Januari: Hier gaan we dan!

Moderator:Moderators

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 20 nov 2006, 10:07

Ambertje schreef:Zo te horen loopt alles op rolletjes bij jullie! Behalve dan de bekkenpijn. Hopelijk doen de massages toch af hé Flupke. KAn je nog wel op je buik liggen om gemasseerd te worden?
Groetjes!
Nee Ambertje, dat lukt helemaal niet meer :lol: :lol: Ik moest gewoon op mijn zij liggen, dus ik lag zalig op mijn gemakske te genieten zonder mijn buikske dat ik de weg zat :lol: :lol:
AfbeeldingAfbeelding

nana54
Pas blauw

Bericht door nana54 » 21 nov 2006, 22:33

Hallo iedereen,
Iemand nog iets gehoord van Aicha??
Zou ze reeds bevallen zijn?
'k Vind het lijk een eindje dat we er niet echt iets van gehoord hebben ... daarmee de vraag ??? Want ze was zij uitgerekend voor de 6dec, herrinner ik me vaag ...

Allée tot hoors,
grtj nana
Afbeelding

Sofie S.
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 22 nov 2006, 08:21

Ik heb zopas een berichtje van haar gelezen bij de 'baby-uitzet'. Ze loopt dus nog rond (allé ja, gisterenavond toch nog) ...
Afbeelding

Afbeelding

Aicha
Pas blauw

present

Bericht door Aicha » 22 nov 2006, 08:56

Jaja, kben hier nog hoor! Misschien wat minder vaak maar die nestdrang neemt nogal proporties (lees "tijd") aan. :lol: :wink:

Als ik thuis ben blijf ik constant in de weer. Kan gewoon niet stilzitten en dan loop ik tegen de middag al te waggelen al geen ander.

Morgennamiddag ga ik nog eens bij de vroedvrouw langs. Ben benieuwd of we vorderingen maken. Gisterenavond had ik constant harde buiken, niet echt pijnlijk maar ze hielden wel iedere keer meer dan een minuut aan en kwerd er zelfs een beetje misselijk van aan mijn maag.

Er is hier waarschijnlijk nog iemand hé die morgen op controle mag? En wanneer mogen de anderen?

Kzou graag een berichtje laten posten posten wanneer ik bevallen ben. Bij wie kan ik eventueel een SMS'ke nalaten?

Nana,

Zou het nog ne keer lukken om af te spreken of heb je het nog te druk? Niet te veel hooi op je vork nemen hé anders haal die kaap van 2007 niet. Zou jammer zijn!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 22 nov 2006, 09:21

hoi

ja het waggelen is meer en meer nu eh, maar binnen een paar weken heb jij een mooi babytje in je handen, ik ben er jaloers van hihihi

je mag mij altijd een smsje sturen dan kom ik hier het goede nieuws vertellen hoor :lol:

ik mag morgen inderdaad op controle gaan, we zijn heel benieuwd, ook omdat ik in omvang eigenlijk niet zo ben bijgekomen, ik heb geen superdikke buik of niks, dus morgen is heel spannend,

ik heb besloten voor een thuisbevalling te doen, alleen vind ik geen vroedvrouw die thuisbevallingen doet, heb er al een aantal gecontacteerd en moet vandaag nog eentje bellen, dus ben ik wel nieuwsgierig,

dikke zoen en veel sterkte aan iedereen hier

xxx
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Aicha
Pas blauw

thuis

Bericht door Aicha » 22 nov 2006, 11:42

Is het zo moeilijk om zo'n vroedvrouw te vinden bij jullie in de streek? Hier bij ons ken ik er toch een paar, maar ja... daar heb jij natuurlijk niets aan hé.

