Oktober-babietjes
Moderator:Moderators
GYN
Ann en beagle ,
veel succes bij de gyn en hopelijk zijn er nu toch veranderingen op til hé
Mieke,
ik hecht ook nog weinig geloof aan al die tips..; Heb ze destijds ook allemaal, tevergeefs
, geprobeerd!
Ik weet nu niet meer. ben je bij de bevalling van Marie ook ingeleid?
Liefs Aicha
veel succes bij de gyn en hopelijk zijn er nu toch veranderingen op til hé

Mieke,
ik hecht ook nog weinig geloof aan al die tips..; Heb ze destijds ook allemaal, tevergeefs

Ik weet nu niet meer. ben je bij de bevalling van Marie ook ingeleid?
Liefs Aicha
Hier alweer geen verandering, hartslag op monitor goed, maar zit nog steeds hoog en zo goed als geen opening. Gyn heeft nog eens goed gekooterd maar of dat zal helpen...
Moet zaterdag terug aan monitor, en als het dan nog zo ver niet is heb ik zondagavond al een afspraak, wordt dan ingeleid, dus zal voor maandag zijn (ten laaste) dus blijf ik nog voor oktober.
Mama in spe,
Ann
ps de 200 berichtjes zijn de deur uit, nu nog de kleine
Moet zaterdag terug aan monitor, en als het dan nog zo ver niet is heb ik zondagavond al een afspraak, wordt dan ingeleid, dus zal voor maandag zijn (ten laaste) dus blijf ik nog voor oktober.
Mama in spe,
Ann
ps de 200 berichtjes zijn de deur uit, nu nog de kleine

Sorry voor de krampen in de duimen, Mieke
Heb ook nog aan de monitor moeten liggen en daarom is 't uitgelopen.
Dus: 2 cm ontsluiting, gestript, contracties om de 10 min en als 't niet vanzelf komt, word ik ingeleid op maandag 29/10...
Zit op dit moment met heel gemengde gevoelens. De gyne was niet bepaald meevoelend. 't Kwam erop neer dat ze niet achter thuisbevallingen staat en dat we er maar eens over moeten nadenken, want we hebben al genoeg meegemaakt om deze keer risico's te nemen... Ik begrijp dat ze haar twijfels uit, maar was van mijn stuk omdat ze het op zo'n manier deed... op 't gemoed werken... Och, misschien overdrijf ik, want mijn man vond niet dat ze iets verkeerd gezegd had. Dus 't zal wel aan mijn hormoontjes liggen.
(ik heb gewoon zoveel moeite gedaan om alles achter mij te laten en dan, op het einde van de zwangerschap, wordt zoiets gezegd...pfff)
Maar goed, langs de andere kant zei ze dat het waarschijnlijk toch niet tot maandag zou duren en dat ik mij dus niet moest vastpinnen op die ingeleide bevalling.
Nu weten we tenminste dat we ten laatste tot maandag moeten wachten hé
Hoe is het hier met de andere dames??

Dus: 2 cm ontsluiting, gestript, contracties om de 10 min en als 't niet vanzelf komt, word ik ingeleid op maandag 29/10...
Zit op dit moment met heel gemengde gevoelens. De gyne was niet bepaald meevoelend. 't Kwam erop neer dat ze niet achter thuisbevallingen staat en dat we er maar eens over moeten nadenken, want we hebben al genoeg meegemaakt om deze keer risico's te nemen... Ik begrijp dat ze haar twijfels uit, maar was van mijn stuk omdat ze het op zo'n manier deed... op 't gemoed werken... Och, misschien overdrijf ik, want mijn man vond niet dat ze iets verkeerd gezegd had. Dus 't zal wel aan mijn hormoontjes liggen.
(ik heb gewoon zoveel moeite gedaan om alles achter mij te laten en dan, op het einde van de zwangerschap, wordt zoiets gezegd...pfff)
Maar goed, langs de andere kant zei ze dat het waarschijnlijk toch niet tot maandag zou duren en dat ik mij dus niet moest vastpinnen op die ingeleide bevalling.
Nu weten we tenminste dat we ten laatste tot maandag moeten wachten hé

