vind je de hele uitleg 
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/vie ... php?t=9428

http://www.babyforum.be/phpforum_NL/vie ... php?t=9428
Laatst gewijzigd door Mieke op 19 dec 2007, 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.
foto plaatsen !!!!
waar staat di foto plaatsen ? 

het flesje.... pfff
Kato drinkt niet altijd goed uit het flesje. Soms drinkt ze alles leeg en soms laat ze zo goed als alles staan
Dus geef ik haar achteraf BV bij. Natuurlijk heb ik dan zoveel melk dat ze dan weer teveel binnenheeft. Het gevolg kun je raden zeker? Idd, alles er terug uit.
Maar we zijn ook nog maar van het weekend bezig met het flesje. Bij Marie duurde het dikke 2 weken eer zij goed vertrokken was met het flesje.
En ik geniet dubbel en dik van de momenten dat zij BV krijgt

Kato drinkt niet altijd goed uit het flesje. Soms drinkt ze alles leeg en soms laat ze zo goed als alles staan

Maar we zijn ook nog maar van het weekend bezig met het flesje. Bij Marie duurde het dikke 2 weken eer zij goed vertrokken was met het flesje.
En ik geniet dubbel en dik van de momenten dat zij BV krijgt

Best is van eerst je foto in paint te openen. En kies je bij Afbeelding - uitrekken/hellen. Bij uitrekken typ je bvb 25% (zowel horizontaal als vertikaal) en dan sla je die foto verkleind op.
En dan dus naar www.imageshack.us daar haal je die verkleinde foto op, op "host it" klikken. De link kopiëren die staat voor "direct link to image". En in je profiel plak je deze bij dit vakje: Upload avatar vanaf een Internet lokatie (URL):
en dan moet het lukken.
Veel succes!!!
En dan dus naar www.imageshack.us daar haal je die verkleinde foto op, op "host it" klikken. De link kopiëren die staat voor "direct link to image". En in je profiel plak je deze bij dit vakje: Upload avatar vanaf een Internet lokatie (URL):
en dan moet het lukken.
Veel succes!!!
hoihoi,
nee het is mijn tweede kindje, ik heb al een dochtertje die op 2 januari 2 jaar wordt ze heet syane, ze staat ook onder de balkjes met foto !!!! de bevalling van mijn dochtertje was erg snel, op 1.5 uur was alles afgelopen, bij mijn zoontje Noah heb ik echter 9.5 uur over gedaan, dat is nog niet zo lang, maar zonder verdoving lang genoeg !!!!

Amai, het blijft hier rustig
Maar met al die feesten
Kato begint al goed gezichtjes te herkennen. Ze schenkt niet iedereen zomaar en glimlach. Ze begint ook al aardig wat geluidjes te maken, gewoon om van te smelten.
En Marie, dat is echt een super grote en flinke zus
Ben echt zo fier op haar, zo lief en vertederend ze is voor Kato
Ik geef nog steeds BV, wel niet volledig. 3 keer krijgt ze BV en de andere 2 keren KV en het voelt goed zo
Volgende week krijgt ze haar eerste spuitjes al
Hopelijk gaat ook alles prima met jullie schatjes

Kato begint al goed gezichtjes te herkennen. Ze schenkt niet iedereen zomaar en glimlach. Ze begint ook al aardig wat geluidjes te maken, gewoon om van te smelten.
En Marie, dat is echt een super grote en flinke zus

Ik geef nog steeds BV, wel niet volledig. 3 keer krijgt ze BV en de andere 2 keren KV en het voelt goed zo

Volgende week krijgt ze haar eerste spuitjes al

Hopelijk gaat ook alles prima met jullie schatjes
Ietsje te laat, maar toch nog een Zalige Kerst gewenst!!!
Hoe hebben jullie gevierd?
Wij hebben het rustig gehouden, thuis bij mijn ouders, samen met mijn zus en hare vriend en gisteren bij de peter van Tosca geweest.
Vandaag heeft ons meisje haar eerste spuitjes gehad. Ze heeft zich heel kranig gehouden
Voorlopig heeft ze er nog niet teveel last van. Ze is wel wat hangerig, maar dat heeft ze meer 's avonds. We zullen vannacht en morgen wel zien hoe het gaat
Alez, ik ga jullie laten want 't ventje is hier met Chinees...hmmmmmm food
Hoe hebben jullie gevierd?
Wij hebben het rustig gehouden, thuis bij mijn ouders, samen met mijn zus en hare vriend en gisteren bij de peter van Tosca geweest.
Vandaag heeft ons meisje haar eerste spuitjes gehad. Ze heeft zich heel kranig gehouden

Alez, ik ga jullie laten want 't ventje is hier met Chinees...hmmmmmm food