Januari: Hier gaan we dan!

Moderator:Moderators

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 27 jan 2007, 09:49

Pffff.......... hier nog altijd niets !!!!!! :cry: :cry:

Het cinemake was heel pleant gisteren. We zaten maar met 6 in de zaal. Een goeie rustige romantische komedie geizen. The Holiday met Kate Winslet, Cameron Diaz en Jude Law. Voor nen goeie actiefilm met schieten en bommen had ik geen zin, want ik heb al gemerkt dat ons prutske daar dan van verschiet :? Daarna zijn we naar het frituur gereden en hebben we nog ne keer ne goeie vettige friet gegeten :lol: :lol: 's avonds had ik iets hevigere krampen en zeker elke 5 min harde buiken. Ben toch goe in slaap gevallen en heb deze nacht weer zalig geslapen :( :( Deze morgen geen krampen meer te bespeuren. Ik denk dat ik me veel te kalm hou en te veel rust. Ik zal vandaag ne keer uit mijn pijp komen

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Ik zal vandaag ne keer wa meer rondwandelen en mijn wandelingske uitbreiden naar een uur ipv een half uur :wink: :wink: Nee nee... da zal dan weer te zwaar zijn. Ze zal wel komen als ze goesting heeft hé en meestal op ne moment dat ge het helemaal niet verwacht. Hoewel ge het nu elk moment moet verwachten hé.

Ik wordt zooooooooooooooooooottttttttttttttttttttttt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Afbeelding
(maar ben nog niet zenuwachtig voor de bevalling :lol: )... integendeel

en ik verveel me !!!!!!!!!!!!!!!!!
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

dintje622
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door dintje622 » 27 jan 2007, 09:54

hallo

normaal was onze tommy voor de 20ste januari maar die is nog 7 dagen langer blijven zitten

moet dat daar goed zijn in mama's buik

ik wens je veel succes toe bij de bevalling en dat het nu gauw mag komen he :wink:

groetjes
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Aditi
Pas blauw

Bericht door Aditi » 27 jan 2007, 11:49

Hey Flupke,
Ik kan geloven dat je zot wordt! Ik werd al zot en ik ben 10 dagen te vroeg bevallen... En die verveling, tja, ik heb de laatste dagen voor mijn bevalling nog 3 dikke boeken uitgelezen, maar dan moet je dat wel graag doen natuurlijk. Geen rustige hobby's waar je je nog een beetje mee kan bezig houden?
Als we de theorie volgen dat het op een onverwacht moment zal komen: zo weinig mogelijk aan de bevalling denken!!! Maar dat wordt lastig zeker, eh :) Allee, het zal nu wel geen eeuwen meer duren, dus doe daar nog goed (zowel het wachten op als de bevalling zelf).

Nana,
Ja, de nachten zijn inderdaad lastiger dan de dagen. Overdag gaat alles hier ook rustig zijn gangetje, maar 's nachts ziet alles er toch weer anders uit... En het hangt er natuurlijk ook vanaf welke nacht... Vorige nacht is ons Mila echt een engeltje geweest: braaf drinken en direct weer naar dromenland vertrokken. Maar de nacht daarvoor: huilen, huilen, huilen... Zo ongeveer van 1u tot 4u30. Pffff... Maar ja, krampkes eh!

Aan zij die moeten bevallen :lol: GOOD LUCK
en aan alle kersverse mama's: een mooie dag met het kleintje vandaag!
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Aicha
Pas blauw

onverwachts

Bericht door Aicha » 27 jan 2007, 13:03

ja 't is meestal op een moment dat je het niet verwacht!
Da was hier ook zo. Er kwamen vrienden op bezoek en net toen ik me wou klaarmaken merkte ik dat mijn vliezen gebroken waren. Wel geen weeên... spannendzunne weten dat de baby zeker binnen de 24u moet komen maar tegelijkertijd niets voelen.

