Januari: Hier gaan we dan!

Moderator:Moderators

nana54
Pas blauw

Bericht door nana54 » 23 okt 2006, 11:21

heylaba,
Vandaag de grote dag voor Chanti, breng ons vlug goe nieuws!!!

Hier wat minder goed, deze morgen opgestaan met een branderig gevoel thv ... jaja, naar de dokter geweest en het wijst op een blaasontsteking en messchien ook wel wat schimmel, maar kbeegrijp er helemaal niets van :!:
'k Was me altijd met lactacid en 'k drink nu wel 2l water per dag, en toch nog gevat geraken.
Enja terug suiker in de urine geconstanteerd ... en test negatief. Het is toch raar hé zwanger te zijn!

Spijtig vind ik dat ik medicatie moet nemen, hopelijk is dit niet gevaarlijk voor onze kleinne mutse, iemand die nog medi neemt of reeds genomen had in vorige zwangerschap?

Allée nu spannend afwachten op Chanti ...
Grtj aan allen Nana
Afbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 23 okt 2006, 17:48

hier ben ik dan allemaal,

alles heel goed met ons babytje :lol:
het weegt ongeveer 1kilootje nu dus mooi op schema,

ik heb ook mijn lijst met vragen afgevuurd en ik zal de antwoorden eens geven se,

de diabetistest, normaal doen ze eerst de kleine test, is die positief dan doen ze de uitgebreide test

mijn dakje op mijn buik is ook niks om me zorgen over te maken, het zijn gewoon de spieren en er is niet veel aan te doen,

de steken in de buik door plotelinge bewegingen is ook niets erg, dat zijn waarschijnlijk ook gewoon de spieren,

voila dat waren de vragen, tenzij ik iets vergeten ben natuurlijk,

we hadden een video meegenomen om hier thuis nog eens te kunnen kijken maar als we die kijken verspringt dat beeld de hele tijd en kunnen we nog niet op ons gemak kijken en twas pas ne nieuwe video van deze morgen dus versleten kan hem ni zijn.

maar alles is heel goed met ons prutske, volgende maand de 23ste onze volgende afspraak en dan weten we al meer, dan kunnen ze ons zeggen hoeveel en hoe groot de baby ongeveer gaat zijn. dus alles tip top in orde en 2 heel gelukkige toekomstige ouders, wat meer kan ne mens nog willen :wink:

oei nana, das niet zo fijn eh, tis toch raar dat ons lichaam zo verandert, ik duim voor je dat je vlug af bent van die vervelende infectie
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Aicha
Pas blauw

gped zo

Bericht door Aicha » 23 okt 2006, 18:52

Hey Nana,

toen ik zwanger was van Orphée heb ik rond de 26e week ook een blaasontsteking gehad en toen kreef ik een poederke van de gyn dat ik éénmalig moest uitdrinken. Zou me der niet te veel zorgen in maken als het medicatie is die de gyn voorgeschreven heeft. 't is natuurlijk niet leuk om nu medicatie te moeten nemen maar infecties moeten snel behandeld worden hé. Beter dat dan een vroeggeboorte.

Wanneer ben jij precies uitgerekend?

Hey Chanti,

Dit is het goede nieuws dat we wilden horen!!!! Echootjes worden minder interessant nu maar dan krijg je wel een gewicht en grootte in de plaats. Wel jammer dat je niet treffelijk naar je video kan kijken. Zijn zo'n mooie souvenirs.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

nana54
Pas blauw

Bericht door nana54 » 23 okt 2006, 19:50

Chanti,
Plezant om horen dat alles in orde is!!
Enne ivm die ne video kan der alles van, bij ons was het zo ook met onze dvd ... ambetant gevoel dat je eraan over houdt e.
Maar het belangrijkste is dat alles in orde is ... hihi

Aicha,
'k Ben uitgerekend voor de 2jan2007. Het is de huisdokter die de medicatie voorgeschreven heeft, clamoxyl, antibiotica. Maar als het moet, moet het hé. Beter dan dat het zich op de nieren smijt.

