wie nog uitgerekend voor maart?

Moderator:Moderators

con
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 okt 2006, 20:34

Bericht door con » 13 dec 2006, 19:23

Is inderdaad ook ons eerste kindje. Gisteren bij gynaecoloog geweest en alles was in orde. Het weegt al iets meer dan 900 gram en zit volledig op schema. Het zag wel de wereld op zijn kop gisteren want het hoofdje lag onderaan en de voetjes bovenaan :lol: :roll: . Dus 't zal wel 't karakter van de papa hebben :lol: . Volgende echo is op 15 januari (dan ben ik al 30 weken) en dan is 't om de drie weken. Dus 't zal er zijn voor dat we 't eten. Maar vind da absoluut niet erg. :wink:

Verena, jij hebt zo een 4D-echo gedaan, waar heb jij dat laten doen? Is het resultaat wat je verwacht had? Ik heb er ook een tijdje over getwijfeld maar denk niet da ik 't ga laten doen omdat ik ook al vaak gehoord heb dat 't resultaat soms echt tegenvalt en 't ook redelijk kostelijk is. Hier in 't universitair Ziekenhuis Antwerpen doen ze wel 3D echo's, kosten 80 euro maar naar 't schijnt slaat resultaat vaak tegen omdat ze maar een kwartiertje proberen foto'tjes te maken (door tijdsgebrek) en als je kindje dan verkeerd ligt, heb je bijna niets van goede duidelijke foto'tjes.

Groetjes
Conny


Gebruikersavatar
verena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2006, 22:19
Locatie:oost vl

Bericht door verena » 13 dec 2006, 20:17

hey conny

ik ben blij dat alles in orde is met jullie kindje

ik heb mijn 4 en 5d echos + dvd laten doen bij studio 9 months
in gent

de beelden waren redelijk zuiver
de dvd is ook mooi
maar echt veel inspraak rond wat je wil heb je niet
ze selecteren de fotos zelf en vraag je een handje voetje of geslachtsdeel
doet ze toch haar zin constant het gezichtje
is wel mooi maar je vraagt je ook af hoe de rest er uit ziet alle ik toch :lol:

ik zal je de site eens doorgeven
ik raad het wel aan maar tis wel duur en lange wachttijden
http://www.studio9months.com

laat mij nog iets weten als je het zou doen

groetjes verena
Afbeelding
Ons klein wondertje

Louise Marie

06-03-07 3kilo15gram 48 cm

Gebruikersavatar
verena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2006, 22:19
Locatie:oost vl

Bericht door verena » 26 dec 2006, 19:53

hallo hoe gaat het met de maart mamas


groetjes verena
Afbeelding
Ons klein wondertje

Louise Marie

06-03-07 3kilo15gram 48 cm

con
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 okt 2006, 20:34

Bericht door con » 27 dec 2006, 19:19

Met mij gaat alles goed. Zo goed als geen zwangerschapskwaaltjes momenteel. Heb laatste tijd wel weer last van misselijkheid, maar vind da niet zo erg (kan ik niet te veel eten tijdens de feestdagen :wink: :lol: ). De bewegingskes worden steeds frequenter (vooral 's nachts :roll: ), teken dat alles ok is :wink: . Zal wel blij zijn als de feestdagen voorbij zijn, dan zijn we weer een stapje dichter tegen onze bevallingsdatum :wink: , gaat echt goed vooruit.

Hoe is 't nog met jou verena? Niet teveel last?

Gebruikersavatar
verena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2006, 22:19
Locatie:oost vl

Bericht door verena » 27 dec 2006, 19:45

hey

met ons is alles oke
ons kindje is ook veel wakker snachts
vooral de ribben zijn een leuk speelterein :lol:
kan soms wel pijn doen
ben benieuwd volgende bezoek aan de gyn
het is onze laatste echo veronderstel ik

groetjes verena
Afbeelding
Ons klein wondertje

Louise Marie

06-03-07 3kilo15gram 48 cm


Gebruikersavatar
annemama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2006, 22:54
Locatie:oost vlaanderen

Bericht door annemama » 28 dec 2006, 10:06

hier ook alles in orde. leuk he? stillekes aan kunnen we gaan aftellen en zorgen dat alles klaar staat voor de baby. na nieuwjaar nog 8 weken werken en dan zitten we thuis. tot hoe lang proberen jullie te werken??
Afbeelding
Afbeelding

con
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 okt 2006, 20:34

Bericht door con » 29 dec 2006, 15:32

Ik ga proberen werken tot twee of één week ervoor. Is afhankelijk hoe het verder verloopt. Ik heb wel geluk, ik werk in het ziekenhuis waar ik ga bevallen dus ik ben al ter plaatse :lol: . Is wel veel geruststellender.