Wie weet dus Flupke, terwijl gij ne keer goe ui uw pijp komt..; :lol: :wink:

Aditi,

Hier ook ne supernacht gehad. Hélena heeft geslapen van21u30 tot 5u20 en dan terug van 5u50 tot 9u30. Jammer dat grote broer broer en zus er om 7u waren. t is niet dat da zo vroeg is maar ik had gerust nog een tukske kunnen doen :wink:

Kga deze namiddag nog ne keer gaan zien op een tweedehandsbeurs of dat er daar nog interessante koopkes te doen zijn :?:

tot straks!!!!!!!!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 27 jan 2007, 16:44

nog altijd niets....... en dat terwijl iedereen maar meetelt hé :wink:
nog effekes volhouden meid!
Afbeelding
Afbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 27 jan 2007, 16:46

hopelijk komt ze deze avond nog eens langs met de meeting hé
hoe het nu is ik geloof dat het toch nog wel eens een februarikindje zou kunnen zijn maar,hopelijk wacht dat kleine meisje ook niet telang hé
we zijn nu al allemaal zeer benieuwd wanneer :?: :?: :?:
groetjes

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 27 jan 2007, 17:46

Dus nog altijd niets???? :( :( Ik voel met je mee hoor!!
T'ja, elke dag dat er nu bijkomt is er één teveel. Je meisje kan niet meer af zijn dan nu...
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 27 jan 2007, 22:50

oh flupke jammer dat je hier niks meer gepost hebt zeg
ik zit vol spanning te wachten op een seintje van jou
of ben je al in het ziekenhuis?
allé tot vlug hoors of sms hé
succes succes en nog eens succes :lol:

Aicha
Pas blauw

goeiemorgen

Bericht door Aicha » 28 jan 2007, 08:49

Ne hele goeie zondagmorgen allemaal!

Kbeb hier ne gelukzalige nacht achter de rug. Ons klein meisje heeft geslapen van 22u30 tot 7u15! We zijn dus op zeer goeie weg!

Flupke, Dat "uit uw pijp komen", heeft dat zijn effect gehad? :roll:
Of heeft het jou weer gewoon een goed nachtje opgeleverd?

De lol begint er nu wel af te geraken hé meisje. Ken da gevoel; Onzen Andrés ging ook debevallingsdatum niet halen maar een bijna een week na datum zat ie nog steeds in nijn buikske. En ik maar bewegen.... uiteindelijk ingeleid anders zat ie er waarschijnlijk nog :wink:

Khoop dat dit bij jou nie nodig zal zijn. Niets gaat boven puur natuur hé!

Tot straks (misschien!?)

groetjes Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ambertje
Pas blauw

Bericht door Ambertje » 28 jan 2007, 09:12

Ik kwam kijken met het idee om een geboorteaankondiging te vinden! Flupke, ik kan mij heel goed voorstellen dat je je ondertussen verveelt en het beu bent! Hopelijk schiet het nu snel in gang hé! Of misschien is het deze nacht al gebeurt... Ik hoop het voor jou!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 28 jan 2007, 10:34

ik wilde ook al komen piepen of Flupke al iets gepost had. Nog niet dus.... Mss een heel goed teken. Cindy meisje, veel succes en straks heb je je kleine meid in je armen!!! We denken hier aan je!

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 28 jan 2007, 11:04

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Hello meiskes... hier nog altijd niets. Ik loop hier nog steeds rond en heb helemaal nog niets gevoeld dat erop wijst dat het elk moment kan beginnen.
Ik ontplof hier bijna Afbeelding

Een rustig nacht achter de rug en heel goed geslapen. Das toch ook al iets hé. Dan zijn we tenminste toch al uitgerust voor als het begint. De telefoontjes en sms'kes beginnen hier binnen te stromen met de vraag of ons prutske er nog altijd niet is. Terwijl ik gezegd heb dat ik wel iets zal laten weten :roll: :roll: :roll: :roll: Die zijn ongeduldiger als wij. Wie is hier degene die moet bevallen???

Allez gisteren nog eens van de gelegenheid gebruik gemaakt om nog een fotoke te trekken van mijn penske

Afbeelding
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Aicha
Pas blauw

Bericht door Aicha » 28 jan 2007, 11:28

Wauw !!!!!!!!!!!! mooie buik Flupke!!!!!!!!!!!!