Allée,
alles goed dus laat ik jullie maar,
knuf nana
Afbeelding

Ambertje
Pas blauw

Bericht door Ambertje » 23 okt 2006, 20:53

Oei, Nana, dat is wel vervelend die ontsteking. Hopelijk is het snel onder controle want daar is niks leuk aan hé. De medicatie zal wel neit veel kwaad kunnen, de dokter weet ook wel wat wel en neit mag denk ik.

Chanti, fijn dat alles in orde was en dat je prutske zo goed groeit! Al een kilo. Gek te bedenken dat die over een paar maanden verdriedubbeld (misschien wel vierdubbeld) in gewicht hé!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 23 okt 2006, 20:55

Even storen in jullie hoekje: weten jullie dat een blaasontsteking vroegtijdige weeën kan veroorzaken en zo de arbeid in gang kunnen steken? Ik heb dat gehad toen ik zwanger was van mijn eerste en dat zei de gyn me.
Dus maar snel de medicatie nemen, beter voorkomen dan genezen!!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 24 okt 2006, 10:30

hey, hier ben ik nog eens. Maar deze keer is het eens om te klagen :lol: :lol: Ik weet niet wat ik heb de laatste dagen, maar ik voel me zo down :? :? Ik weet met mezelf gene blijf. Ik heb nog altijd veel last van mijn maag en van barstende hoofdpijn en ben tot eind deze week nog in ziekenverlof. Ons kleintje beweegt heel goed en dat zijn de leuke momenten van de dag. Als ik eens achterover lig en ons kleintje voel stampen. Ik neem me elke dag voor om hier thuis iets te doen, maar eens de tijd verstrijkt heb ik nergens zin in. Ik geraak gewoon niet vooruit. Ik zou me toch goed moeten voelen met ons kleintje op komst :? Och het zal de komende dagen hopelijk wel wat beteren. En dan nog dat deprimerend regenweer Pfffff.
Ik kruip eens in mijn badje met een boekske en hopelijk voel ik me dan al iets beter en toch in staat om tenminste naar de winkel te gaan :roll: :roll: Zelfs om te eten heb ik geen zin. Deze morgen uitgehonderd en na 1 boterhammetje kreeg ik niets meer binnen. Ik speel anders toch 4 boterhammen naar binnen... maar nu :roll: :roll:
Allez nu maar stoppen met mijn gezaag en mezelf een beetje proberen op te peppen :)
AfbeeldingAfbeelding

Aicha
Pas blauw

down

Bericht door Aicha » 24 okt 2006, 11:00

Hey Flupke,

Kom gerust je hartje luchten! Het eens kunnen zeggen alleen al kan al deugd doen. Iedereen heeft hier zo eens zijn mindere momentjes hoor. Zwanger zijn is niet alleen "rozegeur en maneschijn" soms komt er wel eens wat "wel en wee" aan te pas hé.

Misschien wordt de combinatie van een verminderde weerstand en nog werken een beetje zwaar :?: Wanneer mag jîj stoppen met werken?

Allée , zal duimen dat ge u vlug een beteke beter voelt!!!!!!!!!

En tja... naar buiten buiten kijken is momenteel ook genen oppepper hé.