Op 17 januari heb ik mijn eerste prenatale les, ben wel benieuwd hoe dat ga verlopen. Ik kijk er wel naar uit. Eerst ging ik geen prenatale lessen volgen, maar heb toch maar besloten om dit te doen. Misschien dat dit ik hierdoor me veel beter ga kunnen ontspannen tijdens de bevalling. :roll:

Verena,
Denk je dat 't bij jou al laatste echo gaat zijn? Ik moet op 30, 33, 36 en (indien nog nodig) op 39 weken nog gaan voor echo.

Gebruikersavatar
verena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2006, 22:19
Locatie:oost vl

Bericht door verena » 10 jan 2007, 19:43

Hallo Iedereen
eerst en vooral een prettig 2007 en een gezond kindje

hoe gaat het met jullie allen ?
hier kijken we uit naar de echo morgen ik ben benieuwd


groetjes Verena
Afbeelding
Ons klein wondertje

Louise Marie

06-03-07 3kilo15gram 48 cm

con
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 okt 2006, 20:34

Bericht door con » 11 jan 2007, 12:22

Ik was maandag naar dokter geweest met keelpijn en hese stem. Ze had mij toen niets voorgeschreven omdat ik zwanger was. Had één dag thuis gebleven en was dan weer gaan werken. Nu heb ik huisarts weer mogen opbellen en het is een beginnende bronchite :roll: :oops: geworden. Ik moet nu antibiotica innemen en iets tegen zure oprispingen (iets met een verschrikkelijke anijssmaak :roll: ). Dokter zei dat 't geen kwaad kon voor 't kleintje, dus dan was ik al weer gerust gesteld. :wink:

De voorbije twee nachten heb ik niet zo goed geslapen, ik had constant zure oprispingen met overgeven tot gevolg :oops: :roll: . Met als gevolg te weinig slaap. Deze voormiddag heb ik al braaf in mijn bedje wat bijgeslapen :wink: .

Volgende week heb ik een weekje verlof. Niets speciaal gepland, gewoon een weekje uitrusten en gezellig thuis doorbrengen.

VANDAAG 30 WEKEN ZWANGER :D :wink:

Groetjes
Conny

Gebruikersavatar
annemama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2006, 22:54
Locatie:oost vlaanderen

Bericht door annemama » 11 jan 2007, 14:07

hier alles ook in orde. feestdagen overleefd... heb aan mijn vriendinnen de babykleedjes teruggevraagd, zo kan ik kijken of ik nog iets moet bijkopen. kaartjes zijn ook al besteld, volgende week gaan we suikerbonen kiezen. hebben jullie al alles een beetje in orde gebracht???

voor con: veel beterschap!!!!

verena: hoe was de echo??
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
verena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2006, 22:19
Locatie:oost vl

Bericht door verena » 11 jan 2007, 16:46

Hallo iedereen de echo is deze avond ben benieuwd
ik heb ook last van brandend maagzuur en het enige dat helpt is Renie zonder suiker er zit daar een muntsmaakje op ik heb een hele grote doos thuis
bij ons zijn de suikerbonen al klaar
en we wachten vanavond op het geslacht dan kunnen we de naam op de kaartjes al schrijven en op de suikerbonen
groeten Verena
Afbeelding
Ons klein wondertje

Louise Marie

06-03-07 3kilo15gram 48 cm

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 11 jan 2007, 18:10

jullie doen het hier allemaal goed zo te lezen :wink:
succes bij de gyn verena

Gebruikersavatar
verena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2006, 22:19
Locatie:oost vl

Bericht door verena » 11 jan 2007, 22:16

hallo onze kleine spruit is perfect in orde
het moet zich alleen nog in de juiste richting draaien

wanneer mogen jullie nog eens op controle ?


groetjes verena
Afbeelding
Ons klein wondertje

Louise Marie

06-03-07 3kilo15gram 48 cm

con
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 okt 2006, 20:34

Bericht door con » 12 jan 2007, 20:23

verena: blij da alles in orde was. Hoeveel woog jullie kleintje al?

Ikzelf moet maandag naar gynaecoloog. Ben echt benieuwd

Gebruikersavatar
verena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2006, 22:19
Locatie:oost vl

Bericht door verena » 13 jan 2007, 18:10

hey con
ik ben het eindelijk na veel gezaag te weten gekomen (als ik niet zaag kom ik weinig te weten :oops: :roll: :lol: ) het gewicht nu zou 2kilo150gram moeten zijn en bij de geboorte schat hij hem of haar 3kilo100gram
ben benieuwd hoe het met jou babytje verder gaat

groetjes verena
Afbeelding
Ons klein wondertje

Louise Marie

06-03-07 3kilo15gram 48 cm

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 13 jan 2007, 20:12

begint ook zowat op zijn eide lopen hé voor jullie
geniet er nog een kleine 2maand van :lol:

Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 14 jan 2007, 09:36

verena schreef: ik ben het eindelijk na veel gezaag te weten gekomen (als ik niet zaag kom ik weinig te weten :oops: :roll: :lol: ) het gewicht nu zou 2kilo150gram moeten zijn en bij de geboorte schat hij hem of haar 3kilo100gram
Zegt je gyn niet uit zichzelf hoeveel het kindje al zou wegen en hoe gro leot het al is. Dat is toch leuk om weten :!: :?
Afbeelding

Afbeelding

con
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 okt 2006, 20:34

Bericht door con » 15 jan 2007, 14:18

Vandaag bij gynaecoloog geweest en alles was ok. Ons kleintje ligt al met 't hoofdje naar beneden. Tzou nu ongeveer 1 kg 917 gram wegen. Het loopt een weekje voor op gewicht. Op vijf weken tijd was ik 1,8 kg bijgekomen :roll: maar gynaecoloog zei dat dit goed meeviel. Binnen drie weken (8 febr) moet ik nog eens terug gaan. Ik moet in ziekenhuis volgende week wel een bloedtest doen (eerst suikeroplossing drinken en na één uur bloed laten prikken). Maar gynaecoloog zei dat ze dit standaard liet controleren tussen 6 en 7 maanden.

Gast

Bericht door Gast » 15 jan 2007, 14:56


Gast

Bericht door Gast » 15 jan 2007, 14:56


Gast

Bericht door Gast » 15 jan 2007, 14:57


Gast

Bericht door Gast » 15 jan 2007, 14:57


Gast

Bericht door Gast » 15 jan 2007, 14:59


Gast

Bericht door Gast » 15 jan 2007, 14:59


Gebruikersavatar
verena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2006, 22:19
Locatie:oost vl

Bericht door verena » 15 jan 2007, 18:41

hey con

bij mij word iedere keer de urine nagekeken
ik ben nu 8 maand zwanger en er werd bij mij nog niet gesproken over die bloedtest dus ik denk dat dat van gyn tot gyn afhangt
ik ben blij dat alles ok is met jullie kindje
hopelijk draait ons kindje zich nu vlug want het moet opgevolgd worden zegt de gyn

groetjes verena
Afbeelding
Ons klein wondertje

Louise Marie

06-03-07 3kilo15gram 48 cm

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 15 jan 2007, 19:02

ik ben al 2keer zwanger geweest en heb dat nog geen éné keer moeten laten doen!denk ook dat het van gyn tot gyn ligt.
@con hoeveel kg ben je al bij in totaal?
ik ben van alletwee 20kg bijgekomen :cry: maar altijd allemaal kwijt :lol:
allé hou jullie goed hé

con
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 okt 2006, 20:34

Bericht door con » 15 jan 2007, 19:12

In totaal ben ik nu tussen vier en vijf kilo bijgekomen. Ik denk dat dit al bij al goed meevalt. Laatste drie weken zie ik wel dat buik ronder en ronder wordt, soms al een groot verschil op één week tijd. :roll: Is eigenlijk pas van week 26 da ik een zwanger buikje heb. Daarvoor kon ik 't goed wegsteken. Denk ook dat dit komt omdat ik al wat reserve kilo'tjes had :oops: :roll:. Vijf jaar geleden (juist voor ik ging samenwonen) woog ik nl. 10 kilo lichter. :roll: Ik ga na de bevalling echt mijn best doen om terug naar da gewicht te gaan.

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 15 jan 2007, 21:04

ik ben nu 13weken en t'is gelijk ik al 5maand ben :wink: ben er wel trots op hoor :lol:

con
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 okt 2006, 20:34

Bericht door con » 16 jan 2007, 21:34

@ mama 24: mijn man zegt da ik wat teveel gefocust ben op mijn gewicht, maar kan 't echt niet laten :roll: . Zwangere buikjes vind ik heel mooi :wink: maar bij mezelf niet. :roll: Niet op letten se, tzal wel aan mijn zwangerschapshormonen liggen denk ik. :lol:

Vandaag een acute aanval van schoonmaken gekregen :roll: . Zelfs mijn ventje heeft mee geholpen. Resultaat: een proper appartementje :wink: . En winkel heeft vandaag gebeld, eind januari wordt bedje en commodeke geleverd :wink: . Ben ik al gerust gesteld se, dan kan ik kamertje volledig inrichten :wink:

Groetjes
Conny

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 18 jan 2007, 09:06

con schreef: En winkel heeft vandaag gebeld, eind januari wordt bedje en commodeke geleverd :wink: . Ben ik al gerust gesteld se, dan kan ik kamertje volledig inrichten :wink:
Awel ik vond da een zalige tijd... zo alles in gereedheid brengen voor ons prutske. Ik heb dit al een 2-tal maanden achter de rug en nu is het wachten totdat ons meiske goesting heeft om naar buiten te komen hé :lol: :lol:
AfbeeldingAfbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”