Zijn dat mijn gedachten of klopt het dat uw buikske, vergeleken bij de vorige foto, een serieus sprongske heeft gemaakt. Uw boeleke is grammekes aant verzamelen zunne. Maarja, dat kan alleen maar goed voor haar zijn!!!!!!!!!!!

Je spreekt daar van allemaal ongeduldige mensen maar, sorry zunne, :oops: ook ik kan het niet laten om hier en op mijn gsm'ke te koekeloeren naar nieuws.

Gisterenavond dacht ik efkes dat het zover was. Ik krijg om 23u53 een sms'ke van nen oud-collega. kwas al in mijn beddeke. ik direct weer lichtje aan om te kijken. Lap, twaarde gij nie, toeme toch, weer geen sjance! :roll:

Akllée, geniet nu maar van uwe zondag!

groetjes Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 28 jan 2007, 11:39

Aicha schreef: Je spreekt daar van allemaal ongeduldige mensen maar, sorry zunne, :oops: ook ik kan het niet laten om hier en op mijn gsm'ke te koekeloeren naar nieuws.

groetjes Aicha
Ja maar van u heb ik wel gene last hé :wink: :wink: :wink:

Vandaag nie verschieten als ge niets meer van mij hoort hé. Mijn ventje zijne zoon is vandaag aan het verhuizen en die hebben om 15u gedaan. Die komen dan eens bij ons langs en die blijven hier dan iets eten. Kzie mij er een beteke tegenop... hopelijk schiet er vandaag nog iets in gang. Das meestal op ne moment dat ge iets gepland hebt hé :wink: :wink:
AfbeeldingAfbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 28 jan 2007, 11:51

hoi hoi,

ma flupke toch, en ik die dacht dat je nu wel je kleine meid in je armen zou hebben, ik duim heel hard mee hoor :lol:
ik kan me voorstellen dat je het nu wel moe bent, maar binnen een paar dagen heb je haar sowieso he :lol:

hier is het een moeilijke nacht geweest, voor mij dan, om half 1 de laatste voeding gegeven voor we de nacht ingingen, dan is ze wakker geworden om half 6 en toen ze net weg was is ze terug wakker geworden en had ze een vieze pamper, toen we die aant verversen waren deed ze nog een plasje meer en was haar hemdje nat, met gevolg dat we ze anders moesten aandoen en ze natuurlijk helemaal wakker was. ze heeft wel niet geweend maar zo snachts wakker blijven is toch moeilijk voor mij hoor. dan heeft ze door geslapen tot half 10 en nu slaapt ze weer.
maar deze nacht was ik zo slecht gezind, het ging mij helemaal niet en dan voel ik mij zo schuldig tegenover kyana, want zij kan er ook niet aan doen eh, maja het is de volgende dag en we verwachten heel wat bezoek vandaag dus proberen goed gezind te zijn eh :lol:

hier wilt het bezoek maar niet op gang komen, iedereen zegt we komen later wel als al de drukte achter de rug is maar doordat iedereen dat zegt hebben wij wel rustig de tijd gehad om ons aan ons hummeltje aan te passen :D

en hoe is het daar met iedereen?
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 28 jan 2007, 11:52

Nog altijd op post???
Wat een mooie buik heb je daar! Die staat inderdaad op onploffen.
Dat is meestal zo dat de persoon die moet bevallen rustiger is dan de naaste omgeving.
Zie maar naar ons... :lol:
Afbeelding
Afbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 28 jan 2007, 11:57

Chanti, ik begrijp wel dat je het moeilijk hebt hoor s'nachts.
Dat is één van de hoofdredenen waarom ik geen 3de meer zou moeten hebben.
Ik vond dat ook héél lastig, maar het gaat wel over als het een troost mag zijn.
Een echt goede tip: als je kan bijslapen overdag, laat het niet!!
Afbeelding
Afbeelding

olli
Pas blauw

Bericht door olli » 28 jan 2007, 12:46

:shock: amai, wat een scho(o)n(e) buik(ske) :D

Flupke, veel succes alleszins!
en ja, wie weet schiet het allemaal in gang rond een uur of drie :wink:

TOI toi TOI!!!
Afbeelding

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 28 jan 2007, 16:46

Hier ondertussen nog altijd geen verandering in de situatie :x :x
AfbeeldingAfbeelding

Aicha
Pas blauw

geen niieuws

Bericht door Aicha » 28 jan 2007, 19:35

Hey Flupke,

merciekes da t ge nog ne keer komen posten zijt! Jammergenoeg nog geen beebje maar één ding staat nu wel al vast: Dti was het allerlaatste weekend met z'n tweetjes :!: (dat is toch al iets hé :lol: )

Hier net nog babybezoek gehad. Was wel leuk maar dan wel een beteke moeten rushen om ons schoolgaande kindjes op tijd in bed te krijgen. Ksta daar nogal op. structuur is belangrijk hé.

Zo... flupke, nog ne goeien avond, met of zonder verandering, en tot morgen hier of op sms;
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

nana54
Pas blauw

Bericht door nana54 » 28 jan 2007, 20:55

Awel flupke,

Jullie laten echt op jullie wachten, allée uw prinsesje toch ... :twisted:
maar één ding is zeker, je bent prachtig zwanger ... echt een schoon buikje.
Eindelijk ben ik toch een beetje jaloers , 'k mis het erg whé.
Nu er zijn ook gebrekken aan e, of valt het bij u nog mee?

Aicha,
Heb je men sms'ke ni gehad? 'k Heb je gisteren geschreven. Enja jullie gaan de goeie weg op hé met Hélena, zo ne goeie nacht achter de rug.
Iere veel last van neusje, een vallingske maar morgen zal ik een afspraak maken bij de kinderarts.
Anders nog steeds om de vier uur. Maar 't is toch een lieveke whé !

Allé hopelijk morgen nieuws van Cindy,
we duimen voor u!
Grtj nana
Afbeelding

sandy
Moderator

Re: geen niieuws

Bericht door sandy » 28 jan 2007, 21:27

Aicha schreef: Dti was het allerlaatste weekend met z'n tweetjes :!: (dat is toch al iets hé :lol: )
Dat dachten we vorig weekend ook :lol: :lol:
Nee, maar het zal wel voor deze week zijn. Vrijdag moet je terug zeker als je meisje nog niet geboren is?
Afbeelding
Afbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 28 jan 2007, 22:49

wat blijft dat hier toch spannend hé :lol:
je prutske laat hier echt de spanning erin
je zal eens wat moeten klussen hé mms helpt dit :lol: :lol: :lol:

Aicha
Pas blauw

goeiemorgen

Bericht door Aicha » 29 jan 2007, 08:06

Goeiemorgen!

Ben weer op post zunne! :lol: :lol:

Nana,

neen kbeb gene had.
Zeg, welke kinderarts hebt gij? HIer ben ik zeer content van de mijne. Kheb vroeger verschillende keren veranderd maar nu ist gelukt. Ze geeft veel advies aan den telefoon en heel weinig antibiotica.

Sandy,

Ja idd, we zeiden dat vorige week ook maar ik meen mij te herinneren dat Flupke's gyn gezegd had dat ze een tandje zouden bijsteken als ze tegen vrijdag haar meisje niet in haar armen zou hebben, zodus...

tot strakskes!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 29 jan 2007, 08:24

hmmm nog altijd niks flupke :?
tja u meisje zit heeeeeeeeeeeeeeel graag in u mooi buikje en neem het haar eens kwalijk :lol: ze zit daar zo lekker warm ingeduffeld, ik zou er ook niet uitkomen als ik haar was :wink:

hier een hele goeie nacht gehad, ze had het gisteren de hele dag moeilijk en weinig geslapen en vannacht heeft ze dan haar schade ingehaald door te slapen van 22u30 tot 4u30 deze morgen en ik vond dat zalig want gisteren was ik er echt aan, ik kon mijn tranen niet meer bedwingen zo moe was ik. maar ik voel dat ik ziek aan het worden ben, mijn keel voelt heel raar aan.maja dat zal wel beteren nu ik goed heb kunnen slapen.

en hoe is het daar met de andere mama's voor de rest? en flupke? goeie nacht gehad? nog krampen?

dikke kus van ons hier
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

nana54
Pas blauw

Bericht door nana54 » 29 jan 2007, 09:55

Aicha,
'k Heb deze morgen een afspraak gemaakt bij dr. Demeester want onze kleine pruts heeft een schor keeltje en ook die neus zit zo verstopt waardoor hij ni goed eet en ook ni goe slaapt.
Morgenavond mogen we gaan ... 'k zal blij zijn!!!
En wie heb jij?