Groetjes Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 24 okt 2006, 14:11

Tja... heb vandaag nog altijd gene klop gedaan, maar heb me toch al zover gekregen om efkes naar de winkel te gaan. Nu lig ik hier weer wat te koekeloeren in mijnen zetel :roll: :roll:
Mijn badje heeft deze morgen alleszins deugd gedaan :lol: Had de rolluiken naar beneden gelaten en kaarskes aangestoken. Gezellig sfeerke gecreëerd en zuust genoeg licht om nog iets te lezen. Ik voelde me daarna toch al wat beter. Het kan inderdaad zijn dat ik me een beteke pips voel doordat ik wat ziek ben, maar als ik ziek ben heb ik anders nooit dat down-gevoel.
Ik zal alleszins tot zo lang mogelijk voor de bevalling proberen te blijven werken. Ik wil zoveel mogelijk weken opsparen voor mijn bevallingsverlof. Als ik voordien 6 weken opneem heb ik daarna nog maar 9 weken en dat vind ik toch wat weinig. Ik denk dat ik vanaf eind november zal vragen aan de dokter om mij halve dagen te laten werken. En dit dan zo lang mogelijk proberen vol te houden. Zo verlies ik geen dagen van mijn bevallingsverlof. Dat is natuurlijk in het beste geval hé. Wie weet ben ik volgende maand al niet meer in staat om nog te werken en dan kan het niet anders hé. We zien wel wat het wordt. Momenteel zie ik het alleszins niet zitten om ganse dagen thuis te blijven. Ik denk dat het er ook veel mee te maken heeft dat ik hier in de buurt geen familie heb wonen. Die wonen allemaal in Lokeren en in Brugge. Een heel eind van hier dus. Op zo'n momenten vind ik het jammer om zo ver weg te wonen. Eens de kleine er is zullen ze hier wel de deur platlopen, waarschijnlijk net op momenten dat ik er dan geen behoefte aan heb en met ons meisje alleen wil zijn :roll: :?
Hoor mij hier weer zagen :? :? Hopelijk voel ik me morgen wat minder depri, want ik wil hier alles eens goed onder handen nemen (kuisen, wassen, strijken,...) Als mijn ventje 's avonds thuiskomt vraagt hij: "En wat hebt ge zoal gedaan vandaag" Hij zal weer raar kijken als ik zeg dat ik me met helemaal niets heb beziggehouden. Ik heb zelfs geen zin om naar televisie te kijken :? :?

Och ja... ik was nog vergeten zeggen dat ze vorige vrijdag de babykamer geleverd hebben :lol: :lol: Die kwamen ze normaal maar op 30/10 brengen maar ik heb gevraagd om wat vroeger te komen. Ik mij vrijdag dus voorgenomen om al één kastje in elkaar te steken. Tegen dat het avond was had ik al de twee kleerkasten en het bedje in elkaar geflanst :lol: :lol: Ik had precies energie te veel. Alles alleen gedaan :wink: Wel onder mijn voeten gekregen van mijn ventje dat ik te veel gedaan had en dat ik wat voorzichtiger moest zijn. En inderdaad... daarna heel veel last gehad van harde buiken en zaterdag zo stijf als een plank :? Gans mijn lijf deed zeer. Maar ja... daar stond dan nog een commode in de verpakking :lol: Die heb ik dan 's morgens ook nog snel in elkaar gestoken toen mijn ventje weg was. Het kamertje is nu klaar en nu heb ik het gevoel dat ik helemaal niets meer om handen heb :? Het moet nog een beteke aangekleed worden hé. Het matraske nog gaan kopen en wat beddegoed en nen hemel. Dan nog gordijntjes en de verlichting ophangen.

Awel... nu ik over het kamertje bezig ben zal ik eens mijn energie bijeen rapen en de kasten allemaal uitwassen, zodat ik de kleertjes die ik al gekocht heb eindelijk uit de zakken kan nemen en eens kan wassen om ze daarna allemaal op te bergen. Voila... das mijn doelstelling voor vandaag :lol: :lol: :lol:
AfbeeldingAfbeelding

Aicha
Pas blauw

handje toesteken

Bericht door Aicha » 24 okt 2006, 19:01

Hier zou ik bergen verzetten. Ben meer met mijnen borstel en dweil bezig dan met iets anders. Normaal gezien heb ik het graag proper maar kuisziek kun je me nu niet bepaald noemen.
Maar voor de moment... het is niet te doen. Ben precies verslaafd aan de geur van Mister Propre.

Flupke,

Als je momenteel enkel de energie en zin hebt om je bezig te houden met allles wat met de baby te maken heeft moet je dat gewoon doen. Het moet tenslotte ook gedaan worden en tegen de tijd dat dat allemaal klaar is krijg je misschien diezelfde nesteldrang als ik nu. :lol: :lol: Is ook niet alles hoor!
Soms neem ik me voor even te rusten in de zetel maar na enkele minuten veer ik alweer recht om nog iets te doen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

beagle
Pas blauw

Bericht door beagle » 25 okt 2006, 13:53

Ik kom hier ook nog eens piepen! Het is zo leuk om te lezen dat alles goed met jullie gaat. Geniet nog van jullie zwangerschap!!!

