Amai Aditi

dat zijn heel wat doopsuikerpakjes en kaartjes

Wij komen maar aan een 55-tal doopsuikers, maar we hebben er 66 van gemaakt. Kwam beter uit in het kastje en voor het geval we iemand vergeten moesten zijn. Ook voor de kaartjes komen wij maar aan 45, maar heb ik er wel 55 besteld.
Voor het doopsuiker rekenen wij maar eentje per koppel. In de winkel zei ze dat dit zo gedaan wordt. Ze sprak dan natuurlijk wel een beteke tegen hare winkel, maar ze zei ook: "Waar stopt het op den duur??". Ik wou eerst iets combineren met drankflesjes voor de mannen, maar da vind ik dan weer te moeilijk. Welk koppel zal kiezen voor het flesje en welk koppel voor het doopsuiker. Dus heb ik ineens allemaal doopsuiker genomen en zetten we wel enkele flessen drank op de kamer voor de mannen

Dan horen we die ook nie klagen hé.
Ik begin ook al af te tellen zunne. Ik hoop dat de feestdagen snel achter de rug zijn. Ik kijk er echt al naar uit om ons boeleke te zien. Binnen een tweetal weekjes onze kerstboom zetten, want als ik te lang wacht wordt ook dat te zwaar om te doen. En als ik toevallig wat vroeger moest bevallen (ge weet nooit) wil ik niet dat mijn ventje hier met de feestdagen zonder kerstboom zit. Ocharme.
Tja voor da doopsuiker en al die andere voorbereidingen. De gynaecoloog heeft twee keer gezegd dat het een meisje wordt en tijdens de 4d echo werd ook gezegd dat het een meisje wordt, maar toch... das wel al drie keer, maar stel u voor

Ineens een manneke dat eruit komt

Het doopsuiker is roze, de kaartjes zijn roze, de kast hangt vol met roze kleertjes... alles staat in het teken van een meisje. Ik stel me de laatste dagen voor hoe ik alles zou moeten regelen als het een jongetje wordt. Ik zou niet weten wat gedaan. Stress stress stress

Die gedachtenmolen is pas beginnen draaien nadat ik alles besteld had zunne. Nu ik al mijn voorschotten betaald heb en er niet meer onderuit kan. Voordien was ik daar niet zo mee bezig. Da zal wel normaal zijn hé. Nachtmerries heb ik nog niet gehad, maar als ik sommige zwangere vrouwen hoor praten over hun dromen

Ik hoop dat ze bij mij weg blijven