Chanti,
Jij heb nogal chance met u bubbelke e, 6uren geslapen, echt om jaloers te zijn. Hier wil het maar niet lukken dan hem langer dan 4uur te slapen te leggen. Zelf als hij in de dag over zijn toeren is en de slaap ni kan vinden, nu 'k mag ni klagen hoor.
En anders alles goed met haar?

Allée nu nog wachten op flupke ... go go go ... zouden we zeggen!!!
We worden echt wat ongedurig hier om te weten hoe ze zal heten ???

Tot later, grtj nana
Laatst gewijzigd door nana54 op 13 feb 2007, 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 29 jan 2007, 10:04

Hier nog steeeeeeeeeeeeeeddddddddddddddddddssssssssssssssssss niets.
Ik heb deze nacht weer goe geslapen, maar had wel weer pijn in mijnen onderbuik. Niet echt krampen, maar als ik rechtsta voel ik ne serieuze druk :roll: :roll: Nu begin ik moeite te krijgen met het stappen, maar ik ga straks toch nog effe wandelen. Regen of niet :lol: :lol: Mijn dosis zuurstof voor vandaag weer opdoen :lol: :lol:
Hopelijk duurt het nu echt niet lang meer. Mijn ventje had helemaal geen zin om te gaan werken vandaag. Die had vrijdag al verlof genomen met het gedacht dat er wel iets op gang zou komen in het weekend. Hij dacht dus dat hij vandaag thuis kon blijven, maar aangezien prutsemie er hier anders over beslist heeft, moest hij toch gaan. Hij kan wel thuis blijven, maar spaart zijn verlof liever op tot na de bevalling. En anders loopt hij hier toch maar in de weg :lol: :lol: Maar allez ik mag nie klagen. Hij heeft hier gisteren de keuken en de living nog eens goe gekuist :lol:
AfbeeldingAfbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 29 jan 2007, 10:12

allé flupke hopelijk duurt het nu niet meer al telang hé
als je al moeite hebt om te stappen
allé ik zal hier duimen dat het toch niet al telang meer zal duren zenne
succes verder :lol:

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 29 jan 2007, 12:32

Cindy, nog altijd op post????? :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Aditi
Pas blauw

Bericht door Aditi » 29 jan 2007, 12:42

Hey Flupke,
Wat een schat van een ventje, heb je zeg! Zo in de weer voor jou! Allee, ik mag hier ook ni klagen ;) Ik heb hier ne schat van een papa rondlopen.
Hopelijk komt het einde voor jou nu toch snel in zicht... Ik blijf nog altijd duimen, hoor! Na twee weken wordt dat ook wel zwaarder en zwaarder :)

Aicha, Nana en Chanti,
Hier al 2 dagen achter elkaar VRESELIJKE nachten. Overdag wil ons prutsemie gerust in haar bedje slapen, maar 's nachts krijst ze zichzelf te pletter als we haar in bed leggen. Vannacht heeft ze bijna een uur aan stuk liggen krijsen tot ik toegegeven heb en haar bij mij in bed heb genomen. Dan heeft ze wel geslapen van 5u tot 10u!!!
Laten jullie je beebje soms ook mee in bed slapen? Ik heb het gevoel dat ik haar dan lig te verwennen en dat ze dat al goed weet (ondanks wat de boekskes zeggen) en dat ze daarom op den duur in bedje ligt te krijsen.
Enfin ja, hopelijk deze nacht beter anders ga ik helemaal crashen...

Aditi
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”