xxx
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins

Afbeelding
Afbeelding

Aditi
Pas blauw

Bericht door Aditi » 25 okt 2006, 18:40

Hey Flupke,
Ik herken het gevoel dat je hebt. Ik voel me ook de hele tijd moe de laatste tijd. Net alsof ons kleintje al mijn energie opzuigt.
Bij mij komt het ook wel omdat ik in een superdrukke periode zit op het werk. Ik weet niet waar ik de fut vandaan ga halen om vol te houden tot eind december... Want net als jij wil ik zo lang mogelijk blijven werken voor de bevalling. Zucht...

En ook hey iedereen natuurlijk :)
Morgenvoormiddag moet ik naar de dr. voor zo'n 'kleine' glucosetest. Ons mama had tijdens al haar zwangerschappen zwangerschapsdiabetes, dus ik ben een beetje bang dat ik het ook heb. Er zat in ieder geval veel suiker in mijn plasje. Ik probeer nu wel al twee weken wat op mijn eten te letten, maar dat is toch niet gemakkelijk.

Als ik hier maar weinig mee kom kletsen, komt het dus door mijn superdrukke schema. Maar ik lees wel altijd mee, hoor!

Aditi
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Aicha
Pas blauw

hallo

Bericht door Aicha » 26 okt 2006, 12:32

Hey aditi,

Leuk nog eens iets te horen van jou. Je bent hier blijkbaar de enige niet die met die diabetestesten te maken krijgt. Weet je ondertussen al iets meer.

Het is je vergeven dat je het druk hebt en niet veel tijd hebt om hier te komen kletsen maar we zouden toch wel willen weten wat je uitslag is ivm die test. :lol:

Die vermoeidheid die jullie voelen zal waarschijnlijk ook iets te maken hebben met het vallen van het blad. Ik heb er gene last van nu maar andere jaren ontkom ik ook niet aan die najaarsmoeheid. Reken daar dan het zwanger zijn bij.....

vele groetjes Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

beerke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door beerke » 26 okt 2006, 14:36

hopelijk ben je snel beter flupke iedereen heeft wel eens een beu weekske nie na kijken zal wel over gaan denk aan de positieve dingen mss word je dan wat opgewekter.
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

beerke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door beerke » 26 okt 2006, 14:38

flupke ma hoofdpijn is zeker nie plezant ik heb daar ook veel last van ma ik ben niet zwanger natuurlijk ma kan er over mee spreken als ik hoofdpijn heb dan ben ik ook nie te doen hoor dus nie mee in zitten zeg jij hebt wel nog een kindje erbij hé da maakt het nog lastiger natuurlijk anders pak je zo een pilleke ma nu mag je nie alles nemen hé. alle beterschap
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 26 okt 2006, 19:51

Vandaag voelde ik me alweer een pak beter. Zal ook wat door het mooie weer komen denk ik. Ik had ineens weer energie voor 10. Heb hier de ganse dag gekuist en ben blij dat het gedaan is. Dan kan ik morgen weer een dagje luieren. Nog enkel de ramen kuisen en dan ben ik er weer een weekske vanaf :lol: :lol:

De hoofdpijn is ook weer ineens verdwenen :roll: Ik slik af en toe wel eens een dafalgan, maar veel haalt da toch nie uit, dus neem ik liever zo weinig mogelijk.

Net terug van de zwangerschapsyoga. Het was de eerste les met partner. Het was zalig. Mijn ventje heeft mij ne keer goe gemasseerd en hopelijk blijft hij het de komende dagen ook af en toe eens doen :? :lol: :lol: Hij moet de techniek toch een beteke blijven oefenen hé.
AfbeeldingAfbeelding

Muisje
Pas blauw

Bericht door Muisje » 26 okt 2006, 20:15

zwangerschapsyoga?
Lijkt me zalig zeg!!!

Doet je dit dan 1x in de week?