Heb er eerst ook nog aan gedacht om thuis te bevallen maar was toch niet 100 op mijn gemak en de meeste mensen uit mijn omgeving wezen mij er ook op dat de kans dan ook groot was dat ik er direct weer zou invliegen na de bevalling. Ja, met nog 2 kleintjes in huis zou dat er wel dik inzitten. Hier wordt het dus het ziekenhuis maar kzal toch proberen om met tussenkomst van de vroedvrouw zo lang mogelijk thuis te blijven. Heb niet veel zin om weer urenlang in zo'n kamertje te wachten tot ons prutske zich aankondigd.

Tot later en groetjes Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

nana54
Pas blauw

Bericht door nana54 » 22 nov 2006, 21:41

Hey Allen,

Aicha, blij om nog van je te horen maar 'k had graag nog ne keer afgesproken maar die ne tijd dat vliegt e ... nuja vandaag na de prenatale wou ik zelf gaan piepen of je reeds bevallen was ... toch heb ik het kunnen laten :lol: :lol: :lol:
En ja hier wagel ik me ook verder, en soms is het eerder slenteren. De kleine is zo actief zowel overdag als 's nacht dat ik oververmoeid ben ... maar al ik me dan wil leggen is het daar ook terug ... dus weet ik het echt niet meer wat te doen!!! 'k Heb er zelfs wallen van onder men ogen :roll:

Enne 'k ben ook van het gedacht om zo lang mogelijk thuis te blijven in gezelschap van de vroedvrouw ... 'k hoop indien ik niet te vroeg beval dat ze er zal kunnen bij zijn ... we zien wel e.

Enne mijn gsmnummer wil ik je mailen, zo zou ik het ook vlug kunnen posten!!! 'k Ben benieuwd voor wanneer het zal zijn ... hihi

Chanti, Morgen horen we je met meer nieuws danne e!!! 'k Duim met je mee ...

Vele grtj aan iedereen,
nana
Afbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 23 nov 2006, 06:42

dag allemaal,

ja inderdaad vandaag is het ons groot moment weer he, we moeten vroeg daar zijn, om half 9 is onze afspraak. maja ik ben al vroeg op vandaag ik moest veel te dringend naar de wc,

ja hier vind ge wel vroedvrouwen genoeg maar geen die thuisbevallingen doet, nu heb ik ene gevonden die mij gisteren normaal ging terug bellen want ze was juist bezig met een bevalling maar ik heb haar niet meer gehoord dus zal ze me vandaag wel bellen denk ik.

voor de rest hier ook superveel beweging en moeilijk in en uit bed geraken, poetsen dat niet meer zo vlot gaat, ja je kent da wel eh, ma tis ni meer lang en ik heb echt niet te klagen, alleen last van zuur maar voor de rest alles okidoki

alle dan hoor ik jullie in de namiddag want na de gyn moet ik nog even het park gaan halen en dan zijn we terug,

tot straks allemaal,

doeiiiiiiiii
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Aicha
Pas blauw

bedankt allemaal

Bericht door Aicha » 23 nov 2006, 09:17

Allemaal gewillige mensen hier om ons nieuws dan te komen posten! leuk...en mercie zunne! :)

Zal Chanti het grote nieuws laten brengen maar Nana, laat jou jou ook persoonlijk iets weten en als je zin hebt of een van de dagen dat ik in het ziekenhuis ben ook daar moet zijn, kom dan maar gerust eens piepen. Je bent heel welgekomen!!!!

groetjes Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ambertje
Pas blauw

Bericht door Ambertje » 23 nov 2006, 19:56

Chanti, hoe is het bij de gyne geweest??
Een thuisbevalling, lijkt me wel leuk ma ik weet niet of ik het zou durven. Heb schrik dat als er iets mis gaat, je niet snel genoeg in het ziekenhuis bent. Waar heb je die vroedvrouw gevonden? Misschien dat ik ze ook ooit nodig heb en we wonen bij elkaar in de buurt.

