hoi hoi,
ma flupke toch, en ik die dacht dat je nu wel je kleine meid in je armen zou hebben, ik duim heel hard mee hoor
ik kan me voorstellen dat je het nu wel moe bent, maar binnen een paar dagen heb je haar sowieso he
hier is het een moeilijke nacht geweest, voor mij dan, om half 1 de laatste voeding gegeven voor we de nacht ingingen, dan is ze wakker geworden om half 6 en toen ze net weg was is ze terug wakker geworden en had ze een vieze pamper, toen we die aant verversen waren deed ze nog een plasje meer en was haar hemdje nat, met gevolg dat we ze anders moesten aandoen en ze natuurlijk helemaal wakker was. ze heeft wel niet geweend maar zo snachts wakker blijven is toch moeilijk voor mij hoor. dan heeft ze door geslapen tot half 10 en nu slaapt ze weer.
maar deze nacht was ik zo slecht gezind, het ging mij helemaal niet en dan voel ik mij zo schuldig tegenover kyana, want zij kan er ook niet aan doen eh, maja het is de volgende dag en we verwachten heel wat bezoek vandaag dus proberen goed gezind te zijn eh
hier wilt het bezoek maar niet op gang komen, iedereen zegt we komen later wel als al de drukte achter de rug is maar doordat iedereen dat zegt hebben wij wel rustig de tijd gehad om ons aan ons hummeltje aan te passen
en hoe is het daar met iedereen?