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 27 okt 2006, 10:36

Ja, één keer per week gedurende 10 weken. Daarvan zijn er drie lessen met de partner. Op 9 november moet hij terug mee en dan komt er een vroedvrouw langs waar we onze vragen aan kunnen stellen. Die lessen zijn héél ontspannend. Zeker deze met partner. Lekker luieren en eens goe gemasseerd worden :lol: :lol: Meer moet da nie zijn. We zijn rap content :wink:
AfbeeldingAfbeelding

Aicha
Pas blauw

zalig

Bericht door Aicha » 27 okt 2006, 11:35

Ja, lijkt me ook zalig!

Nana doet dit ook en kwas eigenlijk wel heel graag met haar meegeweest maar past niet in ons schema hier. Jammer!!!!!! ZOu ook wel een massageke verdragen.

Geniet er ervan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

annemama
Pas blauw

Bericht door annemama » 27 okt 2006, 14:47

waar doen jullie dat die yoga???
Afbeelding
Afbeelding

nana54
Pas blauw

Bericht door nana54 » 27 okt 2006, 18:07

hallo allemaal,
De vorige dagen ni veel tijd over gehad om bij te kletsen ... maar nu ben ik terug van de partij!!!

Flupke,
'k Ben blij om lezen dat alles terug over is, je kopke terug omhoog hé!!!
Maar dat is typisch aan zwanger zijn denk ik, ... alhoewel ik energie teveel heb. Maar er moet ook nog ssteeds zoveel gebeuren, 'k begin soms te panikeren ... allé geniet van de fijnne yoga, gewoon zalig é :lol: :lol: :lol:

Ja, zwangerschapsyoga is leuk omdat je samen met andere moederkes in spé bent. Alsook is het beter om een goeie bevalling te hebben. Alhoewel het bij ons niet over maasage's gaat ... enkel over relaxatieoefeningen alsook intensieve oef om het bekken te verstevigen enzo ... Bij ons is dit ook niet met onze partner samen.
Daarvoor gaan we vanaf nov. prenatale doen. Want tenslotte ben je met twee in een zwangerschap e.

Annemama,
Ik volg het te Bissegem (Kortrijk). Geinterreseerd!
Bij Bernard Lecomte.
Het adres is Neerbeekstraat 23, voor inlichtingen 056374717.

Kom gerust af,
grtj nana
Afbeelding

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 28 okt 2006, 11:21

Ik volg de yoga-cursus in Antwerpen in de Kraamvogel. Bij ons wordt er inderdaad ook vooral de nadruk gelegd op de bekkenbodemspieren en relaxatie-oefeningen. Ik ben content dat die drie lessen met partner er ook bij waren. De eerste les wordt de nadruk gelegd op de 'ongemakken' tijdens de zwangerschap (zoals o.a. rugproblemen, kuitkrampen,...). De partner moet dan ook de handen op de buik leggen om de buikademhaling goed te leren gebruiken en dan de handen op de flanken om de ademhaling te verplaatsen naar de flanken en het middenrif. De tweede les is dan met de vroedvrouw en de derde les wordt aandacht besteed aan de bevalling. Wat dit juist zal inhouden weet ik nog niet, maar ook hier gaat het vooral om massagetechnieken tijdens de weeën en ademhalingsoefeningen. Hopelijk heb ik er iets aan eens het zover is. Mijn ventje is nu natuurlijk ook op de hoogte van die oefeningen en hij kan me er tijdens de bevalling wat aan herinneren. Nu lijkt alles zo simpel, maar om het effectief toe te passen tijdens de arbeid en de bevalling zullen we in januari weten :lol: :lol:

Verder gaat alles hier redelijk goed. Het down-gevoel is even snel verdwenen als het gekomen is :? :? Zoveel te beter natuurlijk. Maar nu slaap ik al drie nachten enorm slecht. Ik krijg telkens pijnscheuten in mijn rechterheup en de ganse rechtse helft van mijn rug. Door de pijn lig ik constant te woelen en 's morgens raak ik mijn bed bijna niet uit van de pijn. Ik kan ook niet lang op een stoel zitten want ook dan heb ik enorm veel pijn. Gisteren zijn we nog eens op restaurant gegaan en het was een echte marteling. Ik loop hier te manken dat het niet meer normaal is. In iedere houding dat ik ga liggen of zitten heb ik pijn :roll: :roll: Hopelijk gaat het snel over. Ik heb het gevoel dat gans mijn rug zo vast zit als iets.