Aicha, veel succes met de laatste loodjes hé!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 24 nov 2006, 09:59

hoi allemaal,

ja gisteren dus na de gyn geweest, alles was prima in orde, een sterke hartslag, mooie grootte, kortom alles in orde,

nu mijn gyn was op verlof dus ik moest terug naar mijn oude en nu heb ik geen echo gehad, ik vond het wel heel jammer omdat mijn gyn zei dat ik deze keer een uitgebreide echo kreeg en deze zei dat ik er al teveel had gehad, maja, 19 december zal ik wel ene krijgen denk ik,

maandag ga ik voor de eerste keer naar een vroedvrouw in hoeselt, een soort kennismakingsgesprek zodat ik al mijn vragen kan stellen en haar kan leren kennen, ikzelf heb altijd thuis onderwater willen bevallen en mijn vriend zei dat ik moest beslissen omdat ik toch de pijn eraan ga beleven, hoewel hij er eerst niet zo voor te vinden was. het is ook makkelijker voor ons daar wij geen rijbewijs hebben en altijd op mijn ouders aangewezen zijn. maar ik laat jullie zeker weten hoe het maandagnamiddag verlopen is, ik ben in elk geval nieuwsgierig of ze mij gaat meevallen, maar aan de telefoon klonk ze mij toch aangenaam.

voila dat was mijn nieuws alweer denk ik, als ik nog weet kom ik terug :wink:

:lol: :lol: :lol:
Afbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 24 nov 2006, 10:09

@ ambertje

vanwaar ben je juist als ik dat mag weten?

groetjes
Afbeelding

Aicha
Pas blauw

goed zo

Bericht door Aicha » 24 nov 2006, 15:30

Hey,

Blij te horen dat alles naar wens verloopt. Krijgen jullie dan niet iedere keer een echo. Hier bij ons is dat wel de gewoonte, alhoewel je er op het laatste van de zwangerschap toch niet veel meer aan hebt. Als leek kan je daar niet veel meer op zien.

Nana, Heb mij in mijn vorige berichtje een beetje raar uitgedrukt misschien toen ik zei dat Chanti de geboorteaankondiging zou posten maar dat is gewoon omdat ik haar nummer al doorgekregen had. Khoop dat je me dat niet kwalijk neemt!?

Ik ben gisterenavond dus ij de vroedvrouw geweest. Alles is in orde. Goede harttoontjes en een actieve baby. Ze zei dat alles zich goed aan het voorbereiden is om de bevalling spontaan op gang te laten komen. Alleen moet ons prutske inwendig nog een draaitje maken. 'T ligt nu nog met het neusje naar boven maar bij het toucheren voelde ze beweging van het hoofdje, dus dat komt wel in orde.

Wie is de volgende om op controle te gaan?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

nana54
Pas blauw

Bericht door nana54 » 24 nov 2006, 21:57

Chanti, Fijn om te horen dat je wens om thuis te bevallen in vervulling zal kunne gaan. Het is net zoals ik reeds van men 17e droom om in een bad te bevallen, hopelijk kan ik de pijn verdragen!! En zal ik niet zagen om een epidurale!!

Aicha, zeg 'k neem ik je dit niet kwalijk hoor, allée wat dat jij denkt. 'k Ga kik al blij zijn om te horen dat het voorbij is en dat alles goed verlopen is ... allée hopelijk toch e!!!

Iere valt alles nog een beetje mee, enkel pijn in men bekkenbodemspieren alsook ik geschrokken ben dat de melkproductie al in gang is geschoten ??? Hopelijk verwijst dit niet op een te vroeg geboorte. Maar 'k zal nog ne keer bellen met de vroedvrouw daarover ... anders begint het hier wat te veranderen in huis.
Het mandeke voor 's nachts staat al klaar. En de verzorgingstafel & bedje van de slpk zitten ook reeds in elkaar. Nog enkel de kleerkast en het nachttafeltje.
Zondag komen ze met bedje voor in huis, en morgen gaan we voor het linnen voor erin.
Als alles dan op zijn plooi is zal ik foto's posten. Hopelijk is dit volgende week het geval .... :lol: :lol: :lol:

En flupke, hoe gaat het er nog mee?

