Oktober-babietjes

Moderator:Moderators

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 20 okt 2007, 19:17

Noooog niets???? :( :(
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 20 okt 2007, 19:29

Beagle, das goed nieuws hé!!!
Je hebt tenminste een verweekte BMhals, dat heb ik zelfs nog niet. :?
Ik begin meer en meer te denken dat de uitgerekende datum niet klopt. Ik weet ook niet meer precies wanneer ik mijn laatste menstruatie had, dus is die datum gekomen op basis van de eerst echo.
En op dit moment is er echt superveel beweging, niet normaal.

Oja Beagle, morgen gaan we nog eens een poging doen om naar maasmechelen outlet village te gaan. Tis de hele weel al op de radio geweest dat het zondag open zou zijn, ben eens benieuwd....

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 20 okt 2007, 19:30

sandy schreef:Noooog niets???? :( :(
Allemaal koppige ezeltjes :lol:

pitoeter
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door pitoeter » 20 okt 2007, 20:56

En we zullen dan nog maar wat wachten....

Met onze Jorit gaat het nog steeds heel goed. Een paar uren dat hij wat jammert maar gelukkig overdag. 's Nachts om de 3 uur eten maar voor de rest slaapt hij wel.

Grote broer dat is ondertussen een ander verhaal. Deze nacht ook regelmatig wakker geworden en gepakt willen worden. Deze middag heeft hij niet willen slapen. Heel ambetant geweest en ma pakken en wenen. Kei vermoeiend voor de ouders. Ons lampkes zijn dik uit en we moeten de nacht nog ingaan. Nu hoor ik grote broer ook nog altijd dus hij slaapt nog steeds niet :( De papa was gisteren middag met Jarne mee gaan slapen en heeft zo enkele uurkes rust gehad. Ik wou dat vandaag doen maar dat was dus dikke pech!! Ik hoop dat het snel door is ... maar vrees dat die fase nog effe gaat duren.
Mama van Jarne en Jorit.
Afbeelding

Afbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 21 okt 2007, 08:31

Goeiemorgen!!!! :lol: :lol:
Afbeelding
Afbeelding

beagle
Pas blauw

Bericht door beagle » 21 okt 2007, 09:37

Goeiemorgen! :D

Wij zijn ook weer op post :wink:

Mieke, is de datum altijd dezelfde gebleven bij iedere echo of kreeg je bij verdere echo's ook andere datums?

Mijn laatste ms is op 10/01 begonnen en de uitgerekende datum zou dus 17/10 zijn. Toch zei de gyne mij na de eerste echo dat het vruchtje wat kleiner als gemiddeld was en dat de geboortedatum rond de 28ste zou liggen. Dit werd op de 12 en 20 weken echo tegengesproken door de andere gyne, die zei dat de groei goed op schema zat en dat de datum 17/10 bleef. Begrijpen wie begrijpen kan... :roll:

Awel, als ik straks de fut nog heb, ga ik eens proberen het ventje mee te sleuren naar Msm Village :)
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins

Afbeelding
Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 21 okt 2007, 09:49

Beagle, de datum blijft bij haar vast liggen, ze verandert dat niet meer. Ik dacht (maar ik weet het totaal niet zeker) mijn ms gekregen te hebben begin januari, zeker voor de 15 allesinds. Dus, het zou mss toch wel kunnen kloppen.... Ach, ik vrees dat we gewoon zullen moeten afwachten :wink: Maar nu begint mijn geduld me toch ook wel een beetje op proef te stellen :?

Pitoeter, goed van kleine Jorit!! Spijtig van Jarne :( Mss 'hangt' er iets op hem, ngriepje ofzo, dat hij zo lastig doet. Ik hoop alast dat het snel mag beteren, dat jij ook ens een paar uurtjes kan doorslapen :wink:

Ann
Pas blauw

Bericht door Ann » 21 okt 2007, 10:06

Hey,

Hier nog alles steeds hetzelfde. Ik ben wel zeker van de startdag, door de isci, alsook van de dag van de terugplaatsing. Maar dat maakt blijkbaar het verschil niet, uk laat iedereen hier in spanning wachten!
Het enige wat hier veranderd is mijn gewicht, gaat steeds hoger, voeten en benen steeds dikker! Beginnen zelfs pijn te doen. Dus gaan shoppen zit er hier zeker niet meer in. Morgen weeral maandag, dus terug monitor en gyn, hopelijk heeft hij eens goed nieuws en zegt hij dat er schot in de zaak komt... straks ontploffen mijn voeten eerder dan die buik :lol:
Pitoeter, ik hoop dat je genoeg rust vindt om dit te kunnen bolwerken, wat met 2 kleintjes die je aandacht vragen...
Wat de rest betreft : Misschien moeten we een wedstrijdje om het langst doen, wie weet werkt dat wel beter!!!