Ik ging voordien af en toe naar de osteopaat om mij eens te laten kraken en normaal gezien kan ik het ook bij mezelf als ik op de grond lig. Dat is gewoon een zalig gevoel. Maar nu lukt dat natuurlijk niet meer met die buik die alsmaar dikker wordt. Alles trekt tegen als ik mijn rug probeer los te krijgen en ik krijg er helemaal geen beweging in.

Weet er iemand of je eigenlijk tijdens de zwangerschap nog naar de osteopaat kan om je te laten kraken of niet?? Of kan dit enkel verholpen worden met massages?? Ik kan nog met moeite stappen :roll: :roll: Dit hou ik alleszins geen week meer uit :? :?
AfbeeldingAfbeelding

Muisje
Pas blauw

Bericht door Muisje » 28 okt 2006, 11:56

oesje, best idd eens raad vragen.
hierbij kan ik je jammergenoeg niet helpen :?

Aditi
Pas blauw

Bericht door Aditi » 28 okt 2006, 13:06

Hey iedereen,

Donderdag was de dag van mijn glucosetest-avontuur. De dr. besloot om toch ineens maar de grote test te doen, zodat ik daarvoor niet zou moeten terugkomen als er iets aan de hand was. Ons mama had ook telkens zwangerschapsdiabetes, vandaar zijn zorg. Dus ikke 2 uur aan een stuk bij de dokter om om de zoveel tijd een buisje bloed te laten vullen en tussendoor een zalig glas slijmerig suikerspul.
's Avonds mocht ik al bellen voor de resultyaten, maar... ze waren er niet? De volgende dag dus opnieuw proberen en... ze waren er nog niet. Dus had de dr. zelf maar naar het ziekenhuis gebeld en wat bleek... de stoute onderzoekers van het ziekenhuis waren vergeten mijn gegevens deftig door te geven.
Enfin ja, ik heb nu in ieder geval goed nieuws, want al mijn waarden zijn supergoed. Dus ik ben een kerngezonde mama :) Ik zal dus gewoon een overdosis suiker gegeten hebben vlak voor ik bij de gyn moest plassen vorige keer :) Ik moet zeggen dat ik nu wel wat minder ben gaan snoepen. En dat heeft leuke gevolgen voor het aankomen ook. Dus ik ben flink bezig.
Vandaag zijn we ook onze lijst gaan leggen bij DreamBaby. Was erg leuk, maar mijn vriendje kreeg er op den duur wel de kriebels van. het duurde hem allemaal een beetje te lang. De sukkelaar toch... :) Ik denk dat we af en toe nog eens gaan moeten toevoegen en afgooien, maar het komt wel in orde.

Allee,
groetjes aan alle andere zwangere mama's en doe dat nog goed!

Aditi
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Aicha
Pas blauw

hulp

Bericht door Aicha » 28 okt 2006, 13:16

Kan jou ook niet helpen aaan degelijke info maar in jou plaats zou ik eens bellen naar die osteo.

Die kleine ongemakjes die we in het behin hadden hebben plaatsgemaakt voor grotere. allée, zo voelt het bij mij althans aan.

Ook ik weet me geen goeie houding meer te vinden . Die pijn juist onder mijn ribben maakt dat ik op geen van beide zijden nog kan slapen. Moet erzelfs soms mijn bed voor uit. Dan nog een 7 à 8 keer per nacht opstaan om te plassen en jullie weten meteen dat er hier van slapen ook niet veel meer in huis komt.

We zullen elkaar dan maar psychisch moeten steunen in onze slapeloze nachten :lol: :? Nu heb ik nog een streepje voor op jullie want "normaal gezien gezien" zullen mijn ongemakken eerst beloond worden. Maar kzal blijven supporteren hoor!!!!!

vele groetjes aan iedereen!!!!!!!!!!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

nana54
Pas blauw

Bericht door nana54 » 28 okt 2006, 13:25

Flupke,
Men vriendin die twee jaar geleden zwanger was, van mijn metekindje ?!?
(Trotste tatta e)
heeft zich laten verzorgen bij een osteopaat hoor! Maar kweet niet meer juist voor wat. Hopelijk gaat het vlug over ... ambetant e al die kleinne kwaaltjes.