Hoe is het hier met de andere dames??
Ja Beagle, das goed nieuws hé, hopelijk zet het vannacht goed door!!!! En probeer je maar niet teveel aan te trekken van de gyn, je voelt zelf wel aan dat wat je doet, goed is
Ooo, kun je geloven dat ik hier al zenuwachtig in jouw plaats ben
Nog 8 cm te gaan....
In ieder geval wil ik jou heel veel succes wensen en je gaat dat ongetwijfeld super formidastisch doen!!!

Ooo, kun je geloven dat ik hier al zenuwachtig in jouw plaats ben

Nog 8 cm te gaan....
In ieder geval wil ik jou heel veel succes wensen en je gaat dat ongetwijfeld super formidastisch doen!!!

bevallen
Allée , dat zijn er hier dan toch al 2 die zeker maandag ten laatste mama zullen worden!!!
Of ben je al bezig aan het grote werk Beagle? (da zou natuurlijk nog beter zijn hé
Liefs Aicha
Of ben je al bezig aan het grote werk Beagle? (da zou natuurlijk nog beter zijn hé

Liefs Aicha
Hier nog steeds niets, omdanks "de grote werken" en het strippen! Heb wel mega veel last gehad deze nacht, precies of ik ga daar vanonder uit elkaar vallen, echt nie tof, precies of men daar een serieuze schop heeft gegeven... ben dus ook niet makkelijk in slaap geraakt - pas om 1.30u gaan slapen in de zetel, en deze morgen alweer pijn en mega harde buiken... moest geen epidurale, maar zit het ondertussen te overwegen, terwijl ik nog helemaal geen weeën heb, dat beloofd!
Leuk Beagle, misschien worden we wel samen mama, zal in elk geval niet veel schelen denk ik!!!
Verschrikkelijk hoe iedereen hier zit af te zien voor de laaste dagen, vlot maar niet!
Ongeduldige mama in spe,
Ann
Leuk Beagle, misschien worden we wel samen mama, zal in elk geval niet veel schelen denk ik!!!
Verschrikkelijk hoe iedereen hier zit af te zien voor de laaste dagen, vlot maar niet!
Ongeduldige mama in spe,
Ann
gebeuren
Mieke,
Ik heb juist gebeld Marie haar bumbabroekje is binnen hoor! Ik zal er vanavond proberen om te gaan
Ann,
er is daar toch blijkbaar iets aan het gebeuren bij jou! Of beeld ik mij dat maar in
Als je zo mottig bent zou het toch beter zijn om iemand bij je te hebben hoor!
En Beagle??????
liefs Aicha
Ik heb juist gebeld Marie haar bumbabroekje is binnen hoor! Ik zal er vanavond proberen om te gaan

Ann,
er is daar toch blijkbaar iets aan het gebeuren bij jou! Of beeld ik mij dat maar in

Als je zo mottig bent zou het toch beter zijn om iemand bij je te hebben hoor!
En Beagle??????
liefs Aicha
Laatst gewijzigd door Aicha op 23 okt 2007, 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Heel veel succes Ann!! Nog even doorbijten...
Hier is er niet veel verandering. Ben gisteren avond redelijk vlot in slaap gevallen, ondanks de 'buikpijn' en vanmorgen om 10 u pas eruit gekomen. Zooooo moe!
Voorlopig voel ik niet veel meer. Af en toe een krampje, maar helemaal niet meer om de 10 min.
Wat wel nieuw is (sorry voor de expliciete uitleg), is het vele bruinverlies + slijm...jakkie... Zou dat van het strippen kunnen zijn of is dat de fameuze slijmprop?
Mieke, bij jou nog veranderingen?
Hier is er niet veel verandering. Ben gisteren avond redelijk vlot in slaap gevallen, ondanks de 'buikpijn' en vanmorgen om 10 u pas eruit gekomen. Zooooo moe!

Voorlopig voel ik niet veel meer. Af en toe een krampje, maar helemaal niet meer om de 10 min.
Wat wel nieuw is (sorry voor de expliciete uitleg), is het vele bruinverlies + slijm...jakkie... Zou dat van het strippen kunnen zijn of is dat de fameuze slijmprop?
Mieke, bij jou nog veranderingen?
heb ik spijt dat ik vandaag weg moet of ik zat heel de dag in spanning voormijn pc.
ann, als het moest doorzetten, veel geluk. En inderdaad een vrouw kan wat verdragen van pijn maar als je de pijn niet meer de baas kan, wees niet bang om een verdoving te vragen. Het is echt een opluchting als je eventjes op adem kunt komen.
En indien je kan, een ontspannings bad, kan echt wel helpen om de scherpe kantjes van de weeen op te vangen.
dames veel geluk
ann, als het moest doorzetten, veel geluk. En inderdaad een vrouw kan wat verdragen van pijn maar als je de pijn niet meer de baas kan, wees niet bang om een verdoving te vragen. Het is echt een opluchting als je eventjes op adem kunt komen.
En indien je kan, een ontspannings bad, kan echt wel helpen om de scherpe kantjes van de weeen op te vangen.
dames veel geluk
mijn grootste schatten:
matthew geboren op 24 maart 2004
cato geboren op 18 februari 2005
jinto geboren op 2 februari 2007
ons allerlaatste kabouterke word verwacht rond 6 augustus 2008
Maandag 21 januari 2008 is het zover. Eindelijk de 1ste kennismaking met ons kabouterke. Ben zo benieuwd naar mijn klein schatteke.
matthew geboren op 24 maart 2004
cato geboren op 18 februari 2005
jinto geboren op 2 februari 2007
ons allerlaatste kabouterke word verwacht rond 6 augustus 2008
Maandag 21 januari 2008 is het zover. Eindelijk de 1ste kennismaking met ons kabouterke. Ben zo benieuwd naar mijn klein schatteke.
Beagle, dat zou die fameuze slijmprop wel eens kunnen zijn
Die van mij is toen ook losgekomen na het strippen. Moest het goed doorzetten in de loop van de dag, veel succes!! En hou ons hier een beetje op de hoogte hé!!
Ann, ik zou toch ook zorgen dat er iemand bij jou is hoor! En ook voor jou super veel succes hoor!!
Aicha,
ik kijk er al naar uit!!
Dan gaat mijne pronostiek mss nog wel uitkomen, eerst Ann, dan Beagle en dan ikke
Maar mensen, vandaag op de krant staat dat het vrijdag volle maan is, dus..... allemaal donderdagavond die duimpjes opmhoog!!!

Ann, ik zou toch ook zorgen dat er iemand bij jou is hoor! En ook voor jou super veel succes hoor!!
Aicha,
ik kijk er al naar uit!!
Dan gaat mijne pronostiek mss nog wel uitkomen, eerst Ann, dan Beagle en dan ikke

Maar mensen, vandaag op de krant staat dat het vrijdag volle maan is, dus..... allemaal donderdagavond die duimpjes opmhoog!!!
Ja watte mede oktober mamatjes jullie geduld wordt danig op de proef gesteld.
Daarom hier nog eens een boodschapje van Jorit voor al die koppige buikbabytjes:
"Het wordt hoog tijd dat jullie eruit komen want ik begin me als enigste oktober baby serieus te vervelen dus rep jullie naar de uitgang!!!!"
Ik hoop dat deze oproep gaat helpen.
Daarom hier nog eens een boodschapje van Jorit voor al die koppige buikbabytjes:
"Het wordt hoog tijd dat jullie eruit komen want ik begin me als enigste oktober baby serieus te vervelen dus rep jullie naar de uitgang!!!!"
Ik hoop dat deze oproep gaat helpen.