@ Flupke,
Ben benieuwd wat de gyn te vertellen heeft! Ik ga het bijna jammer vinden wanneer je bevallen bent

: ik begin het leuk te vinden om hier af en toe vol spanning te komen piepen om te zien of er al iets gebeurd is!
Enfin, ik hoop voor jou dat het snel begint, want ik herinner me nog dat ik het op het einde ook moe werd. Je wil gewoon eindelijk dat kindje wel eens zien. Ik blijf duimen voor jou!
@ Chanti,
Dat weinig rusten had ik in het begin ook, maar na anderhalve week moest ik wel. Ik was doodop! In het begin is er nog die euforie en al het nieuwe, maar op een bepaald moment was ik echt stikkapot. Dus gun jezelf die rust maar!
@Aicha,
Ja, nog effe wachten op Flupke en we kunnen hier hele dagen zevern over onze kleine prutskes. En idd eten en slapen zal voorlopig het hoofdonderwerp zijn! Veel meer doen ze nog niet, he! En het lijken idd allemaal braafkes.
Hier wordt voorlopig nog steeds alleen maar maat 50 gedragen. In de rest zwemt ons Mila nog steeds. Maar ik merk wel al dat die kleertjes steeds beter aanpassen (in het begin slobberden die maatjes 50 ook verschrikkelijk). Wij zitten nog maar aan ons eerste kleine spruit, dus ik kan nog bewaren voor later

Want eentje is geentje, eh!