Tot hoors allemaal,
grtj nana
Afbeelding

Aicha
Pas blauw

goeiemorgen

Bericht door Aicha » 25 nov 2006, 09:05

Goeiemorgen allemaal,

Tijdje geleden dat we iets van Flupke gehoord hebben. Hopelijk gaat alles goed daar!?

Nana, Heb je al gebeld met de vroedvrouw ivm het op gang komen van de bv? Volgens mij kan dit helemaal geen kwaad. Ik heb dat ook al een tijdje. 'T is nu niet dat ik compresjes nodig heb maar er komt toch al wat.

Kun je me je nummer eens doorsturen, dan hou ik je op de hoogte als het hier begint ( of als ik denk dat het begonnen is) :lol:

Eerlijk gezegd hoop ik dat ons prutske niet te lang meer op zich laat wachten. Ik doe 's nachts geen oog meer dicht, echt vermoeiend! Dit weekend is de peter op"weekend", dus hoop ik dat ons prutske zich in de loop van volgende week aankondigd. Maar ja, kzal zeker niet te kiezen hebben? :lol:
ofwel dat de gyn voorstelt om binnen te gaan maar kga daar niet op in gaan (zeker niet voordat ik een week overtijd ben). Ik zou zo graag eens hebben dat de bevalling spontaan begint en de vroedvrouw heeft mij verzekerd dat het deze keer zal lukken, dus...

groetjes AIcha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 25 nov 2006, 11:10

oeps ik zie net dat het inderdaad al vijf dagen geleden is dat ik hier nog eens iets gepost heb. Ik heb wel in andere topics wat getettert zunne :lol: :lol: In de rubriek ik ben net zwanger 'yyyiippiiee'. De afgelopen week hebben we ons doopsuiker gekozen en de geboortekaartjes. Gisteren moest ik mijn tekst binnenbrengen voor op de geboortekaartjes en dinsdag kan ik mijn proefdruk eens gaan bekijken :lol: Ik was gisteren nog aan het twijfelen tussen twee gedichtjes. Ik heb het toeval laten beslissen en heb met mijn ogen toe één van de twee gekozen. Net hetgeen waar mijn voorkeur lichtjes naar uitging :lol: :lol: Verder ben ik deze week nog twee keer naar de kinesist geweest voor mijn zalige massage :lol: We doen het wat rustiger aan en ik heb de indruk dat deze week de frequentie van de harde buiken heel wat minder geworden is. Ik had er toch zeker 30 per dag en nu nog een tiental. Vooral 's avonds dan, maar das normaal.

Ik zal mijn doopsuiker ne keer laten zien sè. We kwamen in de winkel en er stond ene uitgestald voor ne klant die het moest komen ophalen. Ik vond het heel schoon en op 10 min hadden we dus gekozen dat het net hetzelfde moest zijn. We hebben dus geen werk gehad met het samenstellen :lol: Mijn ventje dus weeral content dat we op 20 min buiten waren. Ik heb er snel een fotoke van genomen. Het is dus zoals alles in het kastje staat uitgestald. Met hetgeen er van boven op staat dus geen rekening houden en met de naam natuurlijk ook niet.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nu maar hopen dat het een meisje wordt hé :lol: :lol: :lol: :lol:
AfbeeldingAfbeelding

Ambertje
Pas blauw

Bericht door Ambertje » 25 nov 2006, 13:33

@ Chanti, ik ben van Hechtel en dat ligt nogal in de buurt van Zonhoven hé. Heb vroeger ook in Zonhoven gewoond, toen opgeschoven naar Houthalen en nu nog een stukje verder naar Hechtel. Ma ben wel van plan om hier te blijven hangen.
Stom dat je nu geen echo hebt gehad hé. Hopelijk volgende keer weer wel als je bij je eigen gyne bent.