Ikzelf had gisteren zo een pijn in mijn schouderblad, khad het plots te pakken toen ik gewoonweg een lange tijd in de zetel zat bij een vriendin.
'k Dacht het gaat wel over, 'k heb dan men BH uitgedaan en een warm kersenpittenzakje tegen gelegd en het heeft geholpen want deze morgen bij het opstaan was het toch verdwenen.

Aditi,
fijn om horen dat je een kern gezonde moeder bent!!

Allé allemaal tot later,
grtj nana
Afbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 29 okt 2006, 10:27

:lol: amai wat een kwaaltjes allemaal,

hier van hetzelfde hoor :wink:

bij mij drukt de baby tegen mijn borsten op,zodat ik niet goed recht kan zitten want dan krijg ik nogal weinig lucht en dat wordt er iets afgekneld denk ik want dan krijg ik zo tintelingen boven op mijn buik en een dood gevoel,
maja dat nemen we er maar al te graag bij hihihi

hier overvalt het mij soms wel een beetje dat het niet meer zo lang gaat duren en dan kruipt de angst voor de bevalling mij soms wel eens om het lijf, maja ik probeer er niet bij stil te staan anders krijg ik nog meer schrik hihihi

maja met al die kwaaltjes weten we te minste dat we leven en waarom we het doen eh, ook heb ik last van trekkingen in mijn benen, vreselijk ambetant voor mij en mijn ventje hahaha

voor de rest nog de groeten en geniet nog van de zondag
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Ambertje
Pas blauw

Bericht door Ambertje » 29 okt 2006, 16:17

Hoi Flupke,

ik zou zeker eens langs de osteopaat gaan zunne. Dat kan geen kwaad als je zwanger bent. En dan ben je hopelijk wat sneller van je pijn af.

Hopelijk gaat het bij de rest ook nog want zo te horen hebben jullie allemaal wel wat pijntjes hé. Maar denk maar aan je beebje! Waarschijnlijk zal ik (als ik ooit zo ver ben) ook wel vanalles hebben maar op dit moment zou ik eigenlijk veel geven om in jullie situatie te zitten!
Dus geniet er maar van want het begint toch serieus te korten hé!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Aicha
Pas blauw

tgaat

Bericht door Aicha » 30 okt 2006, 20:05

Hey allemaal,

T mag iook ne keer gezegd worden. Vandaag nen goeien dag gehad. Geen kwaaltjes en echt kunnen genieten van ons kindjes!

Ben juist een beetje geschrokken :lol: van hoe weinig dagen ik nog te gaan heb. D-day komt echt wel dichtbij hé. Als iemand vroeg: hoe lang nog zei ik "anderhalve maand en kvind dat da veel langer klinkt dan ongeveer 37 dagen. :lol: :lol:

Begin zoals nog mama's hier ook aan de bevalling te denken. Niet dat ik ban ben ofzo maar sta er soms toch eventjes bij stil. Kweet nu al dat iedere zwangerschap anders is maar ook iedere bevalling is dat hé.

Alles goed met de anderen?

groetjes Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

nana54
Pas blauw

Bericht door nana54 » 01 nov 2006, 21:32

Hallo iedereen,
hier gaat het met momenten wat minder goed, vooral de pijnscheuten in men stuit en men heup die echt niet te verdragen zijn. Maar anders alles goed, 't is net dat de tijd aan het vliegen is ... jaja
Ieders D-day komt lijk dichter bij, binnen hier en 8weken kan ons klein spruitje er zijn. Dit is echt nie te doen hoe de tijd hier vliegt ...
'k Zal er volgende week echt werk van maken van de kinder kamer want krijg het spaans benauwd dat hier net niets lijkt klaar te zijn.. iedereen zegt wel, je hebt nog tijd, maar je weet maar nooit hé !!!

Wie is de volgende om naar de genecologe te gaan?

Grtj nana
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”