Ongeduldige mama in spe,
Ann
Onze dochter is er eindelijk!!! (en groeit als de kolen!)

Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 21 okt 2007, 10:13

awel hé, nu ga ik voor expres voor de 3600 berichtjes!!! :twisted:

En jullie gaan me voor zot verklaren maar morgen zou ik graag nog naar de gebedswake gaan in Antwerpen. Allez ja, tis te zeggen, thangt ervan af hoe ik me voel hé. :wink:

Ann, ik zal toch de laatste zijn van de oktober mama's :wink: Marie is er 13 dagen extra in blijven zitten. Tzal veel te goed zijn binnen in mijn buik :lol:

Aicha
Pas blauw

beebjes

Bericht door Aicha » 21 okt 2007, 10:21

jawadde, die beebjes zitten precies vastgebakken in jullie tonnekes :roll:

Ann,

da zal kuiswerk worden zunne als uw voeten ontploffen :lol: :lol:

Mieke,

Da beebje van jullie is zeker aant wachten om te komen totdat Marie haar kan ontvangen in nieuwe broek? hihi :lol: :lol:

Geniet (allée probeer in ieder geval :wink: ) van jullie (nu toch wel haast zeker ) laatste zondag met buikje!!

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 21 okt 2007, 10:25

aicha :lol: :lol:
stuur dat broekje dan maar snel op :lol: (graptje hé)

Weet er iemand wat weer ze hebben uitgegeven voor vandaag? Tziet er maar zuur uit :( Ik hoop dat het zonnetje namiddag nog zal uitkomen, want anders zal het niks msm village zijn

Ann
Pas blauw

Bericht door Ann » 21 okt 2007, 11:00

Hier is het koud maar zeer zonnig, moet nog chrisanten aan de voordeur planten, is mijn enig ding op het lijstje voor vandaag.
Allé meiden, tot morgen dan maar weer?

Ann

Afbeelding

Aicha
Pas blauw

weer

Bericht door Aicha » 21 okt 2007, 11:03

Mieke,

ik ga dinsdag zeker beeln om te horen of ik dat broekje al kan gaan afhalen. 't is dan dag op dag een week geleden dus 't zou moeten binnen zijn! :wink:

Hier hebben we een stralend zonnetje maar 't is wel koud (gras en dak waren goe wit deze morgen :roll: ) brrrrrrrrrrrrrr

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 21 okt 2007, 11:14

het zonnetje is hier ondertussen ook uitgekomen :lol: Wel wat aan de frisse kant, maar daar kunnen we ons op kleden hé

beagle
Pas blauw

Bericht door beagle » 21 okt 2007, 12:53

We zijn vanmorgen een uitgebreide wandeling gaan maken. 't Was koud, maar goed te doen. Gewoon een dikkere trui aandoen :wink:
(Village zit er vandaag niet meer in...)
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins

Afbeelding
Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 21 okt 2007, 16:45

We zijn terug van de village, een pak volk, slecht weer met regen en in de winkels veel te warm, je werd er echt mottig van :?
Maar buiten dat heb ik precies het gevoel van vruchtwater te verliezen, ik had constant het gevoel dat mijn broek maar nat was :oops: Voelde me dus ook niet op mijn gemak... Toch maar eens goed in de gaten houden of het echt vruchtwater zou zijn.
Vanavond gaan we nog eens met ons tweetjes lekker uiteten, kijk er al naar uit, mmmmmmmmm

beagle
Pas blauw

Bericht door beagle » 21 okt 2007, 16:49

Veel plezier Mieke. Geniet ervan! :D

Afbeelding
Afbeelding

Aicha
Pas blauw

Smaken

Bericht door Aicha » 21 okt 2007, 18:57

laat het jullie smaken Mieke !!!e"n mocht het vruchtwater zijn....veel succes hé de komende uurtjes :wink:

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 21 okt 2007, 19:37

Mieke zal dan toch mss nog de eerstvolgende zijn.... :wink: Succes!!
Afbeelding
Afbeelding

Lena
Pas blauw

Bericht door Lena » 21 okt 2007, 19:50

smakelijk eten Mieke :wink:

Ivm dat vruchtwater...
Ik herinner mij nog bij Niels, toen we naar Bon Jovi gegaan waren ('k was toen bijna 38w), dat ik toen ook constant het 'gevoel' had dat m'n broek nat was en dat 'k vruchtwater verloor, maar achteraf gezien, denk ik da 't meer van de zenuwen was (zweten dus van de schrik dat m'n vliezen maar eens moesten breken :wink: ) en van de druk op je blaas, die je dan niet meer 100% onder controle hebt :oops:

MAAR, moest het toch vruchtwater zijn: VEEL SUCCES en ik wacht vol ongeduld op een sms :wink: hint hint :lol: :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 21 okt 2007, 22:06

ik denk niet dat het vruchtwater is geweest :oops: tzal een ander soort accidentje zijn geweest :oops: :oops:
Twas heel lekker, zijn mexicaans gaan eten in ons toekomstig dorpke :lol:
Lena, ge moogt gerust zijn, ge krijgt nsmske :wink: Ook een 'koet' in de nacht hé :lol: Ik was trouwens de vrijdag nog bij in de winkel geweest, gewoon om goeiendag te zeggen, maar ge waart bij de gelukkigen en niet daar dus :lol: :lol:

Lena
Pas blauw

Bericht door Lena » 21 okt 2007, 22:10

oh dju toch :( 'k had toch nog eens uw buikske willen zien :wink:

Ah, in de cantina gaan eten :wink: Is 't daar lekker eigenlijk :?: Ben er nog nooit geweest :oops: Is 't echt allemaal typisch mexicaans, of ook 'gewone' dingen?

En ja, dat accidentje :wink: 'k Ken dat :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 21 okt 2007, 22:14

jaja cantina mexicana, was heel lekker en echt en alleen maar typisch mexicaans :wink:
Ja, ik vond het ook spijtig dat je niet aant werk was :( :wink:

beagle
Pas blauw

Bericht door beagle » 22 okt 2007, 07:53

Afbeelding

Hoe is 't met de collega-zwangeren van oktober (bijna november :wink: )?
Hier nog altijd alles bij het oude...

Vanavond een afspraak bij de gyne (deze keer is 't een andere omdat mijn gewoonlijke gyne op verlof is). Ze zal wsl een afspraak willen maken om in te leiden? Ik weet niet hoe dat gaat. Ik hoop gewoon dat ze (indien alles goed is) er akkoord mee gaat om toch te wachten tot 42 weken. Zou 'de natuurlijke weg' toch alle kansen willen geven...

Pfff, en ik die dacht dat ik niet aan 37 weken zou geraken... :roll:

Bon, ga eens aan mijn dagelijkse routine beginnen: opruimen, strijken, stofzuigen, dweilen :D

Afbeelding
Afbeelding

Sofie S.
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 22 okt 2007, 08:45

Mieke schreef:jaja cantina mexicana, was heel lekker en echt en alleen maar typisch mexicaans :wink:
lekker spicy dus :wink: alle middelen zijn goed zeker nu? :lol:
Afbeelding

Afbeelding

Ann
Pas blauw

Bericht door Ann » 22 okt 2007, 09:05

Ook ik ben weer op post, strak naar de gyn, al hij geen goed nieuws heeft, vermoord ik hem! Gewoon het nieuws in de gaten houden dus :lol:
Die voeten kunnen nu niet groter en beginnen mij serieus parten te spelen!
Anders voel ik me prima hoor! Nog lang niets aan de hand... heeft er niemand tips om hier eens verandering in te brengen? Hebben alles al geprobeerd, van kasseibanen tot juist ja... grrrrr......

Tot straks met meer,
Ann

Afbeelding

beagle
Pas blauw

Bericht door beagle » 22 okt 2007, 09:59

Ann schreef:heeft er niemand tips om hier eens verandering in te brengen?
Ik lees aandachtig mee :wink:

Afbeelding
Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 22 okt 2007, 11:00

Tips? Zwijg me van tips ggggggggrrrrrrrrrrrr :lol: :lol:
Nikske helpt hier. Heb al liters schweppes en gini achterovergekapt, werner heeft eens ewa sneller over de kasseien gereden, en je-weet-wel gebeurt vaker.... Volgens mij (en daar blijf ik bij) komt de baby er pas uit wanneer hij/zij er pas echt klaar voor is. En die 'wondermiddeltjes' helpen alleen bij mensen die er net aan gevoelig zijn (volgens mijn bescheiden mening hé)
Beagletje en Ann, hopelijk brengt de gyn goed nieuws voor jullie!!! Echt ik hoop dat een dezer dagen iemand van ons eindelijk haar beebje mag vasthouden! Ik mag donderdag pas teruggaan naar de gyn. En dan zullen we wel ne datum voor inleiding afspreken vrees ik.... Maar gelukkig heb ik een gyn die volledig achter de wetten van de natuur staat! Ze zei vorige week dat ze in Nederland 3 weken overtijd lieten gaan, en dat vond ze wel een beetje te lang. Daar was ik ook mee akkoord. Dus ik vermoed dat ze een eventuele inleiding zal plannen ronde de 42ste week.
Beagle, bij welke gyn moet je straks gaan???
Veel succes!!!!!

beagle
Pas blauw

Bericht door beagle » 22 okt 2007, 11:10

Mieke, het is dokter Vandecruys (normaal is het dr Schreurs)

Afbeelding
Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 22 okt 2007, 11:13

Die ken ik niet, schreurs wel daarentegen :wink:

Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”