@ Flupke, echt mooie doopsuiker! Ik vind de sokjes echt SUPERschattig! Moet lukken dat dat daar net zo uitgestald was hé.
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Kim.D.
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Kim.D. » 25 nov 2006, 14:01

kweetnie hoe mooi die doopsuiker

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 25 nov 2006, 14:04

Flupke, jullie doopsuiker is bijna identiek aan dat van Yana indertijd :lol: :lol: :lol:
Bij haar waren het ook kleertjes, maar niet doorzichtig. Die potjes hadden wij niet, wel slabbetjes, kleedjes, truitjes,...en die schoentjes die daar helemaal vanonder staan, waren wel hetzelfde. :D
Heel mooi en idd hopen dat de gyn goed heeft gekeken :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Lena
Pas blauw

Bericht door Lena » 25 nov 2006, 14:10

Héél mooi 8)
...en idd hopen dat de gyn goed heeft gekeken :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:shock: stel u voor :?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 25 nov 2006, 14:13

Hoe zou je dat moeten uitleggen als je belt naar de winkel? Die winkeljuf zou nogal met haar handen in het haar zitten :lol: :lol:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

beerke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door beerke » 25 nov 2006, 17:57

heel mooi de doopsuiker
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

Muisje
Pas blauw

Bericht door Muisje » 25 nov 2006, 18:01

Héééél mooi doopsuiker!

Aditi
Pas blauw

Bericht door Aditi » 26 nov 2006, 00:06

Hey iedereen,

Lukt het bij iedereen nog een beetje? Hier wordt het zwnger-zijn steeds zwaarder, maar dat zullen jullie wel herkennen, vermoed ik.

Flupke, je doopsuiker is echt heel mooi. En het is idd te hopen dat de gyn niks heeft gemist :)
Wij zijn hier ook bezig met de kaartjes en de doopsuiker. Ik kom er alleen niet goed uit hoeveel we overal van nodig hebben. Ik zit momenteel aan een 120 kaartjes en 118 doopsuikerpakjes. Hoe tellen jullie dat uit? Ik heb een lijstje gemaakt, maar voor die doopsuiker gaat dat toch niet echt, eh?

Verder gaat alles hier zijn gangetje, nog van alles in orde te brengen tegen 12 januari... En we zijn tegelijk ook nog onzen bouw aan het plannen... Ik weet het, ze raden dat over al af, maar het kan niet anders, vrees ik. De plannen zijn in de maak, het is vooral nog de details opvullen nu.

Zijn jullie ook allemaal zo aan het aftellen geslagen? Hier is het nog 5 weken werken, nog zeven weken voor de uitgetelde datum en nog 48 keer slapen voor de uitgetelde datum ;)

Nog veel succes allemaal met die laatste loodjes...

Aditi
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 26 nov 2006, 08:46

Amai Aditi :shock: dat zijn heel wat doopsuikerpakjes en kaartjes :lol: :lol: Wij komen maar aan een 55-tal doopsuikers, maar we hebben er 66 van gemaakt. Kwam beter uit in het kastje en voor het geval we iemand vergeten moesten zijn. Ook voor de kaartjes komen wij maar aan 45, maar heb ik er wel 55 besteld.

Voor het doopsuiker rekenen wij maar eentje per koppel. In de winkel zei ze dat dit zo gedaan wordt. Ze sprak dan natuurlijk wel een beteke tegen hare winkel, maar ze zei ook: "Waar stopt het op den duur??". Ik wou eerst iets combineren met drankflesjes voor de mannen, maar da vind ik dan weer te moeilijk. Welk koppel zal kiezen voor het flesje en welk koppel voor het doopsuiker. Dus heb ik ineens allemaal doopsuiker genomen en zetten we wel enkele flessen drank op de kamer voor de mannen :lol: :lol: Dan horen we die ook nie klagen hé.

