Bericht
door G&F&S » 02 sep 2007, 18:41
ZElfs als ik boven toestel kijk lukt het amper, of tis een half lachje...
Hier is de speelstraat afgelopen, en al een geluk dat er een zeepkistenrace was, dan was onze straat niet afgelsoten, maar achter de hoek en valt hetniet op dat het langer duurt. Zo kan Femke op tijd in bed. Ze heeft wel tot 10.30u geslapen, heb ze toen wakker gemaakt.. Gisteren liep het speelstraatfeestje wat uit tot 22u dus ze lag er laat in, maar twas super gezellig en een mooie afsluiter voor de "zomer" vakantie.
Femke haar schooltas zit nog in de was, maar die is morgen wel droog en dan kan ze ook weer terug aan school. Met de overschot van het papier van de geboortekaartjs heb ik een kleiner formaat kaartjes gemaakt en Femke mag die dan uitdelen in de klas omdat ze een kleine zus heeft gekregen. En ik heb er klein zakjes snoepjes laten aanhangen door de suikerbonenwinkel. Ik ken die mensen goed dus die wilden dat graag doen. En tis mooi geworden, zal er straks ne foto van trekken.
Voor de juffen ga ik ook nog geboortekaartje printen sebiet, want had nog papier laten snijden omdat ik tekort had. er zijn meer mensen geweest dan op m'n lijst stonden voor de kaartjes.
Vanavond ga ik het ook niet te laat maken, want ben wel moe en moet er weer vroeg uit. Ga straks eens uitrekenen hoe laat ik dan moet opstaan om om 8u te kunnen vertrekken, Sitske moet dan ten laatste om 7.30u "ontbijten" en dan moeten ze beiden al aangekleed en gewassen zijn, femke haar boterhammen enz.
Daarnet heb ik serieus op m'n tanden gebeten, maar ik ben er in geslaagd om Sitske in slaap te krijgen in de box, heb ze wel ingebakerd, niet heel strak ,maar wel dat ze gevoel van veiligheid heeft. Maar ze heeft toch wel lang geweend ze. Op het laatst heb ik dan toch ff m'n pink gegeven en is ze in slaap gevallen terwijl ik nog ff over haar wangetje aaide... En dan haar doekje over de ogen en nu is ze toch wel vertrokken denk ik.
Binnen half uurtje doe ik Femke naar boven dan ligt ze er nog op tijd in en dan maar hopen dat ze vlug slaapt, want met dat lange uitslapen kan dat wel eens moeizaam gaan ,maar was zelf ook nog in slaap vanmorgen dus kon ik haar niet vroeger wekken. Sitske heeft ook tot dan geslapen, ze had om 6u al wel gegeten, maar slaapt dan gewoonlijk verder.
Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"