Ik begin ook al af te tellen zunne. Ik hoop dat de feestdagen snel achter de rug zijn. Ik kijk er echt al naar uit om ons boeleke te zien. Binnen een tweetal weekjes onze kerstboom zetten, want als ik te lang wacht wordt ook dat te zwaar om te doen. En als ik toevallig wat vroeger moest bevallen (ge weet nooit) wil ik niet dat mijn ventje hier met de feestdagen zonder kerstboom zit. Ocharme.

Tja voor da doopsuiker en al die andere voorbereidingen. De gynaecoloog heeft twee keer gezegd dat het een meisje wordt en tijdens de 4d echo werd ook gezegd dat het een meisje wordt, maar toch... das wel al drie keer, maar stel u voor :shock: :shock: Ineens een manneke dat eruit komt :? Het doopsuiker is roze, de kaartjes zijn roze, de kast hangt vol met roze kleertjes... alles staat in het teken van een meisje. Ik stel me de laatste dagen voor hoe ik alles zou moeten regelen als het een jongetje wordt. Ik zou niet weten wat gedaan. Stress stress stress :lol: :lol: Die gedachtenmolen is pas beginnen draaien nadat ik alles besteld had zunne. Nu ik al mijn voorschotten betaald heb en er niet meer onderuit kan. Voordien was ik daar niet zo mee bezig. Da zal wel normaal zijn hé. Nachtmerries heb ik nog niet gehad, maar als ik sommige zwangere vrouwen hoor praten over hun dromen :? :? Ik hoop dat ze bij mij weg blijven :lol: :lol:
AfbeeldingAfbeelding

Aditi
Pas blauw

Bericht door Aditi » 26 nov 2006, 10:37

Hey Flupke,

Hihi, dat malen in mijn hoofd ken ik hoor. Het is vooral de laatse twee weken begonnen. op onze doopsuikerpotjes staat de naam van het kindje gedrukt, dus ik moet er niet aan denken dat het toch nog van geslacht verandert nu :) Maar net als bij jou werd het al 3x bevestigd, dus op hoop van zegen voor ons allebei :)
Wij hebben allebei een erg grote famile, vandaar dat ik aan die grote aantallen kom. Voor onze familie alleen al zit ik aan een stuk of 60 kaartjes en dan nog vrienden, collega's op het werk, ... ik voorzie ook een kaartje voor de dr., de gyn, het ziekenhuis, enz.
Voor doopsuiker heb ik 60 'volwassen' potjes en de rest zijn pennen en potloden voor de kindjes met doopsuiker aan. Er zijn al veel achterkleinkindjes hier en dan kan je ze moeilijk maar 1 geschenkje per familie meegeven, vond ik. Dat is zo zielig voor die kleintjes.

Verder lig ik 's avonds in mijn bed vaak te piekeren over wat er nog niet in orde is en wat als ik plots veel te vroeg beval en we moeten alles nog in de winkel gaan halen en gaat alles wel goed gaan en ga ik dat bevallen wel goed doorstaan en hoe ik het nog wel vol om zo VRESELIJK lang te werken en...

Ik moet normaal nog blijven werken tot 29 december. Ik heb daarvoor gekozen omdat ik mijn ouderschapsverlof niet onmiddellijk na het bevallingsverlof kan nemen omdat ik nog niet lang genoeg bij mijn huidige werkgever aan het werk ben. En ik wil toch niet opnieuw gaan werken als mijn kleintje nog maar 9 weken is ofzo. Dus is het nu even afzien.

En daar dan nog een bouw bovenop.

Ik ben een beetje gek, denk ik. Maar allee, het lukt wel met de steun van mijn mannetje.

Aditi
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

nana54
Pas blauw

Bericht door nana54 » 26 nov 2006, 10:58

Flupke,
U doopsuiker is echt mooi, die sokjes en kleertjes vind ik persoonlijk het mooist, Zou ik moeten komen kijken naar je meid zou ik er lang overdoen om te kiezen wat meegenomen, je hebt veel keus hé !!!

Maar echt mooi voor een klein poppemieke !!!

Aditi,
Zo te horen ben je nog steeds een bezige bij hé, maar overdoe je niet teveel hé !!! Geniet nog een beetje van je zwangerschap ...

Wij hebben zo een 110kaartjes en 180doopsuikers genomen doordat ik in een RHwerk en nogal collega's heb, wist ik ook niet echt hoe te tellen. Maar van de kaartjes zou ik er hoogstens 5 over hebben in het geval iemand vergeten zouden zijn ...

En ik zou ook iets willen doen voor de kindjes maar hoe rekenen julie dat uit, ik weet niet of ze meekomen ofzo ... Wil je me daar ne keer iets meer over laten weten hoe jullie dat gedaan hebben ???

'k Ben nu bezig met de etiketten voor op de envloppes alsook de postegels die moeten toekomen, vol ongeduld zitten we te wachten op het resultaat, het zijn zo een gepersonaliseerde van de post!
Als alles wat klaar is zal ik ook een keer foto's posten ... hopelijk binnen kort want het aftellen is echt wel begonnen hé,
hier nog een 5weken en tspruitje kan er zijn ... JIJOPIJé !!!

Dikke knufs,
nana
Afbeelding

Aicha
Pas blauw

doopsuiker

Bericht door Aicha » 26 nov 2006, 13:05

Hey,

Flupke,
Ik sluit me volledig aan bij de rest. Jou doopsuiker is inderdaad heel mooi!
Kvond die flesjes jenever ook heel tof voor de mannen maar t'is dan idd moeilijk om te voorspellen of de man of de vrouw kiest. En om nu voor ieder koppel 2 stuks te voorszien vind ik wel veel. Wij hebben dus ook geopteerd voor een paar flessen drank op de kamer voor degenen die willen.

Nana,
Ga jij ons ook al laten meegenieten van je doopsuiker? Pas toch maar op dat we daarmee dan het geslacht van jullie kindje ineens niet weten.

Aditi,
Kzal voor je duimen dat het draaglijk blijft om nog zolang aan de slag te blijven. Khoop dat je dan toch voor je huishouden op steun kunt rekenen anders wordt het wel heel zwaar. Je moet er toch voor zorgen dat je nog voldoende krachten overhoudt voor de bevalling en de weken erna.

Allemaal een goeie countdown toegewenst en tot later!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

con
Pas blauw

Bericht door con » 26 nov 2006, 18:29

Flupke,

Goede keuze voor de doopsuiker. Bij ons in de winkel stond die ook maar in het beige. Ik vond die toen ook heel mooi, maar mijn partner niet. Maar we hebben er toch nog iets moois kunnen uitkiezen da we allebei heel mooi vinden. Wij hebben langwerpige zakjes met doopsuiker, platte vierkante doosjes met chocoladekes (voor de chocoladeverslaafden zoals ik :oops: ) en dan nog kleine flesjes chocoladejenever. Alles zit in een donkerrode doos die we later kunnen gebruiken om de eerste fotokes in te steken, het doopkaarske... Vond da wel tof. Alleen nu nog een bijpassend geboortekaartje vinden. :roll:

Aicha
Pas blauw

't is begonnen

Bericht door Aicha » 26 nov 2006, 20:02

Hey meisjes,

Ons wondertje is hier aan zijn/haar aankondiging begonnen. Mijn vliezen zijn deze namiddag gebroken maar heb nog niet echt weeen. De vroedvrouw is hier geweest rond 18u30 en khad een goeie 3 cm opening. We wachten dus rustig af en indien er morgenochtend nog steeds geen echte arbeid is moet ik om 7 u binnen.

Toi